S sanddu94 New Member 13.06.2008 #1 pelaako noi ulkomaiden(esim kanadan)pelit mun ps3sessa? ihan suomesta se mun capi-onlinesta tilattu
T Timppa Active Member 13.06.2008 #2 Vastaus: Ps3 peli Kanadasta? sanddu94 sanoi: pelaako noi ulkomaiden(esim kanadan)pelit mun ps3sessa? ihan suomesta se mun capi-onlinesta tilattu Klikkaa laajentaaksesi... Edelleen PS3 pelit ovat aluevapaita, osta peli mistä tahansa niin se toimii koneessasi
Vastaus: Ps3 peli Kanadasta? sanddu94 sanoi: pelaako noi ulkomaiden(esim kanadan)pelit mun ps3sessa? ihan suomesta se mun capi-onlinesta tilattu Klikkaa laajentaaksesi... Edelleen PS3 pelit ovat aluevapaita, osta peli mistä tahansa niin se toimii koneessasi
PurpleHaze Active Member 17.06.2008 #3 Vastaus: Ps3 peli Kanadasta? Timppa78 sanoi: Edelleen PS3 pelit ovat aluevapaita, osta peli mistä tahansa niin se toimii koneessasi Klikkaa laajentaaksesi... Ellet osta peliäsi Virosta tai Bulgariasta. Joo turha kommentti
Vastaus: Ps3 peli Kanadasta? Timppa78 sanoi: Edelleen PS3 pelit ovat aluevapaita, osta peli mistä tahansa niin se toimii koneessasi Klikkaa laajentaaksesi... Ellet osta peliäsi Virosta tai Bulgariasta. Joo turha kommentti