Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3-pelien julkaisupäivä/hinta/saatavuuskyselyt tänne

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jryi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PS3-pelien julkaisupäivä-/hintakyselyt (kaikki ao. kysymykset tänne!)

Findgames.co.uk:n mukaan ei tuota 24£ puntaa halvemmalla ei taida löyyä tällä hetkellä...
Kätevä sivusto. Kiitos tiedosta ja linkistä.
Toinenkin kiitos Aapelille tuosta linkistä! Jotain tuollaista on varsinkin uusien pelien kohdalla tullutkin jo kaivattua mutta eipä ole vain tajunnut kysyä tai etsiä. d-(^ ^)-b
 
Vastaus: PS3-pelien julkaisupäivä-/hintakyselyt (kaikki ao. kysymykset tänne!)

Mistä sais halvalla NHL 10? VPD:ssä näyttäs olevan 45.40€, halvimmillaan mitä oon Suomesta löytänyt.

Enkä halua mitään punta/dollarisivuja, kun ei oo tietoo että onko niin mahollista ees ostaa kun on euroja ja siellä päässä puntia..
 
Vastaus: PS3-pelien julkaisupäivä-/hintakyselyt (kaikki ao. kysymykset tänne!)

Mistä sais halvalla NHL 10? VPD:ssä näyttäs olevan 45.40€, halvimmillaan mitä oon Suomesta löytänyt.

Enkä halua mitään punta/dollarisivuja, kun ei oo tietoo että onko niin mahollista ees ostaa kun on euroja ja siellä päässä puntia..

Tämä tiataa olla halvin 45028 - NHL 10 PS3-peli. Suo - Verkkokauppa.com . Eipä juuri halvemmalla löydy etes Briteistä.
 
Vastaus: PS3-pelien julkaisupäivä-/hintakyselyt (kaikki ao. kysymykset tänne!)

Selvä, kiitoksia ;)

Lähinnä kyllä säästän rahaa telkkariin mutta katsotaan jos jossain välissä saattais muutaman roposen uhrata änäriin :D
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (ei muuta keskustelua!)

Mistäs mahtaa tällä hetkellä löytyä Uncharted 2 normaali versio halvimpaan hintaan? On jo pidemmän aikaa himottanut ostaa kyseinen peli mutta ainakin play.comissa ja the hutissa hinta taitaa olla vielä vähän liian korkealla enkä suomessa mihinkään päätä huimaaviin tarjouksiin ole vielä törmännyt.
 
Vastaus: PS3-pelien julkaisupäivä-/hintakyselyt (kaikki ao. kysymykset tänne!)

Koska tuo White Knight Chronicles oikein tulee, kun Gamestopissa ei ollut edes listoila peliä, enkä siis voinut edes varailla.

Heittäkää privalla vastausta!
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 [PS3 Hype]

Tuota Limited Editionia ei taho löytyvän oikeen mistään Euroopan kaupasta? Ainoat mistä löysin oli Gigantti ja CDON.com. Missään TheHutissa, Zavvissa, Play'ssä, jne. ei ollut. :(
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 [PS3 Hype]


Kiva diili, mut mikään GameStop-liike ei sijaitse lähettyvillä, joten onko tuota kahden pelin lähettämistä mahdollista tehdä postin kautta ja sitten lähettävät mulle julkaisupäiväksi sen pelin? Kellään kokemusta? Ja mistä tietää mitkä pelit käy?
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 [PS3 Hype]

Kiva diili, mut mikään GameStop-liike ei sijaitse lähettyvillä, joten onko tuota kahden pelin lähettämistä mahdollista tehdä postin kautta ja sitten lähettävät mulle julkaisupäiväksi sen pelin? Kellään kokemusta? Ja mistä tietää mitkä pelit käy?

Eivät lähetä, joskus olen tiedustellut samaa asiaa. Ja gamestopin sivuilta löytyy se exlusion list, josta kelpaamattomat pelit selviää.
 
Vastaus: PS3-pelien julkaisupäivä-/hintakyselyt (kaikki ao. kysymykset tänne!)

No se siitä. Ilmotelkaa tänne, jos joskus löydätte jostain BF:BC2:n halvalla (ennakkotilauksena).
 
Vastaus: PS3-pelien julkaisupäivä-/hintakyselyt (kaikki ao. kysymykset tänne!)

No se siitä. Ilmotelkaa tänne, jos joskus löydätte jostain BF:BC2:n halvalla (ennakkotilauksena).

Verkkokaupan suoratoimituksella alle 45 euroa. Ei mikään kallis minun mielestäni ainakaan..
 
Vastaus: PS3-pelien julkaisupäivä-/hintakyselyt (kaikki ao. kysymykset tänne!)

Verkkokaupan suoratoimituksella alle 45 euroa. Ei mikään kallis minun mielestäni ainakaan..

Joo, tuota normiversiota löytyy joka paikasta ulkomailta kumminki korkeintaan 40 eurolla, mut haluisin sen Limited Editionin, jonka pitäis olla saman hintanen. Eli jos vaikka jossain Zavvissa olis normiversio 35 €, niin varmaan Limited Editionki löytyis samalla hintalapulla, mutku tuota LE:tä ei joka paikasta harmittavasti löydy... Tuo Verkkokauppa.com:in 45 euron LE on varmaan tällä hetkellä halvin, mut siis jos tuota LE:tä löytyis edes jostain ulkomaan kaupasta, niin hinta olis varmaan alle 40e. ;/

Eli normi versio 10 euroa halvemmalla ulkomailta tai LE 10 euroa kalliimmalla Verkkokauppa.com:ista. Hmh.
 
Vastaus: PS3-pelien julkaisupäivä-/hintakyselyt (kaikki ao. kysymykset tänne!)

Joo, tuota normiversiota löytyy joka paikasta ulkomailta kumminki korkeintaan 40 eurolla, mut haluisin sen Limited Editionin, jonka pitäis olla saman hintanen. Eli jos vaikka jossain Zavvissa olis normiversio 35 €, niin varmaan Limited Editionki löytyis samalla hintalapulla, mutku tuota LE:tä ei joka paikasta harmittavasti löydy... Tuo Verkkokauppa.com:in 45 euron LE on varmaan tällä hetkellä halvin, mut siis jos tuota LE:tä löytyis edes jostain ulkomaan kaupasta, niin hinta olis varmaan alle 40e. ;/

Eli normi versio 10 euroa halvemmalla ulkomailta tai LE 10 euroa kalliimmalla Verkkokauppa.com:ista. Hmh.

Verkkokaupan suoratoimituksella ei varmaankaan saa tuota LE versiota mutta esim täältä saisi vähän alta viiden kympin:

Battlefield: Bad Company 2 Limited Edition - PlayStation 3 - GAME.co.uk
 
Vastaus: PS3-pelien julkaisupäivä-/hintakyselyt (kaikki ao. kysymykset tänne!)

Missä olis halvin Heavy rain? (halvempi kuin vk.com)
 
Vastaus: PS3-pelien julkaisupäivä-/hintakyselyt (kaikki ao. kysymykset tänne!)

Missä olis halvin Heavy rain? (halvempi kuin vk.com)

Jos sulla notkuu hyllyssä tarpeettomia pelejä, jotka käyvät gamestopin vaihtotarjoukseen, hyödynnä se.
2peliä+19,90e, itse tuon olen ainakin käyttänyt.
 
Vastaus: PS3-pelien julkaisupäivä-/hintakyselyt (kaikki ao. kysymykset tänne!)

Jos sulla notkuu hyllyssä tarpeettomia pelejä, jotka käyvät gamestopin vaihtotarjoukseen, hyödynnä se.
2peliä+19,90e, itse tuon olen ainakin käyttänyt.

Verkkokaupan "tarjous" tulee halvemmaks ja vaatii vähemmän vaivaa
 
Vastaus: PS3-pelien julkaisupäivä-/hintakyselyt (kaikki ao. kysymykset tänne!)

Mites tuolta verkkokaupasta on yleensä saanut noita ennakkotilattuja pelejä. NHL kai ainakin jäi monilta julkaisussa saamatta. Onko muissa peleissä ollut samaa ? Näyttää olevan heavy rain tilauksissa jo 25 tosin kuulin että voipi olla enemmänki kuin tuo?
 
Ylös Bottom