Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Eipä tämä Sports Champions maksa NetAnttilassakaan kuin alle 45€Miksi ostaa kaupasta tai Net-Anttilasta yli 60e sama peli jonka saa ahvenanmaalta tilattua heti ja saapuu kahdessa päivässä ja maksaa vain alle 45e?
wtf? Oulun kärkkäisellä hyllystä 39 euroa.
Move pelit on halvempia kuin normaalisti.
Mistäs tätä nyt jo saa :/
Amazon.fr tuolta saa..itellä toinen kappale ylimääräsenä kylläkin
Häiritsevää kun tuntuu ettei tuota Demon's soulssia löydy kunnolla... Haluaisin siis uutena, mielellään helsingin keskustasta. Puolenkuun peleistä katsoin jo, hiukan liiat kallis siellä, konsolinetissä tuntuu nykyään taas kaikki olevan loppu.
Luulen, että löytyy, kun juuri edeltävässä viestissä Anttila ja Gigantti mainittiin.Löytyiskö uutta PESsiä jo tänää jostain?
Luulen, että löytyy, kun juuri edeltävässä viestissä Anttila ja Gigantti mainittiin.
Että nyt ne loputkin unihiekat pois silmistä.
Mikäs päivä toi uusi castlevania lord of shadow nyt oikein julkastaan? Kun joillain sivuilla julkaisu päivä on 4 ja joillain 8. Vai olisko julkaisu jopa 7 päivä eli torstaina?
Tänään ainakin peli annettiin minulle gamestopissa ja oli hyllyynkin kappaleita laitettu sanoisin julkaisu ajankohdaksi tämän päivän eli 07.10.2010.
Tuolta ainakin löytyy edullisesti (ei toki ole helsingissä) --> Demon's Souls PS3 (land 1153)