Vastaus: PS3-pelien julkaisupäivä/hinta/saatavuuskyselyt tänne
En nyt pikaisella selauksella ja "etsi ketjusta" -optiolla löytänyt tietoa tulevan Batmanin Catwoman steelbookista. Onko kenelläkään tietoa, mistä hommata halvalla semmoinen. Execta postasi tuonne etusivun Arkham city uustiseen linkin amazoniin, mutta sieltä ne ovat valitettavasti loppuneet. Ja itselle on jäänyt hieman hämäräksi, mikä sen Catwoman steelbookin todellinen ero on normiversioon. Jos joku minua vaivautuisi valaisemaan hieman. Minulle on tullut se selväksi, että siinä saa pelata Catwomanilla, mutta eikös se ollut kaikissa uutena ostetuissa Batmaneissa jo valmiina? PS. Halvalla tarkoitan sitä noin amazonin hintaa, eli 38:aa puntaa.
Ainiin, sori. Unohdin eilen vastata PSN:ssä, kun oli kiihkeät GTA-kisat kesken.
Eli on olemassa Catwoman Steelbook, Joker Steelbook, Two-Face Steelbook ja Penguin Steelbook. Kaikissa on siis vain erilainen kansi, mutta muuten paketit ovat ulkonäöllisesti samanlaiset. Noihin paketteihin on määritelty tietyt tavarat, mitä ne sisältää (siis DLC:t, muuten nuo paketit ovat kai täysin samanlaisia sisällöltään).
Täältä näkee ns. virallisen pre-order -oppaan.
Tuo on tosin huono, koska tuossa on vaan kerrottu, mistä noita erillisiä skinejä saa mukana, jne. Itse käytin
tätä sivua apuna noiden Steelbookkien löytämiseen. Ilmeisesti tuon Amazonin Catwoman Steelbookin mukana tulee myös joku skini, nimeltään Batman Earth One DLC (liekö se läski Batman?
).
Näköjään Catwoman Steelbookkia ei löydy muualta kuin Amazonista? Taisi olla Amazonin yksinoikeus ja siksi tuo Kissanainen taisi olla kaikista rajoitetuin versio noista Steelbookeista. Itse harkitsin myös Joker Steelbookia, jota löytyy (ilmeisesti yksinoikeudella)
Tescosta. Tosin päädyin Catwomaniin sen takia, että se sisälsi eniten trophy-painotteisia lisäsisältöjä. Laitan tähän nyt vielä, mitä DLC:itä kaikki paketit sisältää.
CATWOMAN STEELBOOK (Amazon.co.uk) loppuunmyyty
- Catwoman DLC
- Robin DLC
- Batman Earth One DLC
JOKER STEELBOOK (Tescoentertainment.com)
- Catwoman DLC
- Joker's Carnival Challenge Map
TWO-FACE STEELBOOK (ShopTo.net)
- Catwoman DLC
PENGUIN STEELBOOK (Blockbuster.co.uk)
- Catwoman DLC
- Penguin's Iceberg Lounge Challenge Map(?) (ei vahvistettu, mutta arvelisin)
ROBIN EDITION (Game.co.uk) (
HUOM! Ei ole Steelbook, vaan pelkkä tavallinen peli erikoiskannella)
- Catwoman DLC
- Robin DLC(?) (ei vahvistettu, mutta luulisi nyt kuitenkin?)
- Kuitenkin ainakin jonkinlaista Robin-sisältöä: 2 pelattavaa Robinin challenge mappia, 2 Robin-skiniä
Itse harkitsin ensin tuota Robin-versiota, mutta päädyin Catwomaniin, kun huomasin sen sisältävän Robin DLC:n. Lisäksi halusin Steelbookin. En tiedä yhtään, sisältääkö tuo Game.co.uk:n Robin Edition tuota Robin DLC:tä, vaikke luulisi, että siinä se nimenomaan olisi mukana. En tiedä onko tuo Robin DLC sitten sama kuin tuo, mitä Game.co.uk tarjoaa, eli 2 challenge mappia ja 2 asua? Siis se Robin DLC, mikä sisältää trophyjä. Mene ja tiedä, on niin sekavaa tää touhu.
EDIT: Löysin
keskustelualueen, jossa jotkut tyypit ostaa suuria määriä tuota Catwoman Steelbookkia Amazonista ja sitten myyvät eteenpäin tuonne ilmottautuneille tyypeille ympäri maailman. Nimittäin tuota pakettiahan ei tule mm. USA:han. Mutta miksi, oi miksi jotkut typerykset esimerkiksi UK:sta menevät noilta kavereilta tuon ostamaan? Hintaa on vain tuon Amazonin Steelbookin hinnan verran... PLUS $100. Reilu peli.