Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3-pelien julkaisupäivä/hinta/saatavuuskyselyt tänne

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jryi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PS3-pelien julkaisupäivä-/hintakyselyt (kaikki ao. kysymykset tänne!)

XShava sanoi:
Heh, KonsoliNETissä näyttäisi olevan PC ja Xbox360 -versioita. Mutta PS3 -versio loistaa poissaolollaan.

Yhtä hiljaista oli aamulla 360n kanssa, pc-versio löytyi. Äsken soittelin niin juuri oli tullut lähetys. Ihmeellistä että vasta iltapäivällä tulee toimitus.

Kävin Oulun Stockmannista kyselemässä puolenpäivän aikaa, heillä oli vain PC-versiota tullut juuri. Myyjä tokaisi vielä asiantuntevasti että "jos meillä ei ole niin ei ole maahantuojallakaan". :D

Tuijotin hetken epäuskoisesti myyjää, hymyilin ja sanoin että "kiitos, käyn ostamassa sen toisesta liikkeestä". :rolleyes:

Pelimiehessä niitä sitten oli vino pino...

Flagg sanoi:
Täälläpäin oli anttilassa niin että vain cod4 pelin ps3 versiota löytyi.
Oliko pelejä reilusti, jos kävis iltasella hakemassa? Oliko hinta 69,90?

pfff... Ison Omenan Gamestopissa löytyy muita versioita mutta ei ps3!! :mad:
Kuulemma tulee vielä yksi lähetys niille et toivotaan parasta.

Kellään tietoa onko gigantteihin tullut kyseistä peliä ps3 versiona? Taitaa olla maahantuojilla aikas nihkeesti pleikkari versioita :(

Seether sanoi:
Kellään tietoa onko gigantteihin tullut kyseistä peliä ps3 versiona? Taitaa olla maahantuojilla aikas nihkeesti pleikkari versioita :(

Ei ainakaan Tammiston giganttiin.

Kuulema myöhässä

ReQ-77 sanoi:
Oliko pelejä reilusti, jos kävis iltasella hakemassa? Oliko hinta 69,90?

Enpä katsonut kun kuulin vain keskustelun myyjän ja asiakkaan väliltä. Asiakas kyseli pc versiota ja myyjä sanoi siihen että pääset pelaamaan heti jos omistat ps3:men koska vain ps3 versiota oli saatavilla sillä hetkellä.

Eddy93 sanoi:
Onko kukaan saanut vielä Call of Duty 4:sta? Tarkoitan lähinnä niitä, jotka ovat varanneet sen GameStopista.

No, pitää koulun ruokavälkällä käydä kysymässä, onko peli tullut jo.
Kävin tuolla GameSpotissa koulun ruokavälkällä (10.45 - 11.20), jolloin saa siis poistua koulun alueelta.

Oli juuri tullut iso paketti Call of Duty 4:sia kaikille mahdollisille alustoille, kun tulin sinne. Hetken aikaa siinä meni, että tyttö löysi ja avasi juuri sen laatikon, missä oli PS3 - versiot.

En ole vielä ehtinyt kokeilemaan peliä.

Voi vitsi, Olin varannut pelin (CoD4) GameStopista (Tampereelta).

Noh, ihmettelin kun soittoa ei ollut kuulunut minulle päätin noin 10min sitten soittaa sinne ja hesanoivat et minun nimellä ei ole sielä, mitään muuta varaústa kuin Stanglehold. Jos minulle oltaisiin soitettu päivällä kun peli oli tullut oisin voinut hakea pelin, nyt en enään ehdi.

No sanoin että minulla on kuitenkin kuitti tallessa ja olen antanut 3 PS2 peliä heille viahdossa. Ystävällinen myyjä sanoi että: " Tule käymään kuitin kanssa liikkeessä, niin saat pelin"

Huh,huh miten he voivat säätää noinkin hyvin! :(

opa95 sanoi:
Voi vitsi, Olin varannut pelin (CoD4) GameStopista (Tampereelta).

Noh, ihmettelin kun soittoa ei ollut kuulunut minulle päätin noin 10min sitten soittaa sinne ja hesanoivat et minun nimellä ei ole sielä, mitään muuta varaústa kuin Stanglehold. Jos minulle oltaisiin soitettu päivällä kun peli oli tullut oisin voinut hakea pelin, nyt en enään ehdi.

No sanoin että minulla on kuitenkin kuitti tallessa ja olen antanut 3 PS2 peliä heille viahdossa. Ystävällinen myyjä sanoi että: " Tule käymään kuitin kanssa liikkeessä, niin saat pelin"

Huh,huh miten he voivat säätää noinkin hyvin! :(
Tytöllä oli myös jotain ongelmia sen tietokoneen kanssa, koska se näytti, että olin varannut pelin, mutten maksanut sitä :D

No, kuitti oli onneksi tallessa :)

mikä gamestop oli kyseessä?? Ei vaa ole Isosta Omenasta tullu soittoa.. prkl. :mad:

Muke sanoi:
mikä gamestop oli kyseessä?? Ei vaa ole Isosta Omenasta tullu soittoa.. prkl. :mad:
Minulla ainakin Tampere, ja uskoisin et Eddy93 asuu Tampereella ;)

Muke sanoi:
Soita sinne. Ei mullekkaa tullu eilen eikä tänään neljään mennessä soittoa, ja soitin sinne sitten. Siellähän se odotteli mua, CoD 4 plösölle siis. Ja tampereen Stoppi kyseessä

Onks kukaan saanu CoD4 Espoon Isosta Omenasta PS3 versiota?? Vähä hajottaa tällainen. Koko päivä odottanu peliä ku kuuta nousevaa..
Edit: Mä soitin sinne jo tossa 14-15 aikoihin.. sillo oli tullu vain PC ja Xbox360 versioita.

Viimeksi muokannut moderaattori:

turun liikkeestä löytyi runsain määrin ainakin cod 4:ää ps3:lle, lego star wars myöhästyi ainakin viikon, toinen suuri odotus mutta onhan tässä pelattavaa kun ratchet & clank ilmestyy keskiviikkona.

Onkos tuolla Painille annettu julkasupäivää?
Mieluuten euroopan storen julkkariday, koska ameriikan käyttikselle en rupee siirtämään rahhoo.

koska alone in the dark on ilmestymässä pleikalle?

AITD julkaistaan mahdollisesti 2008 ensimmäisen vuosineljänneksen aikana, mikäli ei myöhästy.

Pain julkaistaan jenkeissä jo marraskuun lopulla, mutta Euroopan julkaisusta ei käsittääkseni ole tietoa?

Siis julkaistaanko Ratchet & Clank tänään? Viime viikolla kävin Asematunnelin GameStopista kysäsemässä, ja pyydettiin palaamaan 13. päivä. No aamulla fiksuna menin heti liikkeen avautuessa, eikä myyjällä tietenkään ollut varmaa tietoa saapuuko kyseinen peli tämän päivän lastissa.

Eli, onko kukaan saanut peliään GameStopeista?

Ylös Bottom