Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3-pelien tarjousketju (ei muuta keskustelua!)

Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (ei muuta keskustelua!)

Nyt olisi halvalla tarjolla Socom Confrontation + Headset Play.comista:

SOCOM: Confrontation, 41,99 (sis. postit)

Julkaisupäivä näkyy olevan hamassa tulevaisuudessa, mutta jos se ei haittaa (ehkä se vielä vaihtuu) on tämä oivallinen hinta.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (ei muuta keskustelua!)

Saattaapi olla vanhaa tietoa mutta,
Devil May Cry 4 oli vaasan citymarketissa hintaan 29,90e
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (ei muuta keskustelua!)

Play.com:ssa Motorstorm 18.49 euroa kotiin kannettuna..
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (ei muuta keskustelua!)

Siis oikeasti?? Tuleeko tossa muka headsetti mukana? eikä postikuluja, tohon hintaan??
Hyvä mies lue hinnan perässä lausetta. "Free Delivery" Eli se on lopullinen hinta ei postikuluja. :rolleyes:
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (ei muuta keskustelua!)

Discshopista lähtee nyt ainakin Kulta ja Platinajäsenille

007 Quantum Of Solace 51,95
Call of Duty 5 - World at War 51,95
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (ei muuta keskustelua!)

Onkos kukaan löytänyt hyvää tarjousta PES 2009:stä.

Parhaat jotka itse olen löytäneet ovat:

- Suomesta: http://pelikauppapelitalo.fi/?tnro= 9146 (58,45 postikuluineen)
- Euroopasta: play.com 39,99 £, eli niin paljon, että hintaan saattaa tulla lisinä
tulli + veroja (Jerseystä tilattuna).
http://www.argos.co.uk myisi peliä hintaan 34,99 £ , mutta ei toimita tavaraa suomeen.
Saksalainen hintavertailu löysi peliä saksasta alkaen 52,87 , mutta kaikissa liikkeissä
postikulut taitavat nostaa hinnan ~60 paikkeille.

Mahtaisiko jokin muu ulkom. hintavertailu löytää edukkaamman hinnan ?
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (ei muuta keskustelua!)

- Euroopasta: play.com 39,99 £, eli niin paljon, että hintaan saattaa tulla lisinä
tulli + veroja (Jerseystä tilattuna).

Tähän muuten kommenttina, että mulle on 3 viimeistä play.com tilausta tullut Ruotsista, eli joku varasto niil nykyään siel on josta ainakin ps3 pelejä on mulle postitelleet.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (ei muuta keskustelua!)

Tähän muuten kommenttina, että mulle on 3 viimeistä play.com tilausta tullut Ruotsista, eli joku varasto niil nykyään siel on josta ainakin ps3 pelejä on mulle postitelleet.

Hmm, mielenkiintoista. Saattaisi sitten olla ihan kohtuu vaihtoehto. Olen kyllä itsekin muutaman tullirajan ylittävän pelin tilannut, eikä tulli ole niitä napannut. videogames+ olisi muuten kiinnostava vaihtoehto (olen sieltä kyllä pelejä tilaillut), mutta epäilyttää tuon Canada version ilmestymisaika. Hyvin on, jos oikeasti lokakuussa saavat version myyntiin. (Perinteisesti tapahtunut vasta keväällä). Lisäksi saattaa aina olla pienen pieni riski, että ei aivan täysin sovi yhteen täkäläisen pelin kanssa (online) yms. 60hz NTSC versio ei varmaankaan myöskään toimi täkäläisessä vanhanaikaisessa tv:ssä, jossa ei ole NTSC väritukea / RGB tukea tai 60 hz tukea (itselle ei ongelma, mutta täytynee ottaa huomioon jos myy käytettynä pois).
N. 34£ peliä on löytynyt useammasta englantilaisesta kaupasta, mutta mikään niistä ei toimita peliä suomeen. Laitoin varauksen videopelikauppaan, kaikki vinkit silti tervetulleita.

Playssä tarjouksessa useita PS3 pelejä alkaen 13.99 postikuluineen.
Yhdistettynä esim. yllä mainittuun GameStopin vaihtotarjoukseen, tästä saa rakennettua itselleen edullisen LBP paketin ja melko edullisen Saints Row 2 paketin.
Tarjouslista halvimmasta alkaen:
http://www.play.com/Games/PlayStation3/3-/163842/0/-/Promo.html?ob=price&sp=1

Silmiin pisti mm. uunituoreen Madden 2009:n hinta, 34.99.
Ei onlinenä pelaavalle 2008 versio 13.99 hinnalla lienee myös aika hyvä hankinta.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (ei muuta keskustelua!)

Tämä nyt varmaan ollut jo,mutta sanon kumminkin. Verkkokauppa.comissa FIFA09 43,90.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (ei muuta keskustelua!)

CDON.COM:ssa Guitar Hero Aerosmith + kitaraohjain 49,95 muistaakseni.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (ei muuta keskustelua!)

En tiedä löytyykö vielä, mutta ainakin paikallisesta Anttilasta tuolta "keskusvaraston tyhjennyksestä" löytyi Warhawk + Jabran bluetooth-kuulokemikrofoni yhteishintaan tasan 30 euroa. Täältä ne jo loppui, en sitten tiedä Kodin Ykkösestä, mutta siis jos sama keskusvaraston tyhjennys on menossa myös muissakin Anttiloissa, niin Sotahaukasta kiinnostuneiden kannattaa tsekata. Tuossahan saa melkeinpä tuon bt-mikin tai pelin ilmaiseksi.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (ei muuta keskustelua!)

Eli PES 2009 PS3:lle 42,99

ShopTo.netiä en kyllä suosittele kenellekään, firma on sen verran epämääräinen (omistaja liiketoimintakiellossa, kadonneita tilauksia, spämmäilyä...).

Iloisemmissa (?) merkeissä mainittakoon kuunvaihteessa ihan pysyväismuodossa ilmestyvä Siren: Blood Curse, joka lähtee The Hutista alle 16 + 1 punnan:

http://www.thehut.com/hut/9997627.product

Kun tilauslomakkeeseen iskee vielä koodin THEHUT10, hinta tipahtaa 10 prosenttia, eli jää postikuluineen alle 20 euron, mikä on tuttuun PSN-tyyliin peräti kolmanneksen halvempi kuin aineettomana ostoksena maksettu verkkolataus, jolla ei ole esim. jälleenmyyntiarvoa lainkaan.

Koodi on voimassa huomiseen klo 14 asti.
 
Ylös Bottom