Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Markantalossa lukee taas 9,90e bulletstorm ps3, mutta kun pistää ostoskoriin hinta pompsahtaa 29,90e, mitä!
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Ja sieltä se tuli, Order Cancelled sähköposti zavvilta. Siis ei Force Unleashed 2:sen CE:tä.
Sama täällä. Ei voi mitään. Pitää vaan toivoa, että jostain muualta pölähtäisi tarpeeksi hyvä tarjous, niin saisi taas yhden keskinkertaisen pelin hyllyyn tilaa viemään. Eiku.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Olihan se, olin kyllä vähän skeptinen asian suhteen kun zavviltakaan eivät myyneet ko. peliä sillä 10€ hinnalla kun oli väärin hinnoiteltu joten päätin odottaa että onko lähtenyt vai onko peruutettu tilaukset.

Jännää, itse tilasin sen bullestormin kympillä silloin Zavvi:lta ja minulle se tosin lähetettiin, sama tapahtui aikoinaan kun sain AC:brotherhoodin myös noin 10€:lla hut:lta.

Kaipa se on vaan onnea ennen kuin ovat virheen huomanneet systeemissä.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Minun mielestä on typerää alkaa perumaan noita tilauksia. Ennemmin odotan josko peli lähtee tulemaan ja voi käydä tuuri kuten tuon DS2 CE:n kanssa. Toki eri asia jos pelin oikeasti haluaa heti. Parhain taitaa olla tältä vuodelta kun odotin peliä lähteväksi 4 vai 5kk ja kyllähän se sieltä viimein saapui. :D

Aina kannattaa kokeilla sanon mä.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Minun mielestä on typerää alkaa perumaan noita tilauksia. Ennemmin odotan josko peli lähtee tulemaan ja voi käydä tuuri kuten tuon DS2 CE:n kanssa. Toki eri asia jos pelin oikeasti haluaa heti. Parhain taitaa olla tältä vuodelta kun odotin peliä lähteväksi 4 vai 5kk ja kyllähän se sieltä viimein saapui. :D

Aina kannattaa kokeilla sanon mä.

Juu, mutta zavvihan perui nuita DS2 CE tilauksiakin joiltain. Itse kyllä menin typeryyksissäni peruuttamaan sen, ei olisi pitänyt. No, aina oppii jotain uutta.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Minun mielestä on typerää alkaa perumaan noita tilauksia. Ennemmin odotan josko peli lähtee tulemaan ja voi käydä tuuri kuten tuon DS2 CE:n kanssa. Toki eri asia jos pelin oikeasti haluaa heti.
Samaa mieltä. Jos ei ole hätähousu, kannattaa tilaukset olla vetämässä vaikka aikojen loppuun asti. Eihän sitä koskaan tiedä, mitä jonain päivänä tapahtuu. On mulla ollut Metal Gear Solid: Digital Graphic Novel 2 Play.comista "tilattuna" kohta kolmatta vuotta. Ei oo vielä kuulunut...

Update! Se onkin näemmä kaikessa hiljaisuudessa peruttu koko "peli".

Metal Gear Solid: Digital Graphic Novel 2: Sons of Liberty is a Miscellaneous game, developed by Kojima Productions and published by Konami, which was cancelled before it was released.

Tuo Force Unleashed 2 oli siinä mielessä tosin harmillinen, että se peruutettiin ihan myyjäliikkeen toimesta saman tien.

PS. 9,90 euron Bulletstorm LE (PS3) saapui eilen Markantalosta, eli kiitokset vielä kerran tarjousvinkkaajalle. :)
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Killzone 3 lähtee Markantalosta hintaan 9,90.

Mahtavaa!! Iso kiitos tästä! Heitin jo kirveen kaivoon sen osalta, että saisin hyllyyni Killzone 3:n tavallisen version Platinumin sijaan. Mutta nyt se on tapahtunut ja vielä mihin hintaan! Markantalo on näköjään huomannut, että kyllä ne hyvät tarjoukset tuolla huomataan pelaajien keskuudessa, joten tekevät noita 9,90e tarjouksia näköjään jatkuvasti tästä lähin. :D
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Mahtavaa!! Iso kiitos tästä! Heitin jo kirveen kaivoon sen osalta, että saisin hyllyyni Killzone 3:n tavallisen version Platinumin sijaan. Mutta nyt se on tapahtunut ja vielä mihin hintaan! Markantalo on näköjään huomannut, että kyllä ne hyvät tarjoukset tuolla huomataan pelaajien keskuudessa, joten tekevät noita 9,90e tarjouksia näköjään jatkuvasti tästä lähin. :D

Eipä tuossa mikään takaa että olisi ei-platinum versio, yhtä hyvin voi olla platinumikin.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Eipä tuossa mikään takaa että olisi ei-platinum versio, yhtä hyvin voi olla platinumikin.

Ei niin, mutta en usko, että Markantalolla on vielä Killzone 3:sta Platinum-versiota. Tuskin ovat vielä kaikkia eriään myyneet. Ehkä myyvätkin juuri näitä pelejä näin halvalla, kun heillä odottaa siellä varastossa ne Platinum-versiot. Kyllähän jos menet vaikka Giganttiin, Prismaan tai mihin tahansa muuhun kivijalkakauppaan, niin ei siellä ole vielä Killzone 3:n Platinum-versiota. Markantalohan on myös aivan samanlainen kivijalkakauppa, heillä on vaan olemassa myös tuo verkkokauppa.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Ei niin, mutta en usko, että Markantalolla on vielä Killzone 3:sta Platinum-versiota. Tuskin ovat vielä kaikkia eriään myyneet. Ehkä myyvätkin juuri näitä pelejä näin halvalla, kun heillä odottaa siellä varastossa ne Platinum-versiot. Kyllähän jos menet vaikka Giganttiin, Prismaan tai mihin tahansa muuhun kivijalkakauppaan, niin ei siellä ole vielä Killzone 3:n Platinum-versiota. Markantalohan on myös aivan samanlainen kivijalkakauppa, heillä on vaan olemassa myös tuo verkkokauppa.

Markantalolla ei nykyään ole muuta kun web-kauppa.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Pistin juuri tilauksen vetämään killzone 3:sta :)
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Ei niin, mutta en usko, että Markantalolla on vielä Killzone 3:sta Platinum-versiota. Tuskin ovat vielä kaikkia eriään myyneet. Ehkä myyvätkin juuri näitä pelejä näin halvalla, kun heillä odottaa siellä varastossa ne Platinum-versiot. Kyllähän jos menet vaikka Giganttiin, Prismaan tai mihin tahansa muuhun kivijalkakauppaan, niin ei siellä ole vielä Killzone 3:n Platinum-versiota. Markantalohan on myös aivan samanlainen kivijalkakauppa, heillä on vaan olemassa myös tuo verkkokauppa.

No niimpä se varmaan onkin, varmaan samanlainen tarjous kun bulletstormin LE:stä, LE:t pitää myydä pois.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

TheHutilla olis loistava tarjous: Batman: Arkham City & The Dark Knight / Batman Begins Blu-ray Bundle PS3 | TheHut.com

Miten mahtaa olla kun pelihän ilmestyy ensi perjantaina eli 21.10, niin mihin asti pulju mahtaa ottaa ennakkotilauksia vastaan? Onko ennakkotilaaminen vielä mahdollista torstaina, kun tulee palkka:confused:
Toivottavasti jollain olis tietoa, sen verran kiinnostava tarjous olisi:D


Luulisin et onnistuu. ite ku tilasin visa electronilla nii tilaus on sisällä mut veloitetaan sitte vasta ku dispatched eli ku olis lähössä tai jotai. Fiksumpi vois selittää paremmin, mut luulen et ennen torstaita ei lähe. Vaik julkasu traileris oli et 18.10. Puihinha se sit menee jos onki toi 18 päivä. Kandee kokeilla
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Luulisin et onnistuu. ite ku tilasin visa electronilla nii tilaus on sisällä mut veloitetaan sitte vasta ku dispatched eli ku olis lähössä tai jotai. Fiksumpi vois selittää paremmin, mut luulen et ennen torstaita ei lähe. Vaik julkasu traileris oli et 18.10. Puihinha se sit menee jos onki toi 18 päivä. Kandee kokeilla

Pidä kumminkin mielessä että jos Electronistasi ei ole nettimaksuja kytketty päälle, niin maksua ei saada otettua sieltä.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Kyl Electronia on vingutettu esim. Psn:ssä ja android marketissa. Tarvii vaan toivoo et torstaina saa vielä tilattua. Jossei, niin sitten jostain affenanmaalta peli tilaukseen :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Oulussa Raksilan Prismassa ale korissa liukuportaiden yläpääsä oli muutamia MAG collector edition 20e aattelin että siitä vielä ääskortilla -15% mutta kassalla oli hinta vaa 5e poistotuote :D

Pitääpä käydä tsekkaamassa, kun on muutenkin asiaa tuonne Raksilaan lähipäivinä. :)
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Pistin juuri tilauksen vetämään killzone 3:sta :)

Minäkin pistin saman tilauksen sunnuntai-iltana, mutta tilausvahvistuksen jälkeen ei ole tapahtunut muuta. Noinkohan jää saamatta peli tuolta tuohon hintaan, kun kokonainen arkipäivä tässä välissä on ollut aikaa? Lieneekö tilausten määrä yllättänyt Markantalossa. Onkohan teillä muilla (jo lauantaina tilanneilla) tilaus edistynyt eilisen aikana?
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Eilen tuli pyörähdettyä Jumbon Stockmannilla ja alelaarista löytyi Red Dead Redemptionin Undead Nightmare 9,90e. Kannattaa käydä välillä syynimässä tuonkin puljun alekorit, joskus voi onnistaa.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Minäkin pistin saman tilauksen sunnuntai-iltana, mutta tilausvahvistuksen jälkeen ei ole tapahtunut muuta. Noinkohan jää saamatta peli tuolta tuohon hintaan, kun kokonainen arkipäivä tässä välissä on ollut aikaa? Lieneekö tilausten määrä yllättänyt Markantalossa. Onkohan teillä muilla (jo lauantaina tilanneilla) tilaus edistynyt eilisen aikana?

Viime yönä oli tullu maili markantalolta, että tilaus lähteny matkaan. En tosin nyt muista tilasinko lauantaina vai vasta sunnuntaina.
 
Ylös Bottom