Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Laitetaanpa tähän vielä omakin CDON.com -5e -koodi:

. . . . . . . . . . > xY6T76T6 <

.. . . . . . .Koodi voimassa 23.12.2011 asti.

Joku jo mainitsi että oli käyttänyt tuon koodin, koitin piruuttani silti ja hyvin toimi, kiitokset! Pistin näin yön pimeinä tunteina tilaten kilokaupalla kitarasankaria.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Joku jo mainitsi että oli käyttänyt tuon koodin

Kyseessä lienee fyysisen tai sähköisen postin mukana tullut avoin alennuskoodi (mainoskoodi), jonka jokainen asiakas voi kerran käyttää.
Ehdotuksia mistä saa halavimmalla ostettua Uncharted3?
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Tänään ja huomenna Gamestoppi jakelee joulukalenteri luukussaan Fifa 07-09 ja NHL 07-09 käytettyjä pelejä ilmaiseksi, HUOM! yksi per asiakas. :D
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Mites tämä CDONin joulukalenterin luukun nro. 23 tarjous oikein toimii? Voinko tilata tuon lahjakortin vaikka veljeni nimiin -> hän saa lahjakortin koodin sähköpostiin -> syöttää sen tammikuussa CDONiin ja tilaa sillä vaikka 20 euron arvoisen tuotteen (hintaa jää siis 10e) -> annan saamani 10 euron arvoisen alennuskoodin veljelleni -> hän maksaa tilauksestaan 10e - 10e = 0e, eli 20 euron tuotteen sai 10 euron lahjakortilla?

Eli toisin sanoen: voiko tuon lahjakortin käyttäjä käyttää samalla myös tuon alennuskoodin? Tai voiko tuota lahjakorttia vain suoraan tilata omiin nimiin?
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Mistä saa tällä hetkellä halvimmillaan singstarin (tai vastaavanlaisen) mikrofonit? Ei ole väliä onko pelkät mikrofonit vai onko peli mukana. Ja mieluiten langattomat, mutta langallisetkin käy.

Jos mikkejä olet ostamassa niin ehdottomasti langattomat kannattaa ostaa.Itsellä tenavien kanssa mennyt jo parit langalliset rikki.Yhtäkkiä mennyt toinen mikki pimeäksi.Johto varmaan murtunut jostain kohtaa.Cdon,Play...mistä ainakin kannattaa käydä katselemassa noita mikrofoneja.Itse ostin viime jouluksi lapsille sen suomi singstarin langattomilla mikeillä ja kustansi silloin cdon:ssa 69 euroa.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Mites tämä CDONin joulukalenterin luukun nro. 23 tarjous oikein toimii? Voinko tilata tuon lahjakortin vaikka veljeni nimiin -> hän saa lahjakortin koodin sähköpostiin -> syöttää sen tammikuussa CDONiin ja tilaa sillä vaikka 20 euron arvoisen tuotteen (hintaa jää siis 10e) -> annan saamani 10 euron arvoisen alennuskoodin veljelleni -> hän maksaa tilauksestaan 10e - 10e = 0e, eli 20 euron tuotteen sai 10 euron lahjakortilla?

Eli toisin sanoen: voiko tuon lahjakortin käyttäjä käyttää samalla myös tuon alennuskoodin? Tai voiko tuota lahjakorttia vain suoraan tilata omiin nimiin?

EI onnistu!
CDonissa pystyy käyttämään vain yhden alennuskoodin per tilaus.
Eli tuollaisen alennuskoodin lisäksi ei pysty edes käyttämään 'ilmaiset_postikulut' koodia.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

EI onnistu!
CDonissa pystyy käyttämään vain yhden alennuskoodin per tilaus.
Eli tuollaisen alennuskoodin lisäksi ei pysty edes käyttämään 'ilmaiset_postikulut' koodia.
Mutta eikö alennuskoodi ja lahjakortti ole kaksi eri asiaa? Itse tilasin 11e lahjakortin tuon 11e=21e seuraavaan tilaukseen vuoksi, jos CDON tässäkin asiassa kusee asiakasta silmään, niin voisi olla hyvä aika laittaa kuluttajavirastoon viestiä.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Mutta eikö alennuskoodi ja lahjakortti ole kaksi eri asiaa? Itse tilasin 11e lahjakortin tuon 11e=21e seuraavaan tilaukseen vuoksi, jos CDON tässäkin asiassa kusee asiakasta silmään, niin voisi olla hyvä aika laittaa kuluttajavirastoon viestiä.

Voi olla että on eri asioita mutta kummassakin tapauksessa asiakas saa koodin, joka syötetään tilauksen yhteydessä ja CDoniin pystyy syöttämään vain yhden koodin.
On tullut kokeiltua monta kertaa mutten ole ikinä voinut käyttää useaa koodia.

CDonin sivuillakin lukee:
"HUOMIO! Alennuskoodi on voimassa vain yhden tilauksen yhteydessä eikä sitä voida yhdistää muihin tarjouksiin. Koodi on voimassa vain yhden tilauskerran eikä sitä voida yhdistää muihin alennuskoodeihin tai arvokoodeihin."
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

No Tekninen, saitko tuon lahjakortin ihan vain jonain koodina vai miten tuo toimii? En kyllä itse silti taida tilata, kun ei tuolla ole nyt tällä hetkellä oikeen mitään, mitä kannattaisi tilata...
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

No Tekninen, saitko tuon lahjakortin ihan vain jonain koodina vai miten tuo toimii? En kyllä itse silti taida tilata, kun ei tuolla ole nyt tällä hetkellä oikeen mitään, mitä kannattaisi tilata...

Lahjakortti tulee koodina spostiin. Itse tilasin.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Löydään tämä nyt tännekin sitten: eli Duke Nukem Ball of Steel -edition 19 euroa Konsolinetistä. (Huom! 9e postit, mutta paikan päältä noudettavana hinta on huokea.)
Duke Nukem:Forever Balls of Steel Edition PS3:lle @ Konsolinet.fi
Nämä tarjoukset on niin petollisia :D Jää kumminkin lojumaan hyllyyn ja viemään tilaa, peliin ei ole arvostelujen jälkeen mitään kiinnostusta ym. Toivottavasti pystyn hillitsemään itseni, mutta se on niin halpa...
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Nämä tarjoukset on niin petollisia :D Jää kumminkin lojumaan hyllyyn ja viemään tilaa, peliin ei ole arvostelujen jälkeen mitään kiinnostusta ym. Toivottavasti pystyn hillitsemään itseni, mutta se on niin halpa...
Kuvittele vain mitä kaikkea turhaa krääsää tuossakin on... oi että.. en voinut itse vastustaa. :D

Näytä liitetiedosto 8337
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Kannattaa käydä gamestopissa jos ei viel ole ragea, nyt 2.1-8.1 Rage Anarchy editioni kaikille alustoille 9,80e. Kävin ite äsken hakemassa ton :)
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Kannattaa käydä gamestopissa jos ei viel ole ragea, nyt 2.1-8.1 Rage Anarchy editioni kaikille alustoille 9,80e. Kävin ite äsken hakemassa ton :)
Mistä kävit noutamassa? Itse ajattelin Rageni hakea Jumbon GameStopista, mutta ainakin viime viikolla, kun nämä välipäivä -alet alkoivat, niin Jumboon eivät vissiin olleet ehtineet pelejä vielä tarjoushinnalla esiin laittaa. Sillä päivää myöhemmin kävin Kampin GS'ssä ja siellä oli melkonen kasa noita tarjouksessa olevia pelejä.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Mistä kävit noutamassa? Itse ajattelin Rageni hakea Jumbon GameStopista, mutta ainakin viime viikolla, kun nämä välipäivä -alet alkoivat, niin Jumboon eivät vissiin olleet ehtineet pelejä vielä tarjoushinnalla esiin laittaa. Sillä päivää myöhemmin kävin Kampin GS'ssä ja siellä oli melkonen kasa noita tarjouksessa olevia pelejä.

Espoon Sellosta kävin ostamassa sen :p
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Voisi kertoa, että missä Anttilassa, mitä pelejä ja mitä hintaluokkaa...
Poristahan tuo Lapa12 näytti olevan kotoisin, joten kovalla varmuudella Porin Anttilassa. Tarjouksethan ovat kylläkin jossain määrin Suomen laajuisia... Itse kävin Jyväskylän Anttilasta nappaamassa Rock Band 2:n kahdella eurolla.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Ainakin Jumbon Anttilassa näitä tarjouksia ollut. Ehkä jotain tuotteita oli alennettu, mutta tuskin mielestäni nuo RB'tkin olivat vielä jotaon 9,90e - 19,90e. Mutta eipä mitään mainittavaa.

Viimisiä Rageja vietiin jo Jumbon GameStopista. Olivat vissiin maistuneet. Neljä oli jäljellä, kun omani hain.
 
Ylös Bottom