Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Ai, siinä oli tuollainenkin. Noh nyt täytyy sanoa, että oli hyvä sijoitus. Aikaisemmin ei olekaan tullut Assassins Creedejä pelattua joten tuleekin sitten iskettyä ns. kaksi kärpästä yhdellä iskulla.

Suosittelen pelaamaan AC II:n ja AC: Brotherhoodin läpi ennen Revelationsia. AC II on edelleen se sarjan paras osa vieläpä. :)
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Ai, siinä oli tuollainenkin. Noh nyt täytyy sanoa, että oli hyvä sijoitus. Aikaisemmin ei olekaan tullut Assassins Creedejä pelattua joten tuleekin sitten iskettyä ns. kaksi kärpästä yhdellä iskulla.

No käsitin kyllä, että tolla "original game" tarkoitettiin itse peliä. Vai meinaatko, että mukana tulisi myös ykkösosan soundtrack, kun siinä lukee "original game soundtrack"...
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

No käsitin kyllä, että tolla "original game" tarkoitettiin itse peliä. Vai meinaatko, että mukana tulisi myös ykkösosan soundtrack, kun siinä lukee "original game soundtrack"...
Tuolla ei tuota mainita, mutta jokaisen AC: Revelationsin PS3-version mukana tulee se ihka ensimmäinen Assassin's Creed. CE:n mukana tulee Revelationsin OST ja se tulee omalla levyllään, pakattuna samaan (erikoisen väriseen, nimittäin mustaan) koteloon kuin itse peli. AC1 löytyy asennusvalmiina AC:R:n levyltä.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Kertokaas, jos joku saa tämän tai tuon Battlefield 3:sen tilattua Suomeen noihin mainittuihin hintoihin, että miten se onnistuu. Minun mielestä ei onnistu ku UK:hon
Onnistuu ihan normaalisti? Laitat tilauksen vetämään ja maaksi Suomi, valuutaksi euro yms.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Eipä onnistu vaan checkout:ssa tulee tällainen ilmoitus:

"There is a problem with your chosen delivery address.
Please review this page before continuing.
Why do I need to review the delivery address?
Items priced in pounds can only be delivered to UK addresses.
Items priced in euros can only be delivered to European addresses outside the UK.
Electronic items, gadgets and toys can only be delivered to UK addresses.
Mobile content can only be purchased if you have a UK credit/debit card billing address.
Choose a different delivery address."


Se näyttää ostoskorin hinnat punnissa ja ei auta vaikka vaihdan valuutaksi euron???
Miksi noissa peleissä on 2 eri hintaa?

"Battlefield 3
4 out of 5(13 customer reviews) | Write a review
€31.49 Free deliveryBUY
In StockSold by Play.com
Usually dispatched within 24 hours.
Also available new (11) from EUR 40.95 & used (4) from EUR 41.42 See all
Have one to sell? Sell it here"
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Eipä onnistu vaan checkout:ssa tulee tällainen ilmoitus:

"There is a problem with your chosen delivery address.
Please review this page before continuing.
Why do I need to review the delivery address?
Items priced in pounds can only be delivered to UK addresses.
Items priced in euros can only be delivered to European addresses outside the UK.
Electronic items, gadgets and toys can only be delivered to UK addresses.
Mobile content can only be purchased if you have a UK credit/debit card billing address.
Choose a different delivery address."


Se näyttää ostoskorin hinnat punnissa ja ei auta vaikka vaihdan valuutaksi euron???
Miksi noissa peleissä on 2 eri hintaa?

"Battlefield 3
4 out of 5(13 customer reviews) | Write a review
€31.49 Free deliveryBUY
In StockSold by Play.com
Usually dispatched within 24 hours.
Also available new (11) from EUR 40.95 & used (4) from EUR 41.42 See all
Have one to sell? Sell it here"
Ilmeisesti tarjous loppunut, kun niin paljon tavaraa mennyt
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Eipä onnistu vaan checkout:ssa tulee tällainen ilmoitus:
*********
Se näyttää ostoskorin hinnat punnissa ja ei auta vaikka vaihdan valuutaksi euron???
Miksi noissa peleissä on 2 eri hintaa?

"Battlefield 3
4 out of 5(13 customer reviews) | Write a review
€31.49 Free deliveryBUY
In StockSold by Play.com
Usually dispatched within 24 hours.
Also available new (11) from EUR 40.95 & used (4) from EUR 41.42 See all
Have one to sell? Sell it here"

Tarjous tosiaan jo loppunut ja noi 2 eri hintaa johtuu siitä että toi 31.49 on play.com hinta ja noi muut hinnat on ulkopuolisten myyjien tuoteita joita he myyvät play.com sivuilla. Toimii muuten hyvin niidenkin osto, tuli ostettua EA active2 tarjouksesta joka oli ulkopuolisen myyjän ja maksuissa/toimituksissa ei ollut eroa play.com omiin tuotteisiin :)
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Olipahan tarjoushinta tai ei niin minulla tulee tällainen herja:

" This item can only be delivered to a UK address.

Driver: San Francisco (PlayStation3)

PS3

In Stock
£17.99
1
£17.99

Total
£17.99"


Eli hinnat on ostoskorissa punnissa vaikka teen tilauksen (painan buy-nappia) euro-hinnan vierestä ja sivun yläreunasta olen valinnut valuutaksi eurot??? Mistäköhän tuo ostoskorin valuutan saa euroiksi??
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Olipahan tarjoushinta tai ei niin minulla tulee tällainen herja:

" This item can only be delivered to a UK address.

Driver: San Francisco (PlayStation3)

PS3

In Stock
£17.99
1
£17.99

Total
£17.99"


Eli hinnat on ostoskorissa punnissa vaikka teen tilauksen (painan buy-nappia) euro-hinnan vierestä ja sivun yläreunasta olen valinnut valuutaksi eurot??? Mistäköhän tuo ostoskorin valuutan saa euroiksi??

Olisko osotetiedot väärin?
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Olipahan tarjoushinta tai ei niin minulla tulee tällainen herja:
Eli hinnat on ostoskorissa punnissa vaikka teen tilauksen (painan buy-nappia) euro-hinnan vierestä ja sivun yläreunasta olen valinnut valuutaksi eurot??? Mistäköhän tuo ostoskorin valuutan saa euroiksi??

Mikä selain? Kokeile toisella selaimella, tyhjennä välimuisti,cookiet?
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Nyt tuli AC Revelations Colletor edition postista. Ei millään malttas olla aukasematta. Vielä AC2 kesken ja Brotherhood pelaamatta. Löytyykö tuolta pahoja spoilereita jos aukasen ja vähän tutkailen? Vierähtää vielä noiden parissa hetki..
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Nyt tuli AC Revelations Colletor edition postista. Ei millään malttas olla aukasematta. Vielä AC2 kesken ja Brotherhood pelaamatta. Löytyykö tuolta pahoja spoilereita jos aukasen ja vähän tutkailen? Vierähtää vielä noiden parissa hetki..

Mitä järkeä? Pelaa vaan ne kaks muuta peliä eka läpi. Sitä paitsi AC:R:ssä ei ees oo uudistuksia kovin paljoa, että edellisiin osiin verrattuna ei oo muuta uutta ku tarina ja ympäristö. Ja molemmat on AC II:ssa ja Brotherhoodissa tehty paremmin. Sitä paitsi AC II on vieläkin koko sarjan paras osa, niin nauti nyt siitä ekana.

EDIT: Aaa, siis tarkotitko aukasulla ja tutkailulla sen paketin sisällön tutkimista? Ei siellä mitään spoilereita oo.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Mitä järkeä? Pelaa vaan ne kaks muuta peliä eka läpi. Sitä paitsi AC:R:ssä ei ees oo uudistuksia kovin paljoa, että edellisiin osiin verrattuna ei oo muuta uutta ku tarina ja ympäristö. Ja molemmat on AC II:ssa ja Brotherhoodissa tehty paremmin. Sitä paitsi AC II on vieläkin koko sarjan paras osa, niin nauti nyt siitä ekana.

Meinasin kyllä, että kun mulla on tuo Collectors edition, tutkailisin sitä muuta sisältöä. Eli siinä tulee mukana se lyhytelokuva, soundtracia, joku kirjanen ja mitähän muuta siinä hienossa muovilaatikossa. Piti ostaa kun halvalla sai. En siis pelaamaan meinannut rueta, korkeintaa testaan AC 1:stä, että pelaako vanhat tallennukset, tuon mukana tulevan version kans. Trophyjä ei taida AC 1:sestä vieläkään löytyä?

E: Tuo AC 2 on kyllä hyvä ja tuntuu ettei lopu millään. Paljon on ainakin pelattavaa.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Mikäs on halvin mesta tällä hetkellä ostaa Madden 12? Kiitos jo etukäteen.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Eli hinnat on ostoskorissa punnissa vaikka teen tilauksen (painan buy-nappia) euro-hinnan vierestä ja sivun yläreunasta olen valinnut valuutaksi eurot??? Mistäköhän tuo ostoskorin valuutan saa euroiksi??

Minulla ainakin play.com valitsee automaattisesti eurot. Osaa ilmeisesti IP-osoitteen mukaan tsekkailla, että en selaile sivuja Briteistä. Millä selaimella yritit tehdä ostoksia? Mozilla on ainakin toiminut hyvin. Tee vielä niin, että menet play.comiin ja valitset oikealta yläkulmasta eurot valuutaksi. Vasta sitten kirjaudut sisään ja teet ostokset. Jos teet näin, muuttuuko valuutta automaattisesti takaisin punniksi sisään kirjautuessasi?
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Zavvi:lta Dead Island zombin pahoinptely-peli

£14.95/€17.95 +0.99£/1.20€ posti

Dead Island PS3 | Zavvi.com aff
Miltei jo hymyilyttää, miten nämä Zavvin avaukset ovat samoin tein "dispatched within a month" mutta katsellaan yhä huumorimielellä josko tällä kertaa onnistaisi. Kolme viimeisintä vastaavanlaista yritystä on karahtanut kiville tyyliin 1x ei-meillä-ollutkaan ja 2x lähtee-päivän-sisään, jotka reilun kuukauden odottelun jälkeen tuli suosiolla peruttua. Ikävän heikoksi ja arvaamattomaksi on tuon lafkan meno viime aikoina mennyt ainakin näiden mahdollisesti jopa hyvien tarjousten osalta.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (ei muuta keskustelua!)

Zavvilta Deus Ex: Augmented Edition vain £12.95/€15.95 + £0.99/€1.20 posti

Deus Ex 3: Human Revolution (Augmented Edition) PS3 | Zavvi.com aff

ja myös Uncharted Twin Pack löytyy halvalla mikäli 2 ensimmäistä Uncharted-peliä on missanut. £14.95/€17.95 + £0.99/€1.20 posti

Uncharted: Drake's Fortune & Uncharted 2: Among Thieves (Platinum Twin Pack) PS3 | Zavvi.com aff
Perhana, tainnu jo loppua tuo uncharted tarjous.
 
Ylös Bottom