Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Perkele osa oli mennyt ja sports champpioninkin sain ostokoriin mutta maksuvaiheessa ilmoitti ettei enään ole, no sai sieltä 3 peliä melko huokealla,
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Perkele osa oli mennyt ja sports champpioninkin sain ostokoriin mutta maksuvaiheessa ilmoitti ettei enään ole, no sai sieltä 3 peliä melko huokealla,
Joo-o, Munkki500:lle hullut propsit vinkistä! Itse en selvinnyt tuosta tarjousläjästä kuutta peliä vähemmällä mutta lienevätkö sitten löytäneet Sports Championsiakin lisää. Tilaus tuli tehtyä tuossa pari minuuttia sitten ja omassa ostoskorissa se ainakin pysyi maksua myöden. Vähän kyllä pelottaa, että tuo Resistance 3 on kuvasta huolimatta platinapainos mutta eipä tuossa paljoa häviä vaikka näin olisikin.
 
Vähän kyllä pelottaa, että tuo Resistance 3 on kuvasta huolimatta platinapainos mutta eipä tuossa paljoa häviä vaikka näin olisikin.

Tämä pisti itellekki silmään ja menin ostoskoriin asti että saa laittaa tilaukseen Ressu 3sen ja Porttaali 2sen, mutta eihänse lompakko ole koskaan mukana töissä. No eiköhän vielä ole päivällä jäljellä.. Halvalla kyllä on pelejä tarjolla.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Joo-o, Munkki500:lle hullut propsit vinkistä! Itse en selvinnyt tuosta tarjousläjästä kuutta peliä vähemmällä mutta lienevätkö sitten löytäneet Sports Championsiakin lisää. Tilaus tuli tehtyä tuossa pari minuuttia sitten ja omassa ostoskorissa se ainakin pysyi maksua myöden. Vähän kyllä pelottaa, että tuo Resistance 3 on kuvasta huolimatta platinapainos mutta eipä tuossa paljoa häviä vaikka näin olisikin.

Juu voi olla Platinum-painos (tai sitten ei), mutta kyllä otan vaikka Platinumin tuohon hintaan, kun ei sitä Ressu 3:sta kuitenkaan löydä enää mistään muualtakaan tavallisena versiona.

Ja mistä tuolta valkkasit 6 peliä? :D Itse nirsona pelaajana en kelpuuttanut kuin Resistance 3:n. Brink oli halpa, mutta en ole kuullut siitä kauheasti hyvää, niin enpä tilannut sitäkään. :p

EDIT: Laitan tähän vielä tämän koodin, jos joku tilaa tuolta vielä, eikä tajua katsoa tämän ketjun edelliselle sivulle tai Veikon Koneen etusivulle.

----------

RAHDITTA

Tällä koodilla postikulut pois tilauksesta Veikon Koneesta.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Ja mistä tuolta valkkasit 6 peliä? :D Itse nirsona pelaajana en kelpuuttanut kuin Resistance 3:n. Brink oli halpa, mutta en ole kuullut siitä kauheasti hyvää, niin enpä tilannut sitäkään. :p
Itse asiassa lopulta kahdeksan, kun olihan sitä tarjontaa myös 360-puolella :D Alle kympillä kokeilee kumman avoimin mielin vähän kaikkea. Brink jäi itseltänikin väliin (rajansa kaikella) mutta jos pitäisi valita joko yksi normihintainen AAA-luokan prismapeli tai combo PlayStation Move Heroes + Resistance 3 + Medieval Moves + Portal 2 + Motorstorm: Apocalypse + Sports Champions + Alan Wake + Halo Reach niin onhan se väkisinkin kuin ampuisi kaloja tynnyriin...
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Tuskimpa nuo Resistance 3:set ovat Platinum-painoksia. Myyvät nyt varmaan nuo normipainokset poies halpaan hintaan että saavat Platinumit tilalle. Itsehän en kerinnyt tilata mitään tuolta, kun kaikki vietiin.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Mitenkäs toi vaikuttaa tilauksiin millään tavalla? Uutinenkin jo 1kk vanha. Itse tilasin tän viikon tiistaina sieltä pelin, eikä ole vieläkään lähtenyt matkaan. Kyselin sieltä eilen, että mikähä kestää toimittamisessa, sanoivat että tullu nyt niin paljon tilauksia, että postitellaan saapumisjärjestyksessä, mutta silti miten ihmeessä voi kestää viikon tuotteen postiinlaitto? Oli eka ja viimenen kerta ku tilailen tosta puljusta.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Mitenkäs toi vaikuttaa tilauksiin millään tavalla? Uutinenkin jo 1kk vanha. Itse tilasin tän viikon tiistaina sieltä pelin, eikä ole vieläkään lähtenyt matkaan. Kyselin sieltä eilen, että mikähä kestää toimittamisessa, sanoivat että tullu nyt niin paljon tilauksia, että postitellaan saapumisjärjestyksessä, mutta silti miten ihmeessä voi kestää viikon tuotteen postiinlaitto? Oli eka ja viimenen kerta ku tilailen tosta puljusta.

Tän viikon tiistaina tilasit ja nyt on perjantai. Eli oot ny sen kolmisen päivää odotellu (ja tätä päivää on vielä jäljellä rutkasti), joka on sun mielestä yhtäkuin viikko? Kannattaa ehkä jatkossa hakee ne pelit suoraa liikkeestä, jos odottavan aika on noin pitkä, että kolme päivää venyy seitsemäksi.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Tän viikon tiistaina tilasit ja nyt on perjantai. Eli oot ny sen kolmisen päivää odotellu (ja tätä päivää on vielä jäljellä rutkasti), joka on sun mielestä yhtäkuin viikko? Kannattaa ehkä jatkossa hakee ne pelit suoraa liikkeestä, jos odottavan aika on noin pitkä, että kolme päivää venyy seitsemäksi.

No jos ei tänäänkään lähde, niin viikonloppuna ei lähde ainakaan kun ei posti kulje. Sieltä sai erään pelin tosi halvalla jonka takia tilasin.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Mulle tuli Veikon koneesta tilattu Resistance jo ilmeisesti toissapäinänä (tai eilen), eilen tuli sitten postin mukana saapumisilmoitus. Eli lähettivät ihan tuonne postiin sen, mistä pitää hakea saapumisilmoituksen tai lähetystunnuksen kanssa se. ;/

EDIT: Kävin hakemassa pakettini postista ja ei ollut onneksi Platinum-versio. :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)


Itse tilasin tän viikon tiistaina sieltä pelin, eikä ole vieläkään lähtenyt matkaan. ... Oli eka ja viimenen kerta ku tilailen tosta puljusta.

Ja itse ajattelin tulla tänne avautumaan omaa tilaustani jo viime perjantaina:)D), joka on tilattu keskiviikko aamuna eikä vieläkään ole lähtenyt. Noh...pitää orotella. Eikä toki haittaisi vaikka koko tilaus kusisi. Sen verta pienet massit nyt kysymyksessä, että valitus soittelu maksaisi enemmän:D.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Tän viikon tiistaina tilasit ja nyt on perjantai. Eli oot ny sen kolmisen päivää odotellu (ja tätä päivää on vielä jäljellä rutkasti), joka on sun mielestä yhtäkuin viikko? Kannattaa ehkä jatkossa hakee ne pelit suoraa liikkeestä, jos odottavan aika on noin pitkä, että kolme päivää venyy seitsemäksi.
Joo o, ei voinu sitte ilmottaa, että peliä ei ole enään varastossa vaikka tilasin sen silloin kun pystyi, eli sitä oli silloin vielä. Kyselimpä tilauksesta jälleen sieltä ja kerto ettei peliä ole varastossa edes, asiakkaan pitää näköjään itse ottaa selvää asiasta, ainakin verkkokauppa.comista olen tilannut ja he ainakin viestitte kun tavaraa ei ole saatu vielä varastoon.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

peliä ei ole enään varastossa vaikka tilasin sen silloin kun pystyi, eli sitä oli silloin vielä. Kyselimpä tilauksesta jälleen sieltä ja kerto ettei peliä ole varastossa edes, asiakkaan pitää näköjään itse ottaa selvää asiasta

No huh huh. Mikäli asia on todellakin näin, niin oli kyllä itselle ensimmäinen ja viimeinen tilaus ko puljusta. Sai sitten tavaran kuinka halavalla tahansa.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Tampereen Pirkkalan verkkokaupassa vieraillessa tarttui äsken mukaan Skyrim Collectors Ed. hurjaan 64,95€ hintaan, kaikki kun on peliä kehuneet niin tuli sitten täräytettyä se lippulaiva julkasu :D Hyllyyn ei jäänyt ainakaan ps3 puolelle tuota painosta enempää, mutta kannattaa pitää silmät auki jos jossain muissa ketjun putiikeissa pyörähtää, aikas mukavaan hintaan tuo näyttää pudonneen :)
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Tampereen Pirkkalan verkkokaupassa vieraillessa tarttui äsken mukaan Skyrim Collectors Ed. hurjaan 64,95€ hintaan, kaikki kun on peliä kehuneet niin tuli sitten täräytettyä se lippulaiva julkasu :D Hyllyyn ei jäänyt ainakaan ps3 puolelle tuota painosta enempää, mutta kannattaa pitää silmät auki jos jossain muissa ketjun putiikeissa pyörähtää, aikas mukavaan hintaan tuo näyttää pudonneen :)
Näytti olevana verkkokaupassa samaan hintaa, mutta tietenkin loppu. :D
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Discshopilta sain sähköpostiin ilmoituksen ilmaisesta rahdista aikavälillä 12.6-17.6 ja rahti on 2,95€, eli sen verran kykenee säästämään tällä viikolla. Jos ette ole ennen tilanneet Discshopista niin postiennakolla tilattaessa tulee 3,50€ lisä tuohon tilaukseen.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Discshopilta sain sähköpostiin ilmoituksen ilmaisesta rahdista aikavälillä 12.6-17.6 ja rahti on 2,95€, eli sen verran kykenee säästämään tällä viikolla. Jos ette ole ennen tilanneet Discshopista niin postiennakolla tilattaessa tulee 3,50€ lisä tuohon tilaukseen.

ööö.. miksi tilata postiennakolla? Laskullahan se kannattaa tilata niin ei tule mitään turhia ylimääräisiä 3,50e kuluja
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

ööö.. miksi tilata postiennakolla? Laskullahan se kannattaa tilata niin ei tule mitään turhia ylimääräisiä 3,50e kuluja
En itsekkään tilaisi postiennakolla, se on electronilla suoraan tai sitten laskulla. Mutta kaikki ei ole täysi-ikäisiä eli heillä ei pakosti ole verkkopankki tunnuksia joilla maksaa lasku jne jne...
 
Ylös Bottom