Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Onkohan play.comilla vieläkin joulukiireitä, kun 2 päivä tuli viestiä aamulla, että pelit lähetetty ja 3-5 päivää, mutta ei näy. Ei mulla sinänsä mikään kiire, mutta olis kiva tietää, että missä ne edes menee :)

E: Ja sieltähän ne postiluukusta tipahti, kun vähän kyseli :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Minullekin tuli eilen.

Minulla ei ihan sama ongelma, mutta samankaltainen. Strum bar ei palaudu sen jälkeen kun on painanut alaspäin. Eli kestää sen 0.1-0.2 sekuntia ennen kuin palaa ylös. Tämä tekee soittamisesta todella turhauttavaa. Lähetin cdon:ille palautetta, saa nähdä mitä vastaavat.

Eilen illalla laitoin cdon:lle viestiä ja tänään päivällä tuli vastaus.
Pahoittelivat ja lupasivat lähettää uuden kitaran heti.
Viallinen kitara pitää palauttaa vasta sitten kun uusi on saapunut. Mukana tulee palautus ohjeet ja palautuspaketti.

Antoivat myös 3:n euron alennuskoodin.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Eilen illalla laitoin cdon:lle viestiä ja tänään päivällä tuli vastaus.
Pahoittelivat ja lupasivat lähettää uuden kitaran heti.
Viallinen kitara pitää palauttaa vasta sitten kun uusi on saapunut. Mukana tulee palautus ohjeet ja palautuspaketti.

Antoivat myös 3:n euron alennuskoodin.

Kuten myös minulle. Käskivat kuitenkin palauttamaan koko paketin, ei pelkän skitan. Mut saa nähdä mitä tulee postissa.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Ohhoh, Play on laskenut näköjään puntakurssiaan. Ihmeiden aika ei ole ohi.
Tosin kurssi on edelleen 1,3, kun oikeasti se on lähempänä 1,1:tä.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Onkohan play.comilla vieläkin joulukiireitä, kun 2 päivä tuli viestiä aamulla, että pelit lähetetty ja 3-5 päivää, mutta ei näy. Ei mulla sinänsä mikään kiire, mutta olis kiva tietää, että missä ne edes menee :)

E: Ja sieltähän ne postiluukusta tipahti, kun vähän kyseli :)

Kyllä siellä taitaa vähän kiirettä olla, tilasin Wanted & Dark Knight blu-ray leffat 31.12., ja tulivat vasta tänään....
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Oletteko te muut saaneet cdon.comista tilatessanne tilausvahvistuksen jälkeen vielä muuta sähköpostia, jossa ilmoitetaan tavaran lähteminen heiltä tms?

Tilasin tuon GH3-paketin 5.1. Tilausvahvistus tipahti sähköpostiin, mutta sen jälkeen onkin ollut hiljaista. Omilla sivuilla ei statuksenkaan kohdalla lue mitään.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Kyllä sieltä pitäis tulla sähköpostia, että tavara on postitettu. Ite kun tilasin RB 3.1 sain tiedon 8.1, että tuote on postitettu ja sen pitäisi saapua sinulle parin päivän sisällä. Toiminta olis voinut olla nopeampaa, ootin sitä täks viikoks, mutta näemmä vasta ens viikolla pääsee soittelemaan Whota ja muuta.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Mistä verkkokaupasta saisi Rock Band 2:n? Video Game Plussata oli mokoma kadonnut... :|
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Mitens, laskuttavatko ne tuolta Shopto.netistä punnilla vaiko euroilla? Sivun eurokurssit ovat kyllä ihan hakoteillä, siksi kysymys.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Mitens, laskuttavatko ne tuolta Shopto.netistä punnilla vaiko euroilla? Sivun eurokurssit ovat kyllä ihan hakoteillä, siksi kysymys.
Käyttäjien viesteistä päätellen (muutaman sivun takaa) niin kyseinen kauppa kannattaa jättää suosiolla käyttämättä? :rolleyes:

PS. Esim tämä viesti #362 by rookie
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Käyttäjien viesteistä päätellen (muutaman sivun takaa) niin kyseinen kauppa kannattaa jättää suosiolla käyttämättä? :rolleyes:

PS. Esim tämä viesti #362 by rookie


Jep, kyllä olen kyseiset kommentit kuullut. Mutta jos tuolta puntahinnoilla laskutetaan, niin mielummin kokeilen tuolta, kuin muualta yli kympillä kalliimmalla.

Eikä ne kommentit kaikki ole negatiivisia, kyllä tuolta kuulemma pelinsä saa ihan hyvin.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Jep, kyllä olen kyseiset kommentit kuullut. Mutta jos tuolta puntahinnoilla laskutetaan, niin mielummin kokeilen tuolta, kuin muualta yli kympillä kalliimmalla.

Eikä ne kommentit kaikki ole negatiivisia, kyllä tuolta kuulemma pelinsä saa ihan hyvin.

Joo, mulle ovat suuretkin tilaukset tulleet tuolta hyvin.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Oon tilannut shopto.net:stä 8 peliä ja mitään ongelmia ei ole ollut. Tilatessa kannattaa käyttää puntia.
Postimaksut on per tuote 3,5puntaa ja tulee kirjattuna kirjeenä.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Ei oo täälläkään ollut mitään ongelmia Shopto.netin kanssa. Kaikki tilaukset on tullut perille ja vielä nopeasti.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Milloin olette tilanneet Shopto.comista? Viesteistänne päätellen oletan, että siitä ei ole kauaa. Nuo negatiiviset kommentithan ovat aika vanhoja.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Milloin olette tilanneet Shopto.comista? Viesteistänne päätellen oletan, että siitä ei ole kauaa. Nuo negatiiviset kommentithan ovat aika vanhoja.
Kesällä tuli tilattua pari peliä - ei ongelmia.
 
Ylös Bottom