Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Aagh, just kun ajattelin että pitäiskö itekkin koittaa tilata tuolta Kiinasta, kun monet täällä ovat jo niin tehneet onnistuneesti, mut tottakai ohjaimen pitikin olla joku feikkipaska. En mä sellasta halua. :eek:
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Kysyn nyt tästä ketjusta, että onko missään näist näistä nettikaupoista mahdollisuutta maksaa vaikka pankkisiirrolla, kun oon alaikänen ja Nordean nettipankissa ei voi alaikäisenä lisätä Visa Electroniin nettimaksuominaisuutta.

Kiitos :D
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Kysyn nyt tästä ketjusta, että onko missään näist näistä nettikaupoista mahdollisuutta maksaa vaikka pankkisiirrolla, kun oon alaikänen ja Nordean nettipankissa ei voi alaikäisenä lisätä Visa Electroniin nettimaksuominaisuutta.

Kiitos :D
Ulkomaista en tiedä, saattaa olla mahdollista Paypal tyylillä(?) Mutta Suomessa aika monessa onnistuu, kuten esim verkkokauppa.com
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Kysyn nyt tästä ketjusta, että onko missään näist näistä nettikaupoista mahdollisuutta maksaa vaikka pankkisiirrolla, kun oon alaikänen ja Nordean nettipankissa ei voi alaikäisenä lisätä Visa Electroniin nettimaksuominaisuutta.

Kiitos :D
Siihen tarvitaan vaan vanhempien nimmarit ja tadaa, Electronia voi käyttää useissa verkkokaupoissa.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Siihen tarvitaan vaan vanhempien nimmarit ja tadaa, Electronia voi käyttää useissa verkkokaupoissa.

Pitääkö mennä pankkiin jotain tekemään, vai häh? Itellä tosiaan myös Nordean Visa Electron ja oon alaikänen. Äiti haluis että maksaisin pelit yms. aina nettikaupoissa omalla kortilla, mutta ku ei se perkule vaan toimi. Niin mitenkä sen sais toimimaan ja tuleeko siitä jotain kuluja?
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Pitääkö mennä pankkiin jotain tekemään, vai häh? Itellä tosiaan myös Nordean Visa Electron ja oon alaikänen. Äiti haluis että maksaisin pelit yms. aina nettikaupoissa omalla kortilla, mutta ku ei se perkule vaan toimi. Niin mitenkä sen sais toimimaan ja tuleeko siitä jotain kuluja?
Aktivoit Nordean verkkopankista verkkomaksamisen, sen jälkeen pitäisi toimia.
Kitti tiedosta!

Entä mistä lähtisi God of War: Collection halvimmalla? Euroopastahan tuota ei ilmeisesti vielä saa eli täytyy tyytyä tilaamaan Atlantin toiselta puolelta. VGP?
Halvin, God Of War - Collection Region-Free Playstation 3 PS3 Movie Online, Movies Shop, Film Plot Summary, Sales, Movie Trailer
Tilasin kyseisen ohjaimen ja eipä tuo kyllä aivan aidolta vaikuta (ledit paistaa edestä ja takaa läpi) mutta toimii kuitenkin kuten aito dualshockinikin :)
Eli ohjaimesi on feikki.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Ok, kiitos tiedosta. Näitä feikkiohjaimia saisi halvemmalla dealextreme.com:ista (n. 21 euroa toimitettuna):

DealExtreme: $29.82 USB Rechargeable DualShock Wireless Controller for PS3/Playstation 3
Vielä tuon linkin luettuani alan tulemaan siihen johtopäätökseen että feikkejähän nämä ovat. Olen nyt tässä tänään tuolla ohjaimella pelannut ja kaikki havaitsemani viat on lueteltu tuolla Deal Extremessä. Erityisen persiistä on R-tikun olematon tarkkuus. FPS pelejä tuolla padilla ei saa pelattua kun tikku ei ole herkkä eikä tarkka. Tuo menee kakkosohjaimena kaverille, mutta valitettavasti ei muuten. Mulle olis toinen vielä tulossa.... Voihan hanuri.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Vielä tuon linkin luettuani alan tulemaan siihen johtopäätökseen että feikkejähän nämä ovat. Olen nyt tässä tänään tuolla ohjaimella pelannut ja kaikki havaitsemani viat on lueteltu tuolla Deal Extremessä. Erityisen persiistä on R-tikun olematon tarkkuus. FPS pelejä tuolla padilla ei saa pelattua kun tikku ei ole herkkä eikä tarkka. Tuo menee kakkosohjaimena kaverille, mutta valitettavasti ei muuten. Mulle olis toinen vielä tulossa.... Voihan hanuri.

Taitaapi olla feikki näemmä. Sacred 2 ja Prince of Persiassa tuo kuulemma (avokin mukaan) pelittää mainiosti.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Pitääkö mennä pankkiin jotain tekemään, vai häh? Itellä tosiaan myös Nordean Visa Electron ja oon alaikänen. Äiti haluis että maksaisin pelit yms. aina nettikaupoissa omalla kortilla, mutta ku ei se perkule vaan toimi. Niin mitenkä sen sais toimimaan ja tuleeko siitä jotain kuluja?
Juu, pankkiin vain vanhempien kanssa sanomaan asiakaspalvelun tädille, että perkule, haluan maksuominaisuuden päälle Electroniini.

Itselläni on myös Nordean Electroni, jossa on maksuominaisuus laitettu päälle ja ainoastaan kerran se ei ole toiminut nettikaupoissa. Silloin yritin tilata UFC: Undisputedia Play.comista.

Tilauksia olen jo tehnyt melko paljon mm. Steamista, Zavvista, Amazon UK:sta ja Huttista ja aina on toiminut :cool: (*koputtaa puuta*)
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Moi
OK kiitti viestistä. Itekki nyt rohkaistuin kokeilemaan. Mulla hintaa tosin tulee 25.75 tms?
Mikä sinulla mahtoi olla toimitustapa. Oliko joku china mail jossa oli tracking numb hinta jotai n 5€?

Joo ilmoittelen tänne ketjuun kun tavara on onnellisesti joskus perillä :)


Ohjain tuli perille hyvin pakattuna ja toimii hyvin ! :)
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Tilasin Video Games Plussasta NHL 10 hintaan 36,45 € (sis. postit).

Tässä linkkiä tarjouslaarin puolelle! Jotain helmiäkin joukossa.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Eipä ole täällä näkynyt Gameyeaahhin halpisohjainta, lähtenytkin jo 25.11 kohti Suomea. Tosin v*tutus on melkoinen muutenkin, ja jos ne vielä on feikkejäkin :D
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Eikös Axelmusic postita ihan oikeasti EU:n veroalueelta?

"We ship every Finland destined order from within the European Union. There are no additional customs or VAT expenses when ordering from our site."

Oma tilaus näkyi menneen New Yorkin varastolle, mutta jotenkin ne sieltä muiluttaavat sen Tanskaan ja sieltä sitten Suomeen.
 
Vastaus: Demon's Souls [PS3]

Eikös Axelmusic postita ihan oikeasti EU:n veroalueelta?

"We ship every Finland destined order from within the European Union. There are no additional customs or VAT expenses when ordering from our site."

Oma tilaus näkyi menneen New Yorkin varastolle, mutta jotenkin ne sieltä muiluttaavat sen Tanskaan ja sieltä sitten Suomeen.
Kiitos että mainitsit asiasta, olisi muuten jäänyt huomaamatta.:)
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Eipä ole täällä näkynyt Gameyeaahhin halpisohjainta, lähtenytkin jo 25.11 kohti Suomea. Tosin v*tutus on melkoinen muutenkin, ja jos ne vielä on feikkejäkin :D

Itselle nämä tuli jossain viikossa jos ei pyhiä lasketa. Ja ovat todellakin feikkejä. En edes tajua miten joku on voinut luulla aidoiksi. Heti ensi katsoma paketin läpi niin näki että jotain kuraa on sisällä. Sitten kun avasi paketin niin tuli viimeinen niitti. Ihan kauheaa laatua jos sellaisesta nyt voi edes puhua.

Mulla on 2kpl näitä myynnissä. Hintana 20e+pk/nouto. Jos jotain kiinnostaa niin YV.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Itselle nämä tuli jossain viikossa jos ei pyhiä lasketa. Ja ovat todellakin feikkejä. En edes tajua miten joku on voinut luulla aidoiksi. Heti ensi katsoma paketin läpi niin näki että jotain kuraa on sisällä. Sitten kun avasi paketin niin tuli viimeinen niitti. Ihan kauheaa laatua jos sellaisesta nyt voi edes puhua.

Mulla on 2kpl näitä myynnissä. Hintana 20e+pk/nouto. Jos jotain kiinnostaa niin YV.
Mä ajattelin ihan periaatteesta alkaa vänkäämään asiasta vähän jokaisen tahon kanssa. Olin nyt yhteydessä sinne GameYeahiin päin koska yksi nappula ei oikein toimi. Vastaus aiheutti huutonaurukohtauksen

We are sorry for the inconvenience.

Since all of our products are of good quality and the products were detected perfectly before they were shipped to our customers. So in order to find out problem of the matter , we would like to have your cooperation to take the photos of the item and send the photos to us, please be kindly noted that the photos should include the out package envelope.

We will make investigation of this issue and give you a best solution ASAP. Looking forward to your early response.

Happy New Year.

Sincerely ,

Jack Wang
Vastauksessani sitten kerroin mitä mieltä olen näiden feikkien laadusta ja kyselin miten helkkarissa ne voi tarkistaa ohjaimen toimivuuden suljetussa paketissa. En mä mitään kuvittele voittavani, Kiina on kuitenkin villien tekijänoikeuksien luvattu maa. Lähinnä nyt otan yhteyttä joka suuntaan ja katson kiinnostaako ketään. Seuraavaksi listalla on PayPal, jota ei ainakaan Googletuksen perusteella kiinnosta puupennin vertaa.

Mullakin olisi yksi, 20 euroa ja nouto Helsingistä. YV:llä yhteyttä.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Joo, itekkin aiemmin hehkutin ohjaimen olevan aito Dualshock, mutta nyt asiaa tutkittuani vinkkien perusteella kyllä tämä ihan aito feikki on :mad:

Sitten kun siihen vielä lisätään se fakta, että oikea tikku ei toimi vaan jumittelee, niin missään nimessä ei voi olla tyytyväinen... ei näin! Pitäs aina muistaa, että jos kuullostaa liian hyvältä ollakseen totta, se ei yleensä olekaan.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Joo, itekkin aiemmin hehkutin ohjaimen olevan aito Dualshock, mutta nyt asiaa tutkittuani vinkkien perusteella kyllä tämä ihan aito feikki on :mad:

Sitten kun siihen vielä lisätään se fakta, että oikea tikku ei toimi vaan jumittelee, niin missään nimessä ei voi olla tyytyväinen... ei näin! Pitäs aina muistaa, että jos kuullostaa liian hyvältä ollakseen totta, se ei yleensä olekaan.

Kyllä tää mulla kakkosohjaimena menee, en ole huomannut mitään ihmeellistä vikaa (juu en ajatellut FPS pelejä kokeilla tuolla). Sony teksti + muut painatukset on millin vinossa. Toista en toki tilaa, käytän tämän niin kauan kun toimii.
 
Ylös Bottom