Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Samaa sadattelua oon itse tehnyt Dirt 2:sen kanssa, boksilla 17GBP ja pleikalla 30GBP.. :mad:
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Samaa sadattelua oon itse tehnyt Dirt 2:sen kanssa, boksilla 17GBP ja pleikalla 30GBP.. :mad:

Oon kattonu samaa ja miettinyt mihen toi perustuu.

Ite lopulta tilasin verkkokaupan Ahvenanmaan varastosta 44e ja tajusi. Et 29,90e sais storesta
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Et 29,90e sais storesta
Storessa on myynnissä vain pelin PSP-versio.

Itsekin tässä odottanut DiRT 2:n PS3-version halpumista. Alle 18 euron X360-versio houkuttelee niin kovasti, mutta olen toistaiseksi pystynyt vastustamaan kiusausta.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

mistä toi sit johtuu, ei dirt 2 oo ainut jossa on noin että alustasta riippumatta on 15-20e ja sit ps3 on sen 30-50e
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Tuo DiRT 2 -alennus tuli ekan kerran jo joskus ennen joulua ja sillon oli peli molemmille alustoille sen 17e. Hetki alen päätyttyä tuli uus ale, jossa vaan tuo X360-versio. Kummallista...
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

mistä toi sit johtuu, ei dirt 2 oo ainut jossa on noin että alustasta riippumatta on 15-20e ja sit ps3 on sen 30-50e
Eiköhän tuo ole vain PS3:n "marginaaliasemasta" kiinni eli kun yleisöä on vähemmän niin alennuksissakin voi vähän ylimääräistä premium-hintaa yrittää nyhtää.

PC-versioiden alempi hinta on ihan vakiintunut käytäntö (siellä puolella konsolipelien hinnat karkottaisivat ne loputkin asiakkaat) ja 360-pelaajiakin alkaa olla siinä määrin, että painokset ovat taatusti isompia ja päätyvät näinollen nopeammin aleen.

Kyllä nuo uudehkot PS3-alepelit halpenevat sitä mukaa mitä enemmän konsoleita maailmalta löytyy mutta toistaiseksi markkinavoimat ovat sitä mieltä, että se ylimääräinen kymppi tai pari PS3-pelaajilta löytyy.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Olen kyllä itse törmännyt esim. Amazonissa monesti siihen, että X360-peli on kalliimpi kuin vastaava PS3-peli. Eli ei se nyt aina näin päin mene.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Mulla kun on tuossa englannin "hintaseurannassa" noita "pitäis joskus ostaa pelejä" joista osa uusia, osa jo vanhempia, niin katsotaas tilanne - onko Xbox oikeasti halvempi. :D

1 Army of Two: The 40th Day (PS3) - PlayStation 3 £32.49
2 Army of Two: The 40th Day (Xbox 360) - XBox 360 £34.99

3 Bayonetta (PS3) - PlayStation 3 £31.95
4 Bayonetta (Xbox 360) - XBox 360 £29.75

5 Brutal Legend (PS3) - PlayStation 3 £15.99
6 Brutal Legend (Xbox 360) - XBox 360 £15.99

8 Darksiders (PS3) - PlayStation 3 £34.42
9 Darksiders (Xbox 360) - XBox 360 £34.71

12 Ghostbusters (PS3) - PlayStation 3 £32.99
13 Ghostbusters (Xbox 360) - XBox 360 £24.85

16 IL-2 Sturmovik: Birds of Prey (PS3) - PlayStation 3 £27.85
17 IL-2 Sturmovik: Birds of Prey (Xbox 360) - XBox 360 £17.99

22 Need For Speed: Shift (PS3) - PlayStation 3 £24.93
23 Need For Speed: Shift (Xbox 360) - XBox 360 £20.95

29 Wanted: Weapons Of Fate (PS3) - PlayStation 3 £11.99
30 Wanted: Weapons Of Fate (Xbox 360) - XBox 360 £14.98


Pikaisesti laskien pisteet Xboxille 4-2. Eli *joskus* on toisinpäin, yleensä ei (tämä näkyy omassa pelihyllyssä, suhde on noin 3:1 Xboxin hyväksi).

PC pelejä ei kannata vertailuun mukaan ottaa, koska ne ovat halvempia jo pelkästään siksi ettei niistä tarvitse maksaa lisenssejä.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Pikaisesti laskien pisteet Xboxille 4-2. Eli *joskus* on toisinpäin, yleensä ei (tämä näkyy omassa pelihyllyssä, suhde on noin 3:1 Xboxin hyväksi).

Mielenkiintoista vertailua. Itse suosin multiplattareissa yleensä PS3:a ja harmittavasti sille pelit ovat usein kalliimpia. Ja erityisen silmiinpistävää on, että kun tilanne on XO:n eduksi -> yleensä peli on reilusti kalliimpi PS3:lla. Toisin päin puhutaan vain parin £ eroista.

En esimerkiksi malttanut TT-2k:n tavoin odotella PS3 Dirtin hinnanlaskua vaan oli pakko taipua XO:n puoli-ilmaiseen versioon..
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Itse suosin multiplattareissa yleensä PS3:a ja harmittavasti sille pelit ovat usein kalliimpia. Ja erityisen silmiinpistävää on, että kun tilanne on XO:n eduksi -> yleensä peli on reilusti kalliimpi PS3:lla. Toisin päin puhutaan vain parin £ eroista.

Tämä riippuu aika pitkälti siitä mistä pelinsä hommaa ja mihin aikaan (haluaako heti uutena vai hieman myöhemmin alesta). Pelejä on kaapissa ihan hemmetisti (sekä PS3 että 360) ja en muista milloin olisin normi-versiosta maksanut edes tuota 60 euroa.. Nyt tilasin Mass Effect 2:sen Playstä uutena hintaan 52e, mikä on ollut mulla about normi-pelien "maksimi".

Hintavertailut ovat toki kivoja ja välillä hyödyllisiä, mutta "liikaa" peleistä maksavat kyllä saavat aika usein myös katsoa peiliin..
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Tämä riippuu aika pitkälti siitä mistä pelinsä hommaa ja mihin aikaan (haluaako heti uutena vai hieman myöhemmin alesta). Pelejä on kaapissa ihan hemmetisti (sekä PS3 että 360) ja en muista milloin olisin normi-versiosta maksanut edes tuota 60 euroa.. Nyt tilasin Mass Effect 2:sen Playstä uutena hintaan 52e, mikä on ollut mulla about normi-pelien "maksimi".

Hintavertailut ovat toki kivoja ja välillä hyödyllisiä, mutta "liikaa" peleistä maksavat kyllä saavat aika usein myös katsoa peiliin..

Ja otit riskin tullimaksuista? Jos päätyy tullin kautta, olisit saanut samaan hintaan suomestakin.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Tämä riippuu aika pitkälti siitä mistä pelinsä hommaa ja mihin aikaan (haluaako heti uutena vai hieman myöhemmin alesta). Pelejä on kaapissa ihan hemmetisti (sekä PS3 että 360) ja en muista milloin olisin normi-versiosta maksanut edes tuota 60 euroa.. Nyt tilasin Mass Effect 2:sen Playstä uutena hintaan 52e, mikä on ollut mulla about normi-pelien "maksimi".

Hintavertailut ovat toki kivoja ja välillä hyödyllisiä, mutta "liikaa" peleistä maksavat kyllä saavat aika usein myös katsoa peiliin..

En tiedä miksi minua lainasit, mutta tuo minun kommenttini koski erityisesti näitä pari kk vanhoja brittipelejä. Selkeästi PS3 versiot pitävät hintansa kauemmin.
Ps. Ei tuosta Massasta olisi noin paljoa kannattanut maksaa jos briteistä halusi, esim. Zavvista olisi saanut halvemmalla ja nopeammin.. ;)
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Zavvin mega mondayssa Bioshock 2 Rapture Edition 35€ + pk. Tosin en tiedä toimittaako Suomeen kun on UK Exclusive.:(

Eiköhän tuolla haluta sanoa, että Zavvilla on Britannian-yksinokeus Rapture Edition -version myymiseen. (Tällaiset kauppaketjujen yksinoikeudetkaan eivät välttämättä pidemmän päälle merkitse mitään, sillä halpiskauppiaat voivat hankkia varastonsa muilta alueilta ihan sen mukaan, mistä tukkuerän halvimmalla saavat.)
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Itsekin tilasin tuon BioShock 2: Rapture Editionin hintaan 36 € Zavvista. :) Ensimmäinen ikinä tekemäni pelin ennakkotilaus. :p

Samalla tilasin vihdoin tuon Ratchet & Clank: A Crack in Timen 20 euron hintaan.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Eiköhän tuolla haluta sanoa, että Zavvilla on Britannian-yksinokeus Rapture Edition -version myymiseen. (Tällaiset kauppaketjujen yksinoikeudetkaan eivät välttämättä pidemmän päälle merkitse mitään, sillä halpiskauppiaat voivat hankkia varastonsa muilta alueilta ihan sen mukaan, mistä tukkuerän halvimmalla saavat.)
^ Näin.

Tuo "Rapture Edition" on ihan sama kuin esim. joku Play.comin "Exclusive Steelbook Edition" jossa on lätkäisty peliin erilaiset (tina) kannet ja joku lisäkoodi tai kirjanen.

Tuota siis myydään minne tahansa, mutta juuri tätä "erikoisversiota" saa vain kyseisestä kaupasta.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Niin onko noi Zavvin toimitukset ilmaisia jos lukee free delivery?

Rupesin miettimään ku täällä lukee 1 punta per tilaus

Lista

Eipä siinä että se punta mitenkään ylivoimainen este olisi tilaukselle, mutta kysympä vain.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Lähti tuo bioshock 2 rapture edition tulemaan. Eli UK Exclusive tarkoittaneen juuri tuota mitä aikaisemmin spekuloitu eikä sitä että tuota lähetettäs vain UKhon.
 
Ylös Bottom