Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Jos tilaa maanantaina, voi peli hyvinkin tulla jo saman viikon torstaina. Joskus ne kuitenkin jotain hituroi siellä, joten voi mennä seuraavan viikon puolelle.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Onkos kellään mitään havaintoja saako Sports Championsiä enää mistään liikkeestä tilattua ahvenanmaan varastoista? Ei millään viitsisi maksaa 43e kyseisestä tekeleestä..
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Onko joku onnistunut tilaamaan visa electronilla brittiläisestä HMW nettiputiikista tavaraa?Itse sain kortin tiedot sisään mutta kun koitan laittaa sitä takana olevaa kortin turvakoodia ei mene kortti läpi!Pyytää myös testaamaan alternate payment methodia??Osaisikohan joku auttaa?
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Onko joku onnistunut tilaamaan visa electronilla brittiläisestä HMW nettiputiikista tavaraa?Itse sain kortin tiedot sisään mutta kun koitan laittaa sitä takana olevaa kortin turvakoodia ei mene kortti läpi!Pyytää myös testaamaan alternate payment methodia??Osaisikohan joku auttaa?

Eivät varmaankaan kelpuuta Electronia maksuvälineeksi, eihän sitä näy tuossa maksutapaluettelossakaan. Kerran olen tuolta Visalla tilannut ja ei ollut mitään ongelmaa.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Onko joku onnistunut tilaamaan visa electronilla brittiläisestä HMW nettiputiikista tavaraa?Itse sain kortin tiedot sisään mutta kun koitan laittaa sitä takana olevaa kortin turvakoodia ei mene kortti läpi!Pyytää myös testaamaan alternate payment methodia??Osaisikohan joku auttaa?

Osuuspankin Electronilla olen muutaman kerran tilannut ja ei ole ollut mitään ongelmia.

HMV:ssä ei kysytä sitä kortin takana olevaa turvakoodia (Card security code). Siellä kysytään vain Issue Number:ia, jota Electroneissa ei ole. Siispä sen voi jättää tyhjäksi.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Kyllähän siellä tuo visa elektrooni on merkattu toimivaksi.Sampopankin kortilla tuota tosiaan testasin,eikä suostu menemään läpi.Esim amazon:ssa ei mitään propleemaa.Ottaa vaan pannuun kun kyseistä tuotetta mitä olen hommaamassa ei muualta saa.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Kyllähän siellä tuo visa elektrooni on merkattu toimivaksi.Sampopankin kortilla tuota tosiaan testasin,eikä suostu menemään läpi.Esim amazon:ssa ei mitään propleemaa.Ottaa vaan pannuun kun kyseistä tuotetta mitä olen hommaamassa ei muualta saa.

Kokeilitko nyt että jätit sen issue number kohdan tyhjälsi?
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Jätin sen issue kohdan alunperinkin täyttämättä.Kun en edes kortista löytänyt mitään 2 numeroista lukua.Pitäisikö siihen jotain laittaa vai?
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Jätin sen issue kohdan alunperinkin täyttämättä.Kun en edes kortista löytänyt mitään 2 numeroista lukua.Pitäisikö siihen jotain laittaa vai?

Kuten ylempänä kirjoitin niin se pitää olla tyhjä, sillä electronissa ei sellaista numero ole.
Samoin Start Date jätetään tyhjäksi.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Äsken tuli Hutista maili: Fifa 11 now only 24,93 £ !!!

Mutta sitten kun menee Hutin sivuille, niin siellä 34,93 £.

Arvon kanssanuubit! Onko meillä oikeus saada Fifa tuohon pilkkahintaan, kun tuollainen mainos on lähetty!

Edit: no löytyhän se mainoksen juju taas. Siellä on Fifa11 PSP:lle 24.93 puntaa. On ne kieroja :/
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Äsken tuli Hutista maili: Fifa 11 now only 24,93 £ !!!

Mutta sitten kun menee Hutin sivuille, niin siellä 34,93 £.

Arvon kanssanuubit! Onko meillä oikeus saada Fifa tuohon pilkkahintaan, kun tuollainen mainos on lähetty!

Edit: no löytyhän se mainoksen juju taas. Siellä on Fifa11 PSP:lle 24.93 puntaa. On ne kieroja :/

Ihan oikeinhan tuo menee. Se on halvin alusta/peli. :D Markkinointi on kieroa.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Ihan oikeinhan tuo menee. Se on halvin alusta/peli. :D Markkinointi on kieroa.

Joo. Jostain syystä en ensin löytänyt tuota PSP-versiota ensin. Tuo nyt on vanha juttu, että Superhyper Megagame 7 special edition pilkkahintaan 9,90e! Ja kuusnepaversio on 9,90 ja PS3-versio 69,90!
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Aavistuksen offtopicina, mutta kauankos Thehut.com:lla yleensä menee toimituksessa?

Itse juuri tilasin ma 6.9. 2 peliä - 30€ kampanjasta kai se oli.
Toinen laskutettiin ke 8.9 ja ilmeisestikin silloin lähetettiin, saapui tänään ke 15.9.

Toisesta kylläkin tuli spostiiin ilmo että etsivät josko löytyis jostakin. In stock siinä kylläkin mielestäni luki kun tilasin.
 
Ylös Bottom