Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aleksi61
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Englanti on sekaisin joulun kelien takia. Nyt alkaa vähän nopeammin tulemaan paketit. Mulle ainakin ilmoitettiin suoraan pidemmät toimitusajat.

Ei kai se lumimyräkkä enää voi vaikuttaa. Kävin viime viikolla Lontoossa ja lumesta ei tietokaan. Lämpötila huiteli +10:n paikkeilla. Näytti Suomen syksyltä.

Tilasin joskus kolme peliä saman viikon aikana. Viimeisenä tilattu tuli ensimmäisenä perille ja eka viimeisenä. Kaikki samasta kaupasta. Itse varaudun briteistä tilattaessa aina pitkään toimitusaikaan. Eipähän pääse pettymään.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Muistatko mitä muita pelejä?

E: Ja oliko Originaaliversio?
Raksilan CM:ssä Infamous oli alkuperäinen versio ja tosiaan tuo 9,90€. Eipä siellä maanantaina näkynyt muita mainitsemisen arvoista halpaa peliä.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Amazon uk:sta tuntuu tulevan lähetykset yllättävän nopeasti. Torstaina/Perjantaina lähettivät pelin ja jo tiistaina tipahti postilaatikosta. Yhtä nopeasti kävi viime syksynä kun tilasin pelin. Tosin nyt kesti pari viikkoa ennenkuin tilaus käsiteltiin, olisiko ollut tammialen ruuhkaa tms. Itse posti kulki melkein nopeammin kuin ahvenanmaalta tilatessa (toimitutapa oli normi). Muista enkkuliikkeistä en ole vielä rohjennut tilata kun lukenut täältä pitkistä toimitusajoista, senverran kärsimätön olen kun olen tilauspäätöksen tehnyt.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Ei kai se lumimyräkkä enää voi vaikuttaa. Kävin viime viikolla Lontoossa ja lumesta ei tietokaan. Lämpötila huiteli +10:n paikkeilla. Näytti Suomen syksyltä.

Juu, ei ne enää mutta pitkälle tammikuulle meni ennen kuin sain joulun aikoihin tilaamiani paketteja. Ja uutena vuotena tilattuihin sain suoraan 10-15 arkipäivän toimitusajat.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

PlayStation Storessa Grand Theft Auto IV Episodes from Liberty City bundle 19,95e. Aioin tilata netistä noin 20 eurolla, mut samahan se on nyt tuolta ladata ja pääseepähän pelaamaan kaverinki kanssa samoille servuille.

En tiedä onko tämä sinulle oleellista, mutta ainakin tuossa Gay Tonyn Store-versiossa on vähemmän uusia biisejä ja kanavia radiossa, esim. kasarikanava Vice City FM puuttuu täysin.

The Ballad of Gay Tony Radio Stations - IGN Grand Theft Auto Wiki
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

terve
ajattelin kysyä tuosta tullirajasta mikä on sen päälle 40e. mikä on mahdollisuus että paketti jäisi tullin haaviin jos maksaa 70e? Tai yleensäkään onko porukoilla hirveästi jäänyt? himottaisi niin saakelisti killzone limited edition
Killzone 3: Limited Edition PS3 | TheHut.com
Mahdoton sanoa; riippuu niin paljon tullin kulloisestakin työmäärästä ja työntekijöiden mielentilasta. Itselläni neljän vuoden aikana 33 lähetyksestä kaksi jäänyt tulliin eli haavin läpäisyprosentti on 94% mutta eipä tuokaan ole kuin yksittäinen otos.

Jos varman päälle haluat pelata niin helpoimmalla selvinnet tilaamalla saman brittiamazonista. Ei huolta tullista, ilmainen toimitus ja kokonaishinta £68.20 taitaa nykykurssilla olla siinä €80.80 tietämillä.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Mahdoton sanoa; riippuu niin paljon tullin kulloisestakin työmäärästä ja työntekijöiden mielentilasta. Itselläni neljän vuoden aikana 33 lähetyksestä kaksi jäänyt tulliin eli haavin läpäisyprosentti on 94% mutta eipä tuokaan ole kuin yksittäinen otos.

Jos varman päälle haluat pelata niin helpoimmalla selvinnet tilaamalla saman brittiamazonista. Ei huolta tullista, ilmainen toimitus ja kokonaishinta £68.20 taitaa nykykurssilla olla siinä €80.80 tietämillä.

kiitti paljon vastauksesta
olikin tullut näköjään sähköpostiin thehutin 5 punnan kuponki eli täytyypäs nyt miettiä kummasta tilaa :)
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

The Hut on myös brittiläinen yritys, joten ei huolta tullista.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

En tiedä onko tämä sinulle oleellista, mutta ainakin tuossa Gay Tonyn Store-versiossa on vähemmän uusia biisejä ja kanavia radiossa, esim. kasarikanava Vice City FM puuttuu täysin.

The Ballad of Gay Tony Radio Stations - IGN Grand Theft Auto Wiki

Aaa, no kiitoksia silti informaatiosta. Tärkeintä on kuitenkin, että pääsen kaverini kanssa (joka omistaa Store-version) pelaamaan samoille servereille. Eikös levy- ja Store-version peleillä ole omat servunsa?
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Toimii Jersey-saarten tullivapaassa piirissä samalla tavalla kuin kotoiset Ahvenanmaan yrityksetkin, eli tulliin jää jos on jäädäkseen.

Ah, hyvä tietää. En ollut asiaa tarkemmin ajattelut kun muutamaan kertaan olen Hutista ja Zavvista isoilla summilla tilannut ja läpi on mennyt. Pitääpä jatkossa varoa.

Execta sanoi:
Tärkeintä on kuitenkin, että pääsen kaverini kanssa (joka omistaa Store-version) pelaamaan samoille servereille. Eikös levy- ja Store-version peleillä ole omat servunsa?

Jokin päivä sitten meitä oli 6-7 suomalaista pelaamassa Gay Tonyn Free Roamia, ja mukana oli niin Store- kuin levyversion omaavia, eli ei ole väliä minkä version omistaa.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Ah, hyvä tietää. En ollut asiaa tarkemmin ajattelut kun muutamaan kertaan olen Hutista ja Zavvista isoilla summilla tilannut ja läpi on mennyt. Pitääpä jatkossa varoa.



Jokin päivä sitten meitä oli 6-7 suomalaista pelaamassa Gay Tonyn Free Roamia, ja mukana oli niin Store- kuin levyversion omaavia, eli ei ole väliä minkä version omistaa.

Aaa, no huhhuh. Pitäisköhän se ostaa sitten se levyversio. Tosin Store-versiota voisin sharea sitten vastineeksi kaikesta muusta kivasta, hmmh..
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Tuli itsekin tänään haettua Gigantista pois Arkham Asylum, Singularity ja UFC 2010 hintaan 9,95/kpl. Bioshock 2 ja Blur löytyy jo ennestään. Mukavana yllätyksenä tuli se, että ne päättivät antaa Batmanista GOTY-version samaan hintaan:D

Eipä tuosta muuta kuin erilaisen kannen saanut, kun ne *ilmaiset* lisäosat kuitenkin pitää/voi ladata Storesta. ;)
Vai eikö jotain lisäosia voi käyttää "normi"levyllä? Itsellä GOTY-versio myös, kaikki lisäosat ladattu+ostettu.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Eipä tuosta muuta kuin erilaisen kannen saanut, kun ne *ilmaiset* lisäosat kuitenkin pitää/voi ladata Storesta. ;)
Vai eikö jotain lisäosia voi käyttää "normi"levyllä? Itsellä GOTY-versio myös, kaikki lisäosat ladattu+ostettu.

GOTY-versiossa on mukana myös 3D-tuki. Tosin ei taida olla sellanen "aito" 3D niin kuin jossain Killzone 3:ssa, vaan ihan joku pahvilasiviritelmä...
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (ei muuta keskustelua!)

Samaan poppooseen vielä pitää mainita varsin hyvä tarjous: EA Sports MMA, 9.95e sekin.


Laitoin gigantin verkkokaupasta just tilaukseen blurin ja batmanin. ei paha ollenkaan 19,90 yhteensä kotiinkannettuna. saisipa vielä lepakosta game of the year version..
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

pari kysymystä :
-Kuinka nopeasti teille on tullut tuolta zavista nuo tilaukset?

-Olen tilaamassa 2-3 peliä kyseiseltä sivustolta. Saanko itse päättää tilaanko ne erillisissä kirjekuorissa vai yhdessä paketissa?
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

pari kysymystä :
-Kuinka nopeasti teille on tullut tuolta zavista nuo tilaukset?

-Olen tilaamassa 2-3 peliä kyseiseltä sivustolta. Saanko itse päättää tilaanko ne erillisissä kirjekuorissa vai yhdessä paketissa?

Zavvista ei ole kokemusta, mutta samaan groupiin kuuluvasta TheHutista on.

Itse olen tehnyt n. 10 tilausta ja toimitusaika ollut viikosta-kolmeen viikkoon. Pelit tulevat aina yksittäisinä kuorina (tai nykyään vissiin pahviboxissa:) )
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Mitäs tuo tarkoittaa kun tuossa ( Assasins creed II game of the year editionissa on ikäraja vain 15?:confused: (olisi kiva jos pääsisin itse pelaamaan kyseistä peliä, mutta vanhemmat ei oikein noista k18 peleistä tykkää)
Assassin's Creed II: Game Of The Year Edition PlayStation3 Game - Play.com (UK) - Free Delivery
Ja kuitenkin assasins creedit kiinostaa?
Suomessa on yleensä PEGI-merkittyjä ja ne on k18, mutta Briteissä Assassin's Creedit on k15 ja merkitty tuolla punapallosysteemillä.
 
Ylös Bottom