Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aleksi61
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Euroina se näyttää kyllä olevan €31.95.
Siis jos yläkulmasta on valittuna eurot. Kyseessä todennäköisesti kuitenkin virhe.
Tilasin juuri TheHutista ja siellä puntina oli joissain tuotteissa kalliimpi kuin euroina, tilauksessa tosin hintana juuri tuo eurohinta.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Jotain hämärää The Hutissa (ja samalla siis Zavvissa) oli. Myös EA Sports Active 2.0 maksoi pari tuntia sitten euroissa vain 42€, kun punnissa oli 49£. Nyt näkyy palautuneen 59€:hen. Tuo ja Dead Space 2 CE lähtivät tilaukseen - mielenkiinnolla odotan miten käy, ainakin vahvistukset tulivat spostiin ihan normaalisti.

Oma veikkaus, että paikallinen hinnoittelija oli päivittänyt kurssimuutokset hintoihin ja kertoimet menneet järjestelmään väärin päin. Olisi aika hyvin linjassa pikaisella tarkastelulla.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Tuli itsekin Hutista tilattua pari peliä aamulla, kun huomasin hintojen olleen niin matalalla, mutta en kyllä vilkaissut, mitä ne punnissa olivat. Noh, nyt odotellaan tuleeko ME2 (32e) ja DA (25e) halvalla vai peruuntuuko koko tilaus. Parasta toivoen, mutta pahinta epäillen. Hyvää asiakaspalveluahan se tietysti olisi, jos myisivät mokasta huolimatta, mutta jos siellä päässä jotain häröä on tullut, niin eipä heillä kai mitään velvoitetta ole myydä.

//Sähköpostia tuli äsken ja tilaus on peruutettu, koska ilmoitetut hinnat olivat väärin. Korvauksena sain 5 punnan alennuskoodin jos tilaus on yli 30 puntaa. No höh.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Joo nyt näyttää mulle ainakin DS2 Limited Edition normaalin 42 euron hinnan.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

mielenkiinnolla odotan miten käy, ainakin vahvistukset tulivat spostiin ihan normaalisti.

Eihän tuossa hyvin käynyt, nyt oli molemmat pelit peruutettu tilaukselta väärään hintaan vedoten. Antoivat kuitenkin hyvitykseksi viiden punnan alennuskoodin.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Kysymys niille, jotka tilasivat gameplaysta (tai game.co.uk) tuon Fallout New Vegas CE. Mitä teillä näkyy tuossa tilauskohdassa? Mulla näkyy vieläkin että valmistautuu kuljetukseen, aika ihmeellistä kun on jo 9 päivää ollut sama ilmoitus tuolla sivuilla. Onko jollekin tullut vielä?
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (ei muuta keskustelua!)

Jos Super Saver Delivery -tuotteita vähintään £25 (n. €29) edestä koriin latoo niin toimitus on ilmainen. Muuten toimituskuluja tuleekin sitten jäätävät £4 (n. €4.60) per peli. Itse hyödynsin tuolla ilmaista kotiinkuljetusetua kaksikolla...

Vaikka Amazonin sivuilla lukee tuo £25 niin oikeasti raja on £20. Kokeiltu itse..
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (ei muuta keskustelua!)

Vaikka Amazonin sivuilla lukee tuo £25 niin oikeasti raja on £20. Kokeiltu itse..
Ah, kiitoksia tästä - niin kauan kuin postikulut pysyvät pois kuvioista, Amazon puolustaa hyvinkin paikkaansa ja mitä alhaisempi tilausraja, sen parempi!
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Eipä menny Asdan tilaus ihan putkeen. Vaikka nyt on kulunut vasta tuollainen +20 päivää pelin lähettämisestä, niin laitoin viestiä puljuun ettei sitten tavaraa tullutkaan. Sanoivat laittavansa uuden tuotteen, kun sellaisen halusin. Olisihan tuossa ollut noita CE'tä Game -puljuissa, mutta poissa osakkeista tietenkin.

Noh, jos tämä toinen kapple löytäsi perille..
Noniin, toinen kappale löysi perille! ^^ Vähän oli tuossa huono maku Asdasta, mutta kyllä voin suositella tuota. Vain huonoa tuuria ja pyhäpäivät sekoittivat varmasti tuota toimitusta. Ehkä jossain vaiheessa ensimmäinenkin kappale löytäisi perille, mutta olen tyytyväinen tähän toiseen. :3
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Kysymys niille, jotka tilasivat gameplaysta (tai game.co.uk) tuon Fallout New Vegas CE. Mitä teillä näkyy tuossa tilauskohdassa? Mulla näkyy vieläkin että valmistautuu kuljetukseen, aika ihmeellistä kun on jo 9 päivää ollut sama ilmoitus tuolla sivuilla. Onko jollekin tullut vielä?

Itselläni on vieläkin valmistautumassa kuljetukseen, saas nähdä jos sitä peliä sieltä koskaan tulee :/
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Salon Citymarketissa oli God of War 3:sta hintaan 19,90€. Normiversio, en edes tiedä onko tästä julkaistu Platinumia.

:O Pakko käydä kyllä Cittarissa lähiaikoina. GoW III:a ei saa noin halvalla edes ulkomailta... No ehkä tulevaa Platinum-painosta, mut sellasta en osta.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Itselläni on vieläkin valmistautumassa kuljetukseen, saas nähdä jos sitä peliä sieltä koskaan tulee :/
Ihmeellistä on, että rahat ovat kuitenkin menneet kortilta, mutta peliä ei vieläkään lähetetty -.-
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Zavilta tilasin WRC:n PS3:lle 19.1 eikä mitää ole kuulunut. Laitoin postiakin muttei vaan vastattu, kävin tänään perumassa tilauksen ja sain samalla heti vastauksen myös aiempaan kysymykseen.

Ei voi suositella ko. kauppaa. Hidasta palvelua.

t.kepagt
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Zavilta tilasin....
Ei voi suositella ko. kauppaa. Hidasta palvelua.

Itellekin ollut hidasta tempoa asioiden hoidossa joulun jälkeen. Sitä ennen monta peliä tullut 3-4 päivässä poikkeuksetta. Nyt takkuillut jostain syystä.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Itsellä kans ollut todella hidasta noi zavvin sekä blahdvd:n toimitukset joulukuusta lähtien. Tosin en tiedä onko vika heidän vai postin? Itsellä nimittäin jotkut tilaukset ovat kestäneet jopa neljä viikkoa postissa ja jotkin ovat tulleet huomattavasti nopeammin. Itsellä kävi jopa niin, että tilasin zavvista pelin ja pari blurayta ja cd:tä. Zavvi postitti pelin ekana ja cd levyt ja leffat noin viikon myöhemmin(niitä kun ei ollut varastossa heti), mutta silti nuo cd-levyt ja leffat tulivat nopeammin perille. :confused: Eli olisiko vielä postilla jotain sählinkiä näin joulun jälkeenkin? Vai mistähän moinen johtuu. Katselin paketeista että oli laitettu postiin silloin kun olivat minulle mailin laittaneet.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Englanti on sekaisin joulun kelien takia. Nyt alkaa vähän nopeammin tulemaan paketit. Mulle ainakin ilmoitettiin suoraan pidemmät toimitusajat.
 
Ylös Bottom