Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Itellä oli sama ongelma viime viikolla. Lähetin jopa sähköpostia asiasta, mutta sitten se yhtäkkiä vaan hyväksyttiin, vaikka muutin kaikkea eikä se siltikään toiminut. En tiedä mikä siinä on sitten ongelmana.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Itellä oli sama ongelma viime viikolla. Lähetin jopa sähköpostia asiasta, mutta sitten se yhtäkkiä vaan hyväksyttiin, vaikka muutin kaikkea eikä se siltikään toiminut. En tiedä mikä siinä on sitten ongelmana.

Noh, eipä paljoa auta jos se sitten ens viikolla hyväksytään, kun tänään olis toi Rainbow Six Vegas 2 deal of the day ja sen takia reggasin. Noh, eipä voi mittään.

E: Eilen illalla onnistuin saamaan tilin taas auki, ostin pelin, mutta äsken tuli sama info viesti, että korttitiedot ei pidä paikkaansa. Noh, samapa tuo, ei jaksa säätää ja ei ole mitään email osoitettakaan tuolla sivustoilla.

E: Luin jostain, että Play.comissa vika ja jossain brittipankissa, joka ei pysty hakemaan joidenkin tietoja Suomesta tai jotain. Anyway, myös sen, että Play.com ottaa joka tapauksessa Euron/tilaus maksua heti eli olen 2 menettänyt ilmeisesti for nothing. Voishan tuolla heittää vaikka lokkia, mutta nyt alkaa olemaan periaatteesta kyse jos heidän virheensä takia meikä manne menettää rahaa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Toinen hauska homma on se, kun se näyttää välillä hyväksyvän sen ja sitten jälkikäteen ei hyväksykkään niin mistä tiedän, koska se on OIKEASTI hyväksytty. Jos tänään taas laitan ja se hyväksyy ne, tilaan jotain niin 15min päästä tulee taas sama info maili ja mahdollisesti euro viety taas.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Toinen hauska homma on se, kun se näyttää välillä hyväksyvän sen ja sitten jälkikäteen ei hyväksykkään niin mistä tiedän, koska se on OIKEASTI hyväksytty. Jos tänään taas laitan ja se hyväksyy ne, tilaan jotain niin 15min päästä tulee taas sama info maili ja mahdollisesti euro viety taas.

Ookkos käyny laittamassa siihen Electroniin sen Verified by visa palvelun päälle? Jos et niin johtuu varmaan siitä...
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Anyway, myös sen, että Play.com ottaa joka tapauksessa Euron/tilaus maksua heti eli olen 2 menettänyt ilmeisesti for nothing. Voishan tuolla heittää vaikka lokkia, mutta nyt alkaa olemaan periaatteesta kyse jos heidän virheensä takia meikä manne menettää rahaa.
Eipäs ota. Jos tuollaisesta ei missään edes ilmoiteta, olisi moinen toiminta laitonta ja aivan hemmetin huonoa mainosta kyseiselle firmalle. Laskuttaa nyt asiakasta tilauksesta, vaikkei tilaus onnistuisi. Olen tilannut tuolta varmaan sata tuotetta ja kertaakaan ei ole mitään euron tilausmaksua mennyt. Eri asia on, että saattavat tehdä euron katevarauksen, joka poistuu voimasta jonkin ajan kuluttua. Mutta mitään tilausmaksua ei siis veloiteta.

Ja miten ihmeessä korttia voitaisiin veloittaa sillä eurolla, jos tilauksen veloitus ei onnistu? :D

Täältä löytyy varsin kattavat infot nettikaupoissa asioimisesta.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Siellä on vielä tuo tilaus näköjään "outstanding orderseissa" eli jos saisin vain tuon kortin hyväksyttyä niin lähtis peli tänne päin. Eli voisko joku joka Electronilla Play.comissa ostelee niin kertoa mistä mulla vois kiikastaa tuo juttu. Eli pitääkö mun jostain ettiä tuo oikea päivä jolloin olen kortin saanut vai joku issue number. Kaikki muut on oikein. Eikö se kirjoiteta yhteen se kortin numero?
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Siellä on vielä tuo tilaus näköjään "outstanding orderseissa" eli jos saisin vain tuon kortin hyväksyttyä niin lähtis peli tänne päin. Eli voisko joku joka Electronilla Play.comissa ostelee niin kertoa mistä mulla vois kiikastaa tuo juttu. Eli pitääkö mun jostain ettiä tuo oikea päivä jolloin olen kortin saanut vai joku issue number. Kaikki muut on oikein. Eikö se kirjoiteta yhteen se kortin numero?

No oletkos laittanu siihen electroniis sen verified by visa palvelun päälle?
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

No oletkos laittanu siihen electroniis sen verified by visa palvelun päälle?

Sir, Yes, SIr. OP:n sivuilla kävin vielä tarkistamassa ja lukee, että Kortti liitetty turvalliseen verkkomaksamiseen: Liitetty Verified by Visaan.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Tekis mieli Guitar Heroa, mutta ei viittis siitä itseään kipeäksi maksaa. Ei tarttis olla uusin eikä se kaunein versio vaan vaikka Guitar Hero kolmekin kävis, kun niitä on näkynyt halvalla silloin tällöin jossain Kitaran kanssa, eikös se kitara kuitenkin sitten toimi uudemmissakin versioissa jos innostuu. Anyway, jos joku jossain näkee tai kuulee niin kertoo :)
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Siellä on vielä tuo tilaus näköjään "outstanding orderseissa" eli jos saisin vain tuon kortin hyväksyttyä niin lähtis peli tänne päin. Eli voisko joku joka Electronilla Play.comissa ostelee niin kertoa mistä mulla vois kiikastaa tuo juttu. Eli pitääkö mun jostain ettiä tuo oikea päivä jolloin olen kortin saanut vai joku issue number. Kaikki muut on oikein. Eikö se kirjoiteta yhteen se kortin numero?

Outstanding orderseissa? Eikös sehän meinaa, että lähettävät kun tavaraa saavat, vai onko siinä joku "hold"-tila päällä?

Issue numberia ei suomalaisissa korteissa ole. Kortin saamispäivä ei ole olennainen, sillä palvelu tarkistaa vain kortinnumeron ja voimassaoloajan. Electronilla tietty pitää olla verified by visa. Ja kortinnumero tosiaan kirjoitetaan aina yhteen.

Jos ei vieläkään hyväksy, kannattaa ottaa yhteys oman pankin asiakaspalveluun, kyllä ne sieltä neuvoo.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Outstanding orderseissa? Eikös sehän meinaa, että lähettävät kun tavaraa saavat, vai onko siinä joku "hold"-tila päällä?

Issue numberia ei suomalaisissa korteissa ole. Kortin saamispäivä ei ole olennainen, sillä palvelu tarkistaa vain kortinnumeron ja voimassaoloajan. Electronilla tietty pitää olla verified by visa. Ja kortinnumero tosiaan kirjoitetaan aina yhteen.

Jos ei vieläkään hyväksy, kannattaa ottaa yhteys oman pankin asiakaspalveluun, kyllä ne sieltä neuvoo.

Joo se on siellä outstanding orderseissa sen takia, että ne ei ole sitä voinut lähettää, kun mun kortttia ei ole hyväksytty. Eli se peli tulee heti, kun saaan sen toimimaan ja maksu menee sinne. Eilen illalla toi mun tili oli taas avattu ja nyt tossa lukee, että order placed, jänskätääs nyt miten käy! :)

E: Huoh, ei onnistunut taaskaan... :(
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

edit: imekööt ****** amazonissa, nostaneet kunnon haistapas*a shipping & handling kulut jos suomeen halajat tilata :O Postikuluja 2 pelille ja yhdelle leffalle tulisi yli 40 dollaria
Öööhhh.. Ei kyllä siellä on edelleenkin samat postikulut, ainakin jos tätä on uskomista:

http://www.amazon.com/gp/help/customer/display.html/ref=hp_navbox_596184_ways?nodeId=596194

3,99$ per DVD/Bluray/kirja/peli

Ja mun tietääkseni eivät edes toimita pelejä Eurooppaan? Eivät ainakaan ennen toimittaneet. Tosin, nykyään tuolla ei näyttäisi ainakaan lukevan missään, etteivät toimittaisi.

Korkeat postikulusi saattavat johtua aivan hyvin siitä, että tilasit useamman tuotteen kerralla. Saattaa olla järkevämpää tilata kaikki erikseen.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Korkeat postikulusi saattavat johtua aivan hyvin siitä, että tilasit useamman tuotteen kerralla. Saattaa olla järkevämpää tilata kaikki erikseen.

Joskus aiemmin huomasin, että amazon.com postittaakin näköjään taas pelejä eurooppaan, mutta sitten tarkemmin tutkittuanin näyttikin siltä että koski vain PS3-pelejä joihin tuli ihan hillittömät käsittely- ja postikulut. Muutamia bluray-leffoja sieltä on tullut tilattua ja näissä postikulut olivat ihan normaalia amazon-tasoa.

Äsken tarkistin miten tuo menee LittleBigPlanetin ja Fallout3:n kanssa. LBP:tä eivät suostu toimittamaan tänne, mutta FO3 tulisi kyllä, $30 posti- ja käsittelykuluin, josta puolet menee 'Import fees deposit' merkinnällä, eli tullimaksuihin.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Play.comilla kun ei näköjään tuota mailipalvelua ole niin kuinkakohan kallis tuo heidän customer service on eli jos soitan siihen puhelin numeroon.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Korkeat postikulusi saattavat johtua aivan hyvin siitä, että tilasit useamman tuotteen kerralla. Saattaa olla järkevämpää tilata kaikki erikseen.
Korkeat kulut johtuvat siitä että Amazon.com pakottaa pelitilaukset nykyään kuriiripostiin.

Esim. DVD:t ja Blu-rayt voi lähettää vielä vanhalla "peruspostilla" (luokkaa <7 dollaria ekasta leffasta).


Tätä voi kukin kokeilla kun laittaa tilauksen siihen maksusivulle asti ja poistaa esim. "DVD + peli" testitilauksesta tuon pelin - postikulut putoavat about 25-30 taalaa ja postitusmuodon valintakohta ilmestyy lomakkeeseen takaisin... :rolleyes:
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Toimiiko muilla tilaaminen game.co.uk puljusta. Ite pistän tavaran koriin ja menen checkout kohtaan josta pääse seuraavaksi valittemaan toimitustapaa. Valitten toimitustavan ja kun siitä koittaa päästä seuraavaan vaiheeseen pukkaa pelkästään valkosta sivua. Onkohan vika niiden vai meikäläisen suunnalla.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Toimiiko muilla tilaaminen game.co.uk puljusta. Ite pistän tavaran koriin ja menen checkout kohtaan josta pääse seuraavaksi valittemaan toimitustapaa. Valitten toimitustavan ja kun siitä koittaa päästä seuraavaan vaiheeseen pukkaa pelkästään valkosta sivua. Onkohan vika niiden vai meikäläisen suunnalla.

Kyllä mulla ainakin menee eteenpäin hyvin
 
Ylös Bottom