Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Kuinka suuri mahollisuus on jäädä tulliin sitten? Ja mitä siitä sitten tulee? Lisää hintaa??

E: Pitkäisikö sittenkin ostaa vg+ vain sony headsetti, ja kattoa sitä socomia myöhemmin? Ei ainakaan jäis tulliin ja ei menis nyt niin paljoa rahaa..
E2: Okei nyt unta palloon.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Kuinka suuri mahollisuus on jäädä tulliin sitten? Ja mitä siitä sitten tulee? Lisää hintaa??

E: Pitkäisikö sittenkin ostaa vg+ vain sony headsetti, ja kattoa sitä socomia myöhemmin? Ei ainakaan jäis tulliin ja ei menis nyt niin paljoa rahaa..
E2: Okei nyt unta palloon.

Ostaisit vaan jonkun bluetooth mikin, ja sitten jos (kun?) play taas alentaa hintaa, tilaa sieltä. :D Hintaa tulee VG:stä mikille kuitenkin semmonen 40, millä saisi Suomesta saman mikin, sitten kun se siis julkaistaan täällä.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Kuinka suuri mahollisuus on jäädä tulliin sitten? Ja mitä siitä sitten tulee? Lisää hintaa??

E: Pitkäisikö sittenkin ostaa vg+ vain sony headsetti, ja kattoa sitä socomia myöhemmin? Ei ainakaan jäis tulliin ja ei menis nyt niin paljoa rahaa..
E2: Okei nyt unta palloon.

Ei jää tulliin, ite tullut tilattua kolmeakin peliä kerralla useasti eikä mitään ongelmaa ole ollut.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Kuinka suuri mahollisuus on jäädä tulliin sitten? Ja mitä siitä sitten tulee? Lisää hintaa??

E: Pitkäisikö sittenkin ostaa vg+ vain sony headsetti, ja kattoa sitä socomia myöhemmin? Ei ainakaan jäis tulliin ja ei menis nyt niin paljoa rahaa..
E2: Okei nyt unta palloon.
itse olen tilannut paketin sieltä ja suoraan ovelle pahvilaatikossa tuli. He merkkivät paketin maksavan 20$, joten tulliin jäämistä on hyvin pieni.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

onko joku tilaillut tuolta www.shopto.net? näyttää reiluun pariin kymppiin irtoavan pacific riftiä ja resistance kakkosta.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Jos ostan blahdvd:stä LBP niin puhutaanko siinä suomea yhtälailla kuin suomesta ostetussa?
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (ei muuta keskustelua!)

en tiedä onko sanottu mutta: Littlebigplanet £17.87 -> 19.869
(ei sisällä postikuluja jotka ovat vissiin sen 1-2 e luokkaa?)
Kyllä tuo minulla postikulut lisää (£2.99) kun laitoin tuotteen ostoskoriin.
Postikulujen kanssa hinnaksi tuli £20.98 eli noin 23,50.
Ei kyllä paha hinta kuitenkaan.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Ostaisit vaan jonkun bluetooth mikin, ja sitten jos (kun?) play taas alentaa hintaa, tilaa sieltä. :D Hintaa tulee VG:stä mikille kuitenkin semmonen 40, millä saisi Suomesta saman mikin, sitten kun se siis julkaistaan täällä.

VG:stähän sen hinnaksi tulis 30 tai vhä alle. Ja jos socomin ottaa mukaan niin se ois se n.45e

Ja haluisin mikin jouluks tai viimeistää uudeks vuodeks.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (ei muuta keskustelua!)

en tiedä onko sanottu mutta: Littlebigplanet £17.87 -> 19.869
(ei sisällä postikuluja jotka ovat vissiin sen 1-2 e luokkaa?)
Kyllä tuo minulla postikulut lisää (£2.99) kun laitoin tuotteen ostoskoriin.
Postikulujen kanssa hinnaksi tuli £20.98 eli noin 23,50.
Ei kyllä paha hinta kuitenkaan.

Eilen tilasin ABBA singstarin tuolta ja postikulut tasan 1 £, ei tuo LBP liene painavampi?

edit: niin, koko hoidon hinnaks tuli postikuluineen 18,95 £ eli eilisen kurssin mukaan 20 euroo ja rapiat...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

VG:stähän sen hinnaksi tulis 30 tai vhä alle. Ja jos socomin ottaa mukaan niin se ois se n.45e

Ja haluisin mikin jouluks tai viimeistää uudeks vuodeks.

Jaah, no minulla ainakin näyttää 33+5 pk:t. :)
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Jaah, no minulla ainakin näyttää 33+5 pk:t. :)
Bluetooth headset ps3
29,76 + 4,46 pk. Nuo ostokset velotetaan tuolla AINA Kanadan dollareina, sillä eurosummalla ei ole mitään merkitystä.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Kiitosta Mozkulle vinkistä. Tuli myöskin tuo Pure tilattu 13.99e hintaan play.comista. 1 Kaahailupeli lisää hyllyyn, ei haittaa.
 
Ylös Bottom