Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Ja jälleen kerran kiitoksia KFINin hintavahdeille! Viime päivinä on kyllä aivan käsittämätön läjä puolimielenkiintoisia pelejä alenneltu vähän siellä sun täälle alle tuon maagisen kahdenkympin. Eipähän siinä mitään, kelpaa kyllä!

Ja rahaa palaa, tällä viikolla tulossa 4 tai 5 peliä, tuo RAGE kiinnostaisi kyllä, mutta riittääkö aika ja kovalevytila (hirveät 8GB vie kyseinen peli tilaa).
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Ja rahaa palaa, tällä viikolla tulossa 4 tai 5 peliä, tuo RAGE kiinnostaisi kyllä, mutta riittääkö aika ja kovalevytila (hirveät 8GB vie kyseinen peli tilaa).
Palaa todellakin. Oletin, että tällaista alerumbaa olisi koettu vasta joulun jälkeen mutta käyhän se tietysti näinkin. Aika on ikuinen ongelma mutta toisaalta harvemminpa konsolipelit tuosta noin 15 eurosta enää halvemmiksikaan muuttuvat, jos ei niistä nyt ihan tolkuttoman optimistista painosta ole alunperin otettu (Killzone 3, MadWorld ja Alan Wake ainakin tulevat tuolla rintamalla heittämällä mieleen). Niin tai näin, visukinttupelaajia hemmotellaan kyllä nyt ihan urakalla :)
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Tuo alennusten määrä johtunee siitä että valloissa juhlivat juuri kiitospäivää, milloin pelien hinnat yleensä romahtaa. Hinnat heijastuu tänne eurooppaan asti myös. :D

Tod.näk tavara nousee normaali hintaluokkaansa piakkoin.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

*lainaus RAGE-tarjouksesta*

Ja jälleen kerran kiitoksia KFINin hintavahdeille! Viime päivinä on kyllä aivan käsittämätön läjä puolimielenkiintoisia pelejä alenneltu vähän siellä sun täälle alle tuon maagisen kahdenkympin. Eipähän siinä mitään, kelpaa kyllä!

No höh, nyt on hinta £19.99... Siis tuolla Standard Editionilla.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Tiedä nyt sitten tarjouksesta, mutta GameStopin ensimmäisen kalenteriluukun takaa tuli CoD: Black Ops KÄYTETTYNÄ hintaan 19,90e. Ja tietysti niin kauan kuin tavaraa riittää..

Advent Calendar

Heh, käytettynä :D ymmärtäisin jos olis uusi kappale tuohon hintaan, mutta käytettyjä saa muualta puolet tuosta hinnasta ja jopa uusiakin melkein tuohon hintaan. :D Taitaa kaikki gamestopin joulukalenteri tarjoukset koskea vain käytettyjä pelejä.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Heh, käytettynä :D ymmärtäisin jos olis uusi kappale tuohon hintaan, mutta käytettyjä saa muualta puolet tuosta hinnasta ja jopa uusiakin melkein tuohon hintaan. :D Taitaa kaikki gamestopin joulukalenteri tarjoukset koskea vain käytettyjä pelejä.
Todennäköisesti ovat, koska uusista pitää saada tietyt katteet. 30e taitaa olla uuden hinta tämän hetken markkinoilla, mutta huudosta tosiaan käytettyjä pelejä saa melkein poikkeuksetta halveamalla.

Täytyy ladata toiveensa tuohon CDONin kalteriin ja ehkä Discshopin.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

CDONille 5€ alennuskoodi. Nopeammat syö, hitaat ei.

pyCYwbK81
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Mistäpä tuon 5e alennus koodin cdoniin saa? Ei mulle oo tullu mitään sähköpostiin, vaikka oon sieltä tilannu kamaa ja on päällä se asetus että saa lähettää niit koodeja? Eikä toi koodi mikä tos oli niin toiminut, koska käytetty jo muun toimesta.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Mistäpä tuon 5e alennus koodin cdoniin saa? Ei mulle oo tullu mitään sähköpostiin, vaikka oon sieltä tilannu kamaa ja on päällä se asetus että saa lähettää niit koodeja? Eikä toi koodi mikä tos oli niin toiminut, koska käytetty jo muun toimesta.

CDONin tuntien noita koodeja jaetaan asiakkaille jotka sieltä harvemmin tavaraa ostavat, vakioasiakkaana en ole tuolta alennuuskoodia vuosiin saanut.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Kyllä sitä piti itsekkin tuohon Killzone 3 tarjoukseen tarttua 2.90€ hinnalla, vaikka edellisiä osia ei ole tultu pelattua. Kiitoksia tarjouksen ''löytäjälle''.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Koska tämä on "muu keskustelu" nii täytyy kyllä itsekin kiittää tarjouksen löytäjää. On kyllä halpa toi
2,90e :eek:
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Mistäpä tuon 5e alennus koodin cdoniin saa? Ei mulle oo tullu mitään sähköpostiin, vaikka oon sieltä tilannu kamaa ja on päällä se asetus että saa lähettää niit koodeja? Eikä toi koodi mikä tos oli niin toiminut, koska käytetty jo muun toimesta.

Tuossa ylempänä on tuo yksi koodi. Sen voi käyttää kerran per asiakas. Itse en siis voinut sitä enää käyttää, mutta löysinpä Googlella toisen samanlaisen koodin: xY8Me4Sb.

Tosin itse koitan tilata vielä äidin tunnuksilla ja kokeilen josko noita koodeja vois stackata, eli käytän molemmat ja saan täten 10e alennusta. :p Tosin en tuohon Killzoneen käytä (tuskin voi, kun menis hinta miinukselle/nollaan), vaan johonkin ennakkotilauspeliin esimerkiksi. 39e ihan kiva hinta.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Tuossa ylempänä on tuo yksi koodi. Sen voi käyttää kerran per asiakas. Itse en siis voinut sitä enää käyttää, mutta löysinpä Googlella toisen samanlaisen koodin:xY8Me4Sb

Koodi käytetty, tilasin splinter cell HD Trilogyn 8,90e :) Cdonin tietäen peli tulee vasta ensi perjantaina :D
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Pitihän se itekki Killzone 3 tilata 2.90e :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom