Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aleksi61
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Joo mutta jos saittuisikin tilaamaan vaikka Ameriikkalaisen version, toimisiko silloin?

Hyvin harvassa on nykyään eroteltu serverit, itellä ei ole tullu yhtäkään vastaan Unreal Tournamentin jälkeen. Joku muu saa korjata jos jossain näin on.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Ainakin silloin, kun (shopto.net) sivustolla on valittuna punta-hinnat on laskutus tapahtunut punnissa.
Täällä taas on sanottu, että kortilta veloitetaan väkisin euroina. Meinasin itse tilata Valkyria Chroniclesin (jota ei muuten tunnu reiluun kuukauteen saaneen koko Briteistä mistään), mut eurohinta oli sen verran huonolla kurssilla, ettei ollu enää isoa eroa siihen, että ostaa Suomesta kivijalkakaupasta.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Täällä taas on sanottu, että kortilta veloitetaan väkisin euroina. Meinasin itse tilata Valkyria Chroniclesin (jota ei muuten tunnu reiluun kuukauteen saaneen koko Briteistä mistään), mut eurohinta oli sen verran huonolla kurssilla, ettei ollu enää isoa eroa siihen, että ostaa Suomesta kivijalkakaupasta.

kyllä sieltä multa otettiin loppujen lopuksi väkisin euroilla tuo hinta...
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

kyllä sieltä multa otettiin loppujen lopuksi väkisin euroilla tuo hinta...

Kun kirjautuu sisään, se kyllä vaihtaa hinnat euroiksi, mutta kannattaa klikata oikeassa reunassa olevasta Englannin lipusta, niin se vaihtaa ne takaisin punniksi. Itselläni on tämä ainakin toiminut.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Tuo on jo koetettu ja hyväksi havaittu, mutta siellä ei ole haluamaani peliä.
Muakin kiinnostais joku toinen luotettava jenkkiläinen tai kanukki kauppa. Oisin Sonyn kuulokemikkiä tilaamassa ja VG+ on jo kerran mua sitä tilatessa kusettanut.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Muakin kiinnostais joku toinen luotettava jenkkiläinen tai kanukki kauppa. Oisin Sonyn kuulokemikkiä tilaamassa ja VG+ on jo kerran mua sitä tilatessa kusettanut.

Tuolta olen tilannut tuotteita ja hyvin on tullut:
http://www.dvdboxoffice.com

Jos Sonyn bluetooth kuulokemikkiä olet tlaamassa, niin se kannattaa tällä hetkellä tilata ihan play.com :sta, kun sieltä se irtoaa alta 24, kun rapakon takaa tilattuna se maksaa sen 40, jos enemmänkin.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Jos Sonyn bluetooth kuulokemikkiä olet tlaamassa, niin se kannattaa tällä hetkellä tilata ihan play.com :sta, kun sieltä se irtoaa alta 24, kun rapakon takaa tilattuna se maksaa sen 40, jos enemmänkin.
Kappas, niin onkin. Silloin kun vielä viime vuoden puolella tilailin, taisi olla hintaetu tai saatavuus rapakon toisella puolella.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Thehutista kotiinkannettuna noin 40 euroa (jos maksat punnilla, euroilla maksettuna tekee 43e)

http://www.thehut.com/hut/10023226.product

Kannattaa seurata noita Hutin euro-kursseja, voi tulla halvemmaksikin. Kun punnissa tilaa kuukauden etukäteen, voi kurssi heittää ja veloittavat puntasumman kun lähettävät pelin. Itse tilasin jokin aika sitten euro-hinnoissa KZ2:n reiluun 37e hintaan posteineen. Ei paha.
 
Hidas postitus Play.com:sta

Mikähän on, kun tässä viimekuukausina ovat play.com-tilaukset olleet postimatkalla noin pari viikkoa.

Ennen tuli aina alle viikossa, mutta nykyään saa odottaa yli 2 viikkoa.

Vai saanko vain erityskohtelua postilta :)
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Olisikohan kellään heittää alennuskoodia the huttiin. Meni se NEWLOOK10 koodi ihan ohi, kun keksin liian myöhään mitä tilata.
 
Vastaus: Hidas postitus Play.com:sta

Mikähän on, kun tässä viimekuukausina ovat play.com-tilaukset olleet postimatkalla noin pari viikkoa.

Ennen tuli aina alle viikossa, mutta nykyään saa odottaa yli 2 viikkoa.

Vai saanko vain erityskohtelua postilta :)

Mulla on ihan sama juttu..... Pitäisi olla tulossa Prdigyn cd+dvd (ollut matkalla jo puoltoista viikkoa), LittleBigPlanet ollut matkalla jo viikon ja perjantaina tilasin Sonyn headsetin, saa nähdä kauan siinä menee.... Toivottavasti kamat tulee perille!
 
Vastaus: Hidas postitus Play.com:sta

Mulla on ihan sama juttu..... Pitäisi olla tulossa Prdigyn cd+dvd (ollut matkalla jo puoltoista viikkoa), LittleBigPlanet ollut matkalla jo viikon ja perjantaina tilasin Sonyn headsetin, saa nähdä kauan siinä menee.... Toivottavasti kamat tulee perille!

Olen ollut huomaavivani play:n ilmoittavan paketin lähetyksestä paljon ennen kuin paketti oikeasti päätyy postin hoiviin. Muistelisin jonkun paketin kyljessä olleessa postin leimassa olleen kolme-neljäpäivää myöhäisempi päiväys ko play:n nettisivuilla oleva lähetyspäivä.

Ja aikoinaan ko paikan nimi oli vielä play247 paketit oli perillä kolmessa-nejässä päivässä tilauksesta. Niin ne ajat muuttuu ja hommat tehostuu ;)
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Playsta kestää itselleni yleensä noin viikon, tosin 10 päivää ei ole sekään harvinaista. Sen sijaan thehut.comista kestää hieman kauemmin, 10-14 päivää. Esim. Killzone 2 lähetettiin 25.2. ja saapui vasta eilen. Joskus sieltä kestää tilauksen postituskin useamman päivän.

Takana ovat tosiaan ne ajat kun playsta sai paketin 2-3:ssa päivässä.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Takana ovat tosiaan ne ajat kun playsta sai paketin 2-3:ssa päivässä.

Niin, nykyään 2-3 päivässä tilaukset tulee blahista, ainakin tuollaiset normaalit dvdkotelon kokoiset postitukset. Ohjaimet sitten päivän pari kauemmin. Blahilla ilmeisesti on Sveitsissä varasto, kun kaikissa mitä muistan viime ajoilta on ollut lähetyspaikkana juuri Sveitsi.
 
Ylös Bottom