Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aleksi61
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Ei varmaa tietoa ole, mutta eiköhän se sieltä julkaisupäiväksi tule. Esim. Batman lähti eilen thehutista tulemaan, perjantaina pitäisi olla julkaisupäivä (muistaakseni). Eri yritys kyseessä, mutta uskoisin, että tulee julkaisupäiväksi.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Onko tuolla puolikkaan jäniksenkorvankaan verran merkitystä? Jos tahtoo peliä päästä julkkaripäivänä pelaamaan, silloin ostaa sen kivijalkakaupasta. Muussa tapauksessa odottaa kiltisti postipakettia.

No jopas nyt hiertää tänään. Ensin hienovaraisesti vihjataan käyttäjiä keskustelemaan asiasta muualla kuin pelin omassa ketjussa ja sitten kun sitä tehdään niin heti pitää tulla naljailemaan. Kyllä sillä varmaan on ennakkotilaajille merkitystä millon sen maksamansa pelin saa käteen.

Onko tuo sinun kertoma 17.9. edes mikään varma vai vain muuten-vain-heitto, että porukka lopettaa siitä jauhamisen tuossa NHL10-ketjussa? Muuten pitänyt sinun kommenttejasi varsin fiksuina ja varteenotettavina, mutta tänään on paistanut kommenteista läpi paskamaisuus ja turhamaisuus foorumin käyttäjiä kohtaan.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

no onhan sillä, molemmilla on, halvalla hinnalla ja julkaisupäivänä pelaaminen, varsinki yhdellä lempipelillä :p
äläs ny höpsöjä höpöttele kuitenka, ota hillomunkki ja kuppi kaffetta ni paranee mieli ;)
Valitettavasti edes nuo virvokkeet eivät tee kenestäkään ennustajaa. Ennakkotilausten postitus on täysin tapauskohtaista - jopa saman puljun sisällä. Eli kukaan ei pysty varmuudella sanomaan, postittaako jokin paikka jonkin pelin ennakkotilaajille saman tien peliä varastoon saatuaan vai vasta esim. julkaisupäivänä. Sitä paitsi aina voi sattua kaikenlaista, vaikka pelit olisikin saatu ajoissa varastoon ja niitä olisi lupa postittaa hyvissä ajoin.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Onko tuo sinun kertoma 17.9. edes mikään varma vai vain muuten-vain-heitto, että porukka lopettaa siitä jauhamisen tuossa NHL10-ketjussa?
Se on Suomen EA:n edustajalta saatu varmistettu tieto.

Muuten pitänyt sinun kommenttejasi varsin fiksuina ja varteenotettavina, mutta tänään on paistanut kommenteista läpi paskamaisuus ja turhamaisuus foorumin käyttäjiä kohtaan.
Tästä olen aidosti pahoillani. Olen vain ihminen, ja joskus hirttää kiinni.

Edellisessä viestissä perustelin jo sitä, minkä vuoksi kyselyt ennakkotilauksien suhteen ovat tuhoon tuomittuja.

Ja vielä kerran anteeksi. Moderaattorin asemassa pitäisi osata silti säilyttää sellainen tietynlainen ystävällinen palveluasenne, ja siten myöskin pitää omat. henk.koht. tunteet - ainakin ne negatiiviset - poissa viestien moderoinnista.

Yritän parantaa tapojani.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Se on Suomen EA:n edustajalta saatu varmistettu tieto.

Asia harvinaisen selvä. Tähän luotamme. Tiedetään kuka lynkataan jos julkkari lykkääntyy. ;)


Tästä olen aidosti pahoillani. Olen vain ihminen, ja joskus hirttää kiinni.

Ja vielä kerran anteeksi. Moderaattorin asemassa pitäisi osata silti säilyttää sellainen tietynlainen ystävällinen palveluasenne, ja siten myöskin pitää omat. henk.koht. tunteet - ainakin ne negatiiviset - poissa viestien moderoinnista.

Yritän parantaa tapojani.

Älä suotta. Ymmärrän hyvin tunteesi ja kuinka tilanne saattaa joskus kärjistyä ja riistäytyä käsistä. Olen itsekin samantyyppisessä palvelutyössä eräässä oppilaitoksessa. Kyllä minun mielestäni moderaattorit/ylläpitäjät saavat tuoda mielipiteensä julki ja pitääkin, mutta turha paskamaisuus ja näsäviisastelu negatiiviseen sävyyn ei mielestäni sovi moisen työn harjoittajalle. Ainakin kun varsin kovaan ääneen kehotetaan käyttäjiä lukemaan se oma viesti pariin kertaan ajatuksella läpi ennen viestin lähettämistä foorumille koskee mielestäni myös foorumin ylläpitoa, koska moisesta turhamaisuudesta ja paskamaisuudesta harvemmin mitään hyvää soppaa syntyy. Moderoida saa ja pitääkin, joskus kovallakin kädellä, mutta sitä ei mielestäni saa tehdä omien mielipiteiden ja sen hetkisten fiilisten pohjalta vaan foorumien yleisen linjauksen ja sääntöjen mukaan.

Tarpeeksi taas jauhettu paskaa, anteeksi annettu ja sen sellasta, että jatketaan nyt ketjun otsakkeen mukaisella keskustelulla.

Onko tuota Suomen EA:n edustajan kommenttia missään julkisesti esillä vai oletko vain sanansaattaja?
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Moderoida saa ja pitääkin, joskus kovallakin kädellä, mutta sitä ei mielestäni saa tehdä omien mielipiteiden ja sen hetkisten fiilisten pohjalta vaan foorumien yleisen linjauksen ja sääntöjen mukaan.
Näinhän se menee. Ja tunnustan, että tässä on ollut useastakin syystä jenga melkoisilla kierroksilla, joten nyt alkaa sitten pärskähdellä yli. Mutta kunhan 10k viestiä tulee täyteen, taidan pitää "ansaitun" hermoloman. (Tosin en kyllä tiedä, uskallanko tulla enää takaisin. Tiedä mihin kuntoon foorumi on sillä välin revennyt, heh.)

Onko tuota Suomen EA:n edustajan kommenttia missään julkisesti esillä vai oletko vain sanansaattaja?
Kysyin asiaa tänään ihan henkilökohtaisesti tutulta EA-ihmiseltä, joten luotan sanaansa.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Kellään tietoa että voisiko julkaisupäivänä käydä ihan tosta verkkokauppa.com myymälästä hakemassa, kun sellainen on tossa ihan vireressä vai onko toi halpa hinta vain niinku et postittavat vain?
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Kellään tietoa että voisiko julkaisupäivänä käydä ihan tosta verkkokauppa.com myymälästä hakemassa, kun sellainen on tossa ihan vireressä vai onko toi halpa hinta vain niinku et postittavat vain?
Se koskee vain Ahvenanmaalta tehtyjä tilauksia.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Se koskee vain Ahvenanmaalta tehtyjä tilauksia.

Ennenkuin joku ehtii kysymään niin Ahvenanmaa on Suomen oma Jerseyn saari.
Mitä tekemistä sitten Jerseyn saarella on tässä keskustelussa.
Noh siellä sijaitsee aika moni brittien nettipuljuista, mainittakoon esimerkkinä play.com.

Laillista veronkiertoa...
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Ei varmaa tietoa ole, mutta eiköhän se sieltä julkaisupäiväksi tule. Esim. Batman lähti eilen thehutista tulemaan, perjantaina pitäisi olla julkaisupäivä (muistaakseni). Eri yritys kyseessä, mutta uskoisin, että tulee julkaisupäiväksi.

Eipä ole lähtenyt vielä minulle Hutista lepakkomiestä vaikka myös ennakkotilasin sen sieltä :/

Julkkari Batmanissa huomenna joten varmaan ite saan tämän vasta käsiini ensi viikolla. Olisi jo kiva tätä viikonloppuna pelailla :F
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Eipä ole lähtenyt vielä minulle Hutista lepakkomiestä vaikka myös ennakkotilasin sen sieltä :/
Myös meikulle peli postitettiin Hutista jo toissapäivänä, joten tässä on oikein hyvä esimerkki siitä, että *ennakkotilauksien saapuminen "ajallaan" on äärimmäisen tapauskohtaista*.

Sama peli, sama putiikki, eri lopputulokset.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Myös meikulle peli postitettiin Hutista jo toissapäivänä, joten tässä on oikein hyvä esimerkki siitä, että *ennakkotilauksien saapuminen "ajallaan" on äärimmäisen tapauskohtaista*.

Sama peli, sama putiikki, eri lopputulokset.

Minulle päin lähtenyt myös 3 batmannia maanantaina hutista. Se vain ihmetyttää kun oli vain yksi laskutettu. Mulla oli 2 tilausta kun piti jälkeen päin vielä yhdelle kaverille tilata. Tämä viimeisin oli laskutettu, mutta ei noita 2 ekaa. Ja siis kaikki on lähetetty mulle päin. Omituista mielestäni...No toivotaan parasta :D
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

No niin, nyt tuli meiliä HUTista myös mulle että ovat lähettäneet Batmanin. Sormet ristiin että tämä kolahtaa perjantaina postiluukkuun :cool:
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Tapahtui tällä viikolla melko once in the lifetime kokemus.

Play.comista lähetetty peli perjantaina niin saapui tiistaina. Siis play.comin tilaus tuli 3 päivää!

Tähän asti odottanut vähintään kahdesta viikosta yli kuukauteen.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Uusin Batman peli Oulun Gigantissa 49.90e :)
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Taitaa tulla verkkokauppa.comista hyvä kilpailija ihan ulkomaisillekin kaupoille kun myyvät pelejä verottomilla hinnoilla. Monet tulevat pelit kuten Dirt 2, The Beatles - Rock Band, NFS: Shift, FIFA 10 ja GH5 kaikki alle 45,45€. Kerrankin alkaa olla suomalaisella nettikaupalla edes vähän vastusta brittikauppojen hinnoille.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Taitaa tulla verkkokauppa.comista hyvä kilpailija ihan ulkomaisillekin kaupoille kun myyvät pelejä verottomilla hinnoilla. Monet tulevat pelit kuten Dirt 2, The Beatles - Rock Band, NFS: Shift, FIFA 10 ja GH5 kaikki alle 45,45€. Kerrankin alkaa olla suomalaisella nettikaupalla edes vähän vastusta brittikauppojen hinnoille.

Totta, Verkkokauppa pystyy nyt kilpailemaan samalla "epäreilulla" tavalla, eli 22% arvonlisävero jää hinnasta pois. Melkeinpä kaikki britti-kaupat toimivat Jerseyn saarella tai muilla Kanaalin saarilla jotka eivät kuulu EU talousalueeseen, ja niissä voidaan myydä verovapaasti. Ahvenanmaa, josta Verkkokauppa tavaraa toimitta, on samassa asemassa. Eli kaikki alle 46 euron tuotteet tulevat mannersuomeen vero- ja tullivapaasti.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Ainaki omassa citymarketis on sellanen ku rock band 1 paketti sis. rummut mikrofonin kitaran ja pelin, hintaan 49.90! Ostaisin, ellei mulla ois jo niitä soittimia :D se oli rajoitettu erä en tiä onko enää jäljellä
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Ainaki omassa citymarketis on sellanen ku rock band 1 paketti sis. rummut mikrofonin kitaran ja pelin, hintaan 49.90! Ostaisin, ellei mulla ois jo niitä soittimia :D se oli rajoitettu erä en tiä onko enää jäljellä

Meikäläinen on menossa tänään Turtolan Citariin, pitää tsekata onko siellä k.o. tarjousta ja jos on saisinko hallituksen ylipuhuttua. Tolla hinnalla avot, vaikken mikään mestari olekaan musapelien parissa, GHIII löytyy ja easyllä läpi vedetty...
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Huoh. Eipä ollu "oma" citymarket ainakaan Turtola. Siellä oli lappu Rock Bandista, että tavarantoimittaja ei ole pystynyt toimittamaan tähän myymälään. Huomenna stalkkaan Pirkkalan citari. Lietsuun en perkele lähde.
 
Ylös Bottom