Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aleksi61
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Miten gigantti pystyy myymään tota nhl 10 39,90e hintaan. Mikään muu pulju varmaan Suomessa myy noin halvalla.
Sillä tavalla kun myydään eioota. Menet julkaisuaamuna kysymään peliä, vaikka näkisit ovien avaamisenkin niin lopussahan ne ovat tai sitten maahantuoja ei ole niitä ehtinyt vielä toimittamaan.. Normi giganttia. Tai sitten ehkä joku 5 kappaletta on myynnissä tuolla hinnalla ja sitten onkin taas hetki eioota..

Näin ainakin aikaisemmin, eikä vain peleissä.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Sillä tavalla kun myydään eioota. Menet julkaisuaamuna kysymään peliä, vaikka näkisit ovien avaamisenkin niin lopussahan ne ovat tai sitten maahantuoja ei ole niitä ehtinyt vielä toimittamaan.. Normi giganttia. Tai sitten ehkä joku 5 kappaletta on myynnissä tuolla hinnalla ja sitten onkin taas hetki eioota..

Näin ainakin aikaisemmin, eikä vain peleissä.

Halvat hinnat "ei oolla"->Tuo asiakkaita ilman tappiota
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

siellä on tällä,viikolla 10vuotis juhlat sen takia 39,90 :mad:
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

siellä on tällä,viikolla 10vuotis juhlat sen takia 39,90 :mad:

Ja kaikki, jotka kyseisen kaupan toimintaa on vähääkään seuranneet, tietää, että Gigantilla aina näitä jymytarjouksia on ja sitten yllättäen ei tavaraa olekkaan, vaikka olet ensimmäisenä jonossa.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Ei peli ole mutta laitetaan tänne. Verkkokauppa.comista lähtee Playstation Network kortteja todella halvalla ahvenanmaalta. 20€ arvoinen kortti maksaa 16.90€ ja 50€ arvoinen maksaa 40.90€. Tossahan jää voitolle kun vertaa luottokortilla maksamiseen.
45100 - PlayStation Network - Verkkokauppa.com
45101 - PlayStation Network - Verkkokauppa.com


Voiko tuo olla edes mahdollista? 3 euroa voittoa ja toisesta 10. Tai no ei tavallaan voittoa, mutta kuitenkin. :D Aika jännä kyllä. Mitähän noi muualla maksaa? Sen 20 ja 50 euroa?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Voiko tuo olla edes mahdollista? 3 euroa voittoa ja toisesta 10. Tai no ei tavallaan voittoa, mutta kuitenkin. :D Aika jännä kyllä. Mitähän noi muualla maksaa? Sen 20 ja 50 euroa?
Nuohan ovat karvan verran alle 20 prosenttia halvempia kuin mannermaalla. Ja paljonkos se arvonlisävero olikaan? Aivan. 22 prosenttia. Eli kyllä noista voi jäädä jopa hitusen katettakin (jos postimaksut on saatu poljettua riittävän alas).

Muualta ostettuna maksavat sen nimellisarvonsa verran, mutta toi alvin poistaminen mahdollistaa hintakikkailun.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

CDON.comin verkkokauppa toimii mielenkiintoisesti. Pelit listattu maksavan 9,95€, mutta kun laittaa ostoskoriin paukahtaa hinnaksi 16,97€.

Onko tuo muilalkin noin, vaiko onko minun selaimessani ongelma?
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

CDON.comin verkkokauppa toimii mielenkiintoisesti. Pelit listattu maksavan 9,95€, mutta kun laittaa ostoskoriin paukahtaa hinnaksi 16,97€.

Onko tuo muilalkin noin, vaiko onko minun selaimessani ongelma?

ööh, Little Big Planetin just eilen tilasin hintaan 9.95e laskulla. Hintana näkyy tuo 9.95 + postarit (tais olla 2.90euroa suunnilleen.) Eli noin 13 euroa tuli lopulliseksi hinnaksi ja pelin pitäisi tämän viikon aikana (2-5 arkipäivää) tulla. Eli ei ainakaan minulla käynyt noin.

E. Etkö edes maksutapaa saanu päättää ennen tuon hinnan näkymistä (16.97e)?

E2: Katsos joo, kokeilin Prince Of Persiaa tilata ja hinnaksi pamahti n. 18 euroa vaikka tuossa lukee 9.95e. Ihme juttu. Joskus oli ollu myynnissä juuri cdonissa Logitech G25 ratti hintaan 25 euroa (89% alennus) . Kun porukka innokkaasti tilasi tuota niin tulikin viesti tuolta CDONista että tieto on virheellinen ja oikea hinta jotain 250 euroa (tai jtn sinne päin) Tuosta on kyllä jo aikaa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

CDON.comin verkkokauppa toimii mielenkiintoisesti. Pelit listattu maksavan 9,95€, mutta kun laittaa ostoskoriin paukahtaa hinnaksi 16,97€.

Onko tuo muilalkin noin, vaiko onko minun selaimessani ongelma?

Samaa puskee myös täällä. Tosin täällä hinta 17,95€ Useemman kun laittaa ostoskoriin tulee kpl hinnaksi 16,97€
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Samaa puskee myös täällä. Tosin täällä hinta 17,95€ Useemman kun laittaa ostoskoriin tulee kpl hinnaksi 16,97€

Jotkut kyllä tulee ihan tuohon 10 euron hintaan: mm. Beowulf ja LBP mitä nyt kokeilin. Mikähän siellä mättää?

E: Otetaas takasin: Little Big Planetin hinnaksi tuli nyt kun koriin pistin niin 18 euroa. Ei kai mun tota hintaa tarvitse maksaa kun olen pelin jo eilen tilannut hintaan 9.95?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Cdonin sivut kyllä valehtelee hireveästi joskus tuotteiden hinnoista puuttuu pilkut kokonaan ja vähän aikaa sitten PELIT kohdassakin luki PELTI noh jokatapauksessa en luottaisi aina cdonin hinnoitteluun. :rolleyes:
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Jotkut kyllä tulee ihan tuohon 10 euron hintaan: mm. Beowulf ja LBP mitä nyt kokeilin. Mikähän siellä mättää?

CDOnissa on viikonlopun ajan ollut kaksi pelikampanjaa iloisesti sekaisin. Laajemmassa 18 euron kamppiksessa hinta oli korkeampi ja edullisemmassa 10 euron tarjouksessa oli vastaavasti vähemmän nimikkeitä.

Suunnilleen maanantain puoleenpäivään saakka isomman kampanjan pelejä pystyi tilaamaan edullisemman kampanjan hinnoilla. Tämä virhe on nyt korjattu, vaikka osassa mainoksista näkyykin vielä vanhat hinnat.

Aiempien CDOn-kokemusten perusteella veikkaan että ajoissa tilauksensa tehneet saavat ostoksensa kaupan lupaamaan hintaan, muut joutuvat pulittamaan enemmän.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

...

E2: Katsos joo, kokeilin Prince Of Persiaa tilata ja hinnaksi pamahti n. 18 euroa vaikka tuossa lukee 9.95e. Ihme juttu. Joskus oli ollu myynnissä juuri cdonissa Logitech G25 ratti hintaan 25 euroa (89% alennus) . Kun porukka innokkaasti tilasi tuota niin tulikin viesti tuolta CDONista että tieto on virheellinen ja oikea hinta jotain 250 euroa (tai jtn sinne päin) Tuosta on kyllä jo aikaa.

25 €? :D
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Gigantista NHL- 10 39.90eur :eek:

itse varasin jo ennakkoon paikallisesta gigantista. viestiä pukkaa kun peli on tullut. :)
Vaikka sielä lukee että vain tällähinnalla verkkokaupasta niin itse menin ihan paikan päälle ja 39.90eur niin tiskiin lupasivat ilmotella kun peli ilmestyy 17.9:)


Gigantti - PS3 NHL 10
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)


No jtn sitä luokkkaa se oli, eilen lueskelin vanhoja juttuja netistä. Moni sen oli tilannut heti :D Mutta kyseessä oli siis virhe eikä tuotetta myyty kyseiseen hintaan niille, jotka sen olivat tilanneet.

Vähän meni offtopiciksi, sorry.

E:
Gigantista nhl 10 39.90eur

itse varasin jo ennakkoon paikallisesta gigantista. viestiä pukkaa kun peli on tullut. :)


http://www.gigantti.fi/product/pelit-ja-konsolit/playstation-3-pelit/PS3NHL10FI/ps3-nhl-10

Pari viestiä ylempänä oli jo juttua tuosta...
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Nuohan ovat karvan verran alle 20 prosenttia halvempia kuin mannermaalla. Ja paljonkos se arvonlisävero olikaan? Aivan. 22 prosenttia. Eli kyllä noista voi jäädä jopa hitusen katettakin (jos postimaksut on saatu poljettua riittävän alas).

Tämäpä pistää miettimään, kannattaako käyttää enää luottokorttia jos saa 20% halvemmalla, tosin luottokortin etuna se, että jos jotain haluat heti niin sen myös saa heti, tosin kuin jos tilaa postitse. Jos tilaisi vaikka 100e:llä niin sais kaks 50 korttia ja yhen 20 kortin, ei paha.

Onkos muuten storen tavaroissa jo hinnan päällä vero?
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Tämäpä pistää miettimään, kannattaako käyttää enää luottokorttia jos saa 20% halvemmalla...
Itse ainakin tilasin yhden 50 euron kortin kokeeksi saman tien. Hirveän paljon noita ei kannata varastoon ostaa, koska ne pitää käyttää 12 kk:n sisään. ("Käyttää" tarkoittaa tässä tapauksessa itse koodin lunastamista. Sitten kun rahat ovat jo kukkarossa, siellä ne pysyvät vaikka ajasta iäisyyteen.)

Jos tuolta siedettävän nopeasti kortti tulee, aion kyllä tuon parinkymmenen pinnan säästön jatkossakin hyödyntää. Hyvin harvoin tulee niin akuutti rahapula Store-kukkaron kanssa, etteikö voisi muutamaa postipäivää odottaa.

Onkos muuten storen tavaroissa jo hinnan päällä vero?
On.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Vaikka sielä lukee että vain tällähinnalla verkkokaupasta niin itse menin ihan paikan päälle ja 29.90eur niin tiskiin lupasivat ilmotella kun peli ilmestyy 17.9:)

Sait siis vielä kympin halvemmalla? Vai pitääkö tuo loppusumma maksaa, kun hakee pelin?
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Kyllä nyt vähän mietityttää, jos jo torstaina pääsis uutta änäriä pelaamaan ensi maanantain sijaan :) Toivottavasti Gigantti jatkaa tapansa mukaisesti ja myy eioo-ta.
 
Ylös Bottom