Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aleksi61
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Erityiskiitokset vielä Tequilazenille vinkeistä. Kaksi vuoden kovinta mättöä yhteensä alle 50€ ja toisesta vielä Collector's edition. Ei voi valittaa!!

Vielä kun jostain pulpahtaisi tajunnan räjäyttävä tikkutarjous niin avot! :D
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Gamestation.co.uk - Buy video games, consoles and accessories, new and pre-owned with free UK delivery

EDIT: Näyttää siltä, että tarjous on tältä erää päättynyt toivottavasti edes osa sai jotain pelikaappiin

Gamestation eiliset tarjoushinnat tosiaan osoittautuivat lyhytikäisiksi, mutta nyt ne ovat taas voimassa - paitsi Street Fighter IV CE:n osalta, joka on kallistunut punnalla lukemaan £17, eli n. 23 euroa yksinään kotiinkannettuna.

Bonuksena King of Fightersin ystäville tuon sarjan tuorein tulokas kustantaa nyt (samoin kuin eilenkin) £15 + kulut:

Gamestation.co.uk - Buy video games, consoles and accessories, new and pre-owned with free UK delivery
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Voisin veikata, että sinulla on Sammon Visa Electron? Heidän Electroninsa, kun on aina tunnistautunut Visaksi kaikkailla. Myös Nordealla taitaa homma onnistua, mutta vaatii juurikin jodenkin toimintojen päälle kytkemisiä jne.

On, mutta olen jo pari vuotta käyttänyt pelkästään Osuuspankin Electronia. Sammon tilin voisin sulkea...
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Olisiko kukaan bongaillut halvalla toimivaa hyvää headsettia ja näppäimistöä ps3:een? E kuulu välttämättä tänne peli puolelle mutta ajattelin täältä kysyä jos porukka on noita nettikauppoja selaillut.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

En oo vieläkään tilannut sitä peliä tuolta Zavvista omalla tai kenenkään muunkaan kortilla... Kuullema mun kortissa ei oo jotain nettisopimusta, tai jotain? Tai emt, mut mun äiti on kai joku mun kortin haltija tms. Enkä nähnyt missä olis ollut sellanen kohta, että voi laittaa verkko-ominaisuudet päälle? Nordea siis kyseessä.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Erityiskiitokset vielä Tequilazenille vinkeistä. Kaksi vuoden kovinta mättöä yhteensä alle 50€ ja toisesta vielä Collector's edition. Ei voi valittaa!!

Vielä kun jostain pulpahtaisi tajunnan räjäyttävä tikkutarjous niin avot! :D

Jos nyt tarkoitit tikulla dual shockia niin tässä vois olla hyvä vaihtoehto:D

PS3 Dual Shock 3 Wireless Controller | Sony PS3 Controller | PS3 Dual shock 3
+ vajaat 6 e posteihin tai jos haluat(jaksat) odotella niin vajaalla 4e postit

Mielestäni ihan kilpailukykyinen paikka tilaukseen.
Itse tilasin standin slimille(ps3) 4.99+postit 4.32e:)
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

vieläkö jostain löytyisi hyvää tarjousta tekken kutosesta? olen liian hidas..:D
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Joo, ja Batmankin ois ollu sitten halvalla.. :mad:

sillon kun sitä postia ei lue, niin tietty sinne puskee jotain kunnon tarjouksia, muuten tulee jotain -1£ tarjouksia... yay... Joo, ainakin puhuttii mandaysta, mutta taitaa olla Zavvilla maanantai jo...
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Joo, ja Batmankin ois ollu sitten halvalla.. :mad:

sillon kun sitä postia ei lue, niin tietty sinne puskee jotain kunnon tarjouksia, muuten tulee jotain -1£ tarjouksia... yay... Joo, ainakin puhuttii mandaysta, mutta taitaa olla Zavvilla maanantai jo...

Kerrankin olin ite ajoissa. Sain sekä tekkenin, että batmanin tilattua. Hitusen vaille yhdeksän laitoin tilauksen eilen sisään. Kattoo nyt miten nopeesti zavvi nuo toimittaa.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Mistähän lähtis halvimmalla God of War Collection? amazon.comis ei ois paha hinta mut ei perkeles pysty suomeen tilaan:mad:
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Miten ihmeessä voi Blahdvd:ssä olla Tekken 6 hintaan 20e? blahdvd.com: PS3 : Tekken 6 (PS3)


Onko tuossa P&P:ssä joku juju, vai onko tuo todellakin noin edullinen? Pitkän linjan Tekken fanina lähtee samantien ostoon jos näin on.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Miten ihmeessä voi Blahdvd:ssä olla Tekken 6 hintaan 20e? blahdvd.com: PS3 : Tekken 6 (PS3)


Onko tuossa P&P:ssä joku juju, vai onko tuo todellakin noin edullinen? Pitkän linjan Tekken fanina lähtee samantien ostoon jos näin on.

ISO KIITOS!

Code Title Qty Price Shipping
TEKKENPS3 Tekken 6 (PS3)
1 €20.60 €3.44
Sub Total: €20.60
Shipping: €3.44
Total: €24.04
 
Ylös Bottom