Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aleksi61
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (ei muuta keskustelua!)

49,49€ näyttää olevan? Meleko "madness" onkin jos reilun tunnin on tarjoukset voimassa...

Play.com on. Eipä niillä noita montaa näyttänyt olevan ja tuohon hintaan aika sutjakasti varmaan tuli tilauksia sisään.

Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Nyt sentään jotain alko tapahtumaan tuolla BlahDVD:ssä...

Title: Tekken 6 (PS3) - €20.60
Status: Back Order

Ja tuo Back Order tarkoittaa = "Your item is on back order with our suppliers and we are awaiting stock". Hurraa! :D

Ja tilasin tuolta zavvi.com:ista tuon Batman: Arkham Asylumin ja nyt siellä lukee sen kohdalla "Sold Out", mut tein tilauksen jo eilen kun sitä oli jäljellä, ja nyt lukee "Status: Processing", eli mulle varmaan riitti tuota Batmania?

EDIT: Siellä lukee tarkemmassa kohdassa "Awaiting stock pick"..?

EDIT2: Jaah, nyt tuli postiin viesti, että Tekken 6 on käsitely ja odottaa nyt vain noutoa. Great. :)

Viimeksi muokannut moderaattori:

Mulle oli tänään tullut blahista 25.11 illalla tilattu tekken 6, ihan kiitettävän nopeasti tuli perille kyllä.. :)
Pitäis varmaan play:stä laittaa need for speed shift tilaukseen, kun näytti olevan 23e hujakoilla tänään tarjouksessa.

Ahvenanmaan Verkkokauppa on kyllä tosi kilpailukykyinen kuin vertaa näitä hintoja ulkomaan kauppojen kanssa, 45€ kokonaishinta ja toimitusaika on yleensä se 2 vuorokautta.

Ja tilasin tuolta zavvi.com:ista tuon Batman: Arkham Asylumin ja nyt siellä lukee sen kohdalla "Sold Out", mut tein tilauksen jo eilen kun sitä oli jäljellä, ja nyt lukee "Status: Processing", eli mulle varmaan riitti tuota Batmania?
Jos Zavvista / The Hutista saa laitettua tavaran tilaukseen ennen kuin se menee "Sold Out" statukseen, niin kyllä ne sen yleensä toimittavat. Tosin pahimmillaan loppuunmyydyn tavaran hankkiminen voi kestää yli kuukauden.

Löysinpäs tämän sattumalta, itse en ole tilaamassa vaan auttaako jotain?
ShopTo.Net: Video Games, Consoles, Accessories - Free Delivery in Uk - Orders before 5.30pm dispatched Same Day
Joo, ShopTo.Netistä kannattaa tilata tavaraa ellei ole väliä että luottokortille tulee esim. >600 euron lasku jostain tietokonekaupasta Kreikasta, tms - mitä nyt tuo korttivaras keksiikään kun ShopTo:n systeemit vuotaa noita korttinumeroita kuin seula.

Nimim. "Kokemusta on" (kesältä 2009).

Joo, ShopTo.Netistä kannattaa tilata tavaraa ellei ole väliä että luottokortille tulee esim. >600 euron lasku jostain tietokonekaupasta Kreikasta, tms - mitä nyt tuo korttivaras keksiikään kun ShopTo:n systeemit vuotaa noita korttinumeroita kuin seula.

Nimim. "Kokemusta on" (kesältä 2009).

Ilmeisesti ovat kuitenkin tiukentaneet tietoturvaansa reilulla kädellä tuon jälkeen, eikä korttien tietoja enää tallenneta.

Itse tilaillut puljusta viimeisen vuoden ajan käytännössä kaikki julkaisupäivänä ostetut pelit, koskaan ei ole ollut ongelmia, eikä karvakäsi ole ostoksiaan minun kortillani tehnyt..

Ilmeisesti ovat kuitenkin tiukentaneet tietoturvaansa reilulla kädellä tuon jälkeen, eikä korttien tietoja enää tallenneta.

Hyvä jos omalle kohdallesi ei ole sattunut ongelmia. ShopTo.net on kuitenkin toimintatavoiltaan hämärä kauppa, jonka omistaja
Igor Cipolletta mm. on tuomittu liiketoimintakieltoon aiempien kuprujen takia.

Itselläni on omakohtaisia huonoja kokemuksia puljusta, kun tilasin kalliihkon tuotteen, jonka tilauksen ShopTo.net sitten minulle mitään kertomatta peruutti. Vaati useamman kuukauden odottelua ja yhteydenottoja, että lopulta sain rahani takaisin. ShopTo.net saattaa esim. mitään kertomatta toimittaa PAL-versioiden tilalle NTSC-importteja, joita on hankala pistää vaihtoon tai muuhun kiertoon Euroopassa. Toimintaperiaatteet ovat muutenkin ns. joustavia, firma markkinoi palvelujaan myös roskapostin välityksellä ja on työntekijät ovat esiintyneet keskustelufoorumeilla anonyymisti firmaansa kehumassa. Ja tuo luottokorttitietojen vuotaminen ShopTo.netistä rikollisten käsiin on tietysti ihan oma lukunsa.

Suosittelen suosimaan rehellisemmällä pohjalla toimivia yrityksiä.

Suosittelen suosimaan rehellisemmällä pohjalla toimivia yrityksiä.

Vaikka itsekin tullut tilattua aika pirun monesta nettikaupasta, niin samoilla linjoilla. Muutaman euron säästön takia ei kannata ihan joka nettilafkaa käyttää.. Itse suosin lopulta aika samoja kauppoja.

Pahoitteluni tuosta linkistä, itsellä ei ole kokemusta muista kun thehutista. Selailemalla löysin ton sattumalta niin laitoin toho. Mut toi Game.co.uk on ihan hyvä pulju?

Löytyiskö Assassin's Creediä (ykköstä siis) halvalla mistään kaupasta (suomalainen tai englantilainen) ja ei-platinumina. Alle 20e ainakin sais olla hinta. Useestikin tulee vastaan jollain 12 eurolla, mut sit se onki platinum-versio. Oon mielestäni tsekannu kaikki yleisimmät puljut...

Löytyiskö Assassin's Creediä (ykköstä siis) halvalla mistään kaupasta (suomalainen tai englantilainen) ja ei-platinumina. Alle 20e ainakin sais olla hinta. Useestikin tulee vastaan jollain 12 eurolla, mut sit se onki platinum-versio. Oon mielestäni tsekannu kaikki yleisimmät puljut...

Halvin EU:sta löytyvä, plattari tosin, Play.com - 13€

Jenkeistä löytyykin sitten hienompaa plattarikoteloa, VideoGamesPlus - 13€ kuva
..ja normaali Jenkkiversio 17€ Axelmusic

Normiversion haluan, ja ihan EU:n sisältä. Laittakaa joku tänne linkkiä, jos löydätte jostakin. Kork. 20e hintaa saa olla.

Normiversion haluan, ja ihan EU:n sisältä. Laittakaa joku tänne linkkiä, jos löydätte jostakin. Kork. 20e hintaa saa olla.
Miksi sen pitää olla EU-versio? Ei sillä ole mitään väliä*. Et uutena tule ainakaan löytämään AC:tä tuohon kahteen kymppiin, käytettynä ehkä.
Amazon.uk:sta saa ainakin käytetyn suht halvalla (postikulut päälle, tosin):
Amazon.co.uk: Used and New: Assassin's Creed (PS3)

Käsittääkseni Platinum-versio on kuitenkin ihan sama kuin normi..
Itse ainakin vältän plattareita, koska niiden kotelot ovat vain niin järkyttävän rumia.

* Taino on tietenkin, jos haluaa viedä sen Gamestoppiin.

Ylös Bottom