Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)
Kuinkahan play.com mahtaa suhtautua, kun mulla on jääny roikkumaan yks tilaus sinne tilille, kun op:n electron päätti lopettaa toimintansa kyseisen kaupan kanssa. Tilaus tehty 20.5. ja sattu olemaan sillon tarjouksessa. Nykyinen hinta kyseiselle pelille on suurempi. No tulee jos on tullakseen ja jos kortti nyt sattuu käymään/toimimaan kyseisen puljun kanssa. Ainut kauppa jossa joutuu säätämään tuonkin kanssa.
Mikähän tuossakin on kun xboxin dirt 2 on vähän joka kaupan alessa, mut ps3 versio ei? Tuo on pakkohankinta kun vaan sais boksin version hinnalla.
Itselläni oli melko samanlainen tilanne syksyllä Nordean Electronin kanssa, kun olin tilaamassa Play.comista UFC Undisputed 2009.
Ensin Play.com ilmoittaa, että tilaus hylättiin, sitten se hyväksyttiin, jonka jälkeen tilaus vain jäi roikkumaan. Odottelin kaksi viikkoa, mutta mitään muutoksia ei tapahtunut. Tämän lisäksi Play.com oli ottanut tililtäni pelin hintaisen katevarauksen.
Sitten olin hädässä, kun huomasin, ettei Play.comilla ole minkäänlaista asiakaspalvelua, eikä tilauksen peruminen onnistunut, koska tilaus oli "waiting"-tilassa. Löysin ainoastaan yhden puhelinnumeron, mutta sieltä ei vastannut kukaan.
Aloin puolipaniikissa etsimään netistä jonkinlaista ratkaisua tähän ongelmaani. Netistä löytyi todella paljon keskustelua Play.comi älyttömän huonosta asiakaspalvelusta, ja löysin kuin löysinkin jonkinlaisen sähköpostiosoitteen, johon laitoinkin heti viestiä. En odottanut, että ongelma ratkeaisi, koska monet olivat, ainakin netin keskustelupalstojen mukaan, lähettäneet tuohon osoitteeseen sähköpostia ilman tulosta. Yllätyin, kun sain jo kahden päivän päästä vastauksen: tilaus oli purettu ja katevaraus poistettu tililtäni
Tuon jälkeen en ole Play.comista mitään tilannutkaan. Eipä ole tarvinnutkaan, kun muualta saa halvemmalta (esim. The Hutt, Zavvi ja GameStation)