Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aleksi61
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Jottei silkaksi Zavvi-henkiseksi itkuporkuvinkunaksi mene niin täytyy sen verran täydentää, että tänään olivat sentään jo kyselyyn reagoineet ja jonkin sortin tekninen tilausjärjestelmäsäätö siellä on ilmeisesti mennyt lähipäivinä vähän reisille. Pahoitteluja kosolti mutta samapa tuo kun peli sentään on jo matkalla. Enää ei tarvitse kuin toivoa, että Etelä-Suomen Vihaiset Postityöntekijät saadaan piakkoin lepytettyä, jotta lähetys eksyy myös kehäkolmosen ulkopuolelle :D

Zavvin kanssa alkaa olemaan itsellänikin vähän niin ja näin, että tilaanko sieltä enää mitään. Tietty halvat hinnat varmasti voittavat itsetärkeyden ja paskan palvelun, mutta silti.. :)

Sports Championsia venailin reilu kolme viikkoa, vaikka piti olla varastossa jne. Lähetin muutaman kerran postia ja sain vastaukseksi vain sorrya. Kun pistin sitten uuden tilauksen sisään pelistä, missä piti toimituksen tapahtua "yleensä" 24 tunnin sisään, meni siihenkin sitten useampi päivä, joten ilmoitin että jos arvostavat minua yhtään asiakkaanaan, niin jonkunmoinen hyvitys olisi paikallaan - sain sorrya taas. Loistavaa :D
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Kyllä mä olen tuolta tilannut onnistuneesti myös Nordean Electronilla. Oletko muista nettikaupoista onnistunut kyseisellä kortilla ostamaan? Kortilla verkko-ostoksiin vaadittavat oikeudet?

Olen tilannut muista kaupoista onnistuneesti. Verkko-ostoksiin vaadittavat oikeudet on käytössä.

En kyllä käsitä miksi ei onnistu...
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (ei muuta keskustelua!)

Voi vitsit kun olisi joissakin muissa liikkeissäkin tuo tarjous, lähetin gigantin asiakaspalveluun viestin jos sattuisivat vastaamaan myös viikonloppuisin mutta pahoin pelkään ettei :(

Ei ole luultavamminkaan voimassa muissa Giganteissa, juuri tuo Gigantti täyttää nyt 10 vuotta, siksi suhteellisen hyvöät tarjoukset. Offtopicit sikseen, tai siirretään ne siis tuonne toiseen ketjuun.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Play.comissa God OF War III (3) eullisesti hintaan 25,49 euroa sis. postit.

Ou jea! Kiitos tästä, olen tuota pudotusta odotellut ja nyt on varmaan hyvä hetki ostaa kun on tuo hinta pitänyt itsentä "ylhäällä". Eli tuskin kauheasti laskee ennen platinum version tuloa ainakaan.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Höh. Itse tilannut zavvista/thehutista (jompikumpi) kuukausi tai kaksi takaperin n. 20 punnan hintaan (normiversio). Ihmettelin tätä suurta 25 punnan tarjousta niin suuresti, etten ehtinyt katsoa tarkemmin. Pahoitteluni. :(
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Onko muille tullut Zavvista viime aikoina pelit ilman muoveja? Tilasin kaks PES2011 ja kaks Castlevaniaa joista kaikki oli ilman muoveja. Sen sijaan vanhempi Bioshock 2 tuli normaalisti muoveissa. Mietin vaan et mitä asiakaspalautuksia ne sieltä postittaa.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Itsellä kaikki tähän mennessä Zavvilta tulleista peleistä ovat olleet kyllä muoveissa.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Onko muille tullut Zavvista viime aikoina pelit ilman muoveja? Tilasin kaks PES2011 ja kaks Castlevaniaa joista kaikki oli ilman muoveja. Sen sijaan vanhempi Bioshock 2 tuli normaalisti muoveissa. Mietin vaan et mitä asiakaspalautuksia ne sieltä postittaa.

Tänään tuli itselleni castlevania ilman muoveja zavista
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Onko muille tullut Zavvista viime aikoina pelit ilman muoveja? Tilasin kaks PES2011 ja kaks Castlevaniaa joista kaikki oli ilman muoveja.

Mulle tuli tänään Playstä juuri uusi Castlevania ja PES2011, ja molemmat ilman muoveja.. Ja molemmat Konamin pelejä, hmm.. Molemmat olivat kyllä aika uuden näköisiä.

Joskus on Playstä tullut jotain ilman muovejakin, mutta eipä se kovin yleistä ole.. Mutta harvapa noita jaksaa takaisin lähetellä tuon takia.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Mulle tuli tänään Playstä juuri uusi Castlevania ja PES2011, ja molemmat ilman muoveja.. Ja molemmat Konamin pelejä, hmm.. Molemmat olivat kyllä aika uuden näköisiä.

Joskus on Playstä tullut jotain ilman muovejakin, mutta eipä se kovin yleistä ole.. Mutta harvapa noita jaksaa takaisin lähetellä tuon takia.

Oiskohan noissa peleissä nyt sit joku, että jälleenmyyjätkin on saanut ne ilman muoveja. Tosiaan edelliset ~15 peliä on tullut kaikki muoveissa, niin rupesin kelaamaan että eikai ne nyt lähettele jotain käytettyjä versioita. En juu oo takaisin lähettämässä, mutta olisi kiva tietää miksi noi tekee poikkeuksen muihin peleihin.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Oiskohan noissa peleissä nyt sit joku, että jälleenmyyjätkin on saanut ne ilman muoveja.

Vaikea sanoa varmasti.. Joskus on tullut Playstä leffa tms hieman "kuluneessa" kotelossa tms, eli tiedä vaikka ollut palautus. Nämä Konamin pelit eivät tosin siltä näyttäneet. Toki voi yrittää meilata Zavviin, ehkä ne vastaavat jotain.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Vahvistan, että meillekin tukkurilta saapuneet erät PES 2011:tä ja Castlevaniaa olivat muovittomia.

Kyse ei siis todennäköisesti ole siitä, että he myisivät käytettyjä uutena.

Ja jotkut valmistajat (Konami?) / tehtaat kuulemma haluavat säästää kustannuksissa ja sen takia eivät muovita pelejä.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

En nyt keksinyt parempaa ketjua kysymykselle mutta olisiko mitään hyötyö valittaa kun tilasin Batman AA normiversion briteistä ja tänään pamahti platina postiluukkuun?
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

En nyt keksinyt parempaa ketjua kysymykselle mutta olisiko mitään hyötyö valittaa kun tilasin Batman AA normiversion briteistä ja tänään pamahti platina postiluukkuun?

Ei taida olla järkeä, useasti käy sillain että peli joka on ollut jo pidemmän aikaa markkinoilla niin voi tulla platinum versiona vaikka sivustolle ei ole keretty kirjata platinum merkintää. Uusin Ratched ja Dante's Inferno ovat ainakin olleet sellaisia joissa toimitus on saattanut kestää todella pitkään kun on tilannut normi version. Eivät vain yksinkertaisesti ole saaneet enää normeja ja lähettävät platinumin sen sijaan.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

En nyt keksinyt parempaa ketjua kysymykselle mutta olisiko mitään hyötyö valittaa kun tilasin Batman AA normiversion briteistä ja tänään pamahti platina postiluukkuun?

Varmaan voit pelin palauttaa ja sitä kautta yrittää "vaihtaa". Jos tuota normi-versiota on enää saatavilla. Jos et ole vielä peliä aloittanut, niin yksi vaihtoehto on tilata suoraan GOTY-painos (jos sitäkään on saatavilla, en nyt muista).
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

En nyt keksinyt parempaa ketjua kysymykselle mutta olisiko mitään hyötyö valittaa kun tilasin Batman AA normiversion briteistä ja tänään pamahti platina postiluukkuun?

Ootko varma, että tilasit normiversion? Esim tässäkin on normiversion kansi kuvassa, mutta platinum siinä on myynnissä.
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Ootko varma, että tilasit normiversion? Esim tässäkin on normiversion kansi kuvassa, mutta platinum siinä on myynnissä.

Joo se oli perusversio. Tilasin sen Thehutista ja siellä oli viel normiversio sekä platina ja classic versiot myöskin. Tällä hetkellä siellä on listoilla vielä xboxin normiversio
 
Vastaus: PS3-pelien tarjousketju (muu keskustelu tänne)

Joo se oli perusversio.

Kannattaa vielä varmistaa tuosta tilauksesta, mitä siinä sanotaan. Itse kun jonkun verran olen noita sivuja selaillut, enkä muista muuta kuin platinum-versiota nähneeni. Jäänyt aika hyvin itselleni nuo Batmanit vaan mieleen, kun itse tilasin juuri kuukausi takaperin HMV:ltä pelistä GOTY-version (pääosin juuri platina-version välttämiseksi).

Itseltäni on lähdössä Hutin sisaryhtiöön Zavviin Uncharted takaisin, kun tuo tuli platinakuorissa. Tosin tuossa tapauksessa olin vielä varmistanut asiakaspalvelusta etukäteen, että sieltä tulee originaaliversio. Ja kuten tosin arvelinkin, ei tullut. Mutta kannattaa sinne suuntaan lähettää viestiä, ja katsella mitä sieltä tulee vastaukseksi.
 
Ylös Bottom