Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3-pelit + näppäimistö & hiiri

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hi-Fi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Näppis+hiiri-tuki peleille?

Tatit ovat nimenomaan se konsolien vahvuus, ainakin omasta mielestäni. Eräs kamuni on äärimmäisen hyvä pelaamaan PC:llä mitä tahansa räiskintäpeliä, kun puhutaan näppiksestä ja hiirestä. Järjettömiä tappolukemia joka kerta. Itse taas pärjään parhaimmillani ehkä nipin napin 1:1 -suhteella tapoissa ja kuolemissa, yleensä kuolemia on vähintään tuplasti enemmän eli suomeksi sanottuna - ei kiinnosta opetella ja olla niin kauan tykinruokana, että oppisi tähtäämään tarpeeksi nopeasti.

Löin sitten kerran tälle hepulle dualshockin kouraan ja annoin kokeilla kontrollituntumaa jonkin aikaa, totesi sen aika helpoksi, kun pelasi yksinpelinä TimeSplitters-peliä. Nooh, käynnistin sitten Socom kakkosen ja sanoin, että kokeilepas netissä ja otti tietty pataan joka kerta. Olihan tuo arvattavissa, mutta pakko oli sen verran kiusata. Sattui sitten tulemaan sieltä mun lempimappi eli Frostfire ja pistin taululle jotain 16-2 Siilinä.

Hiiripelaajiakin on tietty PS-maailmassa olemassa, muun muassa eräs nimeltä mainitsematon suomiklaani Socom 2:n ajoilta pelasi niillä, kuultu luotettavasta lähteestä, jota en tässä nyt mainitse yksityisyyden vuoksi. Padeilla ei ole niin nopeaa tähdätä ja niiden käsittely vaatii enemmän taitoa kuin hiirellä sahaus, se juuri tekee PS-verkkomaailmasta kiinnostavan räiskintäpelien osalta. Hiiriäkin on niin monia erilaisia, laadulla on merkitystä tähtäyksenkin kanssa.

Edit: Tämän voisi siirtää noihin mainittuihin topikkeihin, kun sellaisia on jo olemassa.

Vastaus: Näppis+hiiri-tuki peleille?

eli joko teen haussa jotain väärin tai sit sitä voisi hieman kehittää kenties
Vbulletinin haku on joskus aika ihmeellinen, mutta se on foorumisoftan ominaisuus, eikä me sinällään voida asialle juuri mitään.

Joka tapauksessa kolme ketjua on nyt yhdistetty yhden otsikon alle. (Vinnielle propsit vanhempien ketjujen bongaamisesta!) :)

Vastaus: FPS-pelit + näppäimistö & hiiri

kiitti vinkistä mut luulen että tuo menee jo huijauksen piikkiin, ja en aijo maksaa 100 taalaa siitä että huijaisin parempia tuloksia itselleni online peleissä, en tekis sitä vaikka tämä jippo ei maksais mitään.

Kusetustahan toi olisikin netissä (kuinkakohan monikin jenkki totakin käyttää..):( Jos nyt mietitään nii hyvästä koneesta mikä pyörittää ps3:n tasolla pelejä saa ainakin maksaa 1000 + mahdolliset lisätarvikkeet ja ps3:en saa jo 400:lla ja hyvähän toi varmaan yksinpelissä olisi.:)

No voi ..... tottunu hiiri näppis yhdistelmällä pelaamaan fps pelejä, ei tuo padi taho pelittää mun käsissä.

Kyllähän se on yksinkerstaisesti niin ettei pad pelaajia voi samassa servussa pitää hiiri/näppis pelaajien kanssa. Mutta en kyllä haluaisi tuota tukea välttämättä ollenkaan. Kyllä sillä tatilla onnistuu pelaaminen vaikka reilu vuosi takaperin oli itellä sellanen olo että saakeli pakko saada noi näppis/hiiri koneeseen. Eli silloin itse tuli painettua tällä motolla ja suosittelen myös uusille pelaajille: "L2P" :D

Ihan jees olisi tosiaan, jos tulevaisuudessakin konsolilla pelaaminen hoidettaisiin padillä, eikä periaatteessa huijaukseen liitettävillä adaptereilla, joilla saa hiiren ja näppiksen kiinni. Lisäksi vielä, kun adapterissa näyttää olevan sisäänrakennettu Turb (Auto Fire) toiminto. 8 erillistä nappulaa auto fire käyttöön, jotka voit itse määrittää. Ei voi sanoa, että pelaaminen enään ko. laitteen omistajaa vastaan olisi reilua.

Toki hiiri + näppis combo olisi mukava, joissain RTS peleissä, siihen se saisi jäädä. Ei kiitos kuitenkaan FPS-peleihin.

Hiiret ja näppikset PC:lle, padi pleikkarille.

Voisin myydä pois tuon XFPS Rate Up hiiri/näppis adapterin!
Modpiiristä tilattu, hinta siellä 89.90 . Irtoo halvemmalla tietysti.

Kiinnostuneet laittakaa privaa.

EDIT. ***MYYTY JO***

Viimeksi muokannut moderaattori:

Hyvä vehje tuo xfps rateup adapter. itsellä ei nuo cod ja kumppanit noilla tateilla oikein luonnistunu mutta täähän vetää jo vertoja pc:lle :)

Viimeksi muokannut moderaattori:

siis tuo xfps rateup adapter on varmaa aika loistava yksinpeleissä esim gta, cod jne... itsehän hommasin kyseisen laitteen mutta en saa sitä toimimaan viittisko joku laittaa privaan että miten saan sen toimimaan ?

Jos vähä näkisit vaivaa, niin tälläkin sivulla on youtube-linkki jossa on ohjeet näppäimien asettamiseen. ;)

Mun mielestä se oli täysi susi koko vehe.

Jos vähä näkisit vaivaa, niin tälläkin sivulla on youtube-linkki jossa on ohjeet näppäimien asettamiseen. ;)

Mun mielestä se oli täysi susi koko vehe.

Joo se olikin tosi yksinkertainen, itsehän yritti liian monimutkaisesti taas tehä asiat :D Mun mielestä aivan loistava vehje kyl. kunhan on hyvä hiiri ja hiirimatto niin tuohan on melkein sama ku tietokoneella pelaisi :)

PS3 pelit + näppis ja hiiri

Osaako joku viisas kertoa mitkä ps3:n peleistä tukevat näppis+hiiri yhdistelmää?!?
Unreal Tournament 3 tukee ainakin (testattu on)

Kiitoksia!!

Ylös Bottom