Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3 & Pirates of Caribean: Mustan helmen kirous

Blackdawn

Member
Onko kellään muulla ollut ongelmia kyseisen elokuvan toistamisessa PS3:lla.
Itselläni elokuva ei suostu menemään alun kielivalintaa pidemmälle, vaikka tekis mitä. Lähes kaikkea olen jo kokeillut. Kahdesta eri paikastakin olen elokuvan hakenut, toisen tosin sain vaihdettua ja tämä nykyinen lähtee Disneylle tutkittavaksi ja vaihtoon.
Haluaisinkin siis vain tietää onko muilla ollut vastaavaa ongelmaa, koska soittaessani Suomen Disneylle, oli asia heillekin aivan uusi.
 
Vastaus: PS3 & Pirates of Caribean: Mustan helmen kirous

Täällä toimi potc3 ilman ongelmia ps3:ssa.
 
Vastaus: PS3 & Pirates of Caribean: Mustan helmen kirous

Kiva juttu että sulla toimii eri leffa mistä puhutaan.
Roflator varmaan mainitsi POTC3:n sen vuoksi, että siitä oli juttua tuossa antamassani linkissä. Eli alkuperäisen virheen tein mie. Sori hämmennyksestä. Pitää etsiskellä POTC1:n BD-ongelmiin lisätietoa siis...
 
Vastaus: PS3 & Pirates of Caribean: Mustan helmen kirous

Mulla myös PotC1 toimii ihan OK PS3:lla. Kyseessä on kylläkin Amazon.comista hankittu (aluekooditon) jenkkijulkaisu, joten Euroopan-version suhteen tilanne saattaisi toki olla toinen.

(Ja niin vain tästä huolimatta on tämäkin lätty lähdössä Disneylle vaihtoon, kun osa elokuvasta on virheellisesti rajattu...)
 
Vastaus: PS3 & Pirates of Caribean: Mustan helmen kirous

No niin, Disneyltä veikattiin laite vikaa PS3:ssa vaikka kaikki muut Bluray levyt toimii moitteetta :rolleyes:
Eli legendaarinen käsien pesu, kun ongelma ei ratkea ja uutta levyä ei viitsitä antaa :mad:
 
Vastaus: PS3 & Pirates of Caribean: Mustan helmen kirous

Kukapa sitä nyt DVD:tä PS3:lla :D

No pleikkarissahan on vallan mainio skaalain! Kyllä mä dvd:tki tossa pyörittelen. :)

No niin, Disneyltä veikattiin laite vikaa PS3:ssa vaikka kaikki muut Bluray levyt toimii moitteetta :rolleyes:
Eli legendaarinen käsien pesu, kun ongelma ei ratkea ja uutta levyä ei viitsitä antaa :mad:

Tietääkseni myös eurooppaan tulossa tämän elokuvan levynvaihto-sessio, joka jenkeissäkin ollut.
Eli siis siksi, koska elokuvasta on sössitty alusta n. 8minuuttia siten, että kuva on rajattu väärin.

Jenkkien puolella ihmiset ovat saaneet vaihdettua levynsä uuteen, joten josko tämä tulisi tännekin ja saisit vaihtaa. Ja tietty myös suoraan saat palauttaa rikkinäisen levyn kauppaankin, on se heidänkin ongelma.
 
Vastaus: PS3 & Pirates of Caribean: Mustan helmen kirous

No niin, Disneyltä veikattiin laite vikaa PS3:ssa vaikka kaikki muut Bluray levyt toimii moitteetta :rolleyes:
Eli legendaarinen käsien pesu, kun ongelma ei ratkea ja uutta levyä ei viitsitä antaa :mad:

Niin, sehän olisi vallan absurdi ajatus, että PLAYSTATION 3 voisi jopa hajota. Eiku...

Eli jos ei kaveripiirissä ole ketään, jolla pystyisit käydä tarkastamassa asian, joudut uskomaan täällä annettuja kommentteja ja Disneyn diagnoosia.
 
Vastaus: PS3 & Pirates of Caribean: Mustan helmen kirous

Niin, sehän olisi vallan absurdi ajatus, että PLAYSTATION 3 voisi jopa hajota. Eiku...

Eli jos ei kaveripiirissä ole ketään, jolla pystyisit käydä tarkastamassa asian, joudut uskomaan täällä annettuja kommentteja ja Disneyn diagnoosia.

Minun korvaani se olisi kyllä aivan absurdi ajatus että ps3 hajoaisi siten että se ei toistaisi yhtä tiettyä leffaa, mutta muut toistuvat hyvin.
Dvd:n alkuaikoina oli samantapaisia tapauksia, että dvd-soittimet eivät toistaneet kaikkia leffoja kunnolla. Löytyypä minulta vieläkin joitain leffoja jotka eivät kaikissa soittimissa toimi, mutta toisissa ihan mainiosti. ;)
 
Vastaus: PS3 & Pirates of Caribean: Mustan helmen kirous

Minun korvaani se olisi kyllä aivan absurdi ajatus että ps3 hajoaisi siten että se ei toistaisi yhtä tiettyä leffaa, mutta muut toistuvat hyvin.
Dvd:n alkuaikoina oli samantapaisia tapauksia, että dvd-soittimet eivät toistaneet kaikkia leffoja kunnolla. Löytyypä minulta vieläkin joitain leffoja jotka eivät kaikissa soittimissa toimi, mutta toisissa ihan mainiosti. ;)

No mutta eikös se ole laitevika sekin (ei enemmänkin laitteen softavika). Mutta musta kuulostaa vielä oudommalta, että sulla toimii ja tuolla ei, kun kuitenkin on kummallakin sama laite alla.
 
Vastaus: PS3 & Pirates of Caribean: Mustan helmen kirous

No pleikkarissahan on vallan mainio skaalain! Kyllä mä dvd:tki tossa pyörittelen.
No joo, enhän minä tosissani - kyllä meilläkin DVD:t PS3:lla pyöritellään.
Disneyltä luvattiin tutkia asiaa PS3:n kera ja kysellä Nordiskfilmiltä myös kommenttia asiaan :)
Pariviikkoa kuulema kestää tälläinen tutkimus ja selvitys :D
 
Vastaus: PS3 & Pirates of Caribean: Mustan helmen kirous

No mutta eikös se ole laitevika sekin (ei enemmänkin laitteen softavika). Mutta musta kuulostaa vielä oudommalta, että sulla toimii ja tuolla ei, kun kuitenkin on kummallakin sama laite alla.

Loppupeleissä mistäs näistä vois tietää. Paljon selviäisi jos Blackdawn pääsisi kokeilemaan levyä toisessa pleikassa..
 
Ylös Bottom