Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3 R-Kioskilta

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nestesaippua
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PS3 R-Kioskilta

Se on totta, mutta toisaalta voi / pitäisi lähteä siitä, että kun tulee ikää niin tulotkin nousee... ;) 3 v on kyllä hieman lyhyt aika tohon tulonnousuun. Mä ymmärrän sun pointtis, mun pointti on ehkä se, että elämässä täytyy tehdää niitä valintoja ja mä mieluummin elän = tuhlaan kuin säästän ja sitten saan halvemmalla.

Onhan rahanarvoa diskontatessakin Euro sun kädessä nyt arvokkaampi kuin se Euro, jonka saat joskus tulevaisuudessa. Tää on nyt tällaista lätinää, ehkä se on nuorelle ihmiselle parempi, että ei sorru tällaiseen tarjoukseen.

Yep eihän tässä elämässä mitään kalliimpaa ikinä saa ilman lainaa..ellei tietty synny rikkaaseen perheeseen. Ja tuo on hienoa aina saada kaikki kun haluaa ja nykyään se on entistä helpompaa kun pankit antaa helpommin lainaa mitä 10v sitten ja on näitä rahastus GEmoney ja pikavippejä.

Mutta ei se kyllä niin hienoa velassakaan ole elää...jossain vaiheessa se uusi ja hieno tuote ei olekkaan enää niin hieno ja uusi tuote ...sihen kyllästyy ja haluaa jotain uutta, mutta ei pysty ostamaan mitään uutta, ennekuin on maksanut vanhan pois...ja eikun uutta lainaa hakemaan
 
Vastaus: PS3 R-Kioskilta

Jos se 40-50e on liikaa kuukaudessa niin kannattaisi laittaa hankinta jäihin...en nyt tiiä kuinka kiva sitä laatikkoa on kattoa jos ei oo varaa ostaa edes pelejä :eek:
Niin jos oletetaan että jokainen kuukausi on aivan samanlainen, mutta sitähän ei koskaan tiedä, suuntaan tai toiseen.

Missä se raja sit menee jos 20 on vähä ja 40 voi maksaa..laitetaan siihen 10 lisää, eihä se paljoo oo, ja siihen kymppi siihen kun jostain sais nopeemmin taas isommalla osamaksulla, eikun hei, laitetaan siihenkin lisää 10, eihä se paljoo oo ku kympillä vaan korotetaan, kyllähähän siihen pitäis olla varaa...missä se raja sit tulee...jokaisella se on jossais, eikö? ni miksei jollain voi olla se raja siinä 20 paikkeilla?
 
Vastaus: PS3 R-Kioskilta

Siitä Isi ja Äiti maksaa jutusta... te jotka saatte vanhempanne maksamaan lähes kaiken, ette yleensä ottaen arvosta sitä rahaa niin paljon kuin ne jotka tienaavat ne...jos ostat pelejä omalla rahalla, jonka olet ITSE tienannut vaikka sitten kotitöillä, saat paljon enemmän...toki käyhän se jos vanhemmat ostaa yks tai kaks peliä vuodessa teille...mutta ajatelkaa te jotka tunnette piston sydämessä. Mutta jos tuo että vanhemmat maksaa laskun tarkoittaa sitä että jäät velkaa heille... on asia ymmärrettävä

ja tuosta R-Kioski PS3:sta... voithan sinä sen ostaa jos OIKEASTI tiedät mihin ryhdyt... se on paljon rahaa... ja jos hankit sen vasta kun olet saanut kokoon koko rahan voit ostaa niillä rahoilla jotka olisi mennyt hukkaan osamaksussa noin 2 PS3 peliä...



Nimimerkillä:
Pelaamiseen liittyvät tavarat ostan itse
 
Vastaus: PS3 R-Kioskilta

Muutama asia mitä kannattaa pohtia ennenkuin tekee ostopäätöksen:

- Kävi ilmi että laite toimitetaan kotiin.

- Kuten muissakin osarikaupoissa, pitää ostajan olla täysiikäinen.

- Olettaisin että sopimuksen tekohetkellä (tai myöhemmin ennenkuin tavara toimitetaan) luottotiedot tarkistetaan ja jos on maksuhäiriöitä etpä saa laitetta.

- Haluatko maksaa 3 vuotta 1 tavarasta?

- Takuuta laitteella 12kk, jos laite hajoaa 18kk niin silti joudut maksamaan sopimuksen loppuun.

- Onko sinulla kotivakuutus?
a) Jos ei, hommaa se. Tai älä tee tätä sopimusta.
b) Jos on, hyvä.

ps. Saisitko joltain lainaan 400e jonka voisit maksaa vähitellen pois (20e/kk?).

Tähän on pakko lisätä vielä, että kotivakuutuksessa on ikävähennys. Mitä kotivakuutus sitten loppupelissä korvaa tosta laitteesta. Itse en lähtis mukaa tohon Soneran diiliin.
 
Ylös Bottom