Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3:sen odotus...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Granmoe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Granmoe

Member
Olen tässä odotellut ps3:sta puolen vuotta, pääasiassa että hinta laskisi. Ajattelin laittaa kyselyn että kuinka paljon poppoo on odotellut ps3:sen saamista/ostamista?
Todella älyttömän vaikeaa ja ärsyttävää odotella joulukuuhun :( , kun tulee veron palautukset että saisi niistä tuon mahtavan pelikonsolin ostettua. Toki se odotus palkitaan sitten. :D
Tässä viimeaikoina katsellut sairaanoloisesti ja fanaattisesti youtubesta kaikkeen ps3:een liittyvää. Kaikkea sieltäkin löytyy...

Vastaus: PS3:sen odotus...

Olihan se PS3:n odotus ennen julkaisua aika tuskaisaa ainakin 2 vuotta :D
Julkaisussa se piti tietenkin heti hommata ja kyllä se odotus palkittiinkin oikein kunnolla. Odota vaan sinne joulukuulle, niin saat kunnon tykitettävää vielä kerralla koneen mukaan ;)

Joo kyllähän tuo odotus, yleensä mikä vaan, tuntuu kestämättömältä. Itse myös onneksi ihan julkaisussa jo olin tilannut sen.

On niin tätä nykyajan "kulutusyhteiskuntaa" että mikä vaan tulee mieleen niin se on saatava ja heti. Onneksi nykyään sentään omilla rahoilla eikä joskus aikoinaan tyyliin "faija, saisinko nyt jo sen joululahjan etukäteen kun on sellainen alennus sun muita" mitä sitä nyt aina keksikään :)

Suosittelen niitten videoitten ja juttujen kattomista vähemmin koska polte vaan aina kasvaa siitä, toisaalta ehkä aika menee nopeammin siihen jouluun tuolla tavalla 8)

Tai yksivaihtoehto että otat esim. netanttila, hobbyhall tai verkkokauppa.com tai jostain muualta osamaksulla. Kohta ainakin pitäisi tulla se 80gb versio niin kannattaa varmaan sitä ainakin odotella.

En aiemmin pitänyt Ps3:a millään tapaa kannattavana hankintana....KUNNES kuulin tästä tulevasta 80gb-mallista, jossa tulee mukana DS3-ohjain ja vieläpä samaan hintaan kuin 40gb-malli! Nyt tuskin maltan odottaa, että pääsen tykittämään warhawkia onlineen. :p Toivottavasti tuo ilmoitettu 27.8 julkaisupäivä pitää paikkansa..

Odottelin yli vuoden ps3 ostoa. Olin ps2 vanhan version myynyt pois, ja huvikseni aloin slim version hintoja kyselemään. Ps3 oli ilmestynyt aika vasta kauppoihin, olikohan hinta peräti 750e kieppeillä. Päädyin kuitenkin vielä ostamaan ps2 slimin silloin, koska en halunnut maksaa konsolista niin paljoa.. Vuoden päivät pelasin tyytyväisenä ps2.

Tänä kesänä iski sitten ankara ps3 kuume, eikä siihen auttanut mikään. Tottakai vielä juuri samaan saumaan piti saada konsoli, kun useassa paikassa oli tavara loppu..
Huutonettiä seurasin 3-4vk, mutta sieltä en uskaltanut alkaa ostamaan. Myös nettikauppoja tuli haravoitua, mutta ei löytynyt mieluista ja halpaa paikkaa.

Kotipuolessa käydessä piti taas tuolta tutusta paikasta käydä kyselemässä, ja yksi myyjän kaverille varattu gt5prologue bundle oli jemmassa. Myyjä soitti kaverille, että haetko konsolin vai myydäänkö pois. Eihän se kaveri sitten ottanut sitä, niinpäs se piti itse sitten ostaa. Hintaahan oli jotain 480e luokkaa, ja peliä ja ohjainta päälle. Hinta olikin pompsahtanut päälle 600e.. :D

Halvemmalla tuon olisi tietty saanut, kun olisi malttanut odottaa ja etsiä.
Mutta eipä tuota ole tarvinut harmitella hetkeäkään.. :)

Olihan siinä aika odotteleminen. Mitä lähempänä julkaisupäivä alkoi olemaan, sitä sietämättömämmäksi odottaminen muuttui. Mutta odottelu todellakin palkittiin.

Onhan sitä tässä odoteltu ja katteltu hintojen laskua. Nyt alkaa olemaan semmoinen että voi hommata. Itsellä tosin ei ole ollut rahasta kiinni, vaan muijan asenteesta pelaamista kohtaan :eek:

Ohan sitä muijalta/avovaimolta kommettia tullut pelaamisesta. Entisenä WoWin pelaajana olen kyllä saanut kuulla kaiken pelaamista vastaan olevan kommentin. Puolustelen PS3:n ostolla että pelaamiseni vähentyisi, koska konsoli pelaaminen on aivan eri asia. Toki on PS3:ssa blueray ja dvd:n katselemis mahdollisuus, kun sellaista laitetta ei ole vielä tullut hommattua. Konsoli-pelaaminen kunniaan ja pc-pelaaminen unholaan.
Kun nyt vaan jaksais odottaa...

Itselläni oli täysin selvät sävelet heti PS3:n julkaisupäivästä lähtien, että kone lähtee silloin ostoon kun tulee ensimmäinen hyvä yksinoikeuspeli, jonka tiesin alusta lähtien olevan MGS4.

Tasan 12.6. en kuitenkaan konetta hankkinut, vaan viikkoa ennen, sillä kuulin jo etukäteen negatiivista palautetta laitteen ostoa seuraavasta päivitysrumbasta ja vittuilusta verkkoon yhdistymisestä... Palaute piti paikkansa. :)

Mun ei tarvinnut odotella pitkään PS3:sta. Alunperin mun piti pyytää xbox360 joululahjaksi, ja äiti olikin jo aika helvetin lähellä sen ostoa. Hän ei silloin ostanut sitä, kun ei tiennyt mitä eroa on hdmi liitännällä, ja ilman hdmi liitäntää. Sitten äitini ite sanoi, että eikähän ennemmin hankita se tuttu ja turvallinen Playstation3. Happy ending siis oli tällä tarinalla. :) Kerran jo tosin on rikki menny kone, mutta se ei niinkään haitannu kun oli kesällä paljon muutakin tekemistä, kuin kököttää kotona pelaamassa.

Olin tuossa taannoin juuri lähdössä ostamaan 40GB versiota, kun satuin selailemaan sattumalta jotain sivustoja, jossa oli tuo 80GB ilmestyminen mainittu.

Nyt sitten odotellaan ainakin sen ilmestymiseen. X0 ja Wii riittää siihen asti, ei tässä mikään hoppu ole...Läjä PS3-pelejäkin tuli play.comista tilattua jo valmiiksi. :rolleyes:

Itselläni oli täysin selvät sävelet heti PS3:n julkaisupäivästä lähtien, että kone lähtee silloin ostoon kun tulee ensimmäinen hyvä yksinoikeuspeli, jonka tiesin alusta lähtien olevan MGS4.

Tasan 12.6. en kuitenkaan konetta hankkinut, vaan viikkoa ennen, sillä kuulin jo etukäteen negatiivista palautetta laitteen ostoa seuraavasta päivitysrumbasta ja vittuilusta verkkoon yhdistymisestä... Palaute piti paikkansa. :)

Aika lailla sama tilanne oli täällä, MGS4 saapui julkaisupäivänä ja konsoli hieman ennen. Tosin tuli hommailtua samalla GTA4 ja GH3, on noissa riittävästi tekemistä muun touhun ohessa ollut :)

ostin eka xo:n heräteostoksena, jolloin jäin monen vuoden jälkeen uudestaan konsolikoukkuun. innostus kuitenkin loppui ja myin xon:n pois. ei menny ku pari kuukautta niin ostelin ps3:n kun capista kerran halvalla sai. nyt sen verta hyviä pelejä tulossa että pakkohan toi on pitää ainakin vielä vuoden

Kyllähän minä sen julkaisussa olisin jo ostanut, ellei se olisi ollut niin kallis. Pyysin sitä ensimmäiseksi syntymäpäivälahjaksi, mutta en saanut. Sitten seuraavana jouluna sain sen joululahjaksi.

Odotus oli kestämätön...

Odotus kävi niin sietämättömäksi, etten jaksanut odottaa 80 gigasen julkaisua...nyt muutama päivä vielä odottelua, että laite saapuu postissa :eek:

Millonkas tää 80GB versio tulee suomen kauppoihin onko tuo 27.8 luotettava päivämäärä joka tuntuu olevan useammalla sivulla?

27.8. on virallisin epävirallinen tieto, mutta joissakin brittikaupoissa on julkaisupäiväksi merkattu jo 22.8. Saa nähdä pitääkö tuo kutinsa, tilasin nimittäin malttamattomana britti-Amazonista tuon 80Gb-mallin :)

Millonkas tää 80GB versio tulee suomen kauppoihin onko tuo 27.8 luotettava päivämäärä joka tuntuu olevan useammalla sivulla?
Ainakin kun kävin Gamestopista ja Tilt-pelikaupasta kysymässä, niin sanoivat että luultavasti laitteita löytyy syyskuun alussa.

...Eli jättivät siihen pienen varan omien tavaratoimittajien myöhästelyille siis :D

Ylös Bottom