Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3-uutiset/huhut

Vastaus: PS3 uutiset/huhut

Rixa sanoi:
I/O : USB 2.0 (x2)

Että olisiko 2 usbporttia jälellä neljän sijaan?

Päivittäneet sitten tuota ihan lähiaikoina. Hmm, tuolleenhan tuon tulkitsee. Ovat sitten viime katsomisen jälkeen myös poistaneet PS3:sen muut kuvat. Esim sen, missä kaikki 4 porttia näykyi.
 
Vastaus: PS3 uutiset/huhut

Aivan mahtavia uutisia ja jopas helpottuu konsolivalinta!

Looginen juttu jos saisivat joulumarkkinoille jopa tänne suomeenkin moisen. Luulisi myynnin lisääntymisen generoivan vilkkautta pelien kehitysrintamallakin.. Aikoinaan sama xbox vs. PS2 pohdinta käytiin meidän perheessä ja silloin ilmestynyt uusi ja halpa slim malli ratkaisi asian PS2:n hyväksi. Myös laadukkaiden lastenpelien määrä puolsi silloin PS2:sta.

Hienoa ettei nyttenkään tarvitse pohtia enään xboxin ja PS3:n väliltä halppismallin tulon myötä. Tähän asti olen onnistunut luovimaan siten että MS:lle rahaa on annettu vain yhden kotikoneen käyttiksen + flight simulator sarjan muodossa. Muuten on jäänyt puljun tuotteet hankkimatta ja käyttämättä ja näin hienosti kävi taas myös pelikonsolinkin kohdalla. Selittämätöntä mielihyvää tulee aina jos pystyy välttämään MS:n tukemista varsinkin kun 360 vaikutti käsissä pyöriteltynä mekaanisesti melkoiselta "kyhäelmältä". PS2 slim malli on kestänyt lasten käsittelyä julkaisusta asti, mutta 360 ei enään vakuuttanut. Toivottavasti PS3:ssa jatketaan samaa robustia linjaa mitä PS2:n kohdalla.

Oikeastaan aivan sama että mitä hienouksia siinä on jäljellä. Luulisi ainakin pelikonsoliominaisuuden ja bluerayn olevan jäljellä. Portit peliohjaimille tietysti siinä on hyvä olla:)

Tulispahan jouluksi..
 
Vastaus: PS3 uutiset/huhut

Aero sanoi:
Oikeastaan aivan sama että mitä hienouksia siinä on jäljellä. Luulisi ainakin pelikonsoliominaisuuden ja bluerayn olevan jäljellä. Portit peliohjaimille tietysti siinä on hyvä olla:)
Taaksepäin yhteensopivuus on "halpismallissa" ilmeisesti heikompaa tai lähes olematonta, joten sillä PS2 Slimillä voi vielä olla käyttöä.

Ohjaimet ovat langattomat ja ne ladataan USB-porteista johtojen avulla. PS2:n ohjaimia ei voi käyttää, paitsi jos hommaa USB-adapterin, joiden toimivuus voi olla heikkoa adapterista, pelistä tai milloin mistäkin riippuen.

Tulispahan jouluksi..
Uskoisin näin. ;)
 
Vastaus: PS3 uutiset/huhut

Baron sanoi:
Sitä minä en ymmärrä, että miksi Sonylla pantattiin Tokio Game Showssa tätä tietoa ?
Eikös syy tuohon ole ilmiselvä? "Halpis"-PS3 tuodaan markkinoille joskus lokakuun puolenvälin aikoihin tai loppukuusta (riippuu vähän siitä, mitä lukuisista huhuista haluaa uskoo). Se olisi siis yli kuukauden TGS:n jälkeen. Ilmoitapa yli 100$:a halvemmasta mallista kuukautta ennen sen julkaisua, niin taitaa tyrehtyä nykyisen mallin myynti aika tehokkaasti ihmisten odotellessa halvempaa mallia (jos siis eivät halua kunnon PS2-tukea, kahta lisä-USB:tä ja 20-40GB:ä lisää tilaa kovolta).

Tulispahan jouluksi..
Melko tehokkaastihan tuota huhuillaan johonkin väliin lokakuuta, että ei mene edes jouluun asti.
 
Vastaus: PS3 uutiset/huhut

Ovat pimpanneet Blu-rayn levykoon nyt 100 Gb:n asti ja näiden lukeminen väitetään onnistuvan myös PS3:lla, firmware-päivityksen myötä. Uutispalvelu itse lisännyt tuon maininnan pleikkarista, alkuperäinen lähde ei sitä erikseen mainitse.

Lähde: www.n4g.com

Hitachi confirms 100 gig Blu-Ray disc compatibility with existing Blu Ray Players

Published: 35 minutes ago | News | Industry News | Tech Info Report


17 This is just to dispel some confusion surrounding the compatibility of 100 gig Blu Ray discs on existing Blu Ray players including PS3. With a firmwire update all the existing Blu Ray players including ps3 could also be made to play the 100 gig Blu-ray discs.

Here is the official statement from Afterdawn:-

"To sweeten the pot even more, Hitachi says the discs are compatible with existing Blu-ray players and drives after an easy firmware update. "

The much anticipated 200 gig Blu-Ray disc is also on the way to make inroads against the competition . Afterdawn further reports :-

"Hitachi says they are now working on "improving the signal quality of its quad-layer technology" so that it can be ready to hit the market soon. The company also boasted that they were working on a eight-layer Blu-ray disc capable of storing 200GB of data. "
 
Vastaus: PS3 uutiset/huhut

Olikos näin, että tuossa uudessa 'halppis' mallissa ei olisi wlania?
 
Okei, on n4g uutislähteenä erittäin syvältä.
Parasta tuossa on:
Here is the official statement from Afterdawn:-

"To sweeten the pot even more,

Mikä hemmetin "official statement"? Hitachi tuskin käyttää mitään "To sweeten the pot even more..." -tyylistä kieltä virallisissa tiedotteissaan ja Afterdawnikin on lainannut jutun DailyTechiltä, mitä ei myöskään lasketa kovin viralliseksi lähteeksi.

Mutta itse asiaan, että onhan tuo periatteessa mahdollista ja sen verran olen Hitachin lehdistötiedotteita lueskellut, että vuonna 2009 pitäisi blu-raylla päästä jo 200 gigaan kahdeksalla kerroksella. ;)

liidi sanoi:
Olikos näin, että tuossa uudessa 'halppis' mallissa ei olisi wlania?
WLAN-tuki löytyy myös 40 Gt -mallista.
 
Vastaus: PS3 uutiset/huhut

Ei kai täällä virallisella PlayStation - sivulla oleva uutinen tarkoita, että 60 GB:n malli lähtee pois myynnistä SCEE - alueilta, kun se on myyty loppuun :eek:

"Aivan kuten PLAYSTATION 3:n 60 Gt:n malliin, myös 40 Gt:n malliin saa laiteohjelmiston päivityksillä ajan mittaan uusia ominaisuuksia ja toimintoja.
Nykyisen Starter Pack -pakkauksen, joka sisältää PS3:n (edellisten sukupolvien pelejä laajasti tukevan) 60 Gt:n mallin, toisen langattoman SIXAXIS-ohjaimen ja kaksi julkaisupeliä, hintaa lasketaan. Uusi hinta on 599. 60 Gt:n mallia myydään niin kauan, kuin tavaraa riittää. Malli on loistava hankinta peliharrastajille, jotka tahtovat nauttia PS3:n teräväpiirtolaadusta. Kun tavara myydään loppuun, uusi 40 Gt:n malli on ainoa SCEE-alueilla saatavilla oleva malli."

Toivottavasti tuo ei tarkoita sitä, minkä käsityksen mä siitä sain. Jos nimittäin mun PS3 jostain syystä menee rikki, niin mistä mää uuden sitten saisin:confused: Kun mä en halua sitä 40 GB:n mallia. Kovalevy on liian pieni mulle, ja muistikortinlukijoille on tullut käyttöä.
 
Vastaus: PS3 uutiset/huhut

Eddy93 sanoi:
Ei kai täällä virallisella PlayStation - sivulla oleva uutinen tarkoita, että 60 GB:n malli lähtee pois myynnistä SCEE - alueilta, kun se on myyty loppuun

Juu, sitä se tarkoittaa. Oma arvaukseni on, että viimeistään joulun jälkeen julkaistaan PAL-alueilla uusi high-end malli, joka korvaa nykyisen 60GB mallin ja sisältää kaikki sen ominaisuudet, mutta siinä on isompi levy valmiiksi ja se sisältää 65nm tekniikalla tehdyn Cellin.
 
Vastaus: PS3 uutiset/huhut

Jos kone vikaantuu, niin silloin se joko takuun tai korjauksen kautta vaihdetaan toiseen koneeseen. Yleensä ne on samaa mallia kuin alkuperäinen. Saattaa olla, että joskus muutaman vuoden päästä ei näitä CECH04 versioita ole kuitenkaan enää refurbbeina.
 
Vastaus: PS3 uutiset/huhut

Janus sanoi:
Jos kone vikaantuu, niin silloin se joko takuun tai korjauksen kautta vaihdetaan toiseen koneeseen. Yleensä ne on samaa mallia kuin alkuperäinen. Saattaa olla, että joskus muutaman vuoden päästä ei näitä CECH04 versioita ole kuitenkaan enää refurbbeina.

Siitä tuleekin mielenkiintoista, jos 40GB malli tosiaan jäisi ainoaksi malliksi, mitä itse en tosin usko hetkeäkään. Jos 60GB malli vikaantuu takuuaikana, ei sitä voi korvata 40GB mallilla, koska valmistjana/myyjän pitää tarjota vastaava malli tilalle, ja 40GB malli ei ole mielestäni vastaava malli, vaan reilusti vähempi arvoinen. No, onneksi laitteet ovat osoittautuneet hyvälaatuisiksi joten tuosta tuskin tulee suuri ongelma, mutta itse en ainakaan hyväksyisi 40GB mallia 60GB mallin tilalle, ainakaan ilman, että sen lisäksi pakettiin kuuluu mukaan isompi levy, muistikorttienlukija, USB-hub ja PS2 slimm ;)
 
Vastaus: PS3 uutiset/huhut

Fox sanoi:
Ehkä ne antaa vaihdossa 40GB koneen + pelejä :D

Ehkäpä niitä koneita on, ja myöskin koneet ei välttämättä vaihdeta uuteen, vaan tehdaskorjattuun, joka on uutta vastaava.
 
Vastaus: PS3 uutiset/huhut

hartzu sanoi:
Juu, sitä se tarkoittaa. Oma arvaukseni on, että viimeistään joulun jälkeen julkaistaan PAL-alueilla uusi high-end malli, joka korvaa nykyisen 60GB mallin ja sisältää kaikki sen ominaisuudet, mutta siinä on isompi levy valmiiksi ja se sisältää 65nm tekniikalla tehdyn Cellin.


Tämmönen on varmaan tulossa: http://pelaajalehti.com/2007/10/10/playstation-3-myos-kallis-160-gigatavun-malli/ Hinta on kans varmaan aika kova.
 
Ylös Bottom