Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3 vaaka- vai pystysuunnassa?

Vastaus: PS3 vaaka- vai pystysuunnassa?

Vaakana makaa, sillä olen sen verran vainoharhanen että pelkään sen kaatuvan jos se on pystysuunnassa. Niin ja olen kuullut että se totta tosiaan pysyisi viileämpänä pystypäin, kun ilma pääsisi paremmin ulos (voin olla väärässäkin).
 
Vastaus: PS3 vaaka- vai pystysuunnassa?

Lämpötilat on mitattu ja pystys niin kuin moni epäileekin niin kone tuulettuu paremmin.
Itellä PS3 pystyt ja hieman jännitän koskahan se kaatuu. Kotona 2 pientä mukulaa repii verkkopihusta niin kyl se hieman verenpainetta kohottaa.
Onko muilla kokemuksia, joilla on pystyasennos, että pitäisi useamman pelitunnin jälkeen kovempaa ääntä (Kovalevy, flekti???) ? Oon testannut sitä myös vaaka-asennos ja en ole saanut sitä ääntä tulemaan.
 
Vastaus: PS3 vaaka- vai pystysuunnassa?

Pystysuunnassa. Ei se tuohon tasolle töllön viereen makuulleen mahtunu ni komiasti vinosti laitoin et näkyy tuo teksti :)
 
Vastaus: PS3 vaaka- vai pystysuunnassa?

Aluksi se oli vaakatasossa, mutta nostinpa pystyyn ja siirsin television vierelle. Eipä kuumene ollenkaan niin paljoa kun on pystyssä.
 
Vastaus: PS3 vaaka- vai pystysuunnassa?

Sama juttu. Pidin vaakatasossa ennen, mutta vaihdoin pystyasentoon, koska huomasin, että PS3:n pohja lämpenee myös kivasti ja kerää lämpöä sinne. Nyt kun se on pystyssä, niin pohjan ympärilläkin on kunnolla ilmaa.
 
Vastaus: PS3 vaaka- vai pystysuunnassa?

Vaakatasossa, jahka ostan/saan/rakennan isomman TV-alustan, niin silloin kyllä laitan pystyyn.
 
Vastaus: PS3 vaaka- vai pystysuunnassa?

Oma koneeni on vaakatasossa. Eipä se tohon tv-tasolleni pystyssä menisikään.
 
Vastaus: PS3 vaaka- vai pystysuunnassa?

Itse pidän vaakasuorassa kun tuntuu pystyssä niin oudolta esim. levyn pistäminen enkä ole koskaan PS2:sta pitänyt pystyssä. Mahtuukin paremmin tohon tasolle kun on vaakasuorassa
 
Vastaus: PS3 vaaka- vai pystysuunnassa?

Vaakatasossa avarassa TV-tasossa. Kokeilin pystyasentoakin, mutta silloin syntyi se dilemma että mitä siihen PS3:n paikalle tuonne TV-tasoon laittaisi. :rolleyes: Eikä se sen komeampi mielestäni ollut pystyssä. Ja säästyypähän laite turhilta pölyiltä - voi kuvitella miten paljon sitä kertyy pitkässä juoksussa kun jäähdytysilma imetään suoraan yläpuolelta sisään.
 
Vastaus: PS3 vaaka- vai pystysuunnassa?

Oon aiemmin vastannut, että vaakatasossa, mutta nykyään se on aina pystytasossa, pitäny niin jo suuremman aikaa. Paljon hienompi silleen sivuttain pystyssä, että näkyy vaan musta loota kiiltelevänä, jossa lukee "PLAYSTATION 3". :p
 
Vastaus: PS3 vaaka- vai pystysuunnassa?

Sellainen kysymys, kun tuo minun pleikkarini rupeaa suorastaan "huutamaan" kun pelaan pari peliä NHL 09 ja se on tällä hetkellä vaakatasossa. Suositeltiin laittamaan se pystyasentoon ja kysynkin että mahtaisikohan tollanen 1,5cm tila riittää yläpuolelle jääväksi tilaksi pleikkarin ja hyllyn väliin? Imeekö pleikkari ilmaa ylhäältä jos pystyssä vai poistaako lämpöä? :rolleyes:
 
Vastaus: PS3 vaaka- vai pystysuunnassa?

Sellainen kysymys, kun tuo minun pleikkarini rupeaa suorastaan "huutamaan" kun pelaan pari peliä NHL 09 ja se on tällä hetkellä vaakatasossa. Suositeltiin laittamaan se pystyasentoon ja kysynkin että mahtaisikohan tollanen 1,5cm tila riittää yläpuolelle jääväksi tilaksi pleikkarin ja hyllyn väliin? Imeekö pleikkari ilmaa ylhäältä jos pystyssä vai poistaako lämpöä? :rolleyes:

Jos sulla on 40GB malli niin imee ilmaa ylhäältä ja jos on 60GB niin puhaltaa ilmaa ylhäältä...
 
Vastaus: PS3 vaaka- vai pystysuunnassa?

Kaks edellistä kolmosta on ollu pystyssä ja lahonnut. Nyt kokeillaan vaakatasossa. En oo varma, mut oon ehkä joskus jo kirjottanu tänne.:D
 
Vastaus: PS3 vaaka- vai pystysuunnassa?

itse pidän pystysuunnassa. pääasiassa tilan säästämisen vuoksi
 
Vastaus: PS3 vaaka- vai pystysuunnassa?

Vaakatasossa. Pöydälle on sen verran tilaa että mahtuu olemaan vaakatasossa. Ja pelkään että pystyasennossa sen kuitenkin joku tönäsee vahingossa alas pöydältä.. :rolleyes:
 
Vastaus: PS3 vaaka- vai pystysuunnassa?

Vaakatasossa. En ota riskiä että kakrut kaataa koneen.... :)
 
Ylös Bottom