Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3 vaaka- vai pystysuunnassa?

Vastaus: PS3 vaaka- vai pystysuunnassa?

Vaakatasossa on mun kone. Kerran pidin konetta pystysuunnassa, mutta CoD pelaamisesta ei tullut mitään, kun piti aina katsoa sivulle ettei vaan kaatuis. Lopulta laitoin takaisin vaakatasoon ja peli alkoi taas sujua.
Elämäni menettäisi merkityksensä jos PS3 hajoaisi:D
 
Vastaus: PS3 vaaka- vai pystysuunnassa?

karbaasi92 sanoi:
Vaakatasossa on mun kone. Kerran pidin konetta pystysuunnassa, mutta CoD pelaamisesta ei tullut mitään, kun piti aina katsoa sivulle ettei vaan kaatuis. Lopulta laitoin takaisin vaakatasoon ja peli alkoi taas sujua.
Elämäni menettäisi merkityksensä jos PS3 hajoaisi:D
aika tukeva se on kyllä tasaisella alustalla. enemmän xo heilui pöydällä ku ps3 :eek:
 
Vastaus: PS3 vaaka- vai pystysuunnassa?

100NX sanoi:
Vaakatasossa on. Onko noista lisätuulettimista mitä PS3lle myydään mitään kokemusta? Entä onko sellaiselle suurikin tarve, jos pelaa 2-4h/päivä?


Lisätuulettimet tuli ostettua ja ei niistä kyllä mitään hyötyä ole ollut. Itselläni kone on päällä 24/7 ja pelaan useasti 10h päivässä eikä ylikuumenemisesta ole ollut tietoakaan, lisätuulettimilla tai ilman. Ja pystyssähän tuo tuolla oleilee.
 
Vastaus: PS3 vaaka- vai pystysuunnassa?

lerpsahti vaakaan, kai jotain uuden vuoden masennusta. eikun pitää kokeilla kun tuossa leffakäyttö-ps3 artikkelissa luki että toimii hiljaisempana vaa'assa... saa nähä
 
Vastaus: PS3 vaaka- vai pystysuunnassa?

Pystyssähän tuo julkasusta saakka ollut, eikä pidä ääntä juuri ollenkaan.
 
Vastaus: PS3 vaaka- vai pystysuunnassa?

Vaakatasossa olen pitänyt. PS2 oli myös aikoinaan vaakatasossa, joten olen tottunut siihen.
 
Vastaus: PS3 vaaka- vai pystysuunnassa?

pystyyn olen kääntänyt tuon nyt kun 360 piti asettaa tuohon vierelle.
edit. hienomman näköinen vaakatasossa.
 
Vastaus: PS3 vaaka- vai pystysuunnassa?

Tällä hetkellä se on pystyssä, mutta kun saan raivattua sille tilaa niin käännän kyllä vaaka-asentoon.
 
Vastaus: PS3 vaaka- vai pystysuunnassa?

Vaakatasossahan tuo on, haluaisin kyllä pitää pystyssä mutta mitään järkevää paikkaa ei meikäläiseltä löydy:eek:
 
Vastaus: PS3 vaaka- vai pystysuunnassa?

Ei sikäli ole minulle mitään väliä, kummin päin konetta pidän, mutta tällä hetkellä kone on vaakatasossa. Vanhasta tottumuksesta tämä.
 
Vastaus: PS3 vaaka- vai pystysuunnassa?

Siinähän se pystyssä jöpöttää tv:n vieressä. Näyttää pirusti hienommalta niin päin.
 
Vastaus: PS3 vaaka- vai pystysuunnassa?

Lepäilee vaakasuunnas hyvin turvallisessa ja ilmastoidussa paikassa. Ei kuitenkaan ole pölyiltä suojassa :(
 
Vastaus: PS3 vaaka- vai pystysuunnassa?

Vaakasuorassa levyttää. PS2 oli aina pystyssä, mutta silloisen 700e maksaneen PS3:n täytyy mielestäni saada kaikki mahdollinen turvallisuus ja vähän pelottaa jos se pystyssä seisoo :p
 
Vastaus: PS3 vaaka- vai pystysuunnassa?

Vaakasuorassa levyttää. PS2 oli aina pystyssä, mutta silloisen 700e maksaneen PS3:n täytyy mielestäni saada kaikki mahdollinen turvallisuus ja vähän pelottaa jos se pystyssä seisoo :p

Mikä on turvallista? Ilmansaanti vai poisto? Olen tosissani...
 
Vastaus: PS3 vaaka- vai pystysuunnassa?

Nykyään HDMI-kaapelin myötä on pystyssä. Komponentti-kaapelin aikaan vedin äänet semmoseen halpaan, mutta mukavaan ja hyväsaundiseen pelituoliin ( oikeesti yllättävän hyvät äänet), mutta sillon pelkäsin et jos kompastuisin johtoon se tippuu pystyssä helpommin :)
 
Vastaus: PS3 vaaka- vai pystysuunnassa?

Itse huomasin oikean sivun konsolista lämpenevän hieman enemmän kun konsoli oli vaaka tasossa, mitään mullistavaa ylikuumenemista ei tosin näkynyt joten ihan rauhassa voi pitää myös "mahallaan" konsolia mikäli sen näkee paremmin toimivan, Usb paikatkin voivat olla hieman helpomin käytettävissä tällöin ja johdot eivät nyt ole kaikki aivan päällekkäin niinkuin esimerkiksi minulla (headset, eyetoy, näppis/hiiri, ohjain)

Jyrsky meneppäs nyt siitä vaikka mopoilemaan, ja mielipiteen ilmaisu on täysin eriasia kun bashaaminen, ja täällä foorumeilla ei nyt välttämättä päde ihan pelkät suomen lajit, vaan myös foorumin säännöt kannattaa lukaista läpi niitäkun ei perustuslakiin ole kirjoitettu.

Viper onko sul fullhd tv vai hd ready ei liity kyl mitenkää tähä
 
Vastaus: PS3 vaaka- vai pystysuunnassa?

Kannataa pitää vaakatasossa niin ei mene pölyä koneen sisään. ;)
 
Ylös Bottom