Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3 VGA-sisääntuloon?

Vastaus: PS3 VGA-sisääntuloon?

simo h sanoi:
Jos tämä ei toimi, niin sitten ei varmaan mikään. Itse en osaa enempää auttaa.

Onko joku löytänyt toimivaa ratkaisua VGA-liitäntään? Jos on, kertoisitko mikä ja mistä? Miten resoluutiot tft-näyttöön, skaalaus? Kiitos!
 
Vastaus: PS3 VGA-sisääntuloon?


Ainakin itselläni tuo toimi, mutta ei tosin tv:ni kanssa, minkä vuoksi päädyin sitten ostamaan 22" laajakuvamonitoriin. Ainoa ongelma oli se, että paketin mukana tullut PS3:n komponenttipiuha oli rikki, eikä toistanut värejä oikein. Ongelma kuitenkin hoitui uudella kaapelilla, eikä nyt ole ollut mitään ongelmia.
Jännä oli huomata, miten monitorin myötä innostuin pelaamaan enemmän myös muillakin konsoleilla, vaikka ruutu pienenikin 10 tuumalla. Jotenkin pelikokemuksista tulee nyt intensiivisempiä ja pienempään kuvaan on helpompaa keskittyä. Nykyään homma meneekin niin, että tyttöystävä saa pelata aina isolta ruudulta, kun taas itse käytän tuota monitoria. :)
 
Vastaus: PS3 VGA-sisääntuloon?

Ostin tommosen kakkostelkkaria varten, että vois satunnaisesti käyttää -> en saa toiminaan. Onkohan tuo vaan legendaa, että muka toimis Pleikkarissa koko piuha? Liitin kyllä sopii jne, mutta telkkari(t) sanoo että "tilaa ei tueta" kun koittaa tolla tuupata kuvaa VGA kautta. Kellään kokemuksia tuosta, siis lähinnä että olisi todistetusti toiminut?

Ilmeisesti turha kaapeli ja tarvii myydä jollekin Wii pelaajalle. Wiillä se vissiin oikeesti toimii?
 
Vastaus: PS3 VGA-sisääntuloon?

Itse olen käyttänyt videotykkiä PS3:n komponenttikaapelin ja komponentti-vga adapterin kanssa toimivasti. Vaatii näyttölaitteelta tuen komponentille vga:n yli ja tietty käytetyt resoluutiot (sd, 720, 1080).
 
Vastaus: PS3 VGA-sisääntuloon?

Kaveri pisti minut asialle, eli hänellä olisi tietokonemonitori jossa on vain vga-sisääntulo. Onko tilanteet muuttuneet yhtään nykyisellään tämän suhteen, onko tullut uusia kaapeleita tai mitkä on, jos on ylipäätään mahdollisuuksia saada kuva PS3:sta vga-liitäntään? Näyttö on tällainen: LG Flatron L225WS - Arvostelu ja tekniset tiedot.
 
Vastaus: PS3 VGA-sisääntuloon?

Kaveri pisti minut asialle, eli hänellä olisi tietokonemonitori jossa on vain vga-sisääntulo. Onko tilanteet muuttuneet yhtään nykyisellään tämän suhteen, onko tullut uusia kaapeleita tai mitkä on, jos on ylipäätään mahdollisuuksia saada kuva PS3:sta vga-liitäntään? Näyttö on tällainen: LG Flatron L225WS - Arvostelu ja tekniset tiedot.
Toimiskohan ku laittaa VGA->DVI palikan ja siihen DVI->HDMI palikan väliin. En oo varma että saako 720p:n näkymään, mutta ainaki sen 576p:n.
 
Vastaus: PS3 VGA-sisääntuloon?

Toimiskohan ku laittaa VGA->DVI palikan ja siihen DVI->HDMI palikan väliin. En oo varma että saako 720p:n näkymään, mutta ainaki sen 576p:n.

Käsittääkseni ei onnistu, koska HDMI:stä tulee ulos vain digitaalista signaalia ja VGA käsittelee taasen vain analogista signaalia.
 
Vastaus: PS3 VGA-sisääntuloon?

Minulla on joku kiinalainen video to vga konvertteriboksi (ebay, 20e). Kyllä tuolla kuvan näkymään saa "vanhanaikaisella" pleikkaripiuhalla s-videoon konvertterissa ja siitä vga piuhalla monitoriin. On vaan aika luokattoman laatuista.

Tuota tuli vain testattua, pleikan vuoksi en boksia hommannut (vaan että saa digitv:n näkymään vanhalla tietsikan flättinäytöllä, telkkarikäyttöön kyllä laatu riittää).

VGA Kaapeli (PS3, Wii) mikäs tämä tällainen on?

Onpas omituinen. Minun kuvitelmissani HDMI ei taivu VGA signaaliksi ilman konvertointia välissä. Joku potikkahan tuossa piuhassa on, mutta koosta päätellen ei ainakaan kovin laadukasta rautaa voi sisältää...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS3 VGA-sisääntuloon?

Olen yrittänyt Googlettaa pari päivää jo ratkaisua ongelmaani.
Eli; minulla on LG RD-JT52 - projektori, jonka haluasin liittää PS3:seen. Ostin tätä varten sitten 10m HDMI-kaapelin, ja liitin piuhan HDMI -> DVI-D konvertteripalikalla tykkiin. No kuvaa ei tullut, koska tykki ei ilmeisesti handsheikkaa HDCP:n kanssa ja näin ollen mitään ei näy.
Nooh, nyt kun on hankittu tuo 10m valkea HDMI-kaapeli, rupesin miettimään saanko siitä mitään iloa, ja konvertoitua tuosta näppärästi tuohon D SUB IN-liittimeen. Ohjekirja sanoo " The projector is capable of accepting HDTV-data through a YPbPr-connector. Use a HDTV cable that came with your projector to display HDTV images"
Nyt mietinkin että alkuperäinen kaapeli on siis D SUB - komponentit x3 RCA. Noh, miten tämä saadaan aikaan HDMI-kaapelista joka on täysin digitaalista?
Koska myytävänä on HDMI - komponentit x3 RCA- piuhoja, eikö tää onnistu siis suoraan konvertoimalla HDMI - D SUB -liitimeksi?
VAI, onko mun nyt hommattava tuommonen riistohintainen konvetteriboksi?

Tässä ei tunnu olevan mitään logiikkaa kohta enää.

EDIT: Nyt ehkä älysin, että PS3 takanahan on analoginen lähtö, eli siihen Amazon.com: Wii/PS3 VGA HDTV AV Cable: Video Games
josta VGA-kaapelilla tykin D SUB IN, ja pleikasta resoja muuttamalla pitäs irrota 1080i ?
 
Vastaus: PS3 VGA-sisääntuloon?

Jos tykissäsi on komponenttiliitännät, on se paras ja vaivattomin vaihtoehto. Sillä saa 1080p-kuvaakin (olettaen, että tykki sitä tukee).

Onko mulla vanhentunutta tietoa, mutta muistelisin, että pleikkarilla ei saa komponentilla kuin 720p ulos?
 
Vastaus: PS3 VGA-sisääntuloon?

Pelit tulevat ulos fullhd:nä mutta leffat eivät. Jos tarvii välttämättä saada leffatkin, niin hanki vaikka tämä.
 
Vastaus: PS3 VGA-sisääntuloon?

Itse hommaisin tämmöisen ja olen ollut tyytyväinen..hintakaan ei ollut paha.
 
Ylös Bottom