Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rauru
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Your Sweet 666 sanoi:
On se silti kummallista miten toisto on pahasta, mutta vain Halon tapauksessa, sillä kaikkihan tietävät että toistostaan huolimatta GT5, Ratchet & Clank, MGS4, FFXII ovat loistopelejä? Näihin verrattuna Halo 3 tosiaan on naurettavan innovatiivinen, mutta se kertoo ehkä enemmän muista peleistä kuin Halosta.

Niin, ja Sci-Fi on tietenkin pahasta, varsinkin jos se on X0:n pelissä. MGS4:n ja Square-Enixin pelien Sci-Fi taas on ainoastaan hyvästä, ja oikeasti tosi mullistavan erilaista joka kerta.

Ammuskelukin on pahasta, varsinkin X0:n peleissä. Ratchetissa ja Clankissa se on vuoden parasta kamaa, samoin Unchartedissa.

Omat ehdokkaani vuoden innovatiivisemmaksi peliksi on Sly Racco... siis Jak & Daxterin, eiku Ratchet & Clankin osa 4 ja Tomb Raider klooni, jossa on tajuton uusi twisti: sankarina onkin mies!

EDIT: Siis Ratchet & Clankin kohdalla mennäänkin jo kuudennessa osassa...
Marttyyrikortti toimii aina... :rolleyes:

Omasta mielestäni XO:ltakin olisi löytynyt tänä vuonna kymmenkunta "innovatiisisempaa" peliä kuin amerikkalaisittain mediaseksikäs Halo3. Nimi joka myy on vaan yleensä se arvostetuin.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Baron sanoi:
Marttyyrikortti toimii aina... :rolleyes:

Omasta mielestäni XO:ltakin olisi löytynyt tänä vuonna kymmenkunta "innovatiisisempaa" peliä kuin amerikkalaisittain mediaseksikäs Halo3. Nimi joka myy on vaan yleensä se arvostetuin.

Jep jep, ehkä jos Haloa mollaa tarpeeksi sen myynti tai arvosanat alkavat laskea ihmiset lakkaavat pelaamasta ja nauttimasta sen pelaamisesta ja palkinnot otetaan pois. Unohdit mainita huonot grafiikat, kentät, aseet, juonen, teko-älyn ja äänet. Jatkakaa.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Baron sanoi:
Marttyyrikortti toimii aina... :rolleyes:

Omasta mielestäni XO:ltakin olisi löytynyt tänä vuonna kymmenkunta "innovatiisisempaa" peliä kuin amerikkalaisittain mediaseksikäs Halo3. Nimi joka myy on vaan yleensä se arvostetuin.

olen kyllä samaa mieltä että halo 3 parempia julkasuja on todellakin tullut xo:lla, tämän konsolisukupolven ehdotonta eliittiä oleva gears of war vie sitä mennen tullen mielestäni.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Pitää silti muistaa mitä Halo3:sen mukana tulee kuin hyvä yksinpeli ja mainio moninpeli. Tarkoitan siis theater ja forgea. Missä muissa nykypeleissä on tuollaisia? PC:llä ehkä nyt jokaiseen voi väsätä, muttei konsolipeleissä.

Harmi etten päässyt tänään kummilla käymään. Olisi nääs odottannut Unchartedin demo :(
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Viper7 sanoi:
mielipide: Mullistavaa ja mahtavaa FPS peliä ei ole tullut sitten Deus Exin, hyviä genrejä on kuollut kuten esimerkkinä vaikka adventure sillä ne eivät kelpaa Ameriikan tyhmälle pelimassalle. Bioshockista toivoin mahtavalle systemshockille kunnon jatkajaa mutta mitä olen kuullut on kyseessä vain perus räiskettä putkessa.

Pelaa ihmeessä peliä. Kuulopuheisiin niche-kriitikoilta jotka ovat verrattavissa baskeripäiseen viiniä lipittävään musakriitikko -stereotypiaan ei kannata liikaa painoarvoa antaa. Ellei sitten ole oikeaa syytä miksei pelistä pitäisi, kuten liian heikot hermot tai inho kaikensorttista väkivaltaa kohtaan.

Deus Ex oli (ja on) pirun hyvä peli, mutta millä tavalla muka mullistava? En muista siinä yhtään asiaa, jota en olisi jo ennen sitä nähnyt jossain muussa pelissä.

Keskiverto amerikkalaiset myös ehkä voivat olla keskivertoa eurooppalaista tyhmempiä, mutta kannattaisiko välillä katsoa peiliin? Amerikka ei tappanut seikkailupelejä, ne kun eivät myyneet hyvin missään päin maailmaa.

Yleisesti: Mitä tulee jälleen Halo 3:en kritisointiin... Verrattuna mihin tahansa tämän hetken tai menneisyyden räiskeisiin, kyseessä on huippupeli. Se jos mjölnir-haarniskassa heiluminen ei henk kohtaisesti nappaa tai peli on julkaistu väärällä koneella, ei ole pelin vika tai vähennä millään tavalla sen arvoa ja merkitystä.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Viper7 sanoi:
Määrittele miksi yhdeksikkö tai kahdeksikko ei ole hyvä numero? Tuskin kyseiselle pelille enää noista vähempää voisi antaa.

no en tuota tarkoittanutkaan. kaikki yli seiskan ovat hyviä numeroita jos arvosteltaessa käytetään koko skaalaa. tarkoitin vain sitä että ei tuosta saman idean kierrätyksestä voi hirveästi rokottaa jos peli kuitenkin tekee sen parhaiten. koska niille ketkä eivät "alkuperäiseen peliin" ole tutustuneet, tuo uusi "kopio" voi olla paljon nautittavampi kokemus.
olisiko esim vice citylle pitänyt antaa huonot arvostelut koska se vain kierrätti gta3:n ideoita.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Viin ja Wiin vertailua seuraavassa videossa. Ei kielestä mitään tolkkua ota, mutta onpas laitteissa valtava tekninen ero!! Parhaiten näkyy siinä kun toimittaja pelaa tennistä molemmilla konsoleilla... :D

Priceless.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Yritänpä vielä humalassa selittää mikä on minun silmiini nicheä ja mikä ei ihan konkreettisin esimerkein.

Oblivion on mielestäni loistava peli. Kerron myöhemmin miksi. Niche-minäni haluaa jostain syystä tehd siitä paskan. Yksi sellainen niche-attribuutti on vaikkapa pelin konsolikäyttöliittymä, joka sentään LUOJAN KIITOS on muokattavissa PC:llä. Jee. Tai vaikkapa se, että jos menen keskellä yötä jonkin tuntemattoman leidin kotiin lukitusta ovesta tiirikalla, herätän leidin ja paiskon kaikki tavarat hänen kirjahyllystään lattialle, hän tuijottaa minua täysin neutraalein ilmein tekemättä mitään; juuri näin toimisi kuka tahansa luonnollinen henkilö meistäki, eiks jeah? Voisin jatkaa listaa niin pitkälle, että näppäimistö hajoaisi. Kaikki niche-argumenttini olisivat täysin valideja. Voisin sanoa peliä paskaksi ja olla uskottava kriitikko. Ainakin omissa piireissä.

Se miksi Oblivion on loistava peli, on mm. [listaa tähän suosikki grafiikasta, genrestä, pelimekaniikasta jne] riittävä (en sano hyvä koska niche-kriitikko voisi teilata lauseeni heti pyytämällä määrittelemään hyvä ja löytäisi välittömästi miljoona vasta-argumenttia todistamaan mielipiteeni vääräksi tai turhaksi) taso edellä mainituissa - mutta ennen kaikkea se, että peli tarjoaa maailmasta kiinnostuvalle vastaaottavallepelaajalle kokemuksen, jonka kaltaisia ei ole toista - ei vaikka "sama" on nähty jo daggerfalleissa ja morrowindeissä aina jopa ultima underworldeihin tai dungeon mastereihin asti. Epäoleellista. Minä en muista tai muistele Oblivionista juurikaan asioita, joita jossain muussa pelissä olen nähnyt, vaan niitä kokemuksia joita sain. Muistan useita kymmeniä kohtauksia, keskusteluita, paikkoja, tapahtumia pelistä - ja hyvässä mielessä.

Sama homma jossain halossa tai gears of warissa. Molemmissa on puutteita, mutta hyviä kokemuksia, joita peli antoi on kymmenittäin - jos peruasiat (ominaisuuslista tai asiat joita voi jollain järkevällä tasolla vertailla muihin vastaaviin) on kunnossa ja peli tarjoaa miellyttäviä kokemuksia, niin sillä ei ole paskan väliä alkaa takertua pikkuasioihin vain siitä ilosta, että pääsee pätemään tai mollaamaan vastapuolen pelejä tai mitään muutakaan. Pippeliä voi kasvattaa muillakin tavoin, etenkin sitä omaansa.

Darkness on esimerkiksi loistava peli kaikin puolin,mutta se feilaa parissa asiassa miksi ko. tekele ei esim ole Halo 3:n tasolla absoluuttisissa tm pisteissä -> se ei tee kaikkia perusasioita hyvin; pelattavuus, nettipeli jne. Tämän voisi vielä antaa anteeksi ja peli voisi saada huippupisteet sadoilta kriitikoilta, mutta peli feilaa siinä tärkeämmssä, eli fiilispuolessa. Se on henkilöstä kiinni, mutta omalla kohdallani esim. siinä, että yksittisiä tapahtumia tai paikkoja, vihollisia, arkkitehtuuria jne ei muista pelaamisen jälkeen. Ei hyvässä, vaikkei huonossakaan. Täysin neutraalia, vaikka pelissä on hiton hienosti käsikirjoitettu juoni ja paljon herkullisiakin kohtauksia, mutta juonessa tai muussa ei-interaktiivisessa osassa, ei niinkään kohdissa johon itse vaikuttaa tekemisillään.

Halo 3:ssa muistan yksittäisiä puita, reittejä, rakennuksia jne. jotka vaikuttivat tekemisiin ja strategiaan, vihollisten reaktioita, kuolemia, yrityksiä ja erehdyksiä, iloa ja turhautumista. Ennen kaikkea äärimmäisen tyydytyksen tunnetta ja jopa sankaruutta onnistumisen jälkeen. Kuten myös vaikkapa gearsin kohdalla. Tai bioshockin, jonka tunnelma ja maailma on jo itsessään jotain uskmattoman muistettavaa ja saavutus. Sama sille mitä uutta ja todella innovatiivista (taas niche-jannu pääse selittämään, kuinka merkityksettömiä näidenkin pelien innovaatiot on ja kuinka osa innovaatioista on vain naamioituja, kuten plasmidit on vain toinen tapa esittää loitsut ja kuinka lopulta mikä tahansa objekti on vain kasa koodia....).

Kun taas joku Call of Duty 3, GRAW2 tai Darkness yms voivat olla - ja yleensä ovatkin - helvetin hienosti tehtyjä ja viihdyttäviä kokemuksia mitä attribuutteihin tulee, mutta missä ei oikeasti ole "sitä jotain". Ekasta GRAWsa esim muistan yhden helikopterkohtauksen mutta en juuri muuta merkittävää mitä en olisi jossain muualla nähnyt. CoD3:sta (ja oikeastaan myös 2:sta) en muista juuri mitään, en paljon aseita, persoonia, tapahtumia tai mitään merkittävää - vaikka molemmat pelit viihdyttivät. CoD 1:stä olen pelannut tosi kauan sitten, mutta siitä taas vastaavasti muistan montakin asiaa, kuten ajoneuvolla pakenemisen, padon tuhoamisen, ensimmäiset juoksuhaudat ja tykkien tuhoamiset jne. Se oli paljon vakuuttavampi kokemus, vaikka moni asia oli teknisesti huonommin tehty.

Yleensä seiskan-kasin peleistä ei näitä muistoja paljon jääkkään ja lähes aina ovat kelpoa viihdettä. Paskoista peleistä taas muistaa lähinnä ne huonot asiat.

No pointti tuli jo varmaan selville. Toivottvasti ei ollut kovin noloa tekstiä, nyt menen jatkaman bileitä kaljapullon kanssa.

Edit: pari ninja-edittiä
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

point sanoi:
no en tuota tarkoittanutkaan. kaikki yli seiskan ovat hyviä numeroita jos arvosteltaessa käytetään koko skaalaa. tarkoitin vain sitä että ei tuosta saman idean kierrätyksestä voi hirveästi rokottaa jos peli kuitenkin tekee sen parhaiten. koska niille ketkä eivät "alkuperäiseen peliin" ole tutustuneet, tuo uusi "kopio" voi olla paljon nautittavampi kokemus.
olisiko esim vice citylle pitänyt antaa huonot arvostelut koska se vain kierrätti gta3:n ideoita.

noh noh, nyt sohaisit muurahaispesään! ;)

Vice city ei kierrättänyt pelkästään, vaan paransi GTA IIIsta joka osa-alueella. Juoni on mainio, musiikki taivaallista (hei, 80-luvun lapsi, täytyy antaa anteeksi), fiilis muutenkin koko ajan loistava ja puheradio aivan fantastista viihdettä,Kchattia en tarkoita vaan Maurice Chavezin mainiota höpötystä. Vice City on edelleen GTA-sarjan kohokohta. Mutta San Andreasta olisi hyvin voinut rokottaakin, vaikkapa sinne 8.5-9.0 asteikolle. Se ei tarjonnut oikein mitään muutoksia, suurin osa kentästä on kuollutta aluetta ja kaksi kaupunkia on todella tylsiä, sen lisäksi rahan tienaaminen on naurettavan helppoa. Vaisu kokemus edeltäjiin verrattuna, ellei sisällä kuki mini-Gangsta. Hyvä peli kylläkin , aivan kuten Halo 3, mutta ei millään tapaa mullistava eikä niin vakuuttava kuin edeltäjänsä.

Enkä minä Haloa pelkästään kierrätyksestä rokota, ainoastaan siitä että samalla konsolilla on ei-fanittajalle paljon parempiakin räiskintöjä. Gears.. <3 Ja Gearsissa on tosiaan puutteita kuten Scatterkin sanoi, ja bugisuutta ja tylsä tarina ja vaikka mitä. Mutta se mitä siinä tehdään, tehdään asenteella ja adrenaliinilla. Moista räiskintäkokemusta ei vielä vastaan ole tullut. Pelattavuus erinomainen, multiplayer kentät myöskin todella hyvin tehtyjä, peli näyttää sairaan hyvältä ja Co-op on toimiva paketti. Sen lisäksi tuo stop and pop - pelimekaniikka on mainio tuohon peliin. Kerrassaan fantastinen räiskintäpeli.

Ja tämä GTA purkaus nimimerkillä 16x Vice City 100%... :o
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

samuel6 sanoi:
Ja tämä GTA purkaus nimimerkillä 16x Vice City 100%... :o

Ei se niin hyvä ole! :D Puhut aivan totta, Vice City on paras GTA. GTA IV:tä odotetaan ihan kympillä. Toivottavasti pääsee edes lähelle VC. Sanin kaltaista pettymystä ei enää kaivata.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Jos jollekin pelille pitäisi antaa palkinto innovaatiosta niin Wii Sports. Tosin taitaa olla jo viime vuoden julkaisu, että jos nyt on pakko kalenterivuotta noudattaa, voi saman palkinnon antaa Warioware Smooth Movesille. Siinä on niin tajunnanräjäyttävä peli että tajunta räjähtää. Sinne vain kaikki palkinnot, kehut ja kiitokset. Nyt vain kaivataan lisää samaa häikäisevää innovaatiota Wiille. Mariogalaxyt voidaan heittää suohon, tai kyllähän sellaista nyt aikansa pelaa seuraavaa todellista hittipeliä odottaessa, mutta nyt olisi thirdpartyilla tilaisuus pistää paremmaksi Wii Sportsista tai Wariowaresta kun Nintendolla ei tunnu olevan kiirettä tämän asian suhteen. Vai onko Nintendo nykyään niin hillittömän hyvä pelitalo että muut eivät samaan kykene?
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

samuel6 sanoi:
noh noh, nyt sohaisit muurahaispesään! ;)
Vice city ei kierrättänyt pelkästään, vaan paransi GTA IIIsta joka osa-alueella. Vice City on edelleen GTA-sarjan kohokohta.

niin siis en missään vaiheessa sanonut että vice city olisi huono peli eikä ansaitsisi saamaansa hehkutusta. ehkä hieman huono esimerkki, mutta itse olen suuri gta sarjan fani joten tuo nyt tuli ensiksi mieleen. eli gta3 oli todella mullistava, kun taas vice city kierrätti samaa ideaa, mutta teki vaan kaiken paljon paremmin.
ehkä parempi esimerkki olisi voinut olla esim worms sarjan pelit, eli jatko-osa on periaatteessa aina sama peli mutta pienillä twiikkauksilla ja uusilla lisä jutuilla. ei yhtään mullistavaa eikä paljoa uutta tuo edellis versioon, mutta kuitenkin sen verran että on parempi kuin edellinen.

*sitten hieman offtopiccia*:

samuel6 sanoi:
Mutta San Andreasta olisi hyvin voinut rokottaakin
Kabanossi sanoi:
Ei se niin hyvä ole! :D Puhut aivan totta, Vice City on paras GTA. GTA IV:tä odotetaan ihan kympillä. Toivottavasti pääsee edes lähelle VC. Sanin kaltaista pettymystä ei enää kaivata.

mun mielestä san andreas on kyllä vähintäänkin yhtä hyvä kuin vice city. ehkä teema menee osalla ohisektorin, eikä kiinnosta kaikkia yhtä paljon kuin vice cityn.
san andreas on mielestäni erittäin hyvin tehty, ja tekee täydellisesti sen mitä yrittääkin, eli kuvata 90-luvun alun LA:n ghettojen jengi elämää. siinä missä vice city lainasi paljon scarfacelta ja miami vicelta, san andreas lainaa paljon leffoilta menace II society, south central ja boyz n the hood. en sano että olisin mikään suuri hiphopin ystävä, mutta 90 luvun alun hiphop toimii kyllä ja sen ajan los angelesin jengi- ja myöhemmät westcoast-eastcoast väliset sodat kiinnostavat. eli näin ollen ei voinut olla nauttimatta san andreaksestakaan.

kaupungeista vielä sen verran, että omasta mielestä kaupungit kuvaavat hienosti alkuperäisiään ja ovat juuri sopivan kokoisia. maaseudut ei uponnut mullekkaan, mutta ilman niitä ei olisi pikkukyliä, mitkä olivat hieno lisä. ja ääninäyttely oli vähintäänkin yhtä hyvää kuin vice cityssä.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Jooseppi sanoi:
Viin ja Wiin vertailua seuraavassa videossa. Ei kielestä mitään tolkkua ota, mutta onpas laitteissa valtava tekninen ero!! Parhaiten näkyy siinä kun toimittaja pelaa tennistä molemmilla konsoleilla... :D

Priceless.

Heh tosiaan pelithän näyttivät melkein samantasoisilta. Yleensä nämä piraattivehkeet jäävät matkimastaan mallista valovuosien päähän, mutta kiitos Wiin vanhan ja ankean tekniikan, tämä pääsee kohtuu lähelle ja 1/10 hintaan. Myydäänköhän noita Vii-konsoleita vielä Suomessa!
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Dr Evil sanoi:
Heh tosiaan pelithän näyttivät melkein samantasoisilta. Yleensä nämä piraattivehkeet jäävät matkimastaan mallista valovuosien päähän, mutta kiitos Wiin vanhan ja ankean tekniikan, tämä pääsee kohtuu lähelle ja 1/10 hintaan. Myydäänköhän noita Vii-konsoleita vielä Suomessa!

Paitsi, että Viissä ei ole edes minkäänlaista CD/DVD-asemaa, eikä mitään muutakaan keinoa saada lisää pelejä koneeseen, ei korttipaikkoja tai sisäistä muistia tai nettiyhteyttä. Vii onkin sisältä lähes tyhjä paria piiriä lukuun ottamatta, jotka mahtuisivat kännykänkin sisälle. Vii sisältää kymmenkunta minipeliä ja niihin joutuu tyytymään. Eli kyseessä on oikeasti vain samanlainen TV:seen kytkettävä elektroniikkapeli, joita on helppo löytää lelukaupoista Suomestakin. Lisäksi väitteesi, että pelit näyttävät melkein samanlaisilta on täyttä soopaa. Viin grafiikat ovat suunnilleen samaa tasoa kuin SNES:illä aikanaan, kyllä eron Wiihin näkee selvästi, vaikka Wiin tekniikkakaan mitään huipputasoa ehkä olekaan (video tosin on niin epäselvä, että tätä ei ehkä niin helposti huomaa).
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Untamo sanoi:
Paitsi, että Viissä ei ole edes minkäänlaista CD/DVD-asemaa, eikä mitään muutakaan keinoa saada lisää pelejä koneeseen, ei korttipaikkoja tai sisäistä muistia tai nettiyhteyttä. Vii onkin sisältä lähes tyhjä paria piiriä lukuun ottamatta, jotka mahtuisivat kännykänkin sisälle. Vii sisältää kymmenkunta minipeliä ja niihin joutuu tyytymään. Eli kyseessä on oikeasti vain samanlainen TV:seen kytkettävä elektroniikkapeli, joita on helppo löytää lelukaupoista Suomestakin. Lisäksi väitteesi, että pelit näyttävät melkein samanlaisilta on täyttä soopaa. Viin grafiikat ovat suunnilleen samaa tasoa kuin SNES:illä aikanaan, kyllä eron Wiihin näkee selvästi, vaikka Wiin tekniikkakaan mitään huipputasoa ehkä olekaan (video tosin on niin epäselvä, että tätä ei ehkä niin helposti huomaa).

Lähinnä liikkeentunnistuksen toimintaa tarkoitin. Tenniksessä huomaa eron kaikkein selvimmin.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Untamo sanoi:
Lisäksi väitteesi, että pelit näyttävät melkein samanlaisilta on täyttä soopaa. Viin grafiikat ovat suunnilleen samaa tasoa kuin SNES:illä aikanaan, kyllä eron Wiihin näkee selvästi, vaikka Wiin tekniikkakaan mitään huipputasoa ehkä olekaan (video tosin on niin epäselvä, että tätä ei ehkä niin helposti huomaa).
Heh, sarkasmi lienee vieras käsite?
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Jooseppi sanoi:
Lähinnä liikkeentunnistuksen toimintaa tarkoitin. Tenniksessä huomaa eron kaikkein selvimmin.

Itse en saanut tuota videota näkymään, äänet kyllä kuuluivat.. hienoa. :D Mutta kumman eduksi se liikkeentunnistus sit on? Pisti vähän miettimään kun eilen tuli taas leikittyä tuolla wii sportsilla, siinä ei taida oikeasti olla mitään väliä mihin/millaisella liikeradalla sillä ohjaimella huidot.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Rapala sanoi:
Itse en saanut tuota videota näkymään, äänet kyllä kuuluivat.. hienoa. :D Mutta kumman eduksi se liikkeentunnistus sit on? Pisti vähän miettimään kun eilen tuli taas leikittyä tuolla wii sportsilla, siinä ei taida oikeasti olla mitään väliä mihin/millaisella liikeradalla sillä ohjaimella huidot.

Wiin tietty. Viissä varmaan joka toinen liike rekisteröity. Siis ihan maksimissaan.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Jep en minä nyt ihan tosissani tuota edellistä viestiä kirjoittanut :), mutta kyllähän tuo kopio varmaan on lähempänä esikuvaansa, kuin mitä nuo yleensä ovat olleet. Ei ole kyllä pahan hintainen tuo Vii, about 8e :D
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom