Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?
Sabotaasi
Sabotaasi
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Investointifirma Wedbush Morganin analyytikko Michael Pachter uskoo Toshiban luopumisen hd-dvd-formaatista lisäävän PlayStation 3:n myyntiä jopa 10 prosenttia, kun formaattisotaa tarkemmin seuranneet kuluttajat ryntäävät kauppoihin.
Totta...Voisiko PS3:n olla tulevaisuudessa hinnan vielä tippuessa sellainen laite, että lapset pyytävät konetta isiltä, koska sillä voi myös kattoo niitä teräväpiirtoelokuvia, jotka näyttää hienolta siinä isin uudessa hd-töllössä Voin jo kuvitella tuon tilanteen jossain kaupassa!Nyt kun isin päätä ei mikään hd-dvd sekoita...(JA tämä ei siis ollut mikään peruste myynnin kasvusta)Jostain syystä uskon tätä ennemmin kuin Jooseppia.
Näinköhän PS3 sittenkin - yllättävän nopeasti jopa - ottaisi paalupaikkaa takaisin. Vrt. NPD:n ja euroopan myyntilukuja.
Alun typerä ylimielisyys "The next generation does not start before we say so" ja kallis hinnoittelu olivat pahemman kerran tappaa edellisen sukupolven markkinajohtajan, mutta nyt näyttäisi että Sony - sittenkin - olisi vahvistamassa markkina-asemaansa. Kun laitekkin halpuu tasaisesti niin Sonyn asema ei näytä hassumalta.
Riittääkö se ilmiölle nimeltä Wii onkin haasteellisempi juttu, mutta ainakin uusimpien lukujen valossa XO on se kärsijä tässä. Epäonnnistunut HD harharetki ja iso vikaprosentti eivät ole ainakaan parantaneet XO:n asemaa.
Mielenkiintosemmaksi käy koko ajan.
Jostain syystä uskon tätä ennemmin kuin Jooseppia.
Näinköhän PS3 sittenkin - yllättävän nopeasti jopa - ottaisi paalupaikkaa takaisin. Vrt. NPD:n ja euroopan myyntilukuja.
Alun typerä ylimielisyys "The next generation does not start before we say so" ja kallis hinnoittelu olivat pahemman kerran tappaa edellisen sukupolven markkinajohtajan, mutta nyt näyttäisi että Sony - sittenkin - olisi vahvistamassa markkina-asemaansa. Kun laitekkin halpuu tasaisesti niin Sonyn asema ei näytä hassumalta.
Riittääkö se ilmiölle nimeltä Wii onkin haasteellisempi juttu, mutta ainakin uusimpien lukujen valossa XO on se kärsijä tässä. Epäonnnistunut HD harharetki ja iso vikaprosentti eivät ole ainakaan parantaneet XO:n asemaa.
http://kotaku.com/356982/analyzing-the-analysts-episode-oneTämä kaveri on veikannut niin monesti metsään että en yhtään yllättyisi jos minun arvausprosentti olisi parempi kuin hänellä. Ja on muka AMMATTILAINEN!
Tämä kaveri on veikannut niin monesti metsään että en yhtään yllättyisi jos minun arvausprosentti olisi parempi kuin hänellä. Ja on muka AMMATTILAINEN!
Edelleen, 480 ekiä on liikaa dvd-soittimen korvikkeesta, siis jos massamarkkinoita ajatellaan. Tänään suorastaan vitutti kun kävin sokkarilla, oikeasti jos hd-dvd olisi pitänyt pintansa niin itsellä siirtyminen teräväpiirtoaikaan olisi pian edessä. Sen verran edullisempia ne soittimet on.
Vielä on yksi kysymys auki, pystyykö blu ray syrjäyttämään dvd:n? (Itse sitä epäilen)
Että silein.
Edittiä: Tässä vierimaalle tilastoja, wii ei ole tyyliin ikinä myynyt niin paskasti kuin nyt tammikuussa. Siltikkin voitti ps3:n.
http://kotaku.com/356982/analyzing-the-analysts-episode-one
Kotakun leikkimielisessä testissä Pachter oli kuitenkin paras kymmenestä pelialan analyytikosta, mikä nyt nyt ei välttämättä paljoa todista, mutta kuitenkin. Ja mies kuitenkin ennustelee yleensä selkein luvuin, eikä heittele mitään ympäripyöreää diibadaabaa, jota voi jälkeenpäin tulkita miten huvittaa.
inf
Kys. analyytikko ei kuitenkaan katso lukuja Wii lasien läpi
Miten köyhää porukkaa täällä oikein on kun valittavat Liven maksuista?
Ja on ihan eri asia puhua kovosta ja Livestä. Ihan turha aihe vieläpä.
Jos jollain pelaajalla ei ole varaa maksaa Livestä, mutta on vara ostaa pelejä, konsoleita, vaatteita, hajusteita, viinaa, käydä salilla, omistaa auto, ostaa bensaa etc. ja vittu tulevat tänne valittamaan Liven "korkeista" kustannuksista niin voihan vittu
Sitten erikseen on ne valittajat jotka asuvat isän/äidin luona ja tulevat tänne itkemään pikkurahoista.
Jokaisella tietenkin on vara valita. Valitse itsellesi sopivin ja se on ok, mutta ei nyt aleta itkemään pikkuasioista. Itse olen tyytyväinen XO:n ja PS3:n konsolirintamalla ja PC:llä pelaan jos aika riittää. Livestä maksan vaikka en sitä paljoa käytä, hinta ei ole paha.
P.S Tiedän minun kirjoituksena tuo on varmaan aika epäuskottavaa, mutta itse olen kyllästynyt sotimaan asioista joista ihmiset eivät ole, eivätkä tule olemaan samaa mieltä niin kauan kuin on eri valmistajia, eri konsoleita ja eri fanipoikia.
Riittääkö se ilmiölle nimeltä Wii onkin haasteellisempi juttu, mutta ainakin uusimpien lukujen valossa XO on se kärsijä tässä. Epäonnnistunut HD-DVD harharetki ja iso vikaprosentti eivät ole ainakaan parantaneet XO:n asemaa.
Paalupaikalle PS3 ei tule koskaan pääsemään, sen verran hidas ja ongelmallinen oli lähtö. XO:n kanssa kamppailemiseenkin tarvitaan vielä paljon toimia ja Microsoftin passiivisuutta. Tammikuun NPD-luvut eivät ainakaan kerro mistään PS3:n menestyksestä jenkeissä, kun kahden kilpailevan konsolin olemattomasta varastotilanteesta huolimatta päästään vain hädintuskin siihen väliin. Japanissakaan se toinen asema ei ole hirveän lohdullinen: laitteen uusin todella iso nimike DMC4 on myynyt vain noin parisataatuhatta ja myynti hiipuu nopeasti, Disgaea 3 jäi 50 tuhanteen. Seuraavaa hittiä saadaankin sitten odotella sitten pitkä tovi. Laitekannassa Wii kirii etumatkaa neljännesmiljoonan konsolin vauhdilla kuukausittain - pelkästään siellä Japanissa.
480 ekiä on liikaa dvd-soittmien korvikkeesta, mutta soittmien hinnat tulevat koko ajan alaspäin. Kotiteatteri-Bluray -paketti irtoaa jo alle tonnilla ja itse siirryin DVD-aikaan 800 euron DVD-kotiteatteripaketilla. Ihmiset nyt unohtavat, että DVD:kin oli hävyttömän kallis instituutio vielä vuosituhannen tällä puolella.Edelleen, 480 ekiä on liikaa dvd-soittimen korvikkeesta, siis jos massamarkkinoita ajatellaan. Tänään suorastaan vitutti kun kävin sokkarilla, oikeasti jos hd-dvd olisi pitänyt pintansa niin itsellä siirtyminen teräväpiirtoaikaan olisi pian edessä. Sen verran edullisempia ne soittimet on.
Vielä on yksi kysymys auki, pystyykö blu ray syrjäyttämään dvd:n? (Itse sitä epäilen)
Että silein.
"Final Fantasy XIII would be pushed back to March 2010"
Jos jollain pelaajalla ei ole varaa maksaa Livestä, mutta on vara ostaa pelejä, konsoleita, vaatteita, hajusteita, viinaa, käydä salilla, omistaa auto, ostaa bensaa etc. ja vittu tulevat tänne valittamaan Liven "korkeista" kustannuksista niin voihan vittu
Onkos mitään uutta pelirintamalla?
No muutama huhu on:
"Final Fantasy XIII would be pushed back to March 2010"
Too human on tulossa sittenkin (myöhässä, mutta tulossa kuitenkin)
PC:n puolen yhdistyminen ehkä Liveen: "The PC Gaming Alliance is real. It was just announced at GDC, and comprises not only the rumoured Intel, Nvidia, AMD/ATi and Microsoft (along with Alienware, Dell, ACER and Gateway), but publishing giants Epic and Activision as well."
Huhuilta lähtee lopullinenkin pohja pois kun lähteenä on vain viestin kirjottaja. Voisin mäkin tähän vääntää på svenska mitä tuubaa vain huhuna "unohtaen" lähteen.
Millos Microsoftilta tulee Xbox jossa on sisäinen wlan eikä mitään ryöstöhintaista lisuketta. Siinä on 1 kriteeri miksi tässä taloudessa ei 360 löydy. Nytkun ilmeisesti ovat saaneet nuo luotettavuusongelmat kondikseen, vai ovatko?