Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rauru
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Lloope sanoi:
Miten niin sössinyt? Eikö se ole aika hyvin hoidettu kun jokainen hajonnut kone on ihan asiakkaan kotoa asti haettu ja huollettu ilman kummempaa temppuilua.

Käsittääkseni eivät välillä suostu uskomaan, että mitään vikaa voisi olla, ja ovatpa kuulemani mukaan syyttäneet kuluttajaa tuotteen viallisuudesta, eli ei korvausta.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Lloope sanoi:
Miten niin sössinyt? Eikö se ole aika hyvin hoidettu kun jokainen hajonnut kone on ihan asiakkaan kotoa asti haettu ja huollettu ilman kummempaa temppuilua.
Jos asiakasta on uskottu, tai jos vastuuta viasta ei ole vieritetty asiakkaan niskoille.
edit: ohops, myöhässä.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

-WaLuigi- sanoi:
Käsittääkseni eivät välillä suostu uskomaan, että mitään vikaa voisi olla, ja ovatpa kuulemani mukaan syyttäneet kuluttajaa tuotteen viallisuudesta, eli ei korvausta.
Onko tällaisia tapauksia sitten sattunut useampiakin? Tämä Pawen (meniköhän nimimerkki oikein) tapaus täällä konsolifinissä on aika valitettava tapaus, mutta en minä ainakaan ole kuullut että kenellekään muulle olisi käynyt samoin.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Lloope sanoi:
Miten niin sössinyt? Eikö se ole aika hyvin hoidettu kun jokainen hajonnut kone on ihan asiakkaan kotoa asti haettu ja huollettu ilman kummempaa temppuilua.
Oletko lukenut Xbox 360 ongelmathreadia? Sieltä löytyy jos jonkinmoista temppuilua. Omasta mielestäni takuuhuolto ei ole kovin hyvä, jos kone lähetetään Saksaan ja sama kone palautetaan sitten joskus kuukauden tai useampien kuluttua korjattuna. Jos se sama kone sitten taas hajoaa uudestaan (kuten monelle on käynyt), ei muuta kuin Saksaan taas jne. Kiva olla pelaamatta kuukausitolkulla. Ja miten sitten ne pelit tai leffat, jotka kone on tuhonnut? Eivät kuulu takuun piiriin.

Tiedän maahantuojan toiminnasta sen verran, että Suomessa PlayStation toimittaa korjatun tai uuden tilalle kahdessa viikossa. Ei ole pahemmin näkynyt kirjoitteluja, että pleikka olisi rikkonut pelilevyjä. Omat pleikat (4 kpl) ovat kaikki toimineet ilman vikoja about 1998 lähtien.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Mielestäni on naurettavaa väitellä siitä mikä tai mitkä konsolit ovat sössineet tuotetakuunsa, tai mitä ongelmia löytyi. Tosiasia on, että jokaisesta pelikoneesta löytyy omat ongelmansa. Olisi todellinen ihme, että jokainen liukuhihnalta vierinyt kone toimisi 100%.

...ja itse olen lukenut eniten ps3 tuottamista ongelmista. Ja jos ei muuta, niin kyllä sony aika huonosti huolehti myynmtinsä. "Jee, sain konsolin, nukuin vain 2 viikkoa muiden satojen ihmisten kanssa kadulla makuupussissa, voi harmi, nyt joku pölli juuri saamani pleikka kolmoseni aseella uhaten. Ei voi mitään. Pääasia etten talloutunut ihmismassojen alle kuoliaaksi, niinkuin eräs henkilö". Huh. Ei hyvä ei hyvä.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Edelliseen viitaten : ovatko Acoustic ja GameFreak mahdollisesti veljeksiä?? :p Jutut ainakin samaa tasoa :cool:
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

samuel6 sanoi:
Edelliseen viitaten : ovatko Acoustic ja GameFreak mahdollisesti veljeksiä?? :p Jutut ainakin samaa tasoa :cool:
Liekö mahdollista:D No mutta Gamefreak on ostanut C64:n, joten ikää pitäisi olla jonkin verran.. Tiedä sitten näkyykö kommenttien tasossa...

Onkos kellään muuten tallella enää vanhoja lehtiä, joissa spekuloitiin aikoinaan DC vs PS2 pelejä ja tehoja. Ite oon kaikki roskikseen työntäny...eikä netissä ihan heti törmäile noin vanhoihin artikkeleihin(missä?). Muistaakseni propagandaa työntyi silloin jokapaikasta, ja tuleva XO vs PS3 muistuttaa monessa suhteessa DC:n ja PS2:n mennyttä sotaa. Tosin tällä kertaa markkinaykkösen ero on marginaalinen kahteen seuraavaan(toivotaan ainakin) ja tehoerot ovat pienemmät. Hyödymmepähän me köyhät kuluttajat enemmän:D Vertailuja olisi kiintoisa nähdä(esimerkiksi suurin osa varmaan muistaa kuinka DC nöyryytti pleikkaria sen alkutaipaleella graafisella osastolla erinäisissä monialustajulkaisuissa)
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Acoustic sanoi:
...ja itse olen lukenut eniten ps3 tuottamista ongelmista. Ja jos ei muuta, niin kyllä sony aika huonosti huolehti myynmtinsä. "Jee, sain konsolin, nukuin vain 2 viikkoa muiden satojen ihmisten kanssa kadulla makuupussissa, voi harmi, nyt joku pölli juuri saamani pleikka kolmoseni aseella uhaten. Ei voi mitään. Pääasia etten talloutunut ihmismassojen alle kuoliaaksi, niinkuin eräs henkilö". Huh. Ei hyvä ei hyvä.
Jep. Itseänikin harmittaa se, ettei Sony hanki jokaiselle konsolia jonottamassa olevalle sviittiä siksi aikaa. Ja sekin harmittaa kovasti, että ps3 ei pudota rikollisuutta muutamaan promilleen. Myöskin vaadin saada henkilökohtaisen turvamiehen Sonylta kantamaan uuden konsolini, etteivät vaan minun surkastuneet lihakseni pettäisi ja konsoli tipahtaisi käsistäni. Kyllä on Sony hoitanut hommat huonosti jälleen kerran, mutta kaikki on taas hyvin kun tulee seuraava billbox ;)
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Microsoft häviää mielestäni konsolisodan, koska se on minun mielpiteeni. Väittäkääpä vastaan.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

t is possible that the data isn't fully true and we would like to see some confirmation. However, if this report that 81% of Resistance is just empty filler and could fit on a single-layer DVD is true, will this put a hole in Sony's claim that Blu-ray is absolutely necessary this generation? The padding isn't needed to make the read speeds any better and (if true) is a lame way for Sony to justify Blu-ray for gaming.

jaa etta BR pitaa olla etta ps3 pelit mahtuis 1 levylle :)

http://www.joystiq.com/2006/11/26/resistance-17-75gb-of-garbage/
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

frozen9999 sanoi:
t is possible that the data isn't fully true and we would like to see some confirmation. However, if this report that 81% of Resistance is just empty filler and could fit on a single-layer DVD is true, will this put a hole in Sony's claim that Blu-ray is absolutely necessary this generation? The padding isn't needed to make the read speeds any better and (if true) is a lame way for Sony to justify Blu-ray for gaming.

jaa etta BR pitaa olla etta ps3 pelit mahtuis 1 levylle :)

http://www.joystiq.com/2006/11/26/resistance-17-75gb-of-garbage/

Tuota juttua kritisoitiin jo englanninkielisillä foorumeilla ja siellä kävi ilmi, että kyseisessä pelissä data jakautuu levylle seuraavasti:

Padding file size = 32MB.
Total padding = 1.9GB.
Total FMV = 7GB.
Audio = 2.24GB. (605MB for music and English language only)
Game Assets = 6.12GB.

Linkki

Eli kyllä se enemmän kuin yhden DVD-levyn tarvitsee.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Linkitys sanoi:
Microsoft häviää mielestäni konsolisodan, koska se on minun mielpiteeni. Väittäkääpä vastaan.
MS on hyvin todennäköisesti jo voittaja tavallaan, samoin Nintendo, koska markkinaosuus tulee molemmilla nousemaan tässä sukupolvessa verrattuna viime sukupolveen vaikka PS3 olisikin suosituin konsoli vahvan brändinsä vuoksi. Voittona pidän selkeää parannusta markkinaosuudesta.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

pziuz sanoi:
Suomea tarkoitin. Ei minua kiinnosta, mitenkä jotkut jenkit pärjäävät koneidensa kanssa. Se on heidän murheensa. :p
.

Miksi sinua suomenkaan takuu kiinostaa sitten?
Eikö tärkeintä silloin ole että oma konsoli toimii kuten minulla on toiminut 2.12.2005 ostettu Xbox360 moitteetta?

Ja Elytsereuk:lle (vai mikä onkaan)

Tuskin todelalkaaan moi muu kuin rikas on ostanut xbox360 uudestaan sen hajottua koska takuu ajasta ynm. on ollut niin paljon juttua.
Playstation 2:se taas on varmasti moni ostanut uudestaan ja uudestaan kun takuuasia ei ole olut niin selvä ja aika on ollut lyhyempi...paljonhan tähän vaikuttaa se että PS2 julakistii npaljon aikaisemmin.
Esim. 2 vai onko peräti kolme (en ole varma) kaveriani on ostanut PS2 vähintään kerran uudestaan entisen hajottua.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

-WaLuigi- sanoi:
Käsittääkseni eivät välillä suostu uskomaan, että mitään vikaa voisi olla, ja ovatpa kuulemani mukaan syyttäneet kuluttajaa tuotteen viallisuudesta, eli ei korvausta.

No kai ne varmistaa että vika todellaon konsolissa ensin.

Todella monet nyt kun internet aikakausi on kunnolla käynnissä ja "tieto" tai ennemminkin huhut leviää nopeasti on monet paniikissa kun peli jöksähtää ja se onkin sitten "nyt mun konsoli on paskana" .
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

karpaasi sanoi:
Liekö mahdollista:D No mutta Gamefreak on ostanut C64:n, joten ikää pitäisi olla jonkin verran.. Tiedä sitten näkyykö kommenttien tasossa...

EI olla samoja ihmisiä...miksi ihmeessä olisin kahdella eri nickillä :eek:
Minulta muuten löytyy myös C64 kuten myös Megadrive, Saturn, Jaguar, Dreamcast, Xbox ja Xbox360.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

GameFreak sanoi:
EI olla samoja ihmisiä...miksi ihmeessä olisin kahdella eri nickillä :eek:
Minulta muuten löytyy myös C64 kuten myös Megadrive, Saturn, Jaguar, Dreamcast, Xbox ja Xbox360.

Onko kiire kasvattaa postauksien määrää vai miksi näitäkin viimeisiä ei voinut pistää samaan viestiin?
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

GameFreak sanoi:
Miksi sinua suomenkaan takuu kiinostaa sitten?
Eikö tärkeintä silloin ole että oma konsoli toimii kuten minulla on toiminut 2.12.2005 ostettu Xbox360 moitteetta?

:rolleyes:
Siis, hä? Kysytkö ihan tosissasi, että koska asun Suomessa, tulen koneeni ostamaan Suomesta ja tulen pelini pelaamaan Suomessa, sinä haluat tietää, miksi olen kiinnostunut Suomen takuusta? Mitä jos pysähtyisit ja miettisit hetken verran itse, että mikä niissä Suomen järjestelyissä mahtaisi kiinnostaa? ;)
Tärkeintä on ilman muuta, että konsoli toimii moitteetta, ja uskon, että tähän kaikki valmistajat vilpittömästi pyrkivät. MS on vain omasta mielestäni onnistunut siinä aika heikosti. Niin moni konsoli on ollut hajalla, valitettavasti. :(
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

pziuz sanoi:
:rolleyes:
Mitä jos pysähtyisit ja miettisit hetken verran itse, että mikä niissä Suomen järjestelyissä mahtaisi kiinnostaa? ;)(

Juu käsitin "hieman" väärin postauksesi :D

nothing sanoi:
Onko kiire kasvattaa postauksien määrää vai miksi näitäkin viimeisiä ei voinut pistää samaan viestiin?

Miksi ihmeessä kasvattaisin postauksia jos tuo nyt tarkoittaa sitä mitä luulen eli viestien määrää tällä foorumilla?
Aina noita ei huomaa laittaa samaan viestiin ja kun oman viestin poistaminen on mahdotonta niin ei jälkikäteen voi korjata.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

nothing sanoi:
Onko kiire kasvattaa postauksien määrää vai miksi näitäkin viimeisiä ei voinut pistää samaan viestiin?

Kun joidenkin etikettisäännösten mukaan kuulemma tälläinen postaus mitä GameFreak edellä harrastaa on jotenkin miellyttävää, kun taas jos hän olisi tehnyt samat lainaukset ja kirjoituksensa yhteen viestiin, voisi tälläisen käytöksen tulkita ylimieliseksi. (huom. tämä ei ole minun mielipiteeni)

Alla olevasta linkistä löytyy lisätietoa (Karman kanssa käyty keskustelu)
http://www.konsolifin.net/bbs/showthread.php?t=35950&highlight=multiquote
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom