Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rauru
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

samuel6 sanoi:
En tarkoittanut että jatko-osia ei saisi tehdä, itse odotan vain yhtä, eli GTA IVsta. Mutta kun joka päivä saa lukea samaa PS3 on hyvä vasta kuin MGS4 tulee ulos, niin alkaa jo vähän tympimään. Muitakin pelejä on olemassa kun nuo samat vanhat sarjapelit, sitä tässä lähinnä ajoin takaa.

No onhan niitä muitakin pelejä vaikka kuinka. Mutta jos PS3 peleistä ei kiinnosta mikään muu pahemmin kuin tuo MGS4, niin onko siinä jotain pahaa? Onhan siellä jotain semmoisia mitä voisi testata, mutta ei missään nimessä sen vertaa että koneen hommaamista edes harkitsisin.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Samalla asenteella varustettu Sony-fani voi siis sanoa että en ole aikeissa ostaa 360stä koska Halo ei kiinnosta :P Tai Nintendoa koska Zelda ei kiinnosta. Varsinkin kun UT on tulossa myös Pleikkarille ymmärrän jos joku Sony-fani tässä vaiheessa jättää Gearsin ja 360n hankkimatta vaikka itselle se oli pakkohankinta. Crackdownin ja Saint's rown tai Dead Risinginkaan takia en kyllä konsolia ostaisi. Enkä myöskään Motorstormin jos näin toiselta puolelta pitää valita. Littlebigplanetin tai Vivan takia kyllä harkitsisin vakavasti :D Kaikilla makunsa eikö niin? :)
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

loomis sanoi:
No eihän maksa, maksetut fanipojat koulitaan kehumaan omaa tuotettaan suu vaahdossa, koska kilpailijoiden haukkuminen ei lisää myyntiä vaan ärsyttää monia.

Aleksi sanoi:
Xbugsista saa kyllä semmoisen kuvan että kaveri on ihan paniikissa.

Hmm. perustelemattomia kommenttejahan on helppo laukoa, mutta tutkitaanpa väittämiä tarkemmin:

1) Esitätte totuudenvastaisia näkemyksiä videopelaajan sosioekonomisesta asemasta ja halusta PS3:n hankkimiseen.

2) Mietitte sissimarkkinoinnin strategioita mielessänne se, millainen soluttautuminen käyttäjäyhteisöihin lisäisi eniten pelikoneiden myyntiä.

3) Selkeä enemmistö julkisuudessa esittämistänne väitteistä on selkeän valheellisia.

4) Viimeaikaisten tapahtumien tarkastelun myötä omaan repertuaariinne ilmestyy käsite "paniikki".

Sanokaas vielä, minkä pelikoneen kätyreitä olittekaan? :D
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Taas paljon hienoja korulauseita, mutta tyhjyyttään kolisee. Enää 2 viikkoa, ja kone on monessa taloudessa. Mitä sitten teet kun -toivottavasti kaikki- vaivalla etsimäsi linkit osoittautuu
pelkäksi "konsolisodaksi"? Kun kukaan ei edes kuuntele...;)
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Foxi sanoi:
Kun kukaan ei edes kuuntele...;)
Mä olen kuunnellut ja Inho sitä kaikkea kohtaan mitä se tyyppi täällä ehkä yrittää edustaa on vaan kasvanut :p ....Ensin oli Nintendo- talebanit :D (thx Nisu) jotka aiheutti sen etten ostanut Wiitä perheelle ja sit tää toinen tekee parempaa kuin loistavaa työtä sen eteen etten ikinä voisi kuvitella ostavani boxia vaikka se olisi ainoa konsoli markkinoilla. Itse väitän että heebon postaukset ovat tehneet täysin päinvastaisen mitä niiden on ollut tarkoitus tehdä....ja siksi suosittelisinkin playstationin maahantuojan palkitsemaan kyseisen tyypin hyvin tehdystä työstä :p...

...jaahans ja sit takaisin makkaraa ja munaa mätkimään. (oikeesti, se helpottaa)
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Pako sanoi:
Mä olen kuunnellut ja Inho sitä kaikkea kohtaan mitä se tyyppi täällä ehkä yrittää edustaa on vaan kasvanut :p ....Ensin oli Nintendo- talebanit :D (thx Nisu) jotka aiheutti sen etten ostanut Wiitä perheelle ja sit tää toinen tekee parempaa kuin loistavaa työtä sen eteen etten ikinä voisi kuvitella ostavani boxia vaikka se olisi ainoa konsoli markkinoilla. Itse väitän että heebon postaukset ovat tehneet täysin päinvastaisen mitä niiden on ollut tarkoitus tehdä....ja siksi suosittelisinkin playstationin maahantuojan palkitsemaan kyseisen tyypin hyvin tehdystä työstä :p...

...jaahans ja sit takaisin makkaraa ja munaa mätkimään. (oikeesti, se helpottaa)
kyllä on köykäset perusteet. Ei mee kauaa niin pleikkareita saa kaupasta helposti suht laimean kysynnänä takia. Väitän.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Pako sanoi:
Mä olen kuunnellut ja Inho sitä kaikkea kohtaan mitä se tyyppi täällä ehkä yrittää edustaa on vaan kasvanut :p ....Ensin oli Nintendo- talebanit :D (thx Nisu) jotka aiheutti sen etten ostanut Wiitä perheelle ja sit tää toinen tekee parempaa kuin loistavaa työtä sen eteen etten ikinä voisi kuvitella ostavani boxia vaikka se olisi ainoa konsoli markkinoilla. Itse väitän että heebon postaukset ovat tehneet täysin päinvastaisen mitä niiden on ollut tarkoitus tehdä....ja siksi suosittelisinkin playstationin maahantuojan palkitsemaan kyseisen tyypin hyvin tehdystä työstä :p...

...jaahans ja sit takaisin makkaraa ja munaa mätkimään. (oikeesti, se helpottaa)

No todetaan nyt tähän vastapainoksi että FL porukan aivan sokea fanitus on saanut minut erittäin kielteiselle kannalle PS3 suhteen. Mutta en sitä silti jätä hankkimatta jos/kun siihen joskus ilmenee tarvetta. Nuo nyt ovat vaan niin typeriä syitä passata ihan mikä tahansa asia tässä maailmassa... muitten mielipiteet siis.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Vaikkakin sitä Wiitä kaupaksi menee kuin kuumia kiviä, niin jos tuotanto olisi yhtä hyvällä mallilla kun laimealla firmalla tällä hetkellä niin kyllä sitäkin kaupasta löytyisi. Ja mitä tulee tuohon bugsi-kommenttiin niin varmasti aiheuttaa samanlaisia viboja monelle.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

samuel6 sanoi:
Vaikkakin sitä Wiitä kaupaksi menee kuin kuumia kiviä, niin jos tuotanto olisi yhtä hyvällä mallilla kun laimealla firmalla tällä hetkellä niin kyllä sitäkin kaupasta löytyisi. Ja mitä tulee tuohon bugsi-kommenttiin niin varmasti aiheuttaa samanlaisia viboja monelle.

heh, 5 miljoonaa myytyä jo nyt. Ei paha. Hankala on vastata noin kovaan kysyntään.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

samuel6 sanoi:
Vaikkakin sitä Wiitä kaupaksi menee kuin kuumia kiviä, niin jos tuotanto olisi yhtä hyvällä mallilla kun laimealla firmalla tällä hetkellä niin kyllä sitäkin kaupasta löytyisi.

Siis viitsitkös vähän tarkentaa. Eli jos Nintendon tuotanto olisi yhtä hyvällä mallilla kuin Sonyn, niin Wiitä lojuisi hyllyssä yhtälailla pölyttymässä? Tarkasteleppa vähän niitä myyntilukuja. Kyllä Nintendolla taitaa tuotanto olla kuitenkin ihan hyvällä mallilla.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

nothing sanoi:
....Blaa blaa...että FL porukan aivan sokea fanitus on saanut minut... blaa blaa

1. Miksi ostaisin Konsolin jolle EI ole pelejä joista pidän (Wii)
2: Miksi ostaisin konsolin jonka ohjaimesta en pidä (Xbox)
3. Miksi en ostaisi konsolia, jonka ohjaimeen olen tottunut, ja jolle tulee kyllä niitä pelejä joista pidän.
4. Sano sitä miksi sanot, mutta älä fanitukseksi; ne iät on ohitettu jo ajat sitten...:rolleyes:
5. 2 viikkoa...:cool:
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Foxi sanoi:
2: Miksi ostaisin konsolin jonka ohjaimesta en pidä (Xbox)

Koska huippupelejä on( tai no tulossa :)) niin paljon. En minäkään pitänyt PS2:n ohjaimesta, itseasiassa se on aika kamala ohjain ja tästä syystä olinkin tyrmistynyt nähdessäni tuon saman muotoilun pikkuparannuksilla saavan jatkoa, mutta en nyt sentään aio konetta jättää ostamatta noin vähäpätöisen syyn takia, kun sitä ohjainta nyt kuitenkin jotenkin pystyy käyttämään.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Foxi sanoi:
1. Miksi ostaisin Konsolin jolle EI ole pelejä joista pidän (Wii)
2: Miksi ostaisin konsolin jonka ohjaimesta en pidä (Xbox)
3. Miksi en ostaisi konsolia, jonka ohjaimeen olen tottunut, ja jolle tulee kyllä niitä pelejä joista pidän.
4. Sano sitä miksi sanot, mutta älä fanitukseksi; ne iät on ohitettu jo ajat sitten...:rolleyes:
5. 2 viikkoa...:cool:

1. Syy se kai tuokin. En minäkään tykännyt PSX ohjaimesta kun ensimmäistä kertaa siirryin PC maailmasta konsolipuolelle ja missä nyt ollaankaan.
2. Et minkään vuoksi. Siksi en osta PS3 (ainakaan vielä).
3. Et minkään vuoksi. Siksi ostin XO:n ja olisin jopa saattanut ostaa PS3, mutta...
4. Ei kai se ikä ole mikään fanituksen este? Mutta joo Leijonista kuitenkin löytyy niitä kunnon fanipoikiakin.
5. Pitkään jo saatavilla :eek:
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Jos totta puhutaan.... jos Boxille löytyisi Socom- niminen peli jolla pääsisi myös PS servuun, valintani olisi todennäköisesti helppo. Mulla ei todellakaan ole mitään Boxia vastaan, paljon samoja pelejä kun Pleikalla, muttei sitä Socomia...
Jonkun mielestä heppoinen päätös, että yhden pelin takia valitsee kalliimman konsolin mutta minähän siinä (häviän)..? ;)
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Itse pidin GRAWn nettipelistä enemmän kuin SOCOMin, ainakin niinä parina kertana kun jopa pääsi peliä pelaamaan. Sen takia PS3n GRAW2 onkin pakko-ostos omalla kohdallani.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

No odotukseni onkin, että PS3 löytyy vähintään Socom tasoinen peli.... Ei siis suuret..?:rolleyes:
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

GRAW on ihan jees netissä... Itseasiassa todella jees...
Ei se silti Socomille minun mielestä pärjää. Socomin taktiikat elää koko ajan ja se on sen verran nopeatempoinen peli, että taitopelaaminen tulee tähtäämisessäkin enemmän esiin kuin GRAWissa.

Kyllä se GRAW 2 pitää silti myös ostaa. Klaanipeliksi tulee meille huligaaneille aika varmasti nääs :)
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

nothing sanoi:
FL porukan aivan sokea fanitus
Perustele kiitos....väitätkö ehkä että me pukkaisimme foorumit täyteen pilipalilinkkejä ja kaikenmaailman maailmanparantajien mielipiteitä :confused:
Joillakin vaan ehkä voi olla sitä oikeaakin tietoa asioista...esim. että Bill Gates on ho...ono puhu suomi.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

nothing sanoi:
Nuo nyt ovat vaan niin typeriä syitä passata ihan mikä tahansa asia tässä maailmassa... muitten mielipiteet siis.
Minun mielestä se ei ole muuta kuin mainos joka meni pahasti pieleen ;)
Ostaisitko tahranpoistoainetta jos mainoksessa se ei tahraa onnistuisi poistamaankaan :confused:

Huono mainos on huono mainos.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom