Mahewcoro
Active Member
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?
Tämä viittasi tietenkin yhteen SCE:n Amerikan-pamppu Jack Trettonin viimeaikaisista kommenteista, joka nykyisen Sony-komedian tapaan herätti runsaasti hilpeyttä pelaajapiireissä:
PR-spin on siis yhä täydessä vauhdissa, ja on hyvä tietää, että Sony haluaa täyttää hyllyt ympäri maailmaa. Veikkaan, että PS3 menettää asiakkaita ihan muista syistä kuin tyhjien hyllyjen vuoksi. Huvittavaa on, jos päädyit täysin samanlaiseen kommenttiin täysin tietämättömänä Trettonin kommentista.
Eihän Sonylla toki apinoita työskentele, ihmisiähän hekin ovat, mutta tuskin Sonykaan voisi myydä lunta eskimoille. Kun tuote on kaikin tavoin niin pahasti alakynnessä kuin PlayStation 3, ei mikään markkinointi sitä enää voi auttaa. Sonyllakin on varmaan huomattu tämä, sillä ihmisiähän siellä ollaan, ja epätoivoisessa tilanteessa SCE:n markkinointiyrityksistä on tullut kreikkalainen komedia, jossa PR-puheilla on yritetty jo vuoden päivät peitellä laitteen epäonnistumista, ja onnistuttu vetämään sitä aina vain syvemmälle syövereihin.
jryi sanoi:Minä mistään trettoneista tiedä -- ei kai kukaan täysijärkinen kuvittele, että Sonylla apinat pyörittävät markkinointia?
Tämä viittasi tietenkin yhteen SCE:n Amerikan-pamppu Jack Trettonin viimeaikaisista kommenteista, joka nykyisen Sony-komedian tapaan herätti runsaasti hilpeyttä pelaajapiireissä:
Jack Tretton sanoi:Pyrkimyksemme on täyttää hyllyt ympäri Yhdysvaltoja. Pyrkimyksemme ei ole tyhjät hyllyt, vaan täydet hyllyt. Jos hyllyt ovat tyhjiä, se tarkoittaa asiakasta, joka ei voi ostaa PlayStation 3:a.
PR-spin on siis yhä täydessä vauhdissa, ja on hyvä tietää, että Sony haluaa täyttää hyllyt ympäri maailmaa. Veikkaan, että PS3 menettää asiakkaita ihan muista syistä kuin tyhjien hyllyjen vuoksi. Huvittavaa on, jos päädyit täysin samanlaiseen kommenttiin täysin tietämättömänä Trettonin kommentista.
Eihän Sonylla toki apinoita työskentele, ihmisiähän hekin ovat, mutta tuskin Sonykaan voisi myydä lunta eskimoille. Kun tuote on kaikin tavoin niin pahasti alakynnessä kuin PlayStation 3, ei mikään markkinointi sitä enää voi auttaa. Sonyllakin on varmaan huomattu tämä, sillä ihmisiähän siellä ollaan, ja epätoivoisessa tilanteessa SCE:n markkinointiyrityksistä on tullut kreikkalainen komedia, jossa PR-puheilla on yritetty jo vuoden päivät peitellä laitteen epäonnistumista, ja onnistuttu vetämään sitä aina vain syvemmälle syövereihin.