Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?
Juu, totta. Itsekin kaipailen juuri sellaista perinteisempää tasoloikkaakin ja juurikin niin laadukkaasti tehtynä kuin CB:t olivat (ja tietysti perinteiset Mariot sun muut). Tosin vaikeustaso niissä ei platinumeja lukuunottamatta ollut tarpeeksi korkea, mutta muuten täydellisiä lajityyppinsä edustajia. Skull Monkiesissa oli sentään haastetta.
Solid Snake sanoi:Crasheille pitää antaa se krediitti, että ne ovat puhdasta tasoloikintaa. Kolmiulotteisuus on melko tehokkaasti tappanut tasoloikan kun peleihin on tuotu seikkailu elementtejä, avainten etsimistä ja tavaroiden kuljettelua. Crasheissä homma oli sitä samaa vanhaa viehätystä, jota nykyäänkin kaipaan. Hypi kentän alusta kentän loppuun kuolematta. Matkalla kohtaat kuiluja, raiteilla kulkevia vihuja ja kaikkea vastaavaa mikä pistää kapuloita rattaisiin. Kenttien rajoittaminen putkiin oli myös mielestäni hyvä ratkaisu
Juu, totta. Itsekin kaipailen juuri sellaista perinteisempää tasoloikkaakin ja juurikin niin laadukkaasti tehtynä kuin CB:t olivat (ja tietysti perinteiset Mariot sun muut). Tosin vaikeustaso niissä ei platinumeja lukuunottamatta ollut tarpeeksi korkea, mutta muuten täydellisiä lajityyppinsä edustajia. Skull Monkiesissa oli sentään haastetta.