Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?
Pieni vinkki, kannattaa lukea arvosteluita eikä vain katsoa pisteitä. Ign on hyvä mesta lukea wii-arvosteluita koska niissä on asiavirheet karsittu minimiin ja pelejä oikeasti pelattu. Arvostelut on kirjoitettu hyvin ja pisteytys on kohdillaan.
Ja mitä godfatheriin, niin olen varmaan miljoonasti tällä foorumilla kirjoittanut miksi se on parempi wii versiona kuin esim. x0:lla tai jopa ps3:lla. Minun mielestä perusteluiksi riittää se että siinä oli ne lisämatskut ja uusi, parempi ohjaustapa. Kukaan peliä pelannut ei varmasti pokalla väitä että on mukavampaa hakata NPC-hahmoa a-nappia painelemalla kuin mätkiä itse fyysisesti vasemmalla ja oikealla suoria ja koukkuja. Tai että voi ampua näpsäkämmin.
Näin niinkuin pelinä godfather taitaa olla yksi parhaista GTA-klooneista mitä on julkaistu. En ole kokeillut saints rowta, vielä.
Olen kirjoittanut sen ennenkin että nyt jo on muutama genre saanut wii käsittelyn ja pädillä samankaltaisten pelien pelaaminen ei houkuttele. Toisaalta on vielä monta genreä missä wiimotella on parannettavaa pädiin nähden. Sitten on vielä ne genret missä pädi on parempi varmaan ikuisesti.
Kyllä wiin nousseet myyntilukemat huomaa foorumilla. Pitkään ollut tappelu ps3 vs wii-kavereilla. Mikä lie kiristää kelläkin. Boxi ollut suht rauhassa.
Muokkaus:
taas uusi konsoli VC:hen:
http://pelaajalehti.com/2007/04/18/wii-virtual-console-neo-geo/
Scatterbrain XO sanoi:No Kaba antoi ihan hyvän perustelun, arvostelijan failit, epäammattimaisuuden. Sen suhteen myönnän olleeni täysin väärässä ja se on myös asia joka on arvosteluista tosi vaikea huomata. Arvostelijoiden puolustuksesi on sanottava silti se, että vastaava (pää)toimittaja saattaa rankastikin editoida tekstiä, jolloin joku pieni mutta sitäkin tärkeämpi seikka saattaa jäädä julkaisematta. Mutta jollain tavalla sitä on kuitenkin pakko luottaa arvioihinkin, kun jokaista peliä on täysin mahdoton päästä testaamaan omatoimisesti enkä minä ainakaan uskalla luottaa vaikkapa siihen että joku täällä hehkuttaa jotain peliä. Joosepin kummisetä-hehkutustakin olisi helppo uskoa jos hän olisi pelannut muita versioita ja osaisi kertoa miksi se Wii-versio on parempi, eikä vain jankuttaa että se on nyt sellainen huippupeli joka on tehty muita paremmin kun siinä liikkeentunnistus ja enemmän fiilistä. Ja blurin kohdalla on sanottava, että on moni Wii-omistajistakin on moni sitä kritisoinut, ja pitäneet vanhempia SSX:iä jopa parempina. Ovatko nämä kritisoija sitten laiskoja tai huonoja pelaajia jotka eivät ole vaivautuneet peliä opettelemaan vai olisiko silti kyse myös siitä, että jotain siinä pelissä on tehty silti väärin? Mielipiteitä on monia ja ne lipsuu helposti aina mustavalkoisuuden puolelle.
Pieni vinkki, kannattaa lukea arvosteluita eikä vain katsoa pisteitä. Ign on hyvä mesta lukea wii-arvosteluita koska niissä on asiavirheet karsittu minimiin ja pelejä oikeasti pelattu. Arvostelut on kirjoitettu hyvin ja pisteytys on kohdillaan.
Ja mitä godfatheriin, niin olen varmaan miljoonasti tällä foorumilla kirjoittanut miksi se on parempi wii versiona kuin esim. x0:lla tai jopa ps3:lla. Minun mielestä perusteluiksi riittää se että siinä oli ne lisämatskut ja uusi, parempi ohjaustapa. Kukaan peliä pelannut ei varmasti pokalla väitä että on mukavampaa hakata NPC-hahmoa a-nappia painelemalla kuin mätkiä itse fyysisesti vasemmalla ja oikealla suoria ja koukkuja. Tai että voi ampua näpsäkämmin.
Näin niinkuin pelinä godfather taitaa olla yksi parhaista GTA-klooneista mitä on julkaistu. En ole kokeillut saints rowta, vielä.
Olen kirjoittanut sen ennenkin että nyt jo on muutama genre saanut wii käsittelyn ja pädillä samankaltaisten pelien pelaaminen ei houkuttele. Toisaalta on vielä monta genreä missä wiimotella on parannettavaa pädiin nähden. Sitten on vielä ne genret missä pädi on parempi varmaan ikuisesti.
Kyllä wiin nousseet myyntilukemat huomaa foorumilla. Pitkään ollut tappelu ps3 vs wii-kavereilla. Mikä lie kiristää kelläkin. Boxi ollut suht rauhassa.
Muokkaus:
taas uusi konsoli VC:hen:
http://pelaajalehti.com/2007/04/18/wii-virtual-console-neo-geo/
Viimeksi muokannut moderaattori: