Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rauru
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Kyllähän tuo on totta mitä Jyrui puhuu. Mikäli Nintendo murskaa XO:n sekä Ps3:n myynneillään ja peleistä tulee tälläisiä naurettavia minipelipaketteja tai naurettavia porttauksia niin voin julistaa konsolipelaamisen kuolleeksi. Minua ei kiinnosta lainkaan nähdä enää uusia Mario, Metroid tai Pokemon joista ensimmäinen tuntuu seikkailevan lähes jokaisessa Nintendon pelissä, Ps3 ja Xo ovat saaneet/vat täysin uusia nimikkeitä joista suurin osa on hyviä ja lupaavia.

Muutama esimerkki XO: Lostplanet, Gears of war, deadrising, Kameo, ja vaikka Viva pinata sekä MassEfect
Muutama esimerkki Ps3: Heavenly sword, Uncharted, LBP, Motorstorm, Folklore, EyeofJudgement, Lair, Warhawk

Kaikki nuo pelit ovat täysin uusia pelejä, ei jatko osia tai sinnepäin.
Lisäksi omaavat paljon potentiaalia tulla valttikortti sarjoiksi konsoleilleen. Nintendo tyrkyttää edelleen vahvasti kurkusta alas jatko osia minipeli kokoelmien lisäksi. Itselle Wii tulee lähinnä mahdollisten FF ja DQ nimikkeiden takia sekä tietty muita JRPG.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Centauri sanoi:
Noh noh, ei tarvitse mennä henkilökohtaisuuksiin, eihän? Eikös täällä ole sellaiset säännötkin, ettei toisia hulluiksi haukuta, kun ethän sinä taida minua edes tuntea? Missäs kohdin minä olen sinua tai yleensä ketään muutakaan jäsentä tai hänen henkistä tilaansa kommentoinut? Ota ihan iisisti, halaa vaikka Sonyn konsolia hetken;)



Ei, minä en oikeastaan koskaan ihmeemmin pitänyt Nintendosta, sen voitto tai tappio ei minua liiemmin heiluttaisi mihinkään. Pääasia on katsos se, että Sonylla menee ihan h****tin huonosti ainakin jonkun aikaa. Jos sen saa aikaan Nintendo, niin hyvä. Jos taas ms, niin ihan yhtä hyvä. Jos kummatkin yhdessä, niin entistä parempi:cool: Mutta kuten olen useasti sanonut, niin Sony ei saa kadota markkinoilta, sillä sitä tarvitaan pitämään noita muita aisoissa. Mutta nöyrtyä, ah niin kovasti se saa vielä nöyrtyä ja saada lokaa niskaan, siit mie tykkään:D Antifanittamista, you know. Ei kenenkään puolella, mutta Sonya vastaan:D

Ah, ja kohta saadaan lisää herkkua Japanista ja jenkeistä. Ole huoleti, kirjoitan kyllä tänne sitte heti uutisia kun niitä tulee:D
Anteeksi, nyt on pakko tarttua tähän.
Siis et ole fani, vaan anti-fanittaja? Olen hetken aikaa jo haistellut ilmapiiriä täällä ja muuallakin. Tuntuu, että tämä on nyt ihan uusi trendi: vihataan vain. Ei mitään muuta. Kiksit saadaan siitä, että jollakin menee huonosti? Kiksit saadaan siitä, että päästään nauramaan sille, joka kaatuu ja satuttaa itsensä? Kiksit saadaan siitä, että naapurilla palaa talo?
Siis mitä ihmettä?!?

Voitko Centauri hieman selventää tätä katkeruutta, jota tunnet Sonya kohtaan? Miksi juuri Sonylla pitää mennä huonosti? Onko sinusta (ja nyt rehellisesti) MS tai Nintendo jotenkin pulmusempia, kuin Sony? Itselläni ei esimerkiksi MS:stä ole todellakaan hyvää kuvaa. Juuri MS otti asiakseen hoitaa oman konsolinsa "markkinointia" haukkumalla muita. Eikö se ole aika ylimielistä sekin? On todellinen harmi, jos pissa nousee päähän, kun menestyy ja ymmärrän toki, mitä tarkoitat sillä. Pelaajille tekee toki hyvää se, että markkinajohtajat vaihtuvat (muut saavat yrittää enemmän ja ajatella asioita uusiksi, pelaajien näkökulmasta).

Mutta tuo tuntemasi viha. Mihin se perustuu?
Nintendo oli monta vuotta johdossa (ja nyt näyttää siltä, että vanha kehäraakki on tekemässä upean paluun), sitten sille tuli ankeaa aikaa, asioita mietittiin uudestaan ja nöyryyttä tuli.
MS ei ole ollut nöyrä ikinä. Heidän politiikkansa, koko konsoliuransa aikana, on ollut, että "muut painukoot kuuseen! Me ollaan ne kovimmat jätkät!". Sonylla on pissa alkanut kiipeämään luvattoman ylös, mutta mielestäni se ei ole mitään MS:ään verrattuna. En silti toivo pahaa MS:lle. Minua vain lähinnä harmittaa ne kommentit ja lausunnot, mitä MS:n edustajat antavat muista laitteista.
Mistä keksit, että Sony on se suuri paha?
Minua kummastuttaa tuommoinen vihan tunne. En vain pysty käsittämään sitä. Olisi mukavaa, jos voisit laittaa selvennystä, että minkä takia juuri tuo firma on ansainnut kaiken vihasi. Haluaisin ymmärtää kantaasi.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

jryi sanoi:
Kyse on vain siitä, että tuo jatkuva Sonyn bashaaminen ottaa päähän. Ihan kuin PS3 olisi jotenkin pelaajan kannalta huono juttu. Mutta ketkä sitä eniten mollaavat? Edelleen: ne, joilla ei ole siihen varaa. Omistajat tuntuvat olevan kovin tyytyväisiä hankintaansa.

näinhän se tahtoo mennä, ihan kaikessa.
ne joilla ei ole varaa edustusluokan autoon, vääntävät kättä oman 90-luvun alkupuolen karvanoppa-rollan
paremmuudesta, mutta kun pääsevät kokemaan tämän "vihaamansa" ajopelin, muuttuu ääni kellossa.

tämä samahan pätee konsolisodassa, kaikkien tulisi kokeilla jokaista laitetta
(enkä tarkoita nyt marketin varttitunnin demojen pelaamisia), vaan rohkeasti kokeilemaan.

X0 vaati playstationiin ja nintendon laitteisiin tottuneelta paljon aikaa, että siihen pääsi sisään,
sama pätee varmasti wiihin ja playstation kolmoseen.

enkä nyt väitä että nämä edustusluokan ajopelit olisivat kaikessa parhaita tai korvaamattomia,
mutta miksi haukkua jos ei ole omakohtaista kokemusta?

konsolisota on vähän kuin rasismi, joku tekee jotain erilailla ja on heti pahuuden ilmentymä,
sellainen johon ei missään nimessä voi tutustua, vaan täytyy nimitellä ja heitellä
epätosia argumentteja.

Oliver sanoi:
Heh, Wii -> WWII = ennusmerkki? ;)

oliver sen sanoi, jo aikoja sitten, sota yltyi wiin julkaisupäevänä. :p
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Centauri sanoi:
Tästä ketjusta ei puutu enää kuin Sonyn PR-osaston viimeisin lukujen kieputus, miten noista luvuista saadaan hyvät, niin tästä lattialla kierimisestä ei tulisi loppua :D
Playstation-tuoteperhe saavutti jälleen yhden erävoiton Pohjois-Amerikassa, kun Playstation-tuoteperheeseen kuuluvia konsoleita myytiin huhtikuussa 459 tuhatta kappaletta. Microsoftin XBOX 360 -konsoli joutui tyytymään 174 tuhannen konsolin myynteihin, kun taas Nintendon Wii-konsolia myytiin vaivaiset 360 tuhatta kappaletta.

Playstation 3 -konsoli kasvatti myyntiään 82 tuhannella kappaleella vuoden 2006 huhtikuuhun nähden, ja arvioimme kuukausitason eron olevan viisinumeroinen myös toukokuussa.

PSP oli yksiruutuisten käsikonsolien kiistaton kuningas 183 tuhannen kappaleen myynneillään, voittaen seuraavana tulleen Game Boy Advancen lähes sadalla tuhannella yksiköllä.

Playstation 2 -konsoli saavutti eniten paikkoja pelimyyntien TOP 10 -tilastossa saalistaen neljä paikkaa kymmenestä.

Joko tällä pääsisi Sonylle töihin? ;)
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

jryi sanoi:
Juu, mutta tämä mun tietolähteeni kertoi muiden kuin Cube-versioiden olevan jotenkin sössittyjä. En sitten ruvennut pyytämään tarkempia perusteluita, kun oli muutakin juteltavaa. Kun vain saisi nuo N+1 pelaamista odottavaa aiempaa hankintaa pois alta, niin viitsisi uusiakin ostella (ihan kuin se olisi aiemmin menoa hidastanut...)
Pidetään talkoot? :)
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Timesplitters Ps2 ja NGC versioiden välillä ole mitään muita eroja kuin se että DS toimii hieman paremmin kiitos epämielyttävän Z näppäiment ja toisen analogitatin, Molemmat versiot ovat silti hyviä mutta jos Ps2 löytyy niin siihen ehdottomasti.
Pelannut molempia useita tunteja kaverilla tosin NGC:llä enemmän kun kaverilla siihen löytyi jo nuo 4 ohjainta :D.

HAZEA eli sitä aikuisten Haloa odotellessa ;)
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Vinnie sanoi:
näinhän se tahtoo mennä, ihan kaikessa.
ne joilla ei ole varaa edustusluokan autoon, vääntävät kättä oman 90-luvun alkupuolen karvanoppa-rollan
paremmuudesta, mutta kun pääsevät kokemaan tämän "vihaamansa" ajopelin, muuttuu ääni kellossa.

Luuletkos sinä ihan oikeasti että ihmiset pitävät muista konsoleista sen vuoksi että ei ole rahaa ostaa PS3:ta...? :eek:
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Reppumies sanoi:
Luulin myös kiikuttaessani Wiitä kotiin, että emäntä innostuisi siitä heti, mutta kyllä vielä ainakin on XO:n arcadeen suunistanut achievementteja keräämään.
Näin minäkin kuvittelin, mutta huomattavasti kauniimpi puolisko ei suostu edes koskemaan noihin kapuloihin, koska niiden huitominen on hänen mukaansa typerän näköistä. Champions of Norrath ja nyt viimeisimpänä Untold Legends ovat kyllä uponneet ihan kivasti, se on se yhdessä pelaamisen voima, joka vie.

Paolo sanoi:
Rohkeasti vain ostoksille, se ei pelaa joka pelkää...!
Siis todellinen syy tähän ostamattomuuteen on kuitenkin se, että mulla ei ole tilaa boxille. A/V-harrastajat tietävät termin "hellasärö". Meillä Xbox aiheuttaisi sellaista.

Tilanne muuttuu reilun vuoden kuluttua, kun tulee muutto ja minä saan vihdoin ihan oman kotiteatterihuoneen, jonne voin hankkia mitä tahansa rumaa ja isoa. Siellä on tilaa boxille ja 100" kankaalle, johon voin heijastaa FullHD-tykin kuvan (kunhan sellaisen saa alle kolmella tonnilla).

Vuosi on muuten pitkä aika.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Viper7 sanoi:
Kyllähän tuo on totta mitä Jyrui puhuu. Mikäli Nintendo murskaa XO:n sekä Ps3:n myynneillään ja peleistä tulee tälläisiä naurettavia minipelipaketteja tai naurettavia porttauksia niin voin julistaa konsolipelaamisen kuolleeksi. Minua ei kiinnosta lainkaan nähdä enää uusia Mario, Metroid tai Pokemon joista ensimmäinen tuntuu seikkailevan lähes jokaisessa Nintendon pelissä, Ps3 ja Xo ovat saaneet/vat täysin uusia nimikkeitä joista suurin osa on hyviä ja lupaavia.

Konsolipelaaminen ei kyllä ole kuolemassa. Sinun pelaamisesi sitten taas vaikuttaa olevan. Jos siis edes Wiin normaalimmat pelit eivät kiinnosta. Monia nuo Wiin pelit meinaan kiinnostavat. Se näkyy kyllä myynneissä. Mutta siis jos totta puhutaan niin tuskin se Wii sentään niin suvereenisti menestyy, että kilpailijat täysin markkinoilta katoavat. Ainakaan XO. Ja toisekseen kyllä sille Wiille varmasti sitä sinullekin sopivaa pelattavaa tulee viimeistään siinä vaiheessa kun se on markkinajohtaja. Jos nyt oletetaan että näin käy.

Ja turha huolehtia, etteikö Nintendolta tulisi mitään uutta. Onhan heillä jo nyt kehitteillä uusia pelejä. Ainahan heillä on, vaikka tuntuu ettei porukka aina huomaa sitä näiden tuttujen nimikkeiden alta. Sitä paitsi nuo muiden konsolien uudet nimikkeet johtuvat myös siitä, että niille on tarvetta. Nintendolla jo on todella vahva lista kaikkea erityyppistä nimikettä olemassa. Eikä ole mitään takeita, että nuo uudet nimikkeet ovat sen tuoreempia kuin esimerkiksi Nintendon uudet osat mario sarjoihin. Galaxy vaikuttaa tuoreelta ja jo Super Paper Mario osoittaa, että Nintendo kyllä uudistaa sarjojaan. Näin aluksi heiltä saattaa tulla enempi näitä vanhoja tuttuja nimikkeitä, mutta se ei tarkoita että sisältä olisi samaa. Minullekin kyllä kelpaa ihan tureet pelisarjat myös. Mutta en haluasi näitä vanhojakaan jättää. Varsinkaan niin kauan kun ne säilyvät sisällöltään tuoreina.

Mutta joka tapauksessa ei todellakaan kannata olettaa Wiin pelien olevan vain minipelikokoelmia ja huonoja porttauksia.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

jryi sanoi:
A/V-harrastajat tietävät termin "hellasärö". Meillä Xbox aiheuttaisi sellaista.

Heh, meillä on onneksi sellainen tilanne että allekirjoittanut vastaa "sisustuksesta", ainakin luullakseni... :D

Niin ja minun parempi puoliskoni sekosi (myönteisellä tavalla) kun näki Viva Pinatan... ;)
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Vinnie sanoi:
tämä samahan pätee konsolisodassa, kaikkien tulisi kokeilla jokaista laitetta
(enkä tarkoita nyt marketin varttitunnin demojen pelaamisia), vaan rohkeasti kokeilemaan.


Serkkupojat meni XO:llan varoitteluista huolimatta hankkimaan :) Toivottavasti laite kestää niin pääsee gearsia kokemaan.Kaikkia muita edellisen sukupolven laitteita (Xboxia ja Cubea) onkin tullut kokeiltua myös sukulaisilla ja kavereilla.Ohjaimet olivat oikeastaan ainoat mistä löytyi sanottavaa,kun on jo PS-ohjaimeen tottunut niin muut eivät tahdo kelvata.Pelit toki olivat hienompia mitä PS2:lla silloin ja tuli ihasteltua Nhl 06:sen Xbox grafiikoita :)
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Paolo sanoi:
Luuletkos sinä ihan oikeasti että ihmiset pitävät muista konsoleista sen vuoksi että ei ole rahaa ostaa PS3:ta...? :eek:

osittain kyllä, muita syitä on vaikea hakea, pelejä on tulossa nettipalvelu löytyy ja toimii...

kerroppa minulle syitä, jos tiedät
(oletan nyt tietenkin automaattisesti että olet perehtynyt mös playstation kolmoseen pidempään kuin tuon aiemmin mainitsemani 15 minuuttia) :)

X0 = Audi
PS3 = BMW
Wii = Toyota (hinta/laatu suhde)
:p :rolleyes: :D
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Tautofonia sanoi:
Playstation-tuoteperhe saavutti jälleen yhden erävoiton Pohjois-Amerikassa, kun Playstation-tuoteperheeseen kuuluvia konsoleita myytiin huhtikuussa 459 tuhatta kappaletta. Microsoftin XBOX 360 -konsoli joutui tyytymään 174 tuhannen konsolin myynteihin, kun taas Nintendon Wii-konsolia myytiin vaivaiset 360 tuhatta kappaletta.

Playstation 3 -konsoli kasvatti myyntiään 82 tuhannella kappaleella vuoden 2006 huhtikuuhun nähden, ja arvioimme kuukausitason eron olevan viisinumeroinen myös toukokuussa.

PSP oli yksiruutuisten käsikonsolien kiistaton kuningas 183 tuhannen kappaleen myynneillään, voittaen seuraavana tulleen Game Boy Advancen lähes sadalla tuhannella yksiköllä.

Playstation 2 -konsoli saavutti eniten paikkoja pelimyyntien TOP 10 -tilastossa saalistaen neljä paikkaa kymmenestä.

Joko tällä pääsisi Sonylle töihin? ;)

Aika hyvä, voisi päästäkin :) Miksi PSPtä muuten pidetään floppina..?Sehän on myynyt yli 20 miljoonaa kappaletta eikä ole ollenkaan huonompi laite??Itse ainakin oon pitänyt kovasti, oikein hauska pikku pelikone. Samaa ajattelen MSstä mitä tuossa aiemmin sanottiin, kun Sony-vihaa tuntuu olevan tarjolla nykyään enemmän kuin laki sallii. On siis ilmeisesti ok että tuottaa markkinoille laitteen jonka kestävyysaste on koominen, jonka ongelmia ei kommentoida millään tapaa eikä niitä yritetä korjata vaikka julkaistaan uusi malli, joka laskuttaa nettipelaamisesta (ja siihen ei ole mitään perusteluja, sen näkee jo nyt PSN networkista ja myöhemmin Wiin vastaavasta) ja laskuttaa vielä enemmän lisälaitteista. Ja on myös ok tappaa vanhan konsolin elinkaari samalla sekunnilla joten jos haluat pelata firman pelejä, syytä ostaa uusi koska vanhalla ei enää tee mitään kun ei pelejäkään tule. Ja laitetaan vielä firman pr-hommia johtamaan kaveri (Moore) joka aukoo päätänsä kuin amisviiksi nakkikioskilla lauantai-iltana jotta saataisiin vielä ärsyttävämpi kuva kyseisestä firmasta. Mutta tehdään konsoli pitkään elinkaareen tähdäten, jonka pelien tulevaisuus näyttää tällä hetkellä oikein mukavalta, on luotettava, hiljainen, ja korkealaatuinen, laitetaan siihen vähän "liikaa" hintaa alkumetreillä, niin tämä firma on se kaiken pahan ruumiillistuma, ei tuo edellinen..?
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

^^yllä olevalle
Onhan sitä kommentoitu!

Peter Moore: "Things do Break"

Vinnie sanoi:
osittain kyllä, muita syitä on vaikea hakea, pelejä on tulossa nettipalvelu löytyy ja toimii...

kerroppa minulle syitä, jos tiedät
(oletan nyt tietenkin automaattisesti että olet perehtynyt mös playstation kolmoseen pidempään kuin tuon aiemmin mainitsemani 15 minuuttia) :)

X0 = Audi
PS3 = BMW
Wii = Toyota (hinta/laatu suhde)
:p :rolleyes: :D

Vitsi vitsinä mutta hajoaako Audit tienposkeen useinkin?
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Vinnie sanoi:
osittain kyllä, muita syitä on vaikea hakea, pelejä on tulossa nettipalvelu löytyy ja toimii...

kerroppa minulle syitä, jos tiedät (oletan nyt tietenkin automaattisesti että olet perehtynyt mös playstation kolmoseen pidempään kuin tuon aiemmin mainitsemani 15 minuuttia) :)

X0 = Audi
PS3 = BMW
Wii = Toyota (hinta/laatu suhde)
:p :rolleyes: :D

Ällistyttävää... Huh huh..

Minä valitsen konsolit ostoslistalleni pääasiassa pelivalikoiman vuoksi, poikkeuksena PSP, jonka
ostin muuhun harrastamiseen. XO on ainoa tämän sukupolven konsoli jolla voin jo nyt pelata oikeasti
itseäni kiinnostavia pelejä, mainittakkoot esimerkkeinä vaikka Gears, Condemned ja Viva Pinata.

Live toimii erinomaisesti, laitteen kanssa ei ole ongelmia ja lisäksi on vielä Microsoftin aivan
mahtava XNA Creators Club. Miksi en siis pelaisi XO:lla?

Hinnasta sen verran että PS3 on ylihinnoiteltu kuluttajatuote. Kyllähän siihen varaa olisi, mutta
minun mielestäni laite ei ole hintansa väärti. Ostan sen kun hinta vastaa saatua hyötyä.

En maksa potentiaalista. Haluan pelata parhaita pelejä tänään.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Paolo sanoi:
Ällistyttävää... Huh huh..

Minä valitsen konsolit ostoslistalleni pääasiassa pelivalikoiman vuoksi, poikkeuksena PSP, jonka
ostin muuhun harrastamiseen. XO on ainoa tämän sukupolven konsoli jolla voin jo nyt pelata oikeasti
itseäni kiinnostavia pelejä, mainittakkoot esimerkkeinä vaikka Gears, Condemned ja Viva Pinata.

Live toimii erinomaisesti, laitteen kanssa ei ole ongelmia ja lisäksi on vielä Microsoftin aivan
mahtava XNA Creators Club. Miksi en siis pelaisi XO:lla?

Hinnasta sen verran että PS3 on ylihinnoiteltu kuluttajatuote. Kyllähän siihen varaa olisi, mutta
minun mielestäni laite ei ole hintansa väärti. Ostan sen kun hinta vastaa saatua hyötyä.

En maksa potentiaalista. Haluan pelata parhaita pelejä tänään.

Tätä ei voi kuin kompata (lihavoitua lukuunottamatta).
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

En tiedä kiinnostaako ketään mutta listaanpa pelit joita kyllä mielelläni haluaisin päästä kokeilemaan kilpailijoiden konsoleilla,hätäisesti ennen töihin lähtöä, niin ei ihan fanipojaksi tyrmättäisi,moni vois tehdä samoin :) (Sisältää myös Cuben pelejä):

XO:

-Dead Rising (satoja zombeja, pakko päästä pelaan *kuolaa*)
-Gears of War (näyttää ja kuulostaa hienolta, mitenköhän pelaa?)

Gamecube:
-Resident Remake (miksi ei tullut PS2:lle karsittuna?)
-Resident Evil 0

Wii
- Smackdown vs raw 2008 (videoiden perusteella aika karun näköistä touhua kun huidotaan powerbombeja tehtäessä yms, varmasti olisi hauskaa :))


Muitakin pelejä varmasti on noille joita haluaisi kokeilla ei vaan tule äkkiä mieleen ja kiire on.Varaa ei silti kaikkeen kolmeen next-gen konsoliin ole joten PS3:seen tyydyn kun se on itselleni noista paras.Ei muuta jatkakaa :)
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

jryi sanoi:
Näin minäkin kuvittelin, mutta huomattavasti kauniimpi puolisko ei suostu edes koskemaan noihin kapuloihin, koska niiden huitominen on hänen mukaansa typerän näköistä. Champions of Norrath ja nyt viimeisimpänä Untold Legends ovat kyllä uponneet ihan kivasti, se on se yhdessä pelaamisen voima, joka vie.

Meillä on emäntä muutaman kerran käynyt hakemassa kameran kun olen Wiillä lätkinyt tennistä, pitää kuulema saada ikuistettua nuo hetket. Mutta jos emännästä huitominen on hullua touhua niin voi vaan arvailla mitä koirat tai alle vuoden ikäinen jälkikasvu ajattelevat minun huitoessa kapuloilla kuin heikkopäinen :)
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Tuomas : Gears of war, sitä jaksaa sellasen 4kk putkeen helposti. Dead rising, sooo overrated, hyvä ajatus kylläkin mutta don't believe the hype. Gearsin ainoa ongelma on tuon "hyvän ja maksullisen Liven" aiheuttama Amerikka-faktori, eli voit unohtaa pelit joissa on jenkki host (can you say laaaaag), ja host-etu on myrkkyä muutenkin. Tutussa porukassa aivan sairaan hauskaa touhua. Lobby-systeemi vähän onneton mutta senkin voi antaa anteeksi kun peli on näin hyvä.

Boxin toiseksi paras peli : Viva Pinata. Henk.koht mielipide joten ei hyökätä tätä mielipidettä vastaan :)
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Paolo sanoi:
laitteen kanssa ei ole ongelmia

Ikävä kyllä liian moni ei ole ollut näin onnekas, mutta älä unohda saksaan lähetykset ja asiakas palvelun kanssa tappelu sekä useat epäonnistuneet korjaukset voivat olla jopa sinulla edessä.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom