Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rauru
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Tuomas sanoi:
Enpä ole mitään väliin huudellut.Sen jälkeen kun sigini muuten tuoksi niin on itketty että "Ei se niin ole" jonka jälkeen on joutunut selittämään että miksi siellä noin lukee.Niin ja tuon kommentin jälkeen jonka lainasit.Se on varmaan oma tappioni jos mieluummin pelaan 37-tuumasesta ruudusta kuin 17-tuumasesta.Ei mahda mitään.

Jatkossa kun tulet vastaamaan minun viesteihin niin tee heti selväksi, että onko kyseessä pelkästään sinun mielipiteesi, etkä aloita viestiäsi tähän tyyliin "Tämä peli on tarkoitettu pelattavaksi.." (viesti numero: #12610" *wink wink* Tuollaisesta tekstistä minä en pysty arvaamaan puhutko muidenkin puolesta ja tuskin pystyy kukaan muukaan.

Ja tämä telkkarijuttu käsiteltiin jo, ei tarvitse puuttua epäolennaisiin seikkoihin jotka eivät vaikuta _PELIIN_ mitenkään. (Edelleenkin telkkarilla voi pelata PC-pelejä jne.) Sillä nyt ei ole mitään merkitystä tämän Oblivion asian kanssa. Sain jo vastauksesi, että tyydyt karsittuun ja surkeampaan versioon ja se riittää minulle tästä aiheesta, kiitos ja näkemiin.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

gifu sanoi:
Sain jo vastauksesi, että tyydyt karsittuun ja surkeampaan versioon ja se riittää minulle tästä aiheesta, kiitos ja näkemiin.


Paria lisäosaa ja modeja lukuunottamatta en koe jääväni mistään paitsi.Omasta mielestäni en ole tuohon tyytynyt vaan valinnut.Mutta näe asia miten haluat.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Hmmm.. pitäisiköhän tämän ketjun nimeksi vaihtaa "PS3, X360,PC - kuka vetää pisimmän korren Oblivionissa?" - puolitoista sivua kun on vatvottu tuota samaa aihetta!
Mutta mikäs minä olen sanomaan kun en ole ennenkään osallistunut tänne -jatkakaa!! :D
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

gifu sanoi:
Jatkossa kun tulet vastaamaan minun viesteihin niin tee heti selväksi, että onko kyseessä pelkästään sinun mielipiteesi, etkä aloita viestiäsi tähän tyyliin "Tämä peli on tarkoitettu pelattavaksi.." (viesti numero: #12610" *wink wink* Tuollaisesta tekstistä minä en pysty arvaamaan puhutko muidenkin puolesta ja tuskin pystyy kukaan muukaan.

Ja tämä telkkarijuttu käsiteltiin jo, ei tarvitse puuttua epäolennaisiin seikkoihin jotka eivät vaikuta _PELIIN_ mitenkään. (Edelleenkin telkkarilla voi pelata PC-pelejä jne.) Sillä nyt ei ole mitään merkitystä tämän Oblivion asian kanssa. Sain jo vastauksesi, että tyydyt karsittuun ja surkeampaan versioon ja se riittää minulle tästä aiheesta, kiitos ja näkemiin.

Mitä jos kirjoittaisit foorumille laajemmatkin väittelyohjeet 25 viestin kokemuksellasi?

Tai sitten voisit tuollaisen veret seisauttavan väittelyvoiton jälkeen jättää koko leikin.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Weldomite @ 5.1.2007 sanoi:
Eikös PS3:n luvattu skaalata PS1 ja PS2 pelit sekä DVD elokuvat, mutta nyt ei onnistu edes 720p pelin skaalaaminen 1080p:n.
Kuitenkin konsolia lykättiin aika pitkälle ja sanottiin, että BR sen syynä, taisi olla koko konsolin suunnittelu ihan kesken. Viime hetken muutoksia kai olivat softalla toimivat skaalaus ja muiden ominaisuuden jättäminen firmwire päivityksiin.
MS:ää haukutaan kun se ei saa konsoleita pysymään kasassa, Nintendon tuotekehitys tiimiltä oli jäänyt rannenauhat varmistamatta ja Sonylla ei konsoli olekkaan valmis vielä.
Tämä konsoli-gen on aika hätäisesti rakennettua.
Happy now?
(Tosin en tiedä, onko Nintendo tehnyt jotain tuolle "naruongelmalle", mutta MS tuntuu kaivavan itselleen aina vain syvempää hautaa XO:n takuuhuoltofiaskolla.)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

gifu sanoi:
Jatkossa kun tulet vastaamaan minun viesteihin niin tee heti selväksi, että onko kyseessä pelkästään sinun mielipiteesi, etkä aloita viestiäsi tähän tyyliin "Tämä peli on tarkoitettu pelattavaksi.." (viesti numero: #12610" *wink wink* Tuollaisesta tekstistä minä en pysty arvaamaan puhutko muidenkin puolesta ja tuskin pystyy kukaan muukaan.

Ja tämä telkkarijuttu käsiteltiin jo, ei tarvitse puuttua epäolennaisiin seikkoihin jotka eivät vaikuta _PELIIN_ mitenkään. (Edelleenkin telkkarilla voi pelata PC-pelejä jne.) Sillä nyt ei ole mitään merkitystä tämän Oblivion asian kanssa. Sain jo vastauksesi, että tyydyt karsittuun ja surkeampaan versioon ja se riittää minulle tästä aiheesta, kiitos ja näkemiin.

Sovitaanko että PS3lla on karsittu versio (vaikkei Boksilla Shivering Islesia saakaan levyn mukana mikä loogisesti unohtuu tässä idioottiväittelyssä vaan siitä saa maksaa pitkän pennin) niin säästetään pari sivua. Kun se sitten tulevaisuudessa tulee PSNltä ladattavaksi, siirtyy Oblivion 360-versio siinä vaiheessa surkeammaksi versioksi. Deal?? Teknisesti surkeampi versio se on jo nyt, niinkuin pitääkin koska se on myöhemmin valmistunut PS-puolelle.Eli kun porttaus alkaa joltain onnistumaan, on ps-versio huonompi jollain muulla tapaa (lisäosa jota ei vielä ole) , kun taas porttaus ei onnistu, on se tehojen vika. Elämänhankinta tässä vaiheessa voisi olla paikallaan, Gifuko aloittaa?
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Tautofonia sanoi:
Kyse ei liene siitä, mihin on varaa, vaan siitä, miten paljon haluaa pelikonsolista (oli se sitten sivutoimisesti multimediakeskus eli ei) maksaa.

Näinhän se menee. Useimmat meistä eivät varmastikkaan osta jotain tuotetta vain sen takia, koska pystyy niin tekemään. Yleensä mietitään, että onko tuote hintansa väärti. Tätä ei Ps3:n tällä hetkellä kuitenkaan monelle ole, vaikka se kuinka pätevä kone loppujen lopuksi olisikin.

Edit: Korjattu typo
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

samuel6 sanoi:
Sovitaanko että PS3lla on karsittu versio (vaikkei Boksilla Shivering Islesia saakaan levyn mukana mikä loogisesti unohtuu tässä idioottiväittelyssä vaan siitä saa maksaa pitkän pennin) niin säästetään pari sivua. Kun se sitten tulevaisuudessa tulee PSNltä ladattavaksi, siirtyy Oblivion 360-versio siinä vaiheessa surkeammaksi versioksi. Deal?? Teknisesti surkeampi versio se on jo nyt, niinkuin pitääkin koska se on myöhemmin valmistunut PS-puolelle.Eli kun porttaus alkaa joltain onnistumaan, on ps-versio huonompi jollain muulla tapaa (lisäosa jota ei vielä ole) , kun taas porttaus ei onnistu, on se tehojen vika. Elämänhankinta tässä vaiheessa voisi olla paikallaan, Gifuko aloittaa?

Siitä en tiedä että, onko Xbox360 versio parempi nyt tai tulevaisuudessa. Olen puhunut tässä vain PC-version version pohjalta kun muusta ei ole kokemusta. Se minua vain ihmetytti tässä kun Tuomas ja muut keuli vuoden vanhalla pelillä, joka ei tuonut mitään uutta, päinvastoin itseasiassa niin päätin tarttua asiaan kiinni (ja siitä sitten jouduttiin sotaan Tuomaksen kanssa). Xbox vs PS3 sodat eivät minua kiinnostane yhtään kun en kumpaakaan laitetta omista eikä ole vielä edes ostoslistalla.

Hex sanoi:
Mitä jos kirjoittaisit foorumille laajemmatkin väittelyohjeet 25 viestin kokemuksellasi?

Tai sitten voisit tuollaisen veret seisauttavan väittelyvoiton jälkeen jättää koko leikin.

Vieläkään en ymmärrä ongelmaasi jotain patoutunutta vihaa siellä nyt piilee mutta eipä voisi vähempääkään kiinnostaa. Koville ottaa nähtävästi jokin asia. :p
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Hex sanoi:
Mitä jos kirjoittaisit foorumille laajemmatkin väittelyohjeet 25 viestin kokemuksellasi?

Tästä tuli muuten mieleen, että onko foorumilla _pakko_ näyttää keskustelijan viestimäärä? Eikös se voi aiheuttaa juuri tälläistä "syrjintää" tai "sorsimista" kun "vanhat parrat" ovat olevinaan ylemmässä asemassa vähemmän kirjoittaneisiin?

Vaadin tasa-arvoa tähän asiaan!
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

kodor sanoi:
Tästä tuli muuten mieleen, että onko foorumilla _pakko_ näyttää keskustelijan viestimäärä?
Niinpä. Kohtapuoliin tuhat viestiä täynnä, ja niistä suurin osa tänne. Vetää mielen apeaksi.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

TeRm0z sanoi:
Hmmm.. pitäisiköhän tämän ketjun nimeksi vaihtaa "PS3, X360,PC - kuka vetää pisimmän korren Oblivionissa?" - puolitoista sivua kun on vatvottu tuota samaa aihetta!
Mutta mikäs minä olen sanomaan kun en ole ennenkään osallistunut tänne -jatkakaa!! :D

Höh, etkö sinä nyt muista kun täällä jo monta monta päivää sitten sovittiin, että maailmanlaajuisen tämän sukupolven konsolisodan ratkaisevat nimenomaan nenäkarvojen tarkkuusvertailut eri alustoille portattujen pelien kesken :) Millään muulla ei ole väliä! Syynä on varmasti sekin, koska tuollaiset nenäkarvavertailut ovat niin helppoja vertailukohteita, koska ne ovat niin tarkasti ja puolueettomasti mitattavissa.

Mutta koska olen nyt nähnyt valon ja olen tosi soni fani nykyään, niin näen velvollisuudekseni tuoda tänne lisää (nenäkarvavertailuvoiton lisäksi) positiivisia ps3-uutisia, vaikka niillä ei tietysti ole mitään vaikutusta mihinkään, varsinkaan konsolisodan voittoon:

Japanin Media Create konsolimyynnit 14.-20.5.:

1. PLAYSTATION 3: 8659 kpl
2. 360: 2026 kpl

PLAYSTATION3 jatkaa murskaavaa menoa uuden konsolisukupolven kärjessä ja jyrää oikeutetusti x360'en moninkertaisesti. Japanin pelaava kansa on ottanut PS3'N innostuneesti vastaan, eikä mikään voi pysäyttää pyörremyrskyä.

Sonyn Defence Forsen sisäisten ohjeiden mukaan olen poistanut myyntitaulukosta käsikonsolit (koska mitä tekoa niillä on konsolipelaamisen kanssa?) sekä edellisten sukupolvien konsolit (koska ne nyt ovat niin last gen!)

Käsikonsoleiden tilanne näyttää tältä:

1. PSP: 27505 KPL

Käsikonsolisodan voittaja paistattelee ansaitsemassaan kunniassa ja jyrää kärjessä vakuuttavaan tahtiinsa.

SDF'n ohjeistuksen mukaan poistin käsikonsolien myyntilistasta sekä edellisten sukupolvien käsikonsolit että lasten epäpelikäsikonsolit, koska eihän ne nyt ole oikeita käsikonsoleita.

Alkuperäinen, vääriä ja epäoleellisia lukuja sisältävä lista näyttää tältä:

Hardware - This Week | Last Week | YTD | LTD
1. NDS - 111,239 | 163,824 | 3,163,455 | 17,169,134
2. WII - 52,193 | 52,544 | 1,556,909 | 2,476,552
3. PSP - 27,505 | 34,433 | 901,333 | 5,433,462
4. PS2 - 10,881 | 10,414 | 345,899 | 20,500,758
5. PS3 - 8,659 | 8,839 | 434,554 | 892,112
6. 360 - 2,026 | 2,105 | 97,681 | 362,383
7. GBA - 791 | 769 | 36,867 | 15,334,946
8. NGC - 276 | 315 | 7,354 | 4,176,822

Myöskin pelimyynnissä Sony on valloittanut koko kärjen:

01./00. [PS2] Shining Wind (Sega) - 78,030 / NEW
02./00. [NDS] Moero! Nekketsu Rhythm Damashii: Osu! Tatakae! Ouendan 2 (Nintendo) - 70,821 / NEW
03./00. [PS2] Odin Sphere (Atlus) - 59,248 / NEW
04./01. [PSP] Final Fantasy Tactics: The Lion War (Square-Enix) - 39,480 / 194,371
05./03. [WII] Wii Sports (Nintendo) - 27,788 / 1,601,564
06./02. [NDS] Final Fantasy XII: Revenant Wings (Square-Enix) - 23,904 / 445,237
07./04. [NDS] More Brain Age (Nintendo) - 18,790 / 4,284,904
08./07. [WII] Wii Play (Nintendo) - 18,179 / 1,317,807
09./05. [NDS] New Super Mario Bros. (Nintendo) - 17,862 / 4,458,786
10./08. [WII] Big Brain Academy: Wii Degree (Nintendo) - 15,816 / 133,304

11./06. [WII] Super Paper Mario (Nintendo)
12./10. [NDS] Yoshi's Island DS (Nintendo)
13./09. [NDS] Momotarou Dentetsu DS: Tokyo & Japan (Hudson)
14./11. [NDS] More English Training (Nintendo)
15./13. [NDS] Phoenix Wright 4 (Capcom)
16./16. [NDS] Mario Kart DS (Nintendo)
17./00. [NDS] Custom Beat Battle Draglade (Banpresto)
18./17. [NDS] Animal Crossing Wild World (Nintendo)
19./18. [NDS] Prof. Layton and the Mysterious Village (Level 5)
20./12. [NDS] Brain Age (Nintendo)
21./14. [NDS] Panel de Pon DS (Nintendo)
22./15. [NDS] Mario vs. Donkey Kong 2: March of the Minis (Nintendo)
23./22. [PSP] Monster Hunter Portable 2nd (Capcom)
24./20. [NDS] English Training (Nintendo)
25./25. [NDS] Dragon Quest Monsters Joker (Square-Enix)
26./21. [NDS] Word Puzzle Mojipittan DS (Bandai-Namco)
27./24. [NDS] Kanji Brain Test 2M (IE Institute)
28./19. [NDS] Common Knowledge Training (Nintendo)
29./31. [NDS] Pokémon Diamond (Pokemon)
30./44. [WII] One Piece: Unlimited Adventure (Bandai-Namco)
31./27. [PSP] Final Fantasy (Square-Enix)
32./36. [NDS] Pokémon Pearl (Pokemon)
33./30. [NDS] Tetris DS (Nintendo)
34./32. [PS2] Pro Baseball Spirits 4 (Konami)
35./29. [NDS] Kanji Test (Rocket Co.)
36./00. [WII] Case Closed! Mirage of Recollection (Marvelous Interactive)
37./35. [NDS] Big Brain Academy (Nintendo)
38./38. [NDS] DS Kageyama Method Electronic Kanji Drills (Shogakukan)
39./23. [NDS] 1000 Recipes (Nintendo)
40./40. [NDS] Nodame Cantabile (Bandai-Namco)
41./33. [NDS] Phoenix Wright 2 (Capcom)
42./28. [NDS] Cooking Navi (Nintendo)
43./37. [PS2] Musou Orochi (Koei)
44./43. [NDS] Crayon Shin-chan DS: Arashi wo Sakebunutte Crayon Daisakusen! (Banpresto)
45./41. [NDS] SimCity DS (EA)
46./50. [WII] Wario Ware Smooth Moves (Nintendo)
47./34. [PS2] Persona 3: Fes (Atlus)
48./42. [PSP] Jikkyou Powerful Pro Baseball Portable 2 (Konami)
49./46. [NDS] TOEIC Test Training DS (IE Institute)
50./39. [NDS] Puyo-Puyo! (Sega)

NDS - 34
WII - 7
PS2 - 5
PSP - 4
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Oliver sanoi:
Tasa-arvoa on juuri sen verran, että kaikki muut pysyvät mun alapuolella. :D

njoo..

Periaatteessa viestimäärän voisi korvata statuksilla. Newbie, amateur, pro, all-star, guru, über :)

Tai ehkä olisi helpoin nostaa keskustelun taso sille, ettei vaan sorsita ja noudatetaan netikettiä
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

samuel6 sanoi:
Sovitaanko että PS3lla on karsittu versio (vaikkei Boksilla Shivering Islesia saakaan levyn mukana mikä loogisesti unohtuu tässä idioottiväittelyssä vaan siitä saa maksaa pitkän pennin)

Minä en muuten ymmärrä yhtään, miksi joku perustelee PS3-version huonoutta sillä että sille ei löydy Shivering Isles:ia... Ei Xboxillekaan löytynyt silloin kun peli tuli. Ja veikkaan että kyllä se löytyy PS3:llekin siinä vaiheessa kun PS3-pelaajat ovat oman peruspelin läpi kolunneet.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Oliver sanoi:
Tasa-arvoa on juuri sen verran, että kaikki muut pysyvät mun alapuolella. :D

Njoo, mutta sä ootkin MODE!

Meidäm muitten nutipäitten pitää pysyäkkin alempana ja kumartaa Teille :D

Hurja on tuo wiin myynti japanissa verrattuna kilpailijoihinsa. Ei ihan 7 kertaa enemmän myy kuin ps3. Heh. Kyllä juu.

Noista myyntilukemista. Cuben myynnin hidastuessa myös 3rd partyt jäi junasta pois. Miksei näin kävisi pleikkarillekkin. Voin sanoa että on vittumainen tilanne kun omalle konsolille ei tule kiinnostavia pelejä. Tämä siis cuben ajoilta, wiin kanssa on tilanne toinen.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

kodor sanoi:
Tästä tuli muuten mieleen, että onko foorumilla _pakko_ näyttää keskustelijan viestimäärä? Eikös se voi aiheuttaa juuri tälläistä "syrjintää" tai "sorsimista" kun "vanhat parrat" ovat olevinaan ylemmässä asemassa vähemmän kirjoittaneisiin?

Vaadin tasa-arvoa tähän asiaan!
kodor sanoi:
njoo..

Periaatteessa viestimäärän voisi korvata statuksilla. Newbie, amateur, pro, all-star, guru, über :)

Tai ehkä olisi helpoin nostaa keskustelun taso sille, ettei vaan sorsita ja noudatetaan netikettiä
Millaista syrjintää se siinä tilanteessa on, kun upouuden jäsenen viestit ovat riidan haastamista merkityksettömästä asiasta ja perään vielä määräillään miten väittelyt pitää hoitaa?

Mutta joo, viestimäärä tai liittymispäivämäärä ei ole mikään argumentti, eikä sitä ole näkynytkään kuin harvoin. Minun puolestani viestimäärät voisi poistaa, mutta ainakaan niitä ei pitäisi korvata millään arvonimillä. Nehän antaisivat suoraan mielikuvan toisten huonommuudesta/paremmuudesta.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom