Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rauru
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Paolo sanoi:
[
Xbox Live Product Manager Aaron Greenberg:
"We have a secret unveil for gamers around the world that I think will go down in video game history."

:O :O :D

Epäilemättä... "as for the announcement, we're told it's going to go down at around 17:30 - 18:30 GMT this afternoon, and will likely be Pac-Man related.

Another XBLA Pac-Man game perhaps? That's what we've got our money on, anyway."

On ne hurjia.

Paolo sanoi:
Mitäköhän mahtaa tuleman pitää...?

Digital Media Wire väittää jo tietävänsä:

Combining an audience of approximately 30 million regular users, Microsofts Ignition program, to be announced today, will leverage three of its largest services Xbox Live, Zune, and MSN to offer customers new music acts. The Ignition program will expose emerging artists to the broad Microsoft audience for a month, with Maximo Park from the UK (pictured) the first participating band. The groups first single will be a free exclusive download on Zune, a free music video download on Xbox Live, and a streaming video on MSN.

According to Reuters, Microsoft is demanding exclusive content and hands-on participation from the artists involved. Christina Calio, Microsofts director of music marketing, said, We don't want the same thing that is going out on MTV.

Additional features of Ignition include online listening parties on MSN Music and custom websites for the artists on Zune.net. Microsoft will assist its artists in producing custom content like playlists and behind-the-album commentary, available through the Zune Marketplace.

Ignitions success will depend largely on the quality of the acts. Microsoft is hoping to be a filter for its audience, something MySpace, for instance, currently lacks. But its the lack of a filter that many MySpace users enjoy. The ability to discover music and recommend it to friends is one of the success stories of the online social networking movement. Microsoft is, in essence, attempting to modernize the MTV model and distribute it over a range of services with which few companies can compete.

http://www.dmwmedia.com/news/2007/06/03/microsoft-ignition-to-unite-xbox-zune-msn-for-new-music

Jotenkin en jaksa innostua... Tuolla DMW:n uutisoinnilla on ikääkin jo parin päivän verran, joten toivon mukaan tarjolla olisi jotain muutakin.

Pibe sanoi:
Menikö hermo? Helpolla menee.
Oikeasti? Kysytkö tosissasi?
Olisiko pitänyt laittaa jokapojan hymiö viestin loppuun, että voin hätätilanteessä vedota siihen? Ei se ole mun tapa ja eikä ole myöskään tapana menettää hermoja typerien viestien(kirjoittajien) takia. Laitetaan nyt se hymiö niin näet kuinka iloinen olen. :D
"See this face, this a happy face"

Viimeksi muokannut moderaattori:

Pibe sanoi:
Itse asiassa uusin F1 on hemmetin viihdyttävä paketti. Haastetta löytyy, grafiikat on uskomattoman hienot ja ajettavuus on hyvin toteutettua niin, että pelaaminen tuntuu formulalla tykittämiseltä.

Periaatteessa voisi sanoa, että tämä peli on formulaa seuraavalle helposti lähestyttävä ja hemmetin autenttinen paketti audiovisuaalisesti.

Ja peliä oppiessa vaikeusasteenkin saa niin kovaksi että kenellä tahansa on haastetta riittämiin.

Tästähän saa olla erimieltä, vai?

Ei vaan näy arvosteluissa tuo pelin erinomaisuus. Uskotko edes itsekkään tuohon?

Jooseppi sanoi:

Ei vaan näy arvosteluissa tuo pelin erinomaisuus. Uskotko edes itsekkään tuohon?

Itse olet varmaankin pelannut peliä viikkoja, että voit noin painavasti argumentoida pelin mahdollisia puutteita?

Mitä arvosteluihin tulee, itse olen näyhnyt kritiikkiä lähinnä siitä, että siinä on viime kauden kuskit ja tallit.

Jooseppi sanoi:
Nii-in, sen takiahan minä esitinkin vastamielipiteen

Rocky_Balboa sanoi:
Olisiko pitänyt laittaa jokapojan hymiö viestin loppuun, että voin hätätilanteessä vedota siihen?
Vai olisikohan minun pitänyt pistää se?
---> :rolleyes:

samuel6 sanoi:
Nyt unelle fixattua Eliteä odottaen...sitä päivää ei kyllä nähdä, ikävä kyllä. Jos paskalaatu menee kaupaksi niin helpolla PC-puolellakin, miksi muuttaa tyyliä konsolipelaamisen puolella? Suurin temppu minkä MS tulee ikinä tekemään tuon laadun parantamiseksi, on sanoa "no comment". Yhtään sen enempää en odota, vaikka alunperin olin niin tyhmä että luulin Eliten olevan bugifree-versio 360stä.

Sulla on varmaan heittää jotain tilastoa Eliten hajoamisiin verrattuna valkoiseen lootaan? Vehje ei ole edes ollut myynnissä kovin pitkään ja on tulematta vielä eurooppaan. No kai ne sitten hajoaa kun Samppa niin sanoo.

hartzu sanoi:
Itse olet varmaankin pelannut peliä viikkoja, että voit noin painavasti argumentoida pelin mahdollisia puutteita?

Kaikki ne pelit mitä mulla ei ole OVAT IHAN PER***STÄ, varsinkin jos peli on vielä konsolille jota mulla ei ole. Metacriticin pistemäärästä kun vähentää sellaiset 100 pistettä, niin päästään realistisiin lukemiin.

Jos peli on mun konsolille, ja se on minulla, niin metacriticin pisteisiin pitää lisätä +100, on se niin mahtavan hieno peli. Ja jos peli on mun konsolille vaikka mulla ei sitä satu olemaankaan, siihen lisätään ainakin +50 pistettä.

Ja tämä on totuus, absoluuttinen sellainen :D

Pasi85 sanoi:
Sulla on varmaan heittää jotain tilastoa Eliten hajoamisiin verrattuna valkoiseen lootaan? Vehje ei ole edes ollut myynnissä kovin pitkään ja on tulematta vielä eurooppaan. No kai ne sitten hajoaa kun Samppa niin sanoo.
Sen sijaan, että Microsoft olisi korjannut Eliteä varten alkuperäisen ongelman, Eliteen tehtiin purkkapatentti epoksilla. Varsinaista ongelmaa ei siis ole korjattu, enkä usko, että korjataan ennen siirtymistä kapeampaan väyläleveyteen.

Tautofonia sanoi:
Sen sijaan, että Microsoft olisi korjannut Eliteä varten alkuperäisen ongelman, Eliteen tehtiin purkkapatentti epoksilla. Varsinaista ongelmaa ei siis ole korjattu, enkä usko, että korjataan ennen siirtymistä kapeampaan väyläleveyteen.

Onko sillä merkitystä minkälainen patentti siellä on? Jos tämä epoksi toimii niin hyvä. Edelleen Samppa tai joku muu vois heittää jotain vertailulinkkiä valkoisen boxin ja Eliten hajoamisiin liittyen. Jos se Elite on laadussa samaa paskaa niin kai te nyt pystytte myös todistamaan sen? Vai onko kyseessä taas paskanjauhantaa missä kaikki luulee tietävänsä kaikesta jotain, mutta tosiasiassa kukaan ei tiedä mistään mitään?!

Pibe sanoi:
Itse asiassa uusin F1 on hemmetin viihdyttävä paketti. Haastetta löytyy, grafiikat on uskomattoman hienot ja ajettavuus on hyvin toteutettua niin, että pelaaminen tuntuu formulalla tykittämiseltä.

Periaatteessa voisi sanoa, että tämä peli on formulaa seuraavalle helposti lähestyttävä ja hemmetin autenttinen paketti audiovisuaalisesti.

Ja peliä oppiessa vaikeusasteenkin saa niin kovaksi että kenellä tahansa on haastetta riittämiin.

Menikö hermo? Helpolla menee.

Jeh, hiukan helpotti se tieto että sonyn lisenssioikeus loppui kuulemma tähän vuoteen. Saahaan joku toinen formulapelisarja markkinoille, ehkä muutamakin jos ei ole myönnetty yksinoikeutta.

Täytyy sen verran vielä jauhaa tuosta 07-versiosta että komeilla grafiikoilla ei tee mitään jos esim. joutuu keskeyttämään sen takia että menettää vaikka takasiiven. Varikollehan sillä pitäisi päästä vaihtamaan se. Vähän minun mielestä tuossa pelissä on keskitytty epäolennaiseen. No jokatapauksessa uusia tuulia kohden ensivuonna.

Olisi jo meikäläisenkin aika saaha uusi formulapeli hyllyyn. GP3:sen moninpeli lähiverkolla ei ole ikinä oikein toiminut kunnolla :(

Pasi85 sanoi:
Onko sillä merkitystä minkälainen patentti siellä on? Jos tämä epoksi toimii niin hyvä. Edelleen Samppa tai joku muu vois heittää jotain vertailulinkkiä valkoisen boxin ja Eliten hajoamisiin liittyen. Jos se Elite on laadussa samaa paskaa niin kai te nyt pystytte myös todistamaan sen? Vai onko kyseessä taas paskanjauhantaa missä kaikki luulee tietävänsä kaikesta jotain, mutta tosiasiassa kukaan ei tiedä mistään mitään?!

http://loot-ninja.com/2007/04/29/xbox-360-elite-prone-to-same-problems-as-others/
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=153089

Tuon verran löytyi tietoa pikagooglauksella.

Tuomas sanoi:
Tämä saattaa tieten olla jonkun pahanilmanlinnun panettelua mutta:

http://mojoflix.com/Video/XBox-360-Elite-BROKEN.html

lienee vanha video mutta kumminki.Itse saisin sydärin jos PS3 rupeais äänteleen noin yhtäkkiä.
http://www.youtube.com/watch?v=1E7oBYXjOG4

EDIT: Tuossa tuomaksen linkittämässä videossahan ei näytetä missään vaiheessa koneeseen laitetun levyn alapuolta.
Myöskin jää arvailujen varaan onko kyseinen elite edes kiinni telkkarissa jonka kuvaa näytetään.
Tuollainen video olisi helppo tehdä myös PS3:lla tai Wiillä...

Tuomas sanoi:
Hienoa maailman toinen PS3 joka on epäkunnossa :) (tällä foorumillahan Pibellä hajos yksi?)
EDIT: Joo tiedossa on että onhan noitakin hajonnut,mutta mistään katastrofista ei onneksi voida puhua

Yksi video internetissä (jonka uskottavuus on lisäksi niin ja näin) todistaa että Elite on täysin susi.
Mutta yksi video internetissä ei todista että PS3 on täysin susi?

:rolleyes:

noose01 sanoi:
Mutta yksi video internetissä ei todista että PS3 on täysin susi?

:rolleyes:

Ei tarvii videota sen todistamiseen. jaappanin myyntitilasto riittänee.

Ja näin luuppasimme keskustelussa pari pykälää taaksepäin.

Paolo sanoi:
Ei tarvii videota sen todistamiseen. jaappanin myyntitilasto riittänee.

Ja näin luuppasimme keskustelussa pari pykälää taaksepäin.
SDF on kyllä taitava porukka, kun negatiivisimmistakin faktoista saadaan väännettyä oman kannan puolesta puhuvia argumentteja.

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom