Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rauru
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

keiu sanoi:
Se, että MS myönsi että nuo koneet ovat paskaa sai minut ainakin vakuutettua siitä että kone on syytä jättää ostamatta.
Itse pitäisin tuota vain positiivisena ilmoituksena, koska nyt kun MS on julkisesti myöntänyt boxien olevan vähän hajoamisherkkiä, niin he joutuvat tekemään jotain tilanteen korjaamiseksi. Tietysti jos takuuhuolto ei ole omassa lähiympäristössäsi vaihtoehto, niin ymmärrän hyvin mielipiteesi.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

TeRm0z sanoi:
Hieman harmittaa puolestasi, itse ostanut XO:n jo julkaisupäivänä, kone ei ole kertaakaan temppuillut miltei jokapäiväisestä käytöstä huolimatta(keräilyharvinaisuusko?). Loistopelejäkin tulee tasaisen tappavalla tahdilla. Ja toisaalta: olisiko se maailmanloppu, vaikka kone joutuisikin pariksi viikoksi takuujäähylle??
no ei varmasti yksi kaksiviikkoinen vielä ole paha, mutta kun/jos konetta pitää käyttää saksanmaalla 3 kertaa vuodessa niin onhan se vähän turhauttavaa.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Itse kuulun siihen joukkoon, joka ei tuota konetta osta niin kauan kuin luotettavuus on mikä on. Tosin alkaa tulemaan niin paljon kiinnostavia pelejä, että hieman saatan tuosta tinkiä ja odotan vain että se luotettavuus edes jonkun verran paranee. Minulla se menisi vain siihen odotteluun koska se kone hajoaa. Koko ajan olisi pelko tuosta. Tiedän, että näin se ei ole kaikilla, mutta minun tapauksessa se valitettavasti olisi juuri näin. Ja kyllä minusta tuo "pari viikkoa" (joka useimmiten kuulemani mukaan on kolme tai jopa neljä) on aika ikävä juttu. Riippuu vähän mihin kohtaa se osuu. Ja onhan se vähän periaatteestakin kiinni. Kyllä tuon tason tuotteen nyt pitäisi kestää paremmin.

Harmi sinänsä, koska laite muuten kiinnostaa nykyään melko paljon. Olen sitä usein sanonutkin, että kaltaisiani potentiaalisia asiakkaita varmasti on monia, joten Microsoftin kannattaisi todella panostaa konsolinsa kestävyyteen. Nyt jouluun mennessä vain konsoli luotettavammaksi niin laite löytyy minultakin. No, onneksi kaverilla pääsen sitä pelailemaan, enkä ole montaa huippupeliä siten vielä missannut.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Pyramidhead sanoi:
Itse kuulun siihen joukkoon, joka ei tuota konetta osta niin kauan kuin luotettavuus on mikä on. Tosin alkaa tulemaan niin paljon kiinnostavia pelejä, että hieman saatan tuosta tinkiä ja odotan vain että se luotettavuus edes jonkun verran paranee. Minulla se menisi vain siihen odotteluun koska se kone hajoaa. Koko ajan olisi pelko tuosta.

Tuohon päälle vielä se pelko, että millon se takuu loppuu. Itse ainakin haluan pelailla konsoleilla enemmän kuin pari kolme vuotta ja välillä kaivankin kaapista retrokoneita esiin. Tätä tuskin xboxilla tekisin enää takuun ummettua kun saisi olla pelko perseessä koko ajan, että milloin menee laite rikki. Ilman näitä ongelmia omistaisin kyseisen konsolin.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

gifu sanoi:
Tuohon päälle vielä se pelko, että millon se takuu loppuu. Itse ainakin haluan pelailla konsoleilla enemmän kuin pari kolme vuotta ja välillä kaivankin kaapista retrokoneita esiin.
Siitä saakka kun konsoleihin ympättiin liikaa fyysisesti liikkuvia osia (lue: Optinen asema), eivät ne ole kestäneet paskaakaan.

PS2 ei tosiaankaan ole mikään retrokone, mutta ei se h*levetti pysy kasassa. God of Warin jatko-osakin jäi väliin, kiitos epäluotettavan teknologian.

Niin ja tuota on sitten korjailtu omalla rahalla, kun vikaantuminen alkoi vuosi takuuajan umpeuduttua.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Paolo sanoi:
Siitä saakka kun konsoleihin ympättiin liikaa fyysisesti liikkuvia osia (lue: Optinen asema), eivät ne ole kestäneet paskaakaan.

PS2 ei tosiaankaan ole mikään retrokone, mutta ei se h*levetti pysy kasassa. God of Warin jatko-osakin jäi väliin, kiitos epäluotettavan teknologian.

Niin ja tuota on sitten korjailtu omalla rahalla, kun vikaantuminen alkoi vuosi takuuajan umpeuduttua.

Ensimmäisessä PS2:ssani oli tuon lukupään kanssa niin pahoja ongelmia, että jouduin ostamaan lopulta uuden koneen San Andreasta varten. Onneksi pienempi malli tuli juuri silloin markkinoille ja se onkin toiminut hyvin. Cuben kanssa ei ole tullut ongelmia, eikä kaverini Xboxin, että eivät ne ongelmat nyt niin itsestäänselviä uudemmissa koneissa ole. Ja käsittääkseni ainakin Cube on noista muutenkin yleisesti ollut hyvin kestävä.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Pyramidhead sanoi:
Itse kuulun siihen joukkoon, joka ei tuota konetta osta niin kauan kuin luotettavuus on mikä on. Tosin alkaa tulemaan niin paljon kiinnostavia pelejä, että hieman saatan tuosta tinkiä ja odotan vain että se luotettavuus edes jonkun verran paranee.

Boksin luotettavuus paranee tulevana syksynä, kun koodinimellä Falcon tunnetut 65-nanometriset sisuskalut saadaan massatuotantoon. Käy viileämpänä, kaatunee harvemmin. Saa nähdä, tekeekö MS optiselle asemalle mitään.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Thingy sanoi:
no ei varmasti yksi kaksiviikkoinen vielä ole paha, mutta kun/jos konetta pitää käyttää saksanmaalla 3 kertaa vuodessa niin onhan se vähän turhauttavaa.

No, kuten sanottu - oma kone ei ole hajonnut vielä kertaakaan ja en millään jaksa uskoa, että tuo kolme krt/vuosi olisi kovin realistinen huoltoväli monella muullakaan. En sinänsä puolustele MS:ää laadun suhteen , muttei laatutekijöiden pitäisi olla syynä olla ostamatta muutoin pätevää konetta. Olen omistanut aiemmin myös Ps1:n ja 2:n. Ykkönen kävi kahdesti huollossa ja kakkonen kerran, joten sattuu niitä muillekin! :)
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

TeRm0z sanoi:
No, kuten sanottu - oma kone ei ole hajonnut vielä kertaakaan ja en millään jaksa uskoa, että tuo kolme krt/vuosi olisi kovin realistinen huoltoväli monella muullakaan. En sinänsä puolustele MS:ää laadun suhteen , muttei laatutekijöiden pitäisi olla syynä olla ostamatta muutoin pätevää konetta. Olen omistanut aiemmin myös Ps1:n ja 2:n. Ykkönen kävi kahdesti huollossa ja kakkonen kerran, joten sattuu niitä muillekin! :)

Mihin tää maailma on menossa? :eek:
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

TeRm0z sanoi:
No, kuten sanottu - oma kone ei ole hajonnut vielä kertaakaan ja en millään jaksa uskoa, että tuo kolme krt/vuosi olisi kovin realistinen huoltoväli monella muullakaan. En sinänsä puolustele MS:ää laadun suhteen , muttei laatutekijöiden pitäisi olla syynä olla ostamatta muutoin pätevää konetta. Olen omistanut aiemmin myös Ps1:n ja 2:n. Ykkönen kävi kahdesti huollossa ja kakkonen kerran, joten sattuu niitä muillekin! :)

Minä ainakin maksaisin mielelläni laadusta enkä siitä että joku muu räpläisi konsoliani pahimmillaan joka kolmas viikko. Heitetäänpä kysymys: Olisitko valmis antamaan konsolisi/konsoleitasi aina kolmen viikon välein lainaan kaverillesi? (Kärjistetty, mutta menköön..)
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Aleksi sanoi:
MOlisitko valmis antamaan konsolisi/konsoleitasi aina kolmen viikon välein lainaan kaverillesi? (Kärjistetty, mutta menköön..)
En,mutta pari kertaa vuodessa? Mikä ettei. (Kärjistetty, mutta menköön.)

Omaa boxiani ei siis ole tarvinnut lainata sakemanneille. ;)
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Hohhoijaa, aika nopsaan noita bokseja näyttää hajoavan kun aluks oltiin kolmasosassa bokseista ja nyt jo että joka kolmas viikko hajoaa boksi. Kuinkahan kauan menee että puhutaan boksin hajoavan joka kolmas päivä?

Esimerkkinä tuo on ihan yhtä kärjistetty kuin se että minä väittäisin PS3:n saavan ostamisen arvoisen pelin joka kolmas vuosi.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Count_M sanoi:
Hohhoijaa, aika nopsaan noita bokseja näyttää hajoavan kun aluks oltiin kolmasosassa bokseista ja nyt jo että joka kolmas viikko hajoaa boksi. Kuinkahan kauan menee että puhutaan boksin hajoavan joka kolmas päivä?

Esimerkkinä tuo on ihan yhtä kärjistetty kuin se että minä väittäisin PS3:n saavan ostamisen arvoisen pelin joka kolmas vuosi.

Noh kuten sanoin, kärjistetty. Pitääkin muuten käydä tarkistamassa hajoamisväli tuolta hajoamisprosentti osiosta. :p
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

tombson sanoi:
mikä on paras konsoli jos pelaa urheilu pelejä kuten NHL,FIFA ja NBA

360. 2K-sarjan peleissä saa lätkä ja koris peleissä käyttää omia musiikkeja pelissä (erityisesti lätkässä suuri plussa kun voi käyttää oikeita maalibiisejä). Vaikka kevään Live update teki ne toimimattomiksi niin joko syksyn update tai 2K Sports itse ilmeisesti hoitaa ongelman. Ja FIFA:anhan ei kosketa vaan suositaan PESiä. :D
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

PS3:n jumalpeli Lair rytättiin täysin arvostetun EGM-lehden arvostelussa. Arvosanat olivat 6.0, 5.5, 5.0. Samassa numerossa oli myös keskivertona pelinä pidetyn Wiin Mario Strikersin arvostelu: 7.5, 7.5, 7.5. Xbox360:n hehkutettu roolipeli Blue Dragon ei sekään miellyttänyt, tuloksena arvosanat 6.5, 7.5, 6.5
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Aleksi sanoi:
Minä ainakin maksaisin mielelläni laadusta enkä siitä että joku muu räpläisi konsoliani pahimmillaan joka kolmas viikko. Heitetäänpä kysymys: Olisitko valmis antamaan konsolisi/konsoleitasi aina kolmen viikon välein lainaan kaverillesi? (Kärjistetty, mutta menköön..)


Voisin ollakin, mikäli kaveri maksaisi yhtä hyvän erotuksen kuin mitä on XO:n ja Ps3:n hinnassa.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom