Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rauru
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

sinappipipo sanoi:
ah, OIKEA PELAAJA(tm) ei käytä konsoleita koska rauta on vanhentunutta vähintäänkin 3/5 ajasta ;)


Tarkoitti varmaan sitä, että jätkä on yli 20v. ja suoltaa paskaa kuin 13-vuotias.

Noh jos oman mielipiteen esilletuominen on paskan suoltamista, niin sitten on teidän maailmankuvanne aika rajoittunutta.
Oma mielipiteeni nyt vaan on se, että PS3 on paras nykyisistä konsoleista, kun kokonaiskuvaa katsotaan, muilla on hyviä ideoita(Wiin ohjaus) ja muuten ihan toimiva konsepti(XBOX360 ja Live), mutta jokin hommassa ontuu(Willää ei oikein riitä pelattavaa, ainakaan MINULLE, sekä BOXIN luotettavuusongelmat). Toki PS3ssakin riittää vielä parannettavaa, mutta järjestelmäpäivitykset hoitavat sen homman, PS3:n ainoa miinus on vielä tällä hetkellä pelien vähyys, mutta homma korjaantunee. Tosin kyllä itselläni ainakin on ihan kivasti pelejä ja olen niihin tyytyväinen.
Tuohon raudan vanhenemiseen sanoisin vaan, että nythän PS3:sta ei edes oteta kaikkea tehoa irti, mitä siinä on, joten en olisi huolissani siitäkään. Toisekseen, totesin kannattavammaksi ostaa PS3:n, koska siinä on kaikki mitä tarvitsen. Vanhahkolla PC:llä hoidan tarpeelliset asiat, PS3:lla pelaan, kuuntelen musat, katselen leffat(on se Blu-Ray vaan niin hieno juttu) ja muut mukavuudet.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Zamppa86 sanoi:
Noh jos oman mielipiteen esilletuominen on paskan suoltamista, niin sitten on teidän maailmankuvanne aika rajoittunutta.
Oma mielipiteeni nyt vaan on se, että PS3 on paras nykyisistä konsoleista, kun kokonaiskuvaa katsotaan, muilla on hyviä ideoita(Wiin ohjaus) ja muuten ihan toimiva konsepti(XBOX360 ja Live), mutta jokin hommassa ontuu(Willää ei oikein riitä pelattavaa, ainakaan MINULLE, sekä BOXIN luotettavuusongelmat). Toki PS3ssakin riittää vielä parannettavaa, mutta järjestelmäpäivitykset hoitavat sen homman, PS3:n ainoa miinus on vielä tällä hetkellä pelien vähyys, mutta homma korjaantunee. Tosin kyllä itselläni ainakin on ihan kivasti pelejä ja olen niihin tyytyväinen.
Tuohon raudan vanhenemiseen sanoisin vaan, että nythän PS3:sta ei edes oteta kaikkea tehoa irti, mitä siinä on, joten en olisi huolissani siitäkään. Toisekseen, totesin kannattavammaksi ostaa PS3:n, koska siinä on kaikki mitä tarvitsen. Vanhahkolla PC:llä hoidan tarpeelliset asiat, PS3:lla pelaan, kuuntelen musat, katselen leffat(on se Blu-Ray vaan niin hieno juttu) ja muut mukavuudet.

KUKAAN ei ole kyseenalaistanut mielipiteitäsi vaan sitä miten puet ne sanoiksi. Nyt saimme perusteluja jotka eivät ole kuin 13-vee halo heliumin kirjoittamia. Samaa ei voi sanoa aikaisemmasta ulosannistasi.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Zamppa86 sanoi:
Noh jos oman mielipiteen esilletuominen on paskan suoltamista, niin sitten on teidän maailmankuvanne aika rajoittunutta.
Täysin päättömän asian kirjoittaminen ilman minkäänlaisia perusteita on paskan suoltamista. Onneksi tässä postauksessa päätit hieman perustellakin "mielipidettäsi". On harmillista, että foorumilla saa usein leiman otsaansa ensimmäisestä viestistä lähtien. Jos tämä olisi ollut se ensimmäinen viesti, olisin ollut iloisempi puolestasi.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

sinappipipo sanoi:
KUKAAN ei ole kyseenalaistanut mielipiteitäsi vaan sitä miten puet ne sanoiksi. Nyt saimme perusteluja jotka eivät ole kuin 13-vee halo heliumin kirjoittamia. Samaa ei voi sanoa aikaisemmasta ulosannistasi.

Pahoitteluni, jos saitte sellaisen kuvan. Tarkoitus oli kyllä ilmaista mielipide asiasta. Kuten jo sainoin, kaikissa konsoleissa on jotain hyvää, mutta PS3:ssa on mielestäni eniten.
Toisekseen vielä, olen ERITTÄIN surullinen niiden XBOX360 omistajien puolesta, joilla on koneidensa kanssa ongelmia, koska loppujen lopuksi olemme samassa veneessä kaikki, olemme kuluttajia ja odotamme saavamme toimivan tuotteen rahaamme vastaan, joten MS on tässä kohtaa pettänyt meidät niin pahasti, että taitaa seuraava PC:n käyttiskin olla Linux-merkkiä meikäläisellä.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Zamppa86 sanoi:
MS on tässä kohtaa pettänyt meidät niin pahasti, että taitaa seuraava PC:n käyttiskin olla Linux-merkkiä meikäläisellä.

Hieno päätös ja onnea matkaan! Ihan semmonen vinkki vaan, että kannattaa valita rauta huolella jotta asennuksesta tulee mahdollisimman helppo.

En todellakaan pidä Microsoftista, mutta olen luonteeltani niin heikko, että palaan aina heidän tuotteidensa ääreen :D (vista ja dx 10. xbox360, sekä halo, forza, gears...)
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

pziuz sanoi:
Tytöt tykkää ***** Pojat tykkää *******
******* tykkäää mariokartistä jne.
Hyvä sigu, haistele sen mukaan...
Kenties vähän hukassa?

Mahewcoro sanoi:
Kuluneen viikonlopun aikana on jälleen tullut todistettua, että Wii hämmästyttää ja koukuttaa pelaajat ja ei-pelaajat.
Ketä oikeasti kiinnostaa mikä konsoli kiinnostaa ei-pelaajia? Minua kiinnostaa vain ne pelit mitkä tulevat konsoleilleni. Haluan myös, että pelit ovat räätälöity mahdollisimman lähelle minun mieltymyksiäni. Nyt näyttää Wiin kohdalla niin, että ne suurin osa peleistä tehdään siten, että kaikki voivat pelata. Vähän sama asia kuin Die Hard 4 leffan kanssa. Ikäraja piti saada sinne PG13 paikkeille, millä saatiin laajempi yleisö katsomaan leffaa. Tämän takia elokuva ei edes tuntunut Die Hardilta. Ja jos joku yrittää älytä vertauksen väärin, en puhu nyt ikärajoista.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Rocky_Balboa sanoi:
Kenties vähän hukassa?


Ketä oikeasti kiinnostaa mikä konsoli kiinnostaa ei-pelaajia? Minua kiinnostaa vain ne pelit mitkä tulevat konsoleilleni. Haluan myös, että pelit ovat räätälöity mahdollisimman lähelle minun mieltymyksiäni. Nyt näyttää Wiin kohdalla niin, että ne suurin osa peleistä tehdään siten, että kaikki voivat pelata. Vähän sama asia kuin Die Hard 4 leffan kanssa. Ikäraja piti saada sinne PG13 paikkeille, millä saatiin laajempi yleisö katsomaan leffaa. Tämän takia elokuva ei edes tuntunut Die Hardilta. Ja jos joku yrittää älytä vertauksen väärin, en puhu nyt ikärajoista.

ai säkö vedät viivan pelurin ja epäpelurin väliin? wau
Totuus on se, että wii on (ilmeisesti jo) markkinajohtaja ja se kuinka suuri osa heistä on futismutseja epäpelaajia ym alempiarvoisia ihmisiä *HYMIÖ!11* on täysin irrelevanttia. Tässä ketjussa on tarkoitus keskustella siitä kuka voittaa konsolisodan.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

sinappipipo sanoi:
ai säkö vedät viivan pelurin ja epäpelurin väliin? wau
Totuus on se, että wii on (ilmeisesti jo) markkinajohtaja ja se kuinka suuri osa heistä on futismutseja epäpelaajia ym alempiarvoisia ihmisiä *HYMIÖ!11* on täysin irrelevanttia. Tässä ketjussa on tarkoitus keskustella siitä kuka voittaa konsolisodan.
Enhän mä mitään viivoja vedellyt. Enkä tosiaankaan luokitellut ketään alempiarvoisiksi ihmisiksi. Konsolisodassakin voi olla monta voittajaa. WAU!
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Rocky_Balboa sanoi:
Enhän mä mitään viivoja vedellyt. Enkä tosiaankaan luokitellut ketään alempiarvoisiksi ihmisiksi. Konsolisodassakin voi olla monta voittajaa. WAU!


Tuskinpa vaan voi. Ainakaan tässä sukupolvessa. Raha menee rahan luo, mutta nyt näyttää että ainakin 2 konsolia on rahaa laittanut ENEMMÄN menemään kuin tulemaan. Kuka tässä sitten OIKEASTI voittaa yhtään mitään :confused:

No voi ajatella tietysti että MINÄ. Sain konsolin halvalla ja siihen tulee hyviä pelejä jota MINÄ haluan pelata.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Jooseppi sanoi:
Tuskinpa vaan voi. Ainakaan tässä sukupolvessa. Raha menee rahan luo, mutta nyt näyttää että ainakin 2 konsolia on rahaa laittanut ENEMMÄN menemään kuin tulemaan. Kuka tässä sitten OIKEASTI voittaa yhtään mitään :confused:

No voi ajatella tietysti että MINÄ. Sain konsolin halvalla ja siihen tulee hyviä pelejä jota MINÄ haluan pelata.
Voittaja voi riippua ihan näkökulmasta. Raha, pelit, hardware, myynnit ja niin edelleen.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Psyko sanoi:
Ketä me olemme Mahewcoron maailmaa arvostelemaan? Se on ihan hänen omansa.
Sehän tässä ärsyttävää onkin, että jos Mahewcoro ei ole vuosituhannen ärsyttävin trolli, se on ihan uskomattoman pälli joka luulee että sen mielipide on aina oikeassa.

Veikkaan noista kahdesta ensimmäistä.

Ja Jooseppi todellakin voi olla monta voittajaa sodassa. Toisella koneella voi olla parhaat pelit, toisella isoimmat myynnit, kolmannella isoimmat myynnit verrattuna kulutettuun rahaan, ym.

Itse haluan olla siellä parhaiden pelien puolella, ja luulenkin olevani (eli en omista Wiitä ja DS:ää, vaan kaikki muut :D)
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Jooseppi sanoi:
Tuskinpa vaan voi. Ainakaan tässä sukupolvessa. Raha menee rahan luo, mutta nyt näyttää että ainakin 2 konsolia on rahaa laittanut ENEMMÄN menemään kuin tulemaan. Kuka tässä sitten OIKEASTI voittaa yhtään mitään :confused: .
Itse asiassa juurikin tässä sukupolvessa näyttäisi olevan 2 voittajaa ja yksi häviäjä.

Nintendon voitto nyt on itsestäänselvä. Kun Cuben kokonaismyynnit ohitetaan maailmanlaajuisesti alle 2 vuodessa, ei voi puhua kuin voitosta. Tähän päälle vielä Nintendon ilmeenkohotus mainstream-yleisön joukossa, ja Iwata ansaitsee paikkansa parhaiden johtajien joukossa.

MS:n voitto on monijakoisempi. Toki alkuperäisen XBOXin suosiosta ollaan edelleen hieman noustu, mutta laadunvalvonta on aiheuttanut kuluja enemmän kuin olisi toivottu. Toisaalta peliyksikkö saattaa ensi tilivuonna tehdä voittoa ensimmäistä kertaa historiassaan.

Jotkut ovat spekuloineet myös sitä, että MS voitti tämän erän konsolisodasta pakottamalla Sonyn taistelemaan 360:n määrittelemillä, kovin Euroamerikkalaisilla säännöillä, mikä on johtanut Sonyn tukalaan tilanteeseen Japanissa. Näin MS on saanut kilpailijansa kituuttamaan perinteisesti vahvoilla kotimarkkinoilla kuoleman rajamailla.

Sonyn tilanteesta taas ei voida puhua kuin tappiona. Toki joku on sitä mieltä, että BD:n käyttö tai multimedialaiteominaisuudet palvelevat kuluttajaa, ja koituvat kuluttajan voitoksi, mutta mielestäni näiden aiheuttama konsolin hinnan nousu 600 dollarin/euron tuntumaan on pelaajan tappio. Pelaajalla tarkoitan siis ihmistä, joka ostaa konsolin pelatakseen. Eli ainakin jossain määrin itseäni.

nimim. yhden DVD-leffan PS2-konsolilla katsonut
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Pibe sanoi:
Itse haluan olla siellä parhaiden pelien puolella, ja luulenkin olevani (eli en omista Wiitä ja DS:ää, vaan kaikki muut :D)

Niistä trolleista puheen ollen.. meinasitko tosiaan xbox360 & PS3 & PSP yhdistelmällä päästä pelaamaan kaikkia niitä parhaimpia pelejä? Varsinkin käsikonsoleiden puolella. :confused:
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Onneksi Sony tippuu konsolibisneksestä tämän sukupolven aikana, niin Pibekin joutuu kohta taipumaan, tai siirtymään pelkästään retroilun puolelle.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

En kaikkia tietenkään, mutta 99% parhaista peleistä pääsen kyllä pelaamaan näin. Katsos raha ei ole loputon kiva ja ostamalla Wiin ja DS:n (DS oli jo ja läksi pois) en näe saavani vesi/näkkärilinjalle meneville rahoille vastinetta.

Olen siis pelaajana voittaja omalla pelimaulla ja rahavarastolla.

EDIT: Ja kyllä, PS3:n takia julkaisussa sijoitettu 1800 on minulle kannattevampaa kuin 350 sijoitus Wiihin.
EDIT2: luuletko joonatin oikeasti että Sony tiputtautuu pelirintamalta tämän sukupolven jälkeen...? Ja luuletko oikeasti että Wii, DS, PS3 ja PSP on ainoat koneet markkinoilla...?
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Joonatin sanoi:
Onneksi Sony tippuu konsolibisneksestä tämän sukupolven aikana, niin Pibekin joutuu kohta taipumaan, tai siirtymään pelkästään retroilun puolelle.
Osaan kuvitella, miten paljon paremmaksi tämä elämäsi tekee.

Fanipoikuudessa ei ole mitään vikaa, mutta hate boyt ovat vain säälittäviä.

Pibe sanoi:
Ja kyllä, PS3:n sijoitettu 1000 julkaisussa on minulle kannattevampaa kuin 350 sijoitus Wiihin.
Samat sanat, sillä erolla, että minä maksoin Wiistä sen 280 + mitä nyt Wii Play ja toinen Nunchaku maksoi. Hintaa per pelitunti tullut ylivoimaisesti eniten omistamistani konsoleista, hyvänä kakkosena DS.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Minulla 280 sijoitus Wiihin takaisi 0 pelituntia. Pleikkariin meni tuo 1800, koska ostin koneen, HDtöllön vain plegeä ja boxia varten ja monta peliä lisäksi.

Muutenkin euroa / pelituntia ei ole ihan paras tapa laskea niin kuin varmaan tiedätkin. Näinhän halvimmaksi tulisi ostaa vaikka PSOne ja pelata kaikki legendapelit läpi :p
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Joonatin sanoi:
Onneksi Sony tippuu konsolibisneksestä tämän sukupolven aikana, niin Pibekin joutuu kohta taipumaan, tai siirtymään pelkästään retroilun puolelle.
Ei aivan. Onneksi kuluttajat ovat osoittaneet (Sonyn kustannuksella), että 600 dollarin konsoli on liian kallis nykymarkkinoille. Sonyn ylpeys kävi myös lankeemuksen edellä, mikä lämmittää jostain syystä tällaisen Nintendo-ihmisen mieltä. Kenties ensi sukupolvessa saadaan järkevän hintaisia laitteita kautta linjan, kilpailu tiivistyy, ja pelaajaa hellitään entistä paremmilla peleillä.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Centauri sanoi:
Hehe, nyyh nyyh sääl sääl :D
Näinhän se on... Naurettavaa kuinka moni ihminen viettää aikaa päivästä toiseen miettimässä huonoja puolia toisten vehkeistä ja etsimällä uutisia netin syövereistä, kuinka toisilla menee huonosti. Tulee mieleen vain sana "säälittävä"
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom