Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rauru
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Mahewcoro sanoi:
Ja Wiin flash-muistihan on nopeampaa kuin HD-laitteiden kiintolevyt. Siitä 512 megasta ei vain pahemmin lohkea peleille välimuistiksi.

Hakuajat voi olla nopeampia mutta siirtonopeudet isoilla tiedostoilla ovat aivan liian alhaisia pelikäyttöön.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Cyrus1 sanoi:
Saa nähdä tiputtaako Sony hintaa vielä ennen joulua jenkkilässä.

Kuinkahan paljon Sonylla on vielä varaa tiputtaa hintaa,kun eikös kone mene jo nyt aika kovalla tappiolla (niin kuin ilmeisesti xbox:kin)? Meinaan jos peleillä tehdään se voitto niin niidenkin myynti pitäisi kasvaa aikas paljon,missähän kohtaa menee kipukynnys rikki?
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Smirre sanoi:
Ei kannata liikaa iloita vanhan, toinen jalka haudassa olevan, koneen menestyksestä kun uusi pitäisi saada liikkeelle...
Jälleen muistutus, että moni PS2-omistaja ostaa aikanaan PS3:n (tuttu brändi, tuttu ohjain, yksinoikeuspelit, luotettavuus, jne. ). Tuskinpa tuleva tallentava digisovitin -lisäominaisuuskaan menekkiä kauheasti huonontaa.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Ohjainkeskustelusta vielä sen verran, että minua ainakin vituttaa plesen ohjaimessa analogisten tattien sijoittelu. Ilmeisesti tänne kirjoittelevat ovat sen verran nuoria, etteivät muista alkuperäisen PS:n ohjainta.

Alkuperäinen ohjain oli digitaalinen, ja analogiset tatit puuttuivat kokonaan, kun dualshock julkaistiin, tatit iskettiin vanhaan ohjaimeen, ja D-pad jätettiin vanhaan paikkaansa. Mielestäni on käsittämätöntä, että vasen analoginen on vieläkin ikäkään kuin kakkostattina, ja D-pad on yhä parhaalla paikalla. (Tosin itse pelaan pleikkarilla PESsiä sillä D-padilla, siinä hyvä).
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Psyko sanoi:
Jälleen muistutus, että moni PS2-omistaja ostaa aikanaan PS3:n (tuttu brändi, tuttu ohjain, yksinoikeuspelit, luotettavuus, jne. ). Tuskinpa tuleva tallentava digisovitin -lisäominaisuuskaan menekkiä kauheasti huonontaa.

Juu, mutta hinta ei ole tuttu. Suurin osta ps2 ostajista on ostanut kuitenkin koneensa noin 200$ tai halvemmalla.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Hydro sanoi:
Kuinkahan paljon Sonylla on vielä varaa tiputtaa hintaa,kun eikös kone mene jo nyt aika kovalla tappiolla (niin kuin ilmeisesti xbox:kin)? Meinaan jos peleillä tehdään se voitto niin niidenkin myynti pitäisi kasvaa aikas paljon,missähän kohtaa menee kipukynnys rikki?

Sonylla varmasti on kalkulaattorit käyneet kuumina heti kun saivat nämä luvut käyttöönsä heinäkuulta. Jos tuollainen alennus ei nostanut heitä xo'n yläpuolelle, niin mikäs sitten.. Tappiot nousivat jo tämän edellisen suunnittelemattoman alen takia varmasti todella kovasti ja jos Sonyn ilmoittamiin toimituslukuihin on uskominen, niin jenkeissä on vielä yli 2 000 000 myymätöntä 60gb -mallia varastoissa. Ja ennenkuin ne on myyty, ei oikein tahdota päästä myymään uutta versiota taas kallilla hinnalla, ja jonka valmistuskustannuksetkin ovat vanhaa mallia edullisemmat. Aika p***a nakki, mihin hukata 2 000 000 konetta hetkessä, kun ei niitä nyt mene edes 200 000 kuussa.

Minä en laskisi liikaa tässä sukupolvessa sen varaan, että 'kunhan ps3 maksaa 199,-, niin sitä myydään sata miljoonaa heti'. Koska sinä päivänä kun ps3 on tuon hintainen, on xo elite varmasti 99,- ja Wii 49,-.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Centauri sanoi:
Aika p***a nakki, mihin hukata 2 000 000 konetta hetkessä, kun ei niitä nyt mene edes 200 000 kuussa.
Ei kai Sonylla mikään hirveä kiire niitä ole hukata, kun ovat itse nimen omaan vakuuttaneet, että laitteita kyllä piisaa "for the foreseeable future".
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Paolo sanoi:
Vettä myllyyn; tekniikka-apinoiden kannattaa lukea uuden gamedeveloperin devaaja-roundtable -artikkeli.

Saa pleikka kolmosen "tehot" aika kylmää kyytiä, kun vertaillaan 360:een. :D

Linkki?
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Oliver sanoi:
Ei kai Sonylla mikään hirveä kiire niitä ole hukata, kun ovat itse nimen omaan vakuuttaneet, että laitteita kyllä piisaa "for the foreseeable future".
Sonyn kannalta onkin problemaattista, että tämä nykyinen "future" oli melko "unforseeable". ;)
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Paolo sanoi:

Xbox lehti kaiketi... :rolleyes: Tosin voinhan minäkin sanoa että Seiskassa sanottiin että Xbox360 on luotettava. Samalla lailla joudutte uskomaan minun sanaani, ennenkuin saatte itse lehden käteen...;)
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Psyko sanoi:
Jälleen muistutus, että moni PS2-omistaja ostaa aikanaan PS3:n (tuttu brändi, tuttu ohjain, yksinoikeuspelit, luotettavuus, jne. ). Tuskinpa tuleva tallentava digisovitin -lisäominaisuuskaan menekkiä kauheasti huonontaa.
Aivan varmasti ostaa. Aivan kuten moni N64-omistajakin osti Gamecuben. :rolleyes: Yksinoikeuspeleistäkään ei kannattaisi enää hirveästi puhua ihan vakavalla naamalla...
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Aleksi sanoi:
Xbox lehti kaiketi... :rolleyes: Tosin voinhan minäkin sanoa että Seiskassa sanottiin että Xbox360 on luotettava. Samalla lailla joudutte uskomaan minun sanaani, ennenkuin saatte itse lehden käteen...;)
Mitä ihmettä?
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Aleksi sanoi:
Xbox lehti kaiketi... :rolleyes: Tosin voinhan minäkin sanoa että Seiskassa sanottiin että Xbox360 on luotettava. Samalla lailla joudutte uskomaan minun sanaani, ennenkuin saatte itse lehden käteen...;)
Professional game developers count on Game Developer magazine for the most relevant and respected content in the game industry. The choice is now yours to read it in print or online!
http://www.gdmag.com/subscribe/digitalinfo.htm

Selkeästi fanipoikalehti.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Paolo sanoi:
Mitä ihmettä?

*krrrkkk* (vai mitä ääntä se rautalanka nyt pitääkään)

Eli tulet sanomaan tänne jotakin, josta sinulla ei ole linkkejä/yms. mikä tosin on ymmärrettävää, kun lehdestä kyse, joten luotamme vain sinun sanaasi tässä asiassa. Trollaajia on nykyään liikaa, eräskin tapaus missä kaveri "lainasi lähteestä" tekstiä ilman mitään linkkejä ja lopulta paljastuikin koko juttu täysin paskanjauhannaksi. Siksi suhtaudun tuommoiseen kommenttiin ilman pohjaa vähän skeptisesti. Menikö jakeluun?

EDIT: Tautofonialle kiitokset linkistä, ja varmaan tajusitkin, en ihan tosissani tuota Xbox lehti heittoa sanonut...
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Smirre sanoi:
Japanissa PS3 on hävinnyt jo moneen otteeseen ikivanhalle tavaralle nimeltään GBA.
Ei tuossa mitään ihmeellistä ole...nykyajan vanhemmat pukkaavat jokaiselle kersalleen oman koneen että saavat sitä omaa vapaata kun ei töiden jälkeen enää kuulemma jakseta leikkiä lasten kanssa (itse jaksan)....kuinka moni tuntee vielä pelit purkkis, kymmenen tikkua laudalla tai kirkonrotta...entä Marion tai Pokemonin?....vaikka pelaamista väitetäänkin kehittäväksi niin liika on liikaa....potkikaa ne kersat välillä pihalle ja antakaa pari käpyä mukaan ettei synny lisää näitä sankareita http://www.youtube.com/watch?v=dw77_MWqMXw :rolleyes: ...tolta oli akku loppunu käsikonsolista 10 tuntia aiemmin ja se oli se oikea syy miksi v*tutti.

Ps. Meillä lapsilla 2 peli-iltaa viikossa....ja ei...niilläkään ei ole molemmilla omia PS3.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Aleksi sanoi:
Siksi suhtaudun tuommoiseen kommenttiin ilman pohjaa vähän skeptisesti. Menikö jakeluun?
Juu, jakeluun meni. Kiitos vaan taivuttelusta. Kehotinkin alunperin perehtymään artikkeliin itse,
ainakin jos ohjelmistosuunnittelu kiinnostaa/sanoo jotain terminä. On sitten todella teknojargonia.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Your Sweet 666 sanoi:
Ohjainkeskustelusta vielä sen verran, että minua ainakin vituttaa plesen ohjaimessa analogisten tattien sijoittelu...
Tänään tuli kokeiltua ensimmäisen kerran puolentoista vuoden tauon jälkeen Cube ohjainta kädessä ja herran jumala, että se istui hyvin käteen... Siinä jäivät kakkoseksi XO:n ja Sonyn vastaavat viritelmät... Oli oikein ilo ottaa se käteen... Kaikki namiskuukkelit olivat juuri siten kuten pitääkin... Wiimotesta sitten onkin ergonomia kaukana, mutta en olekaan rannettani "pakottanut" vielä kasvamaan oikeaan muotoon. Parin kolmen tunnin pelaamisella en sano siitä mitään lopullista...
Eliytres sanoi:
Aivan varmasti ostaa. Aivan kuten moni N64-omistajakin osti Gamecuben.
Aivan kuten ennustetaan XO:n myyntien ylittävän originaalin boxin myyntiluvut... Jos Halu ei tee ihmeitä (mihin se ehkä pystyykin), niin 20 miljoonaakin on nykytahdilla tiukassa...
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Pako sanoi:
Ei tuossa mitään ihmeellistä ole...nykyajan vanhemmat pukkaavat jokaiselle kersalleen oman koneen --

Eiköhän Sonyn ja Microsoftin ongelma ole lähinnä, että ne aikuisetkaan eivät osta heidän HD-konsoleitaan. Wii on se konsoli, jota konsoliin omia rahojansa pistävät aikuiset ostavat eniten.

Baron sanoi:
Tänään tuli kokeiltua ensimmäisen kerran puolentoista vuoden tauon jälkeen Cube ohjainta kädessä ja herran jumala, että se istui hyvin käteen... Siinä jäivät kakkoseksi XO:n ja Sonyn vastaavat viritelmät... Oli oikein ilo ottaa se käteen... Kaikki namiskuukkelit olivat juuri siten kuten pitääkin... Wiimotesta sitten onkin ergonomia kaukana, mutta en olekaan rannettani "pakottanut" vielä kasvamaan oikeaan muotoon. Parin kolmen tunnin pelaamisella en sano siitä mitään lopullista...

Minä en koskaan ole tajunnut noita Cube-ohjaimen ylistyksiä. Liipaisimet ovat aivan hirveät käyttää, ristiohjain on lähestulkoon hyödytön, toinen analogitatti venkoilee minne sattuu, sivunapit (B, X, Y) kärsivät isosta A-näppäimestä (joka nyt sentään sellaisenaan olisi hyvä idea jos muita nappeja ei tarvitsisi), ja kokoonsa nähden kapula vaikuttaa ihmeen raskaalta ja pyöreisiin muotoihinsa nähden kumman kulmikkaalta ja ahtaalta. Kädet puristuvat sen ympärille epämukavaan asentoon ja ohjain tuntuu haluavan syödä ne, ei tunnu todellakaan luonnolliselta. Dreamcastin ohjainkin oli parempi.

Wiikake sen sijaan on ergonomiassaan todella vallankumouksellinen. Ensihetkestä lähtien kapulat sopivat käsiin kuin unelma.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom