Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rauru
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Xbugs sanoi:
Jälleen Sony valaa kylmää vettä uskollisimpien jäljellä olevien kannattajiensa niskaan. Toiveet siitä että uusittuihin PS3-ohjaimiin olisi tulossa jotakin uutta Immersionin tutinatekniikkaa valuvat hiekkaan. Uusissa, erikseen myytävissä PS3-ohjaimissa on sisällä ihan sitä samaa vanhaa PS2-rumblea. Kyllä se Harrison vaan tiesi mistä puhui: "Rumble is a last-gen feature"...
Hmm, sinänsä mielenkiintoista, että viimeisimmässä 1UP Showssa heput olivat havaitsevinaan tärinöissä uusia ominaisuuksia pelatessaan MGS4:ää.
Negatiivinen uutinen pitää kuitenkin luonnollisesti paremmin paikkansa...
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Oliver sanoi:
Negatiivinen uutinen pitää kuitenkin luonnollisesti paremmin paikkansa...

Mä olen ollut huomaavinani ihan päinvastaisen trendin täällä Sonysta uutisoitaessa...

Mutta ehkä ihan objektiivisestikin katsoen Sonyn oman edustajan lausunto aiheesta on kuitenkin uskottavampi kuin se että '1UP Showssa heput olivat havaitsevinaan tärinöissä uusia ominaisuuksia'?

Sony Computer Entertainment America's Kimberly Otzman, corporate communications, confirmed to GameDaily BIZ, "The rumble feature on the DualShock 3 is the same as DualShock 2."

http://biz.gamedaily.com/industry/feature/?id=17519


Baron sanoi:
Eihän noiden DVD/HDMI-toistimien mukanakaan tule HDMI-piuhaa...

Riippuu ihan rakkineesta. Kyllä ainakin omani mukana tuli. Heikkotasoisten viritysten oheistarvikkeissa on yleensä säästelty, joten niiden kanssa on todennäköisempää, että tarvittavia kaapeleita ei tule myyntipakkauksen mukana.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Gigantin parista viimeisestä mainoksesta on ps3 loistanut poissa olollaan, ja sama trendi näyttää olevan myös muilla elektroniikkaliikkeillä. Ovatko isoimmat ketjut phasettamassa ps3:n kokonaan valikoimistaan?
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Your Sweet 666 sanoi:
Vanha Dreamcastin omistaja saa kummallisia deja vu-kokemuksia, mutta ehkä vanhat merkit eivät pidä paikkaansa...

Eivät pidä. Nyt on vain hiljaista. Sieltä on jotain tulossa.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Sitä voisi melkein veikata, että tiedossa on julkistusta, jolla Sony yrittää nostattaa omaa Halootaan - ja jota voidaan samalla pitää myös lohduttomana epätoivon eleenä - eräänlaisena sinettinä Sonyn tähänastisten markkinointiponnistusten täydelliselle epäonnistumiselle:

Speaking off the record (which means we can't name names), we've been told by sources in both the publishing and retail sectors that PS3 is on the verge of receiving a massive price cut - to £299.

http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=172535

Tässä paniikkialennuksessa kyseessä olisi siis tämä tässäkin ketjussa jo pitkään esillä ollut uusi, karsittu karvalakkimalli.

Vaan katsoopa asiaa mistä näkökulmasta hyvänsä, pistäähän se konsolisodassa silmään uuden, mielenkiintoisen vaihteen.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Vaan katsoopa asiaa mistä näkökulmasta hyvänsä, pistäähän se konsolisodassa silmään uuden, mielenkiintoisen vaihteen.

Näinhän se on.

Toisaalta tuo 300£ kääntyy helposti euroissa (Suomessa varsinkin) 499 hinnaksi.
Ostin juuri itse Starter packin 611e, joten jos tuosta vähennän 100e 2 pelistä + lisäohjaimesta, niin pahasti turpaan ei tule. Varsinkin jos kyseessä riisuttu malli, minulle kortinlukijat + yhteensopivuus + usbit + ylimääräinen kovalevytila tarpeen.

Tuo tarjous houkuttelee kuitenkin tasavarmasti niitä joita Starter-pack ei motivoinut. Minulle siinä huttua oli vain Motorstorm jolle laskin tuossa 100e laskelmassa 20e arvon. :p
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

m_vierimaa sanoi:
Näinhän se on.

Toisaalta tuo 300£ kääntyy helposti euroissa (Suomessa varsinkin) 499 hinnaksi.
Ostin juuri itse Starter packin 611e, joten jos tuosta vähennän 100e 2 pelistä + lisäohjaimesta, niin pahasti turpaan ei tule. Varsinkin jos kyseessä riisuttu malli, minulle kortinlukijat + yhteensopivuus + usbit + ylimääräinen kovalevytila tarpeen.

Tuo tarjous houkuttelee kuitenkin tasavarmasti niitä joita Starter-pack ei motivoinut. Minulle siinä huttua oli vain Motorstorm jolle laskin tuossa 100e laskelmassa 20e arvon. :p
Mistä saa tuohon hintaan PS3:sta? Voisi itekin kohta harkita vakavasti ostamista kun hinta on tippunut jo ihan mukavasti. Kuopiossa oli Puijon Divarissa 549 PS3 mutta se oli se peruspaketti.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Veikkaisin että eurooppalaisille tarjotaan taas hinnanalennuksen sijasta sontapökäle niskaan. Mitäpä järkeä sitä täällä hintaa on alentaa kun pahin Halo 3-kuume on jenkeissä? Pakkohan se jenkkien hinnanalennus on jollakin maksattaa ja sehän pitää muistaa, että eurooppalaiset on kivoja kun ne ei valita mistään. Toivottavasti veikkaan pahasti väärin, sillä kyllä minuakin PS3 kiinnostaa muttei nykyisellä hinnalla.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Xbugs sanoi:
Mutta ehkä ihan objektiivisestikin katsoen Sonyn oman edustajan lausunto aiheesta on kuitenkin uskottavampi kuin se että '1UP Showssa heput olivat havaitsevinaan tärinöissä uusia ominaisuuksia'?
Niin, luonnollisesti tässä tapauksessa Sonyn edustajan puheet ovat pyhä totuus.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Your Sweet 666 sanoi:
Tuskin kannattaa ostaa ennen kevättä. Pelit tulee silloin, samoin kunnon ohjaimet.

Siis sama ohjain, tärinällä. Mitä olemme oppineet tässä puolen vuoden aikana Suxaxis-ohjaimesta : ei kiitos tärinöitä enää koskaan ohjaimeen jota pidän kädessäni. Aivan yhtä tyhjän kanssa eikä lisää pelaamisen iloa millään tapaa. Esim. Gearsin Bullet Marshia pelatessa en saa valtavia sydämentykytyksiä kun salaman iskiessä möykky kädessäni värähtää. Ainoa missä sen näkisin hyödylliseksi on jonkin sortin autopeli, mutta suurin osa autopelejä vakavissaan pelaavista pelaajista käyttää rattia siihen tarkoitukseen. Saahan sillä lisää painoa ohjaimeen, mutta paraneeko se sitten siitä?
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

samuel6 sanoi:
Siis sama ohjain, tärinällä. Mitä olemme oppineet tässä puolen vuoden aikana Suxaxis-ohjaimesta : ei kiitos tärinöitä enää koskaan ohjaimeen jota pidän kädessäni. Aivan yhtä tyhjän kanssa eikä lisää pelaamisen iloa millään tapaa. Esim. Gearsin Bullet Marshia pelatessa en saa valtavia sydämentykytyksiä kun salaman iskiessä möykky kädessäni värähtää. Ainoa missä sen näkisin hyödylliseksi on jonkin sortin autopeli, mutta suurin osa autopelejä vakavissaan pelaavista pelaajista käyttää rattia siihen tarkoitukseen. Saahan sillä lisää painoa ohjaimeen, mutta paraneeko se sitten siitä?

Kuten Oliverkin sanoi, ei kannata uskoa Sonyä tässä asiassa, ehkäpä vihdoin Sony myöntää analogisen ohjauksen paremmuuden, ja analoginen tattikin saadaan oikeaan paikkaan. Myös surkeat liipasimet tullaan korjaamaan jossain vaiheessa.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

Your Sweet 666 sanoi:
Kuten Oliverkin sanoi, ei kannata uskoa Sonyä tässä asiassa, ehkäpä vihdoin Sony myöntää analogisen ohjauksen paremmuuden, ja analoginen tattikin saadaan oikeaan paikkaan. Myös surkeat liipasimet tullaan korjaamaan jossain vaiheessa.

Liipasimet, samaa mieltä. Tatteja en vaihtaisi. Kaikilla ei ole samanlaiset kädet ja omaan käteen Sonyn tattisijoittelu sopii paremmin. Sanoisin jopa että huomattavasti paremmin.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

m_vierimaa sanoi:
Varsinkin jos kyseessä riisuttu malli, minulle kortinlukijat + yhteensopivuus + usbit + ylimääräinen kovalevytila tarpeen.
En tiedä mitä Sky News on uutista kirjoittaessaan ajatellut, mutta jos nyt tuollainen halpis-PS3 olisi tulossa, niin tuskin siitä ainakaan kaikkia USB-portteja on karsittu. Esim. The Eye of Judgmentin pelaaminen hankaloituisi merkittävästi, jos ei uudelle Eye-kameralle löydy porttia. Samoin Force Feedback -ratit ja muut USB-lisävarusteet pitäisi unohtaa. Ja olishan se ohjaimen latauskin hankalaa, jos ei USB-portteja kodin muusta elektroniikasta löydy.
 
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

samuel6 sanoi:
Siis sama ohjain, tärinällä. Mitä olemme oppineet tässä puolen vuoden aikana Suxaxis-ohjaimesta : ei kiitos tärinöitä enää koskaan ohjaimeen jota pidän kädessäni. Aivan yhtä tyhjän kanssa eikä lisää pelaamisen iloa millään tapaa. Esim. Gearsin Bullet Marshia pelatessa en saa valtavia sydämentykytyksiä kun salaman iskiessä möykky kädessäni värähtää. Ainoa missä sen näkisin hyödylliseksi on jonkin sortin autopeli, mutta suurin osa autopelejä vakavissaan pelaavista pelaajista käyttää rattia siihen tarkoitukseen. Saahan sillä lisää painoa ohjaimeen, mutta paraneeko se sitten siitä?


Onkos se nyt niin että tuossa dualshock 3-ohjaimessa on rumble muttei liikkeentunnistusta?
Sekavaa meininkiä sanon minä. Ja kohta on miljoonia erilaisia versioita pleikkarista liikenteessä, sama tosin on boxi puolella. Sekavaa meininkiä sanon minä, uudestaan.

Ja tuosta rumblesta: itse kyllä olen mieltynyt siihen :) On se vaan mukavaa kun ampuu pelissä aseella niin ohjain tärisee. Pieni juttu mutta minkä huomaa heti jos se puuttuu. Rumbleen tottui muutamassa kuukaudessa eikä eroon siitä haluaisi.

Tosin wiin ohjaimessa on ehkä enemmän arvoa rumblella kuin sixaxiksessa.Esim. uusimmassa MOH:issa käytetään rumblea miinojen etsimiseen. Ohjain tärisee lähellä miinaa yms. Edellämainitun tapaista kekseliäisyyttä tärinän hyödyntämiseen peleissä kaipaisi lisää.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom