Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rauru
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?

gifu sanoi:
Onneksi me Matti Meikäläiset alle 2000 kuukausiliksoilla ollaan se totuuden torvi, jonka ehdoilla pelitalot elävät.

Ymmärrän tuon PS3:n hinnasta purnaamisen silloin kun pohditaan PS3:n menestystä massamarkkinoilla. Massamenestykseen hinta on vielä liian kova. Mutta, jos joku pelaamista harrastava jättää vermeen hankkimatta perusteena hinta, vaikka muuten konetta mieli tekiskin, niin sitä en oikeen jaksa käsittää. Jos porukka ostaa puoletkaan niistä peleistä joita täällä jaksaa hehkuttaa oman koneensa huippupeleinä, niin pelkkiin peleihin mene vuodessa jo yhden PS:n verran paalua.

Edit: koska arvaan jo mitä osa vastaa, niin laitetaan, että juu juu, odotelkaa ensin hinnanlaskua ja niitä huippupelejä. Menee ne rahat joka tapauksessa johonkin muuhun siinä ootellessa ;) Vai onko joku joskus nähnyt niitä rahoja lompakosaan jotka säästi kun ei ostanut heti?

Pako sanoi:

Oli oli...

Niin mitä?

TJS sanoi:
Ymmärrän tuon PS3:n hinnasta purnaamisen silloin kun pohditaan PS3:n menestystä massamarkkinoilla. Massamenestykseen hinta on vielä liian kova. Mutta, jos joku pelaamista harrastava jättää vermeen hankkimatta perusteena hinta, vaikka muuten konetta mieli tekiskin, niin sitä en oikeen jaksa käsittää. Jos porukka ostaa puoletkaan niistä peleistä joita täällä jaksaa hehkuttaa oman koneensa huippupeleinä, niin pelkkiin peleihin mene vuodessa jo yhden PS:n verran paalua.

Jotkut ostavat mielummin sen 10 peliä, kuin koneen jolle ei ole edes 10 hyvää peliä.

Pako sanoi:
Käyppä vaikka kaupassa kattomassa miltä Blyyrei leffa näyttää :eek:

Kodinkonekaupassa vilkaisin. Olihan ne kyllä upeita kieltämättä. Mutta kuka on todennut, että kauppojen hyllyiltä löytyy kaikki uutuusleffat blyyreinä nyt ja tulevaisuudessa?

Ja se hintakysymys tuossakin on taustalla.. :D verrattuna DVD:n vastaaviin. Olen pihi enkä viitsi pulittaa 20e leffasta.

Viimeisten sivujen aikana on oltu asian ytimessä.

Kunnon pohdintaa ja uusia ajatuksia.

gifu sanoi:
Kodinkonekaupassa vilkaisin. Olihan ne kyllä upeita kieltämättä. Mutta kuka on todennut, että kauppojen hyllyiltä löytyy kaikki uutuusleffat blyyreinä nyt ja tulevaisuudessa?

Ja se hintakysymys tuossakin on taustalla.. :D verrattuna DVD:n vastaaviin. Olen pihi enkä viitsi pulittaa 20e leffasta.

Nyt kun täällä on topicin aiheessa pysytty niin hyvin niin jatkan samaa linjaa. Kattelin tänään anttilassa bluray ja hd-dvd hintoja, 32e-38e ja 27e-33e. Ostaako joku näitä oikeasti noilla hinnoilla?

nothing sanoi:
Oli oli...

Niin mitä?

Jotkut ostavat mielummin sen 10 peliä, kuin koneen jolle ei ole edes 10 hyvää peliä.

No jos ostit boksin vuosi sitten kuten minä, oli silloin tarjolla 3 hyvää peliä, järkevämpää olisi tietysti odottaa syksyyn kun pelimarkkinat herää eloon.Todella hyviä pelejä on boksillakin vielä kovin vähän, kriteereistä riippuen tietenkin. Esim Viva oikein hyvä, Crack/Saints, not so much

fDiamond sanoi:
Nyt kun täällä on topicin aiheessa pysytty niin hyvin niin jatkan samaa linjaa. Kattelin tänään anttilassa bluray ja hd-dvd hintoja, 32e-38e ja 27e-33e. Ostaako joku näitä oikeasti noilla hinnoilla?
Aika moni tilaa ulkomailta selkeästi halvemmalla.

fDiamond sanoi:
Tottakai ostaa. Eihän nyt passaa jäädä kehityksen jalkoihin, uusinta uutta, kato!

Mä muistan kun DVD-leffat makso 200 - 250 markkaa. Just eilen ostin taas yhden BD-leffan. Olihan se suolanen hinta, 36e. Halusin. Ostin. En kadu.

Edit: Miksi mun pitäisi olla pahoillani tai hävetä sitä, että ostan BD tai HD-DVD leffan?

Janus sanoi:
Edit: Miksi mun pitäisi olla pahoillani tai hävetä sitä, että ostan BD tai HD-DVD leffan?

Ei kai kukaan ole sanonut, että sinun tulisi noin tehdä? Hirviää jeesustelua. :p

Sota ei yhtä miestä kaipaa! Jokaisella on toki oikeus tehdä mitä huvittaa.

Itse ei jää edes tonnia kuussa käteen työstäni ja silti oli varaa PS3:seen ja HD:tvhen.Toki ne ostettiin veljen kanssa puoliksi ja onhan täällä halvempi asua.Kovan säästämisen tulos tuo lähinnä oli :)

Pako sanoi:
Mitä tuolla sitten pelataan?
Hassua että 300 euron HD-DVD laite on mielestäsi halpa ja silti PS3 kallis ja samalla Wii ja Boxi halpoja...opasta lisää.

No sinun mielestäsi 650 euron bluurei soitin on halpa?

Minä vaan asiallisesti kysyin että mikä ero BD ja HD-DVD leffalla on ja sinä rupeat selittämään jostain 300 eurosta. Olen hieman pihalla...

gifu sanoi:
Ei kai kukaan ole sanonut, että sinun tulisi noin tehdä? Hirviää jeesustelua. :p

Sota ei yhtä miestä kaipaa! Jokaisella on toki oikeus tehdä mitä huvittaa.

Rupesi vaan ihmetyttää tuo Tautofonian kommentti.

Pako sanoi:
Käyppä vaikka kaupassa kattomassa miltä Blyyrei leffa näyttää :eek:

Mä kun luulin että bluray oli pleikkarissa sen takia että saahaan tehtyä isompia pelejä. Jotenkin mennään minun mielestä metsään jos konsolin suurin valtti on se että sillä voidaan katsoa leffoja. Häh?? Formaatin pakkosyöttämistä.

Ja jos se hinta on yli 600 (tm) ekiä niin se on paljon se. Lähes keltä tahansa kysyttäessä, pl fanboyt. Ja varsinkin kun vertaa mitä sillä 600 euron laitteella voi tehdä. Pelaaminen sillä on keskinkertaista ja elokuvia on laihanlaisesti.

Btw, eikös ole ollut puhetta todella (200-300 e) halvoista hd-dvd-soittimista? Siis siitä lähinnä että niiden pitäisi tulla markkinoille ennen joulua.

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom