karpaasi
Well-Known Member
Vastaus: PS3, Wii, X360 - kuka vetää pisimmän korren?
 ...Lähitaistelut näyttävät mahtavilta, mutta jotenkin olen vielä epäileväinen niiden suhteen.Kyseessä on ND, joten odotukset ovat korkealla.Haze saattaa myös yllättää, ainakin PSN-pätkän perusteella.
 ...Lähitaistelut näyttävät mahtavilta, mutta jotenkin olen vielä epäileväinen niiden suhteen.Kyseessä on ND, joten odotukset ovat korkealla.Haze saattaa myös yllättää, ainakin PSN-pätkän perusteella.

Uncharted, mark my words.Graafisesti hienoimpia pelejä millään konsolilla,animaatiot omaa luokkaansa,pelihahmot kiinnostavia, juoni kuulostaa kunnolliselta ja jos tasoloikka-osuudet ovat kunnosssa jo toimivan ammuntamekaniikan lisäksi,niinLudson sanoi:Tämän vuoden puodelta taitaa olla huippuyksinoikeuspelit aika vähissä Sonylta.... Ratchetista kyllä taitaa tulla iloinen ilopilkku ja yllätys Sonyn pelivalikoimaan... Luulisi, että kyseinen peli vetoaisi taaperoista ukkoihin.